Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anket

HellYea sorar:
Moby'nin en sevdiğiniz şarkısı hangisi ?
  • Slipping Away
  • Honey
  • In This World
  • Extreme Ways
  • Lift Me Up
  • Natural Blues
  • Why Does My Heart Feel So Bad
  • Diğer

Bence metallicada jason varken bass soundları daha hissedilirdi. sizce

Yapan: metal395
Başlama tarihi: 2 Şubat 2006
Toplam oy: 71
Hayır robert çok güzel.
 %32 [23 oy]  
Tabi ki jason.adam hem güzel çalıyor ve hissedilir bir bass soundu var.
 %68 [48 oy]  

Anket

Apatia sorar:
En İyi Gitar Amplisi
  • Carvin V3
  • Engl Invader 150
  • Fender MH-500
  • Randall RM100M2
  • Mesa Boogie TRANSATLANTIC™ TA-15
  • Ibanez TN120
  • Marshall TSL 100 / JCM 2000
  • Roland JC-120 Jazz Chorus

Anket

tearful days sorar:
Aralarındaki en iyi vokal hangisi ?
  • Russell Allen (symphony X)
  • Geoff Tate (Queensryche)
  • James Labrie (Dream Theater)
  • Mike Patton (Faith No More)
  • Tom Englund (Evergrey)

Anket

Ard1bass sorar:
Bu site ölmüş mü
  • Evet
  • Hayır