GaRaJ anket sonuçları

Sizce Çilekeş, Dejavu, Manga gibi gruplar birbirine özenen ya da özenti gruplar mı?

Yapan: dumaniac-melih | Başlama tarihi: 10 Ocak 2006 Salı | 1000 oy

Kesinlikle özenti hepsinin yurtdışında aynıları var hepsi yabancı gruplardan özenti
 %31 [312 oy]

Bence özenti değiller
 %34 [342 oy]

Hepsi birbirine özeniyor şarkılarının çoğunda aynı ton duyulabilir yada rapçilerle düet yapmaları...
 %9 [91 oy]

Bence bunlar güzel müzik yapmıyorki gitara abanmak müzik midir...
 %7 [69 oy]

Ben bu grupları tanımıyorum
 %2 [23 oy]

Bu grupları tanımaz olaydım hepsi aynı be özentiler ...
 %17 [163 oy]

Tüm anketler

GaRaJ'daki ilgili yorumlar

Anket sorusunda sayılan grupların tarzları birbirine yakındır ama özenti değildir ne çalınan çalgılarla nede ritmiyle böyle grupalara özenti dersek türkrock adına grup kalmaz.hepsinin türk rockda ayrı bir yeri var.
20 Temmuz 2006 Perşembe | Yazan: KoraL
ÖZENTİ HEPSİ ÖZENTİ
14 Mayıs 2006 Pazar | Yazan: eeddaa

özentimi manga özenti değildir, süperdir
7 Temmuz 2006 Cuma | Yazan: ChesterCharles
özenti oldukalrını sanmıyorum adamalr yapıyolar müziklerini isteyen dinler isteyen dinlemez
22 Haziran 2006 Perşembe | Yazan: themerwe
maNga tamamıyla ozgun turkiye nın en ıyı grubudur...gecin asın artık su ozenti muhabbetlerini!!!!!!!!!!!!!
16 Haziran 2006 Cuma | Yazan: maNga2323
ÖZENTİ HEPSİ ÖZENTİ
14 Mayıs 2006 Pazar | Yazan: eeddaa
o senin masallarda olur dediğin olay tarihin dönüm noktalarından biridir. sen hala bu gibi olayları ciddiye almıyosan kesin CAHİLLER'i oynuyosundur...

Tmm ben cahilim peki tamam haklısın...Müzikle İlgileniyormusun?o Halde söyle nota biliyormusun? Dikte Yazabiliyormusun?peki ya solfej? galiba bunları ilk defa benden duyuyorsun...Bana Cahil diyorsun,bence sen kendine bak MÜZİK cahili olarak şehirinin sokaklarında dolaşıp sabahtan akşama
kadar hardcore muhabbeti karı kız muhabbeti vs...Ahh Ahh!!Yazık be !!Acıyorum Size Valla...Bilgisiz Cahil körermiş toplum olmaktan çıkında gidin okulunuzda okuyup adam olun...
13 Mayıs 2006 Cumartesi | Yazan: atlantis-rock
onu bunu bilmem ama manga tamamen linkin park özentisidir...
4 Mayıs 2006 Perşembe | Yazan: metal_joey_666

+1
13 Mayıs 2006 Cumartesi | Yazan: BLue_TeaR
ya kardeşim binlerce grup var yaa...İllaki bunlardan bir kısmı bir kısmını andırabilir. Bence burda önemli olan niyettir, yok o bunu taklit ediyor bu şunu taklit ediyor. Geçelim kardeşim bu mevzuları yaa...Bırak taklit etsinler, sen dinle, hoşuna giderse devam et hoşuna gitmezse zaten hoşlananlar vardır mutlaka...Ayrıca gruplarla yapılan roportajlara bakarsanız hepsinin etkilendiği ya da örnek aldığı birileri var... Bu da normaldir bence... Senin grubun olsa ( olabilir de ) şu anda taptığın adamlardan etkilenmez misin ? İllaki ekilenirsin ama müziğini yaparken etkilendiğini farketmezsin bunu dinleyenler farkeder...Bunun gibi bişey işte...
13 Mayıs 2006 Cumartesi | Yazan: FUEGO
ben 3 grubuda seviyorum ve aynı bulmuyorum lütfen arkadaşlar bence ne yurtdışındaki şarkıcıları özenme ne de gitara abanmak gibi bir olayları var
13 Mayıs 2006 Cumartesi | Yazan: nila
ulan yüz kere dedik özenti mözenti değiller diye adamlar hala anket yapıyolar bilmem napıyolar şıklardada 1 tane benim düşüncemi söliyen var ulan bu özenti diyenlere ha ya ha diyorum geçiyorum gidin siz sadece yabancı dinleyin avrupa mandacıları nolacak
9 Mayıs 2006 Salı | Yazan: deception
hepsıde super bence çılekeş ve manga manyağı oldum ben yaa bence ferman super
7 Mayıs 2006 Pazar | Yazan: nesesi yeterr
manga denen adamların uzktan yakından rock la filan bi ilişkisi yok bence,dejavuyu kayda bile almıyorum tamamen gerksiz adamlar bence,çilekeş desen her dinlediğimde bana deftonesu hatırlatıyor ama biraz daha özgün olabilirlerse çok iş başarırılar ayrıca son çıkan gruplar arasında en iyi söz kalitesi çilekeşde bence
7 Mayıs 2006 Pazar | Yazan: zayl
hepsinin beynini 8 metre uzatayım onun bunun çocukları
7 Mayıs 2006 Pazar | Yazan: zemin_kat
Vallaha komik adamlarsınız ya ekmek yoksa pasta ye... bu ne? yani bu malların yanında bi yavuz çetin dinlemek bi jimi hendrix dinlemek lüksmü? Buraya birşeyler yazdığın internetin aracılığıyla bu ustaların parçalarına ulaşabilirsin. Dostum sen biraz gezin dolaş oku ufkun genişlesin. Bu adamlar hakkında bilgiye bile sahip değilsin senle bu ustaları tartışmak onlara hakaret...
6 Mayıs 2006 Cumartesi | Yazan: JacK187
fransız ihtilali sırasında kral olsan senin kelleni uçururlardı biliyo musun? şu dediğinin ekmek yoksa pasta yesinler lafından ne farkı var?
5 Mayıs 2006 Cuma | Yazan: HereticSlave


Artık 21.yüzyılda yaşıyoruz senin dediğin ancak masallarda olur..Eğer Sen Hala ortaçağda yaşıyorsan kesin SEFİLLER'i oynuyorsundur...
6 Mayıs 2006 Cumartesi | Yazan: atlantis-rock
onu bunu bilmem ama manga tamamen linkin park özentisidir...
4 Mayıs 2006 Perşembe | Yazan: metal_joey_666
abi maNga 'yla linkin park arasinda 1 benzerlik soyle oyleyse
5 Mayıs 2006 Cuma | Yazan: yagmur_yamyam
bence manga ile dajavu yeni bişiyler ürettiler bu çok iyi bir şey bence.çünkü iyi grupların yolundan gitmek en iyisidir.ama onlarıda sevmiyorum o da ayrı bir şey ama kötü değiller, benim gibi sevmiyorum diyebilirisniz ama kendi müziklerini iyi yapıyolar.çilekeşte utalarının yolunda gitmiş
5 Mayıs 2006 Cuma | Yazan: pyrrikhe
onu bunu bilmem ama manga tamamen linkin park özentisidir...
4 Mayıs 2006 Perşembe | Yazan: metal_joey_666
hele dejavu hiç değil siz daha önce saz içeren bir rock grubu görmüşmüydünüz.allah aşkına yapmayalım arkadaşlar onlara destek çıkalım türk müziğide güçlensin
20 Ocak 2006 Cuma | Yazan: xstar_01

ben gördüm: Kurtalan Ekspres, Erkin Koray, Moğollar
2 Mayıs 2006 Salı | Yazan: ASPRYN
ya yabancılar yapınca orjinal türkler yapınca özenti oluyo ne alaka kardeşim ya rock müzik türkiyede de yavaş yavaş gelişiyo özenti diyosanız türkiyede yaşamayın asıl özenti sizziniz...
29 Nisan 2006 Cumartesi | Yazan: _sirinkis_
"Linkin Park efekt kullandı, aaa çilekeş de efekt kullandı, tü-kaka özenti.."

Biri bana özentinin ne olduğunu söylesin, her çıkan gruba özenti diyenlerden biri söylesin.Nedir bu, aynı enstrumanları kullanmak mı? Aynı zamanda ya da daha sonra piyasaya çıkmak mı?

Bu düz mantığa sahip dinleyeciliremiz varken biz de bir yere gelemiyoruz arkadaşlar.Her daim her müzisyen illa ki bir idole sahiptir ve etkilenir.Bu yararlı hareketinin ödülü ise "özenti" yakıştırmasını almak olmamalıdır.

Piyasanın içinde az olsa da bulunanlar bilir, hiçbirşey dışardan göründüğü gibi olmuyor tabi.
21 Nisan 2006 Cuma | Yazan: Protein

di mi yaw dinlemeyebilir bi insan ama sırf cool görünmeye çalışanlar, çoğu insanın daha önce duymadığı grupları dinlediğini belli etme çabası içinde olanlar Türk grupları ezince ellerine bişey geçiceini sanıyolar
28 Nisan 2006 Cuma | Yazan: VictimOfaDown
kesinlikle özentiler ve iğrençler
7 Nisan 2006 Cuma | Yazan: _Opeth_

yas 14 metal diye opeth takılan(kabul bıraz yargısız ınfaz oldu!:D) ozentı genclık kalkmıs ulkemın zayıf pıyasasında ayakta durmaya calısan gruplarına laf atıyor... bende sevmem mangayı ama dınlemıyorum dıye laf atmam gerekmıyo çilekeş iyidir kendılerıde pek farkında diiller ama cok buyuk yerlere gelcekelr soylemedı demeyın.. ben deja-vu yu begenmıyorum solıst ten kaybedıyorlar bıraz... o sekılde sarkı soylemesı hafıf ıtıcı geldı..
25 Nisan 2006 Salı | Yazan: T-rock-TOR
kesinlikle özentiler ve iğrençler
7 Nisan 2006 Cuma | Yazan: _Opeth_

yas 14 metal diye opeth takılan(kabul bıraz yargısız ınfaz oldu!:D) ozentı genclık kalkmıs ulkemın zayıf pıyasasında ayakta durmaya calısan gruplarına laf atıyor... bende sevmem mangayı ama dınlemıyorum dıye laf atmam gerekmıyo çilekeş iyidir kendılerıde pek farkında diiller ama cok buyuk yerlere gelcekelr soylemedı demeyın.. ben deja-vu yu begenmıyorum solıst ten kaybedıyorlar bıraz... o sekılde sarkı soylemesı hafıf ıtıcı geldı..
25 Nisan 2006 Salı | Yazan: T-rock-TOR
çilekeşi çıkarırsak hepsi beş para etmez gruplar özellkle manga
23 Nisan 2006 Pazar | Yazan: t1mac
"Linkin Park efekt kullandı, aaa çilekeş de efekt kullandı, tü-kaka özenti.."

Biri bana özentinin ne olduğunu söylesin, her çıkan gruba özenti diyenlerden biri söylesin.Nedir bu, aynı enstrumanları kullanmak mı? Aynı zamanda ya da daha sonra piyasaya çıkmak mı?

Bu düz mantığa sahip dinleyeciliremiz varken biz de bir yere gelemiyoruz arkadaşlar.Her daim her müzisyen illa ki bir idole sahiptir ve etkilenir.Bu yararlı hareketinin ödülü ise "özenti" yakıştırmasını almak olmamalıdır.

Piyasanın içinde az olsa da bulunanlar bilir, hiçbirşey dışardan göründüğü gibi olmuyor tabi.
21 Nisan 2006 Cuma | Yazan: Protein
gelişmek için biraz özenti olmak gerekiyo
20 Nisan 2006 Perşembe | Yazan: duman_yak17
yok ya abi dejavu iyi baya bea
17 Nisan 2006 Pazartesi | Yazan: protosdeath666
Bunlar değil, sadece yabancı dinleyenler özentidir.........


bu ne demek ya ... sen bize pink floyd,metallica,iron maiden,clash,sex pistols un türkçe alternatifini göster bizde dinliyelim .... bu güzelim grupları dinlemeyip gidip ismail yk mı dinlices allah aşkına ya ....konuşmuk olmak için konuşmayalım... da hui'ye katılıyorum tabi herif tarz olmak için anlamadığı bi müziği dinlemeye çalışıosa o ayrı....
16 Nisan 2006 Pazar | Yazan: gizza
kesinlikle özentiler ayrıca yaptıkları müzikte değil saçma sapan bişey rap ve rock karışımı yani çok boktan :)) dinleyenlerden tiksiniyorum bunları dinleyip gitar çalan arkadaşlarıda kınıyorum hiç biri beş para etmez bizim halk cahil olduğu için müzikten anlamadığı için seviyorlar
16 Nisan 2006 Pazar | Yazan: ermanargın
ya birde anketle ilgili şikayetlerim var..ilk ve son şık aynı oyların toplanması gerekir ayrıca bunlar gitara abanıyorlarmıki??ve seven için de bi tanede iyi şık koysaydın be dumaniac
14 Nisan 2006 Cuma | Yazan: Megadethdude
birisi sna demiş büyük ihtimalle yabancı çalan eziktir diye sende milleti kötülüyorsun (bkz.
Sevdiği müzik birtek gavurda olamaz yerli sanatçılarda da vardır kesin ama görmek istemez.Görse de küçümser özenti insanlar illaha yabancı dinleyince kendilerini birşey sanıyorlar ama bu çok kaliteli gruplarımıza hep çamur atıyorlar millet kendi ülkesinin rockerlarını korurken biz neler yapıyoruz.Genç yetenekler bunlar beğenmesek de saygı duyalım..
)

çok aradım ettim ama türkiyede thrash metal yapan grup vara allah rızası için söyle..crossfire dinliyorum(eğer ne olduğunu biliyorsan) ama onlarda ecnebice söylüyor..bizim okuldaki denyo tipler böyle diyo anca "ne annıyon lan gavur müziinden"

ayrıca bu gruplar son derece uyduruk tabii ki çamur atacam.sen bunları 2 sene sora dinle gel benle o zaman konuş,ok?
14 Nisan 2006 Cuma | Yazan: Megadethdude
Sevdiği müzik birtek gavurda olamaz yerli sanatçılarda da vardır kesin ama görmek istemez.Görse de küçümser özenti insanlar illaha yabancı dinleyince kendilerini birşey sanıyorlar ama bu çok kaliteli gruplarımıza hep çamur atıyorlar millet kendi ülkesinin rockerlarını korurken biz neler yapıyoruz.Genç yetenekler bunlar beğenmesek de saygı duyalım..
14 Nisan 2006 Cuma | Yazan: DeJa-Vu_Girl
Bunlar değil, sadece yabancı dinleyenler özentidir.........
Saçma. Yabancı müzik dinlemeyi kendine prensip edinmiş bi insanda gerçekten arıza vardır ama adamın sevdiği müzik sadece gavurda varsa pek seçeneği olmaz di mi?
14 Nisan 2006 Cuma | Yazan: da hui
Bunlar değil, sadece yabancı dinleyenler özentidir.........
14 Nisan 2006 Cuma | Yazan: DeJa-Vu_Girl
Komiktir ki hala bu konular tartışılmakta.. Türkiyeyi kasıp kavuran nu-metalin belki para kazanmak belki şan şöhret için köleleri olan bu insanlar, arkadaşlarında dediği gibi bikaç riffle bozuk brutal-vokal ile müzik (!) üzerinden bişeyler elde etmeye çalışırlar. Halbuki müziğin hakkını veren ama ülkemizde biyere gelemeyen türk ya da yabancı insanlar bunun onda biri kadar ilgi, saygı görse şimdi buraya yazıyor olmazdık..
14 Nisan 2006 Cuma | Yazan: JacK187
Dejavu Kim? ben bilmem öyle şeyleri ben müziğin kaiteli olanını dinlerim...detone sesli vokal,3 hardcore riffi ve koma yapan bağlama sesi duymak istemiyorum...Bunları Dinleyeceğinize Pink Floyd Led Zeppelin Ac/Dc Queen Yavuz Çetin Jimi Hendrix Black Sabbath B.B King Tom Petty Joe Satriani Steve Vai dinleseniz müzik şevkiniz artar...yazık yazık!!
14 Nisan 2006 Cuma | Yazan: atlantis-rock
Meyveli ağaç taşlanırmış:)bu sözü hoca ilk söylediğinde saçma gelmişti ama doğruymuş anladım:D
12 Nisan 2006 Çarşamba | Yazan: DeJa-Vu_Girl
manga tam bi özenti(linkin park özentisi ki onu da becerememişler) çilekeş özenti değil kendi tarzını koymuş ve iyi bi grup dejavuyuda salla yorum yapmaya gerek yok
11 Nisan 2006 Salı | Yazan: drums creature
Bu gruplara özenti demek, daha doğrusu hepsini bir tutmak bence son derece yanlış bir yaklaşım. Manga, Çilekeş ve Dejavu arasında karşılaştırma yapmak çok yanlış. Manga için biraz fazla kopyacı denebilir ama Çilekeş özellikle şarkı sözleri ve tavrıyla çok orjinal bir grup. Dejavu de müzikalite açısından birçok albümü olan grubun bir iki adım önünde. Ayrıca bu grupların hepsi, Lerzan Mutlu, Seray Sever, Özcan Deniz ve diğer müzik etiketiyle insanlara kakalanan saçmalıklara alternatif. tabii ki bu gruplar eleştirilmeli ama bu eleştiriler yapıcı olmalı. Her şey bir yana hepsi genç gruplar.
10 Nisan 2006 Pazartesi | Yazan: •Iggy1977•
Anketi düzenleyen arkadaşı kınıyorum...Anket dediğin artıları ve eksileri içerir.Sırf sen bu grupları sevmiyorsun diye böyle anket hazırlanmaz.Ayrıca Türkiye'ye artık elektro çalarak müzik yapan gruplar lazım.Haluk Levent'le,dizi müzikleri yapan Kıraç ile,5 yıldır aynı şarkıları söyleyen Mor ve Ötesi ile Rock müzik yozlaşıyor Türkiyede.
10 Nisan 2006 Pazartesi | Yazan: hubup
şıklardan biri: bu grupları tanımaz olaydım hepsi aynı be özentiler..
aynen =)
9 Nisan 2006 Pazar | Yazan: KaLeiDoS
ya iğğğrençler yaa..güya rock yapıyorlar,,o zaman o rapçilerle düet ne oluyor yaaaw zaten kusucaz artık bu gruplardan
8 Nisan 2006 Cumartesi | Yazan: guitar_hande
igrenc sensin
7 Nisan 2006 Cuma | Yazan: en buyuk maNga
kesinlikle özentiler ve iğrençler
7 Nisan 2006 Cuma | Yazan: _Opeth_
Bu Jenarayon akımından sadece DORIAN ı seviyorum,diğerleri çoluk çocuk geliyor bana. ama genede saygım var.çünki onları seven insanlara ayıp etmek istemem:))
7 Nisan 2006 Cuma | Yazan: akuPUNKtur
Bu gruplara taş atanlar kesinlikle Türk ve Türkçe düşmanlarıdır... Sevmesek de saygı gösterelim arkadaşlar... Her ülke her konuda başarılı olamaz... Bu türkiye de forma giyen futbol oyuncularından Ronaldihno performansı beklemek gibi birşey:) Rohnaldiniho olamayız belki ama bizden kesinlile Gerrard çıkar:) (bu da farklı bir bakış açısı)
5 Nisan 2006 Çarşamba | Yazan: Devils_happy
hepsi değil diye bir şık niye yok belki ben sadece birini ya da ikisini özenti buluyorum ki zaten öyle:)
5 Nisan 2006 Çarşamba | Yazan: gokcen86
bu anketi hazırlayan arkadaşa soruyorum acaba hiç Çilekeş in ya da maNga nın albümünü dinlemiş mi???
bütün şarkıları tek tek dinleyip bu yorumları yapma hakkı bulduysa kendine tamam!
ama anlaşılan albümü dinlememiş bile!
ben Çilekeş i de maNga yı da çok severek dinlerim!
deja-vu yu pek sevmem ama Çilekeş ve maNga ya özenti de dedirtmem!
bir kere bu anketi hazırlayan arkadaşın albümleri dinlemediği apaçık ortada!
maNga rap tarzını daha ağırlıkta yapıyor Çilekeş ise Rock!
bu yüzden bir anket yapmadan önce lütfen adam akıllı şeyler yapalım!
grupları beğenmeyebiliriz ama dinlemeden onları özenti diye suçlama hakkını kimse bize vermiyor!!!
4 Nisan 2006 Salı | Yazan: gizemsel
ya manga nedir kardeşim çilekeş neysede abi mangayı savunanlar var mı okumadım yorumları adamlar hop hop çu resmen ya rap yapıyolar
2 Nisan 2006 Pazar | Yazan: punk_rock101
tutturmuşsunuz bi türk rack grupları özenti diye,sürekli eziyorsunuz...hiçbiri özenti değil. aynı tarz müzik yapıyorlar sadece...dinlerken zevk aldığımıza göre onları birbirleriyle ya da lp vb... kıyaslamaya ne gerek var?türk rackçıları da yabancılar kadar iyi olabiliyorlarmış demekki...birde bunu bu açıdan düşünseniz...
2 Nisan 2006 Pazar | Yazan: adıge pşaşe
neresi özenti bu grupların müzik zevkleri aynı diye özentimi olmaları lazım
30 Mart 2006 Perşembe | Yazan: müzikrock
öğk geldi bu gruplardan yeteeeerrrrrr!!!!!!!!!!!
24 Mart 2006 Cuma | Yazan: SUNNY
ne biçim anket bu kardesim her şık yerin dibine sokuyo grupları senle karsı gorusleri olamazmı insanların ya!....
23 Mart 2006 Perşembe | Yazan: ZEPHYR85
Kesinlikle özenti değiller saygı duymanız lazım türkiyede güzel işler yapılıyo biraz dinleyin 2-3 şarkıyla değerlendirmeyin
17 Mart 2006 Cuma | Yazan: chilekesh17
Ya belki saygı duymak lazım doğrudur ama ben bu gruptaki insaların kendi şarkılarını dinleyip " Vay be ne güzel şarkılar yaptık" dediklerine inanmıyorum. İnsanların beğenilerine göre hareket ediyorlar gibime geliyor. Kendi beyenilerinde çok halkın beyenisini önemsiyorlar. Halkımız ( daha çok liseli gençlik ) neleri seviyor? Linkin park, şu bu. O zaman biz ona benzer birşeyler yapalım demişlerde öyle oturmuşlar beste yapmışlar gibi bütün şarkıları. Hiç birinde orjinallik göremiyorum ben. Çilekeş bir bakıma ama deja-vu ve manga'nın kendine özgü bir tarzı olmaması çok kötü bence. Bu yüzden Dumanı ben diğer gruplardan farklı bir yere koyarım. Başka bir gruba benzemiyorlar.

Ben sevmem Manga ya da Dejavu veya çilekeşi çok fazla ama sevenede saygı duyarım müzik bu sonuçta. Herkes farklı şeylerden hoşlanır. Ama Linkin Park seven Mangayıda sever mesela kesin olarak. Biri Türkçe biri ingilizce tek fark o gibi geliyor bana. Bilmem anlatabildim mi? :D
17 Mart 2006 Cuma | Yazan: goodforawoman
özellikle manga dan nefret ediyorum.herifler kesinlikle rock yapmıyorlar..iki rapci iki gitar bir davulla işi götürüyorlar..ve işin kötüsüde iyi işler yaptıklarına inanıyorlar...valla üzülüyorum onlar adına..
11 Mart 2006 Cumartesi | Yazan: guitar_hande
çilekeşin gitaristi ip atlıyor sürekli zıplıyor herif çilekeş eğlenceli grup=)
7 Mart 2006 Salı | Yazan: sadelimon
tmm çilekeş ve manga özenti ona lafımız yok ama anlamadım dejavu nun listende ne işi var adamlar süper hele ki kendin çoş!
5 Mart 2006 Pazar | Yazan: stheno0
çilekeş ve mangayı anlıyorum da.dejavuya niye özenti diyorsunuz anlamadım?
5 Mart 2006 Pazar | Yazan: franticy
DORIAN ın üstüne tanımam!!!
4 Mart 2006 Cumartesi | Yazan: akuPUNKtur
mangayla dejavunun özenti oldunu dememe gerek yok artık hepiniz biliyorsunuzdur.ama çilekeş özenti değil. Çilekeş çok sıkı bir grup. ve müziklerini çok kaliteli yapıyorlar.bu anketi yapan arkadaş galiba 3 grubuda sevmiyor.çünkü bütün şıklarda hepsine bok atıyor.
1 Mart 2006 Çarşamba | Yazan: Gitarist_ouz
valla özenti falan değiler....nerde yaşıyosunuz beaa...insan kendi ülkensinden böyle iyi gruplar çıktığı için sevinir...hem iyi olmasalar bu kadar tutmazlardı....
25 Şubat 2006 Cumartesi | Yazan: gamze_manga
Bu millet mahşere kadar yabancıları ağzının suyunu akıtarak izlemek zorunda değil! Gelişen bir tarz varsa alkışlamak lazım! Daha kendi ülkesinde bu hakaretleri duyan bu gruplar dışarıda ne yapacak gurbetçilere konser vermekten başka? özentiymiş??? o zaman herkes birbirinin özentisi ingiliz amerikanın fransız almanın herkes özenti! ama onlar ne yapsa alkış öylemi? !!! Türk müziğine her alanda destek!!!... Çok yanlı bi anket yazık....
20 Şubat 2006 Pazartesi | Yazan: Taneraydaner
yaw bu çilekeş olayı nedir ya burda bazıları bu grup için kendini yırtıyo abartmayalım onlardan daha iyileride var
20 Şubat 2006 Pazartesi | Yazan: ıssues
yuhhhhhhhhhh laeyynnnn tÜRKM MİLLETİNE APTAL MI DEMİŞ BİRİ ?????:@
karışır burası ben okadar deyim!!!!
özentimi diilmi iyimi kötümü azcık sahip çıkın be gruplarınızaaa:@
19 Şubat 2006 Pazar | Yazan: chcolatta
Yaa arkadaşlar zaten bu grupların üzerinde özenti diyip diyip duramayız ki !!! Çünkü bir bunlar değil Türkiye'deki şu an duman'ından tutun da athena'sına kadar hepsi yabancı ülkelerin özentisi yabancı ülkelerdeki de kendi atalarına özenenler yani kısacası herkes birbirinden özenti
18 Şubat 2006 Cumartesi | Yazan: riot_1453
Abi ne ozentisi yaa ozenilmeden müzik yapılır mı? Birinin tarzını seversin onun gibi müzik yaparsın bu ozentilik mi? Ben de ilerde children of bodom gibi bi müzik grubunda yer almak isterim. Hatta onlarla aynı tonları calmak isterim. Bırakın bu işleri...
15 Şubat 2006 Çarşamba | Yazan: __Death666__
von einem 16-jährigen "möchtegern" rocker kann man keine bessere umfrage erwarten !!! wenn du unsere bands runter machts dann verpiss dich von hier !!
15 Şubat 2006 Çarşamba | Yazan: tolga90
höyttttttttttttttttttttttttt!!!!!!!
çilekeŞEEee özentiimi dedii birii yaa ben yanlış okudum sanırım!!!!!!!
14 Şubat 2006 Salı | Yazan: chcolatta
çilekeş ve deja-vu güzel gruplar bence ya özenti de değiller başarılı olsunlar bea...:))
14 Şubat 2006 Salı | Yazan: irem_sss
çilekeş güzel ama bu gitarla zıplamalar falan benimde dikkatimi çekti...
14 Şubat 2006 Salı | Yazan: d_u_m_a_n
dumaniac-melih baba özenti ne demek bi açıklarmısın kafandaki özenti kavramından şüphe duyuyorum
12 Şubat 2006 Pazar | Yazan: bassaaal
Sacma Bi Anket..

Dinledikleri veya Yapmak Istedıklerı Tarzı Calmaları Ozentılık Olamaz..
11 Şubat 2006 Cumartesi | Yazan: Nirvana
yav : 1) önce elmayla armutu birbirinden ayırın sonra anket hazırlayın.Niye ki bu genellemeler ya
2)eğer bir grup özentiyse ya da özentiliği tartışılyorsa bu o grubun tüm dinleyicilerine hakarettir
Bakın etkilenmek esinlenmek başka şey,taklit etmek özenmek başka şeydir.
11 Şubat 2006 Cumartesi | Yazan: DavulumbaZ
şu alem-i garajda beğenilen anket var mı acaba diye merak etmeye başladım varsa bana yazarsanız sevinirim
11 Şubat 2006 Cumartesi | Yazan: the_rebel
ya kardeşim anketi yapmak ta haklısın da sen manyakmısın bole anket yapıyosun yerdiğin 6 yanıtın hepsi biribirinin aynı ne yani yapmak istediğin
ama nekadar rezalet anket hazırlasanda sana katılıyorum
11 Şubat 2006 Cumartesi | Yazan: jack_the_dark
türk grupları gelişmiyo diosunuz birde özenti diye ortaya laf atmanız bile saçma yaa bu gidişle türk grupları bi yere gelemez her çıkan grup özenti oluyo birilerini örnek almak lazımki müziğimiz gelişsin!
11 Şubat 2006 Cumartesi | Yazan: serkan89
BnCeee gayet iiler ösenti olduklarını düsünmüyorum yaaa HereticSlave ye de katılıyorum yaniiii....ortam karışmış bukadara gerek yokk herşey ortadaa(görenler için yaniii).................
10 Şubat 2006 Cuma | Yazan: archangel_333
yuh abii neresi özenti manganın müziği türkiyede hangi grup ta var destekli antek yapın bari yaa çileKEŞEDE KİMSE LAF ETMESİN ULEEM;)
10 Şubat 2006 Cuma | Yazan: chcolatta
AYRICA TÜRK MİLLETİ APTAL DEĞİLDİR.SEN İLK ÖNCE KENDİ ZEKANI Bİ TEST ET!!!!
8 Şubat 2006 Çarşamba | Yazan: ReigN13
bırakın üçü de kendi çaplarında eğleniyorlar işte...
8 Şubat 2006 Çarşamba | Yazan: ReigN13
Manga bence %100 limp bizkit taklidi her yönüyle sahne harekerleri bile aynı yuhh...
3 Şubat 2006 Cuma | Yazan: Unforgiven_18
hiç birinden bi b*k olmaz
31 Ocak 2006 Salı | Yazan: ga ga
aynen lan baya tarafları almış objecktif manyak bişey olmuş....

ikinci olarak dejavu sanki azcık sıyrılıyor diğerlerinden ama......yinede hepsii saçma yaaa rap rep rep bğükk
30 Ocak 2006 Pazartesi | Yazan: lp_girl
Bu kadar taraflı bir anket yapılamazdı tebrik ederim...
30 Ocak 2006 Pazartesi | Yazan: avaz
müziğimizin gelişmesi için birazda yurtdışındaki gruplara özenmek lazım diilmi sizcede en azndan onları örnek almalıyız çıkan kaliteli grupları özenti diyip bi kenara atmamalıyız
29 Ocak 2006 Pazar | Yazan: serkan89
özenti değiller.......ya türklerin bu yaptığını yabancılar yapsa pışpışlanıyorr ama türkler yapınca özenti oluyorr.......çoğunuzun grubu var...merak ediyorum siz ünlü olunca nasıl bi grup olucaksınız...
27 Ocak 2006 Cuma | Yazan: özgür_köle
dejavunun özenti olduğu söylenemez herifler ilk defa bu türde saz kullanıyorlar
25 Ocak 2006 Çarşamba | Yazan: archerdeniz
ACABA KENDİ GRUPLARIMIZA SAHİP ÇIKMAZSAK NAPACAĞIZ? HEPİMİZ AMATÖR MÜZİSYENLERİZ VE HİÇBİRİMİZ DÜNYAYI BİRBİRİNE KATACAK MÜZİKLER YAPMIYORUZ... ÇİLEKEŞ, MANGA, DEJAVU BUNLARIN HEPSİ DE BİZDEN İNSANLAR. VE ÖZENTİ DAMGASINI HAK ETMİYORLAR. HERKES BU İŞE ÖZENTİ OLARAK BAŞLAR AMA KENDİNİ BULUR. HANGİMİZ ROCKÇI DOĞDUK, HANGİMİZ SİSTEM KARŞITI DOĞDUK?
24 Ocak 2006 Salı | Yazan: -_FiniscH_-
YA BENCE ÖZENTİ DİYENLER SAÇMALIYO MÜZİK TARZI VARDIR BİZİM GRUPLAR SEÇMİŞ Bİ TARZ MÜZİKLERİNİ YAPIYOLAR AYNI TARZ MÜZİĞİ YABANCILARDA YAPIYOLARSA NOLMUŞ YANİ GİDİNDE SİZDE SÖZ YAZIN BESTE YAPIN ÇALIN ALLAHIM YARABBİM TARZ MI YARATACAK ADAMLAR ELEKTROCUSU VAR BATERİSTİ VAR BASÇISI VAR VOKALİ VAR YABANCI GRUPLARDA DA VAR BUNLAR VAR DİYEMİ ÖZENTİ YOKSA İKİSİDE ROCK ÇALIYO DİEMİ ÖZENTİ NERESİ ÖZENTİ ONU SÖLEYİN MANGADA DJ VAR SIRF LİNKİN PARKTADA VAR DİYE HEMEN ÖZENTİ DİYOLAR ÇALMASIN MI ADAM ŞARKIYA GÜZELCE YAKIŞTIRIYOLAR KAPATIN ŞU KONULARI YETER BEA
23 Ocak 2006 Pazartesi | Yazan: deception
bunlar özentiyse o zaman megadeath metallica iron maden vs gruplar hep biribirinin özentisi aynı tür müzik yapıyolar. yani demek istediğim bunlar özenti değil mangaya linkin park özentisi diyolar benziyo ama bi müzik türünü biri çıkarır sonra başklarıda yapar müzik gelişir. başka nası olcak ki. özenti olmak bence bi grubun aynısı olmaya çalışmaktır aynı müzik türünü yapmak değil
22 Ocak 2006 Pazar | Yazan: rcjr_bass
özentilik olayına o kadar çok takılmıssınız ki herkese özenti deniyor nedir yani bu kimse bişeyden anlamıyor bi siz anlıyorsunuz aynaya dikkatlice bakın gerçek özenti yansımanız olmasın sakın !!!
21 Ocak 2006 Cumartesi | Yazan: laneth_
bi kere hiç biri özenti değil.tutturmuş herkes manga özenti diye...ya allah aşkına şu anda türkiyede o tarzda çalan bi grup varmı?adamlar bulmuşlar bir tarz çalıyolar.hele dejavu hiç değil siz daha önce saz içeren bir rock grubu görmüşmüydünüz.allah aşkına yapmayalım arkadaşlar onlara destek çıkalım türk müziğide güçlensin
20 Ocak 2006 Cuma | Yazan: xstar_01
ıyy bde çilekeş vokali bzm okulda:((((
17 Ocak 2006 Salı | Yazan: Gothic_Artist
dumaniac-melih sen dogustanmı rockçısın ona buna laf atıyon
16 Ocak 2006 Pazartesi | Yazan: sayre
özenti olmasalar bile doyurmuyolar çaldıkları müzikle şuanki yerlerinde olmalarını haketmiyolar onlardan yetenekli ama keşfedilmemiş o kadar grup var ki yani demek istediğim deja-vu'yla çilekeş'le manga'yla bu iş olmaz
15 Ocak 2006 Pazar | Yazan: 2rule theGREAT
yok ya ne alakasi var ozentiyle falan be kardesim
15 Ocak 2006 Pazar | Yazan: maniack
yalnız orda bir şık dışında diğerlerini hepsi aynı değil mi, yoksa bana mı öyle geliyo :S:S
15 Ocak 2006 Pazar | Yazan: deli forever

yuh artık neresi aynı be biraz özel düşünürsen hiçbiri aynı değil biri yabancı özentisi diyor, biri kendilerine özeniyor, biri ... anla artık da hepsi aynı değil yani lütfen ...
15 Ocak 2006 Pazar | Yazan: dumaniac-melih
gerçekten
çilekeş ve manga birbirinin aynısı
sölemeseler anlaşılmaz hangisinin ne olduğuuu
15 Ocak 2006 Pazar | Yazan: sheva397
ya nekadar ...'sin be sen? yerli grublarini KÖTÜLÜYOR!!!! sende yabancilara özeniyorsun demek ki

YERLI GRUBLARIMIZA SAHIP CIKALIM ARKADASLAR BÖYLE ANKETLERLE KENDI KENDIMIZI ASAGLAYACAK KADAR ENAYI DEGILIZ!
13 Ocak 2006 Cuma | Yazan: tolga90

+1000
14 Ocak 2006 Cumartesi | Yazan: d_u_m_a_n
ya nekadar ...'sin be sen? yerli grublarini KÖTÜLÜYOR!!!! sende yabancilara özeniyorsun demek ki

YERLI GRUBLARIMIZA SAHIP CIKALIM ARKADASLAR BÖYLE ANKETLERLE KENDI KENDIMIZI ASAGLAYACAK KADAR ENAYI DEGILIZ!
13 Ocak 2006 Cuma | Yazan: tolga90
hop hop hemşerim hepsi laf yok :)

bende çok sevmiyorum ama..
özenti mözenti çatır çatır satıyolar mı, yaptıkları işi yapan başka grup var mı..

ozaman bırakın böyle işleri... keşke bu gruplar artsa bu şekilde..
13 Ocak 2006 Cuma | Yazan: blueslover
hadi mangayı anladıkta diğer ikisi özenti değil bence...
11 Ocak 2006 Çarşamba | Yazan: Marijuana_04
ayrıca bu tarafsız anket içi teşekkürler
10 Ocak 2006 Salı | Yazan: the_rockula
çilekeş e laf yok adamların tarzı tamamen farklı
ya ayrıca bırakın artık şu yerli gruplara bok atmayı
bence siz özentisiniz
yabancı gruplara o ne güzel yerli gruplara gelince özenti diyosunuz
siz de yabancı özentisisiniz o zaman
10 Ocak 2006 Salı | Yazan: the_rockula
Afedersiniz de ne aLakaa ?? AdamLar farkLı tarzdaLar .... Manga YANİ HÖH !!! ve Deja-vu araLarında FarkLı Manga gibi br müzik tarzLarı yok !!!
10 Ocak 2006 Salı | Yazan: maelstromb


Anket ile ilgili yorumunuz

Orion Records

E-posta

Şifre

Unutma beni


Üyelik
Şifre hatırlatma
GaRaJ'da şu anda
69 üye, 376 ziyaretçi
dolaşıyor
Liste:
SG Music Productions

Anket

Türk_Oğuz sorar:
En iyi Oasis şarkısı ?
  • Cigarettes & Alcohol
  • Wonderwall
  • Champagne Supernova
  • Don't Go Away
  • Slide Away
  • Don't Look Back in Anger
  • Hello
  • Diğer
Sonuçlar
Yeni anket