Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anket

Çağıl Benian sorar:
Kadıköy'deki hangi studyo daha iyi?
  • Metropolis
  • Recordium

Deli Gömleği sizce tekrar eskisi gibi 3 kişi mi olamlı?Yoksa 4 kişi mi devam etmeliler

Yapan: jonathan544
Başlama tarihi: 14 Ocak 2006
Toplam oy: 244
4 kişi devam etmeliler
 %19 [47 oy]  
orjinalliği bozmasınlar ve 3 kişiye geri dönmeliler
 %16 [39 oy]  
Dg'de kim
 %65 [158 oy]  

Anket

Tom Araya sorar:
Stone Sour'un, Come What (ever) May albümü hakkında
  • Mükemmel
  • İyi
  • Kötü
  • Berbat
  • Grubu tanımıyorum

Anket

Life_to_lead sorar:
Arch Enemy,The Agonist\'ten tanıdığımız brutali kadar cleani de sağlam Alissa White-Gluz ile yapacağı şarkılarda clean vokale de yer vermeli mi?
  • Evet, bunu değerlendirmeliler.
  • Hayır, bunu istemiyorum.
  • Hayır, bunu yapacaklarını sanmıyorum.
  • Oha, Angela gitti mi?
  • Bırak ya, Angela bir tane.

Anket

gemiadami sorar:
pink floyd deyince...
  • see emily play
  • comfortably numb
  • atom heart mother
  • echoes
  • money
  • shine on you crazy diamond
  • sheep
  • high hopes