Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anket

CGktepe sorar:
Layne Stalley Hakkında Neler Dersiniz ?
  • O yanık sesi bene her seferinde yaralıyor.
  • Seattle nin en harika abilerindendir. Saygı duyulası mühtiş bir herif.
  • Onun yasadığı ve melankolinin ve aşkın yanında bizimkiler ne ki...
  • Yazdığı sözlerle X Kuşağının Müslüm Gürsesi olmayı hak etmiştir.
  • O öldü beyler bize susmak yakışır.

Barış Manço'nun Keşke Şu Şarkıda Mançolojide Olsaydı Dediğiniz Şarkı?

Yapan: Since_1907
Başlama tarihi: 4 Kasım 2005
Toplam oy: 24
Hayır
 %17 [4 oy]  
Hatırlasana
 %13 [3 oy]  
Yine Yol Göründü Gurbete
 -  
Hemşerim Memleket Nire?
 %4 [1 oy]  
Ayı :)))
 %50 [12 oy]  
Nane Limon Kabuğu
 %16 [4 oy]  

Anket

obob9090 sorar:
en beğendiğiniz muse şarkısı
  • supermassive black hole
  • knights of cydonia
  • muscle museum
  • in your world
  • hysteria
  • unintended
  • new born
  • plug in baby

Anket

Warrior_prayer sorar:
yeniden kurulmasını istediğin rock efsanesi
  • Iron maiden
  • Manowar
  • Guns'n roses
  • The beatles
  • Pink floyd
  • Deep purple
  • Diğer (Yorum)

Anket

BadnessCreatur sorar:
Hangisi?
  • Whitechapel
  • Chelsea Grin
  • Despised İcon
  • Suicide Silence
  • The Devil Wears Prada
  • Bring Me The Horizon
  • All Shall Perish
  • Emmure