| Çok iyi durumda, haftada bir dinlemeye giderim. | ||
| %12 [12 oy] | ||
| Popüler bir müzik artık karizma olsun diye dinlerim. | ||
| %3 [3 oy] | ||
| Dinliyorum ama hiç bişi anlamıyorum. | ||
| %1 [1 oy] | ||
| Caz'da neymiş "hevi metal" varken! | ||
| %20 [21 oy] | ||
| Caz dinlerim takip ederim hatta calıyorum da.. | ||
| %7 [7 oy] | ||
| Haketmediği bir yerde daha iyi olabilir-korsana hayır-!! | ||
| %13 [13 oy] | ||
| Dinleme imkanı çok az, klupler yetersiz hatta yok gibi. | ||
| %44 [46 oy] | ||