Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anket

rockstar35 sorar:
Barış Akarsu Yaşasaydı Çok İyi Yerlere Gelirdi
  • Evet
  • Hayır

Bu ünlü kemancılardan hangisini tanıyor ya da daha çok seviyorsunuz?

Yapan: newie
Başlama tarihi: 23 Kasım 2005
Toplam oy: 100
David Oistrakh
 %33 [33 oy]  
Jasha Heifetz
 %3 [3 oy]  
Henryk Szeryng
 %11 [11 oy]  
Nathan Milstein
 %5 [5 oy]  
Yehudi Menuhin
 %10 [10 oy]  
Isaac Stern
 %38 [38 oy]  

Anket

little_drummer sorar:
Chuck Schuldiner yaşıyor olsaydı?
  • Death Metal i çok daha ileri taşırdı
  • Death grubunu ilerletirdi muhakkak
  • Kendi çapında uğraşırdı
  • Pek bişey yapamazdı
  • Tanımıyorum

Anket

metal_noir sorar:
en iyi bas manyetiği sert tonlar için
  • tavsiyeniz
  • diğer

Anket

poison_xxx sorar:
En Sevdiğiniz Scorpions Şarkısı?
  • Send Me An angel
  • White dDve
  • Still Loving You
  • Holiday
  • Daddy's Girl
  • Diğer