Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anket

Ketum sorar:
Kurban'ın bir çok kopya şarkısını biliyoruz, son albümdeki "İfrit"te Soad-Toxicity'ye benzemiyor mu?
  • Benziyor
  • Alakası yok
  • Ne benzemesi, direkt çalmışlar
  • Onlar asla çalmaz

Opeth'in Pianoyla çalınmış (damnation) albümünün en güzel parçası hangisidir?

Yapan: Jack Daniels
Başlama tarihi: 12 Şubat 2006
Toplam oy: 135
Closure
 %21 [29 oy]  
Death Whispered a Lullababy
 %3 [4 oy]  
Ending Credits
 %2 [3 oy]  
Hope Leaves
 %9 [12 oy]  
In My Time of Need
 %13 [17 oy]  
To Rid the Disease
 %6 [8 oy]  
Windowpane
 %2 [3 oy]  
Opeth'in öle bi albümü varmıydı?Neyse geç bu anketi
 %44 [59 oy]  

Anket

Mangasar sorar:
Hangisi Daha İyi ?
  • Linkin Park
  • Slipknot
  • Limp Biztik
  • Korn

Anket

Faty sorar:
sizce metal müziğin en güzel anlaşan ve üreten gitaristleri kimlerdi ?
  • Dave Mustaine & Marty Friedman (Megadeth)
  • James Hetfield & Kirk Hammet (Metallica)
  • Dave Murray & Adrian Smith (İron Maiden)
  • Jeff Hanneman & Kery King (Slayer)
  • Michael Weikath & Kai Hansen (Helloween)
  • K.K. Downing & Glenn Tipton (Judas Priest)
  • Lemmy Kilmister & Phil Taylor (Motörhead)

Anket

guitarboy sorar:
Aşağıdaki şarkı arasında favoriniz ?
  • Metallica - Master of Puppets
  • Megadeth - Holy Wars... The Punishment Due
  • Antrax - Caught In A Mosh
  • Rush - YYZ
  • Motörhead - Ace of Spades
  • Slipknot - Pshycosocial
  • Guns \'N Roses - Sweet Child O\' Mine
  • Diğer (Yorum)