Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anket

BigZ sorar:
En İyi Breaking Benjamin Parçası Sizce Hangisi??
  • So Cold
  • Diary Of Jane
  • Breath
  • Forget It
  • Follow Me
  • Dance With The Devil
  • Simple Design
  • Away

Yeteri kadar paranız olsa hangi marka bass alırdınız?

Yapan: majestyy
Başlama tarihi: 26 Temmuz 2004
Toplam oy: 20
Yamaha
 %10 [2 oy]  
Warwick
 %10 [2 oy]  
Ibanez
 %10 [2 oy]  
Music Man
 %5 [1 oy]  
Fender
 %45 [9 oy]  
Cort
 %10 [2 oy]  
Washburn
 -  
El yapımı
 %10 [2 oy]  

Anket

linde_ sorar:
Cem Köksal'ın en sevdiğiniz parçası?
  • Winding Road
  • Kalbim Bomboş
  • Life
  • Dreams
  • Aşkına Elveda
  • Don Quixote
  • Masal
  • Diğer..

Anket

Oysterhead sorar:
En iyi condenser mikrofon üreticisi sizce hangisi?
  • Rode
  • Alesis
  • Behringer
  • M-audio
  • Sennheiser
  • Brauner
  • Studio Projects
  • Shure

Anket

onrtrn sorar:
Sizce İzmir'deki en iyi ses kayıt stüdyosu hangisi?
  • Dream
  • 440
  • Karşıyaka Sanat Merkezi
  • Negativ
  • Kartal
  • Hangar
  • Dipses