Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anket

orhanntorun sorar:
Dream Theater\'ın yeni albümü The Antonishing\'i nasıl buldunuz ?
  • Güzel olmuş.
  • Portnoy gruba dönsün be abi...

Slipknot, Linkin park vb. gruplara Slipkülot, Linkin Lunapark vs denmesi hoşunuza gidiyor mu?

Yapan: trapper380
Başlama tarihi: 26 Ocak 2006
Toplam oy: 1500
Evet gidiyor.. Bende diyorum zaten..
 %40 [602 oy]  
Hayır çok saçma bişey bence..
 %31 [471 oy]  
Bunları diyeni yakalarsam...
 %29 [427 oy]  

Anket

linde_ sorar:
Cem Köksal'ın en sevdiğiniz parçası?
  • Winding Road
  • Kalbim Bomboş
  • Life
  • Dreams
  • Aşkına Elveda
  • Don Quixote
  • Masal
  • Diğer..

Anket

Çağıl Benian sorar:
Kadıköy'deki hangi studyo daha iyi?
  • Metropolis
  • Recordium

Anket

deja-vuvekorn sorar:
Korn un en güzel parçası?
  • Got the life
  • Did my time
  • Blind
  • Ass itch
  • Make me bad
  • Twist
  • Bunlar değil
  • Hiçbiri