İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Anketler vitrini
Tüm anketler
Anketlerim
Yeni anket
Anket
orhanntorun
sorar:
Dream Theater\'ın yeni albümü The Antonishing\'i nasıl buldunuz ?
Güzel olmuş.
Portnoy gruba dönsün be abi...
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Slipknot, Linkin park vb. gruplara Slipkülot, Linkin Lunapark vs denmesi hoşunuza gidiyor mu?
Yapan:
trapper380
Başlama tarihi: 26 Ocak 2006
Toplam oy: 1500
Evet gidiyor.. Bende diyorum zaten..
%40 [602 oy]
Hayır çok saçma bişey bence..
%31 [471 oy]
Bunları diyeni yakalarsam...
%29 [427 oy]
Anket
linde_
sorar:
Cem Köksal'ın en sevdiğiniz parçası?
Winding Road
Kalbim Bomboş
Life
Dreams
Aşkına Elveda
Don Quixote
Masal
Diğer..
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Anket
Çağıl Benian
sorar:
Kadıköy'deki hangi studyo daha iyi?
Metropolis
Recordium
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Anket
deja-vuvekorn
sorar:
Korn un en güzel parçası?
Got the life
Did my time
Blind
Ass itch
Make me bad
Twist
Bunlar değil
Hiçbiri
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket