ecem yaa ağzını yiyim. kardeşim siz rock ı çok seviyo olabilirsiniz. biz de seviyoruz da seksendört tam olarak rock a bütünleşemediyse ne yapalım. olsun güzel grup ama. şarkıların sözleri falan güzel.
ya abi biz size artık şu seksendörde küüfür etmeyin demekten bıktık siz hala devam ediyoRSUnuz yaa çok sinir kişiliklersiniz daha seksendörde hakaret etmeyin onlar müzikle ön plandalar bir albüm yapmışlar beğenen beğenir beğenmeyen beğenmez buraya gelipte beğenmediğiniz için küfür basmanıza hakkınızda yok neymiş laf koymuş muştaa sizene abicim seksendörtdü beğenen beğeniyo sizene yani biz sevmediğimiz sanatçılara gelipte burda küfür etmiyoruz çünkü SİZİN SEVİYENİZ OLMAK İSTEMİYORUZ ama sizin yaptığınız tam bir görgüsüzlük diyebilirim BARIŞ İSTİYORUM ARTIK SEKSENDÖRTDE KÜFÜR EDİLMESİN ÇOK ŞEY İSTEMİYORUM SADECE BİZİM GÖZÜMÜZDE NUMBER ONE OLAN GRUBA KÜFÜR EDİLMESİN İSTİYORUM LÜTFEN BARIŞ İSTİYORUM BARIŞ
okumaktan sıkılacağım kadar yorum yapılmaması gereken bir gruptur yahu:S ne iyi ne kötü yayık ayranı gibi işte..
23 Mayıs 2006 Salı | Yazan: tutkinjsh
hicte öyle degil bikere bence süperrrrrrrlerrrrrrrrr sen sarkidan anlamiyorsun bence kimbilir hangi sarkilara güzel diyosundur .............vede cok basarililar.........
ben ilk başta hiç sevmemiştim bu grubu sonra konserlerine felan gittim galiba büyülenmişim o anda sevmeye başladım.84 ü sevmememizin tek yanı da şu gerçek rock isyan içerikli olan rocktır.Ama 84 de bunun tersi var yani aşktan bahsediyorlar.Ama bence yabana atılmayacak bir grup.Umarım kıymeti çok iyi bilinir...
1-Ya babalar işte gittim geldim bende böyle sıtarbakstan maillerimi kontrol ediyorum babalar her neyse babalar geldim buraya
2-***Türkiyede Yaşayan ve Yaşı 24 olmasına rağmen okumayı öğrenemeyen insanların vahammiyeti ve bunlara yardım amaçlı dersler***
bormanyacada böyle bir okunuş ve bunun sembolü olarak yazılış var olduğunu duymuştum ancak şu an Türkçe konuşulan bir sitede olduğumuz için seni kurallara uymaya veya okumayı en kısa zamanda öğrenmeye davet ediyorum..bu yaşta sana öğretebileceğim bir şey yok baba ya
dipnot:yaşının 24 olduğunada inanmıyorum ya baba neyse
baba_84 vardı garajda ya, süleyman abi. uzun zamandır göremedim buralarda, o çok güzel yorumlar yazardı. baba_84 gittiğinden beri garaj eski tadında değil bence.
27 Nisan 2006 Perşembe | Yazan: Leviathan
baba_84 vardı garajda ya, süleyman abi. uzun zamandır göremedim buralarda, o çok güzel yorumlar yazardı. baba_84 gittiğinden beri garaj eski tadında değil bence.
ya ama yeter ya ne nick in den bahsediyosunuz siz ya koyacağımız nickleri size soracak değiliz müzikleri eleştirmeniz bitti tunanın kafasının büyüklüğğü bitti şimdide buna mı taktınız ya off bakalım nick olayı bitince neye takıcaksınız çok merak ediyorum gerçekten ya bakalım bize ve seksendörde başka ne kulp takıcaksınız ya nolur düzgün şeylerden konuşun ya şimdi ben bu yorumu yazdım başıma üşüşecek kişileri tahmin edebiliyorum ama bakalım daha neler olcak
sen beni kızdırdığını mı sanıyosun ben gülüyorum ya bi aralar kızıyodumda şimdi gülüyorum gerçekten çok komik bu olay ya çok eğlenceli olmaya başladı sizinle atışmak deşarj oluyorum biliyo musun? onun için kızmıyorum size eheh
ne varmış bizim nickimizde anlamadım 84ü ne kadar sevdiğimizi her şekilde anlayın diye böyle nicklerimiz var bizim asıl siz anlamıyo ve kabullenmiyosunuz biz sizin ne dinlediğinize karışıyomuyuz siz seksendördü dinlemeyin önemli değil ben buraya seksendördü dinlemiyosan bile yaptıklarına saygı göster onları bilip bilmeden yerme diye geldim size zorla 84ü sevdirmek gibi bi niyetim yok zaten ama benim amacımın ne olduğunu bilmediğiniz için kounşup duruyosunuz öyle
ya abicim yanlışlık oldu ya ne yazmış böyle eheheh valla çok özür büyük yanlışlık oldu şu rock_rock_rock üyesi olan arkdaşım benim pc den girip yanlış yorum yapmış :) benim adıma yazmış yani kusura bakmayın pardon pardon
seksendördü severim seksendört bence süper bi grup kimse ön yargılı olmasın kırın şu önyargınızı yaa gece yolcuları birinci seksendört ikinci(((((BANA GÖRE))))
orda adam 84 e kin kusmamış ki gerçekleri söylemiş kin kusmak farklı bişey çok doğru söylemiş şimdi bizim amacımızın sadece kavga olduğunu anlatmaya mı çalışıyosun 84 ün iyi olduğunu kanıtlayamadın buna mı başladın?????????????
17 Nisan 2006 Pazartesi | Yazan: TitusPullo
sana göre doğru söylemiş olabilir ama bana göre kin kusmuş tamammı benim kendi düşüncem bu
ben seksendördün iyi olduğunu kanıtlamaya çalışmıyorum bana göre iyi bi grup size göre değil bu göreceli bi kavram bunu kimse kimseye ispatlayamaz kişiden kşiye değişir yani bunun farkındayım benim tek amacım sevmiyosanız bu grubu yermeyin küfür etmeyin tamam mı sizin amacınız kavgaysa o kadarını ben bilemem
hayır birinde fena olmadıklarını ama yaptıklarının rock olmadığını söylemişsin diğerinde ise resmen seksendörde olan nefretini kusan birine hak vermişsin o yüzden garibime gitti
ya bu 84 müdür neyse işte bu gibi kökü olmayan para peşinte koşan insanları hiç dinlemeyin...eğer bu adamları beğeniyorsanız türkiyede ki hatırı sayılır gruplara haksızlık oluyor bence...
16 Nisan 2006 Pazar | Yazan: zemin_kat
helllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
16 Nisan 2006 Pazar | Yazan: chapullju
biz şimdi buna mı yoksa
Ya bencede fen değiller ama rock değil abi...Bi arkadş isim buldu bu müzik türüne roccopop dedi...
16 Nisan 2006 Pazar | Yazan: chapullju
ya evet ya tek bi şarkı üzerinden yorum yapmayın tek bi şarkı olarak değerlendirmeyin hatta bazıları olayı abartmışlar tek bi parçayla nası meşur olunuyo diyolar yok artık onların seksendört hakkında bişe bilmedikleri zaten burdan ortaya çıkıyo üç dört albüm çıkaracak şarkıları var isteseler ikinci albümü şak diye çıkarırlar burdakilerin çeneside kapanır ama neyse ha bazıları nerde bu seksendört ortalıkta görünmüyo falan diyolar ona da hemen cevap veriyim seksendört türkiye turnesinde arkdaşlar ondan onları göremiyosunuz elemanların nerdeyse iki güne bir konserleri oluyo
anlata anlata bitmiyoki 2. ve 3. kliplerinde göreceksiniz bakalım rock mu pop mu
aslında onlar bildiğimiz alternatif rock yapıyorlar turk rock yapıyolar
Ben sevmiyorum hiç de güzel müzik yapamıyorlar (bence)
16 Nisan 2006 Pazar | Yazan: DeJa-Vu_Girl
ya işte böyle yorum yapın kardeşim ne güzel yorum yapmış arkdaş ya biz sevmemenize değil yermenize kızıyoruz böyle yorum yapın yeter ki ya yanlız bu lafımı bazıları üstüne alınmasın anlayanlara sölüyorum
ya tamam herkes istediği yorumu yapar AMA KİMSE KİMSEYİ KÖTÜLEYEMEZ KİMSENİN BUNA HAKKI YOK!!!!!!!!!!!!! vokalin kafasından SA-NA-NE bencede vokalin kafasıyla uğraşcapına kendi beynini büyült!!!!!!!!!!!!!!
ha unutmadan şunu da söyleyim bundan sonra sana cevap yok senle polemiğe girmeye bile gerek yok hiç nickine falan bakmadım senin erkek olduğunu zannettim öyle bi yorum yapmışsınki sanki kız değilde erkek ya biraz zarif ol zarif şimdi ne dersen de cevap vermeyecem sana ona göre yani ha başka düzgün konuşanlarla sonuna kadar konşurum ama senle değil
dur ya ben bunun yaşına bakmadan konuşuyorum kızım küçüksün daha yaş olarak pek fazla fark yok ama inan zeka olarak baya bi var küçüksün daha şimdi bi kaç kişi daha gelip senin yorumlarını alıntı yapıp helal falan yapacaklarda neyse onlarıda biliyorum yani ama sen önce kounşmalarını düzelt düzügün konuşmayı öğren düzgün yazmayı öğren sonra konuşuruz senle
ya yazık sana ya duygu esas dağdan gelen biri varsa o da belli yani hiç yorma kafanı yazık vallahi üzüldüm ya ben senden önce konuştuğum kişilere seviyesiz falan diyodumda yok ya senin eline kimse bu konuda su dökemez yazık sana yazık
hem ayrıca onlar yaşadıkları olaylardan esinlenerek bu şarkıları yazdılar ya rezil oluyosun ya madem burda muhalefet olacan bari haklarında biraz bişeyler oku da bizde mantıklı bişeyler duyalım senden
ya abi bırakın bunları seksendört zaten bunlara gülüp geçiyo şimdi size onlarla yapılmış olan bir röportaj sorusunu ve verdikleri cevabı yazıyorum
size en fazla haksızlık yapıldığını düşündüğünüz eleştiri hangisi oldu???
eleştiriden eleştiriye fark var.herkes eleştirme hakkı ve yetisine sahip değildir.mesleğini hak eden ve gereğini yapan herkese saygımız olduğundan o tip şahıslarınkini okuyup,, üzerinde çalışıyoruz.ama geri kalanı bizi sadece GÜLDÜRÜYOR
ooooo uzun bi süredir yokuz nolmuş burası be böyle of of of yorumlara baksen sen zaten müzğiyle ilgilenseydin kafası hakkında yorum yapmazdın onun için cevap vermiyorum sana
ne yaptıkları müzikte meymenet var ne tiplerde ne isimde rezil ötesi bi grup nası meşhur oldular kim bunları meşhur etti hala anlayamadım böyle böyle rock müziği öldürüyolar işte yazık..
valla hiç bu kadr polemiğe girmeye değer bi grup değil
gerçekten türkiyede çok daha iyi olanlar var tek bir şarkıyla bu kadar değer kazanmak saçma..
umarım unutulurlar ben unutmak istiyorum
olduukça gereksiz bi grup.. ayrıca seksendört kim ki türkiyenin en iyi grubu olcak(öyle yazanlar var da..) ya tr de mavi sakal,whisky,acil servis,kesmeşeker,bulutsuzluk özlemi,grizu ve bunlar gibi sayamadığım biiirçok kaliteli grup gelip geçmişken veya varken 84 kim oluyo da bu vasfı kazanıyo ?!? ya burda seviyesiz tartışmalara,karşılıklı atışmalara falan girmiek istemiyorum zaten anket sonuçları da gösteriyo sitede hala bikaç müzikten anlayan olduğunu o yüzden benim yazdıklarımı alıntı yapıp ta cevap vermeye kalkmayın çünkü garaj gibi bi sitede grup 84 le ilgili bi anketin altındaki seviyesiz atışmalara girmek istemiyorum.. dinleyenlere saygım var dinleyin ama dinlemeyip sevmeyenlere de saldırmayın ve atıp tutmayın" türkiyenin en iyi grubuuuuuuuu,müthiş ötesiiiii "vs.. bari diğer gruplara veya şarkıcılara saygınız olsun ;) hadi devam edin siz şimdi tartışmalarınıza... ;)
grup 84 idare eder ama o çıkış şarkısı yokmu ne zaman duysam başım dönüyo bir şarkı bu kadar mı dillere düşer öghhh yazarken bile beynimde çalıyo sanki atlatamıcam bunu
mor ve ötesi konusunda doğru sölüyosun ama seksendört için aynı şey geçerli değil onlar popüler olduktan sonra değişmediler onlar ilk yıllarında yabancı yapıyolardı sonra karar değiştirip türkçeye döndüler sonra 5.5 sene sonra da patlama oldu işte
chapullo
geçen gün merve_greenday ve 84_hastasıyla konuşma yaparken bende okuyodum ve harbiden ikis birden oturtmuşlar seni şimdi onun acısını çıkarıyosun sanırım baya bi kötü laf yemişsin onlar tarafından küçükler müçükler ama bilmiyorum dehşet laf yapıştırıyolar tebrik etmek lazım ikisinide gerçi biri banlanmış ama neyse
kızım sen özürlüsün onun için senle polemiğe girmiyorum benim özürlülerle işim olmaz hem her ankete aynı yazıyı yazmışsın yaratıcığını kullan biraz dicem ama o da yok ki sende o olmayan beynini fazla yorma
hala nası bu kadar meşhur olduklarını anlamdıım dooru düzgün şarkıları olmayan rock kavramını arabeskleştiren sallamasyon grup bi tek vokalin sesi güzel.başkada bişe yok zaten
her neyi anlatmak istiyosan eğer,, bunu düzgün ifadelerle grubu yermeden aşşalamadan yapabilirsin bi tek sen değil herkes yapabilir bunu abi sevmiyorum çünkü böyle böyle bi grup şöyle şöyle bi grup diyebilirsin ya da işte sen ilk 10a giremeyeceklerini savunuyosun tamam bunu düzgünce söyleyemez misin şu anda yaptığın gibi? bunu zaten en başında yapsaydın benim dikkatimi çekmezdin cevap bile vermezdim çünkü oraya düzgün bi biçimde yorum yazmış olurdun anlatabilmişimdir inşallah
aynı anda seksendört ve anakaralı turgut mu dinliyomuş çüş yani dinlemesinler ve seksendördün adını kirletmesinler türk rockı yapan herkese bayılmak zorunda değilsin seksendörü sevmek zorunda da değilsin kimse benim niye burda size cevap verdiğimi anlamıyo ya ben size seksendördü sevmiyosunuz diye değil sadece onların hakkında daha hiç bişe bilmeden şarkılarını tam olarak dinlemeden seviyesizce kötü sözler söylüyosunuz diye burdayım bende o animayı sevmiyorum ama sizin gibi iğrenç böö kusucam falan da demiyorum sizde sevmiyorum deyip geçemiyomusunuz yani grubu sevmeyin ama yermeyin sevmiyorum deyin tamam yani onları niye sevmediğinizi müziklerinde neyi eksik bulduğunuzu düzgün bi dillede söyleyebilirsiniz demi ama??? işte ben bunun için burdayım derdimi anlatabiliyorumdur inşallah
Tituspullo
Sanki duygunun adına cevap veriyomuşum gibi olcak ama yine de söylemeden edemicem bende severim çilekeşi ama bak söyleyim yabancı gruplarıda severim şimdi bunu kullanma bana karşı çilekeşin canlı performansını dinledim ben hiçte dediğin gibi değil sen kısaca türk gruplarından nefret ettiğini söylede rahatla teşekkür ediyorum bu arada gerizekalı lafı banada geliyo bu durumda.. ben ne kadar seviyemi koruyosam siz de o kadar düşürüyosunuz nası bi düşüncedir bu ne demek ya seksendört dinleyen gerizekalı diye ya yapmayın ya bu kadarda olmazki herkesin bi müzik zevki var size kötü gelen bişeyi ben dinleyince şimdi ben gerizekalımı oluyorum buda değişik bi yaklaşım ha tek doğruyu siz biliyosunuz yani öyle mi ?? herkes sizin zevkinize göre takılmalı yani he??
Anima 6 yıldır müzik piyasasındaysa seksendört yaklaşık 10 yıldır burda sen kimin grubunu kime anlatmaya çalışıyosun ? şunuda söyleyim seksendördün amacı gerçekten müzik niye diyeceksin adamlar bi kere fiziksel görünüşleriyle gündeme gelmek istemiyolar biz manken değiliz müzik yapıyoruz diyolar bunun içindir ki albüm kapağında bile sadece çizimle yapılmış bi resim var tabi bakmadığın için bilemesin
Ayrıca nette çıkmaları onlardan kaynaklanan bişe değil nette patlama yaşandı doğru ama bu tamamen onların dışında gelişti onların haberi bile yoktu zaten kendileri bile söylediler biz böyle bi patlama yaşanacağını bilseydik bunu daha önceden yapardık diye ama siz bunu da duymadığınız için yok nette yayıldılar yok bilmem ne yok gerçek müzik diye konuşup duruyosunuz böyle yapmaya devam ettikçe daha çok haksız duruma düşeceksiniz
Ha acıma konusunada gelince insanlara acımak sana kalmadı sen önce kendine acıda şu bulunduğun durumdan kurtul sonra ben bunlara acıyorum bilmem ne triplerine gir tamam mı acıyosun he bak sen : ))) komiksin valla beee
Kız guitar mısın hande misin özenti misin nesin baksana buraya iki Dakka ne varmış güzelim nickimizde he?? seninkinden daha karizmatik duruyo !! birincisi çok kibar ve seviyeli biri olduğun yazdığın yazıdan anlaşılıyo mal falan sen önceden seviyeni belli ettin zaten şimdi kendi adıma konuşuyorum ben seksendördü sevmediğin için sana müzik kulağın yok demiyorum ben burda tek bi amaç için bulunuyorum oda seksendördü sevmiyosan eğer sevmiyorum deyip geçmen grubu yermemen iğrenç böö geldi kusucam gibi aşşalık sözler söylememen… seksendördü sevmeyebilirsin ama haklarında hiç bişe bilmeden şarkılarını yarım yamalak dinleyip böyle yorumlar yapmaya hakkın yok biraz daha saygılı yorumlar yapabilirsin ha bu arada şunuda söyleyim bişeyleri ispatlamaya çalışmıyoruz çünkü grubun bulunduğu durum zaten ordada şu an Türkiye turnesinde adamlar hemen hemen hergün konser veriyolar ve bi sürü kişi geliyo konserlerine- ki ben gittim gördüm ortamı baya harbi rock dinleyen elemanlar geliyo
Yaş kısmına gelince de aramızda1 yaş var canım gördüğün gibi. sen kendini 20-25 yaşında görmüş geçirmiş biri sandın heralde ama hatırlatırım 16 yaşındasın bende 15 yaşındayım ve görülüyor ki zeka seviyesi olarak yaşını hiç göstermiyosun söylediğin şu sözlere yaş yorumlarına falan bakılırsa bundan sonra düşünerek yorum yap böyle komik duruma düşme
bite the pain abi sağol duygularıma tercüman olmuşsun..2-3 mal gelmişler bize 84 denen iğrenç grubu sevmediğimiz için müzik kulağı yok diyo..ya kızım senin vardıda ne oldu sanki ha??hale bak yaa sen kim oluyorsunda böyle çıkıp mal mal konuşuyorsun yaa farkındaysan hep birşeyleri ispatlama yarışı içindesin çünkü grubun iğrenç olduğunu biliyorsun ama haaala bişeyleri ispatlamaya çalışıyorsun üstelik olmamasına rağmen..valla ben böylelerine çooook acıyorum..yazık şu yaşta yaptıkları seçime bak yaaa olmayan beyinleri iyice köreliyor bunların:))))
ya asıl siz kendinizi ne zannediyorsunuzz
duyguya söyledin bende alındım ne olucak şimdi yaa
nasıl böyle birşey dersin sen
senin aklın çok geniş belli seksendört ü tınlamıcak kadar genişsin sanki
sen kendini burda 1 numara göre 84 süpr tama mı işte seksendört süper kimin itirazı var ya
8 Nisan 2006 Cumartesi | Yazan: _tatlicadi_
Dikkat ettiysen ben genelde dedim herkes demedim sen niye üstüne alındın ki benim bu mesajı yazdığım kişi bana doğru düzgün bi cevap verse şu şöyle bu böyle dese bende yoluma giderim kardeşim zaten benim işim olmaz bu anketle.
He bu arada senin o küçümsediğin Müslüm bu sizin taptığınız(!) 84 den çok daha büyük bi sanatçıdır...
ya asıl siz kendinizi ne zannediyorsunuzz
duyguya söyledin bende alındım ne olucak şimdi yaa
nasıl böyle birşey dersin sen
senin aklın çok geniş belli seksendört ü tınlamıcak kadar genişsin sanki
sen kendini burda 1 numara göre 84 süpr tama mı işte seksendört süper kimin itirazı var ya
Aslında bu küçük beyinle benim dedikleirimi bu kadar anlaman bile şaşırtıcı.Valla çok güldüm ya nası bu kadar salakça şeyler yazabildin sen ya.Bi de cevap yazıp gıcık listesine eklemişin ulan madem o kadar güveniyosun kendine neden mesaj atmamamı engelliyosun yoksa o küçük beynin yazarken hasar görür diye mi korkuyosun.Ama hiç fark etmez.Şimdi gelelim konuya:
birincisi ben sana türkiyede ki grupları bilimiyosun mu dedim biliyo musun mu dedim bi onu oku aradaki farkı anlamaya çalış eğer okuman yoksa yardımcı olurum.
ikincisi ben sana müzisyenlik kolay dedin dedim mi ona da dikkat et bi.Ben senin gibi müzikten anlamayan insanların genel olarak bu grup için söylediği şeyi söyledim orda
üçüncüsü ben seksendört ün bütün albümünü sınıfta zorunlu dinlediğim için(malesef) bunları söyledim.
Dördüncü olarak da sen zaten pop dinliyorum diyosan devam et bu grubu sakın kaçırma tam senlik.ama şunu da söyleyim bu grubu dinleyen çoğu kişi kendini rockçı zannediyo bende bunun için öyle dedim.Aslında bu mesajı özelden yollıcaktım ama özelden mesaj alcak kadar cesaretin olmadığı için buraya yazıyorum.Madem kendine çok güveniyosun hadi beni de ez de görelim bakalım o ufak beyninle.
bu ülkenin rocku 84 gibi bi gruba kaldıysa diyecek hiçbişeyim yok ne gruplar var 84 ten çok daha iyi müzik yapan ama 84 fanları adını bile bilmiyorlardır üklede böyle gruplar sevilirse tabi ki müzik gelişmez
6 Nisan 2006 Perşembe | Yazan: TitusPullo
sen sevme 84ü müziği kurtar tamam mı çıkan yeni grupları takip ediyoruz bu birincisi eskileri diyosan onları da çok iyi biliyoruz kafana takma sen yani kimlerden bahsettin anlamadım tam olarak ama dediğimi unutma seksendördü sevme de müzik gelişsin oldu mu müziği çok düşünen insan??
84_hastası ve duygu_84 ikinizde çok haklısınız tam söliyeceklerimi ağzımdan aldınız aynı şeyleri düşünmüşüz ya abi bırakın bu işleri ya 84 bitane be şarkılarını yarım yamalak dinleyip haklarında hiç bişe bilmeden yorum yapmaya bayılıyosunuz ya uzatmayın şunu ya cansedeseddd sende saçmalama abi ne dion sen yok arabesk yok iğrenç sevmiyorum diyemiyomusun bunlara uyuşuk demişsin çüş yani bunlarda uyuşuksa ne deyim ben bilmem ki sanki konserlerine gitmiş gibi albümü dinlemiş gibi konuşmayın ya ayrıca sen kendi nickine bak illaki birinin nickini düzeltmesi gerekiyosa bu sensin ben nicklere falan hiç takılmazdım ama bak şimdi dikkatimi çekti bundan sonra insanları nicklerine göre yargılayacam :))) tövbe tövbeee abi saçmalamadan yorum yapalım tamam mı gereksiz gereksiz konuşmadan
Bak şimdi beni dinle tamam mı şimdi bak hiç kimsenin burda nicki salağım_84 falan değil senin okuman yazman falan yok sanırım git bi gözlük al kendide bu birincisi
İkincisi burda hiç kimse gereksiz değil tamamı hiç kimse diyorum bak dikkatini çekerim burda öyle veya böyle bütün yorum yapan kişiler gerekli kişiler tamam mı ?
Öncelikle bizim neyi savunduğumuzu iyi öğren biz seksendördü sevmeyenlere değil hakaret edenlere bilip bilmeden yorum yapanlara kızıyoruz anlatabildimmi derdimi bilmiyorum!!! büyük ihtimalle anlamasın ben yeniden açıklarım sana seksendördü sevmek zorunda değilsin ama yermek zorundada değilsin demi ama daha haklarında hiç bişe bilmiyosun Allah bilir sadece ölürüm hasretinleyi dinlemişsindir onuda yarım yamalak dinlemişsindir grubu sadece bi şarkı üzerinden değerlendirme ya da değerlendir banane ama yeterki yerme kötü söz söyleme sevmiyorum de geç
Arabesk rock diye bişe yok kardeşim hem öyle olsa bile kaç yazar hayret bişe ya piyasa içni falan döndükleri yok insan hayatta fikir değiştiremez mi onlarda önce yabancı yapıyolardı sonra Türkçe yapmaya karar verdiler sen hiç karar değiştirmez misin uyuşuk oldukları konusunda da duyguya katılıyorum dumanda uyuşuk o zaman kızların sevdiği gibi bişeyde yok bu konudada duyguya katılıyorum bir sürü erkek ve kız karışık arkdaşlarımla beraber konserlerine gittik bence senin onlarla değil onların sizle işi yok bilmem açık konuştummu yeterince sevme zaten sen onları tamam mı
ya eskiden garaj böyle kişilerle dolu değildi değil mi arkadaşlar? gereklisi gereksizi dolışmuş baksana isimlere salağım_84 yalın_fans falan ne bu ya.. adamlar arabesk rock yapıyolar resmen iğrenç tam anlamıyla bir de bunlar sonradan piyasa için döndmüşler sex and dirth müş bunların aslı ve punk falan yapıyolarmış. uyuşuk lan bunlar iğreeenç zaten bir tek kızlar seviyor hiç itiraz etmeyin onlar da zamanında modaya(!) ayak uydrup hiphoptan falan dönenler tarkan hayranları zaten bir insan süpeeeer bu gruuup diye salak bir konuşma tarzı içindeyse onlarla işimiz olmamalı beyler . ---> son nokta
ama siz ne yaparsanız yapın ne derseniz diyin BU GRUP TR'NİN BİR NUMARASIıııııııı....
işte o kadar... aksini idda eden varsa gelsinn...çekinmesin..her TÜRLÜ TAŞLAMAYA CEVABIMIZ BULUNURRRRR ALLAHA ŞÜKÜRRRRRRR.....
4 Nisan 2006 Salı | Yazan: DuYGu_84
ya sen Türkiye de ki duman çilekeş kurban vs hariç kaç tane grubu biliyosun ki de böyle bişey zırvalıyosun.Bu seksendört dediğin grup daha sadece bi hiç ve bundan öteye de gideceğini zannetmiyorum(tabi bu benim görüşüm).Bu konuda Dead_Lord_TanT a katılıyorum müzisyenlik öyle senin sandığın kadar kolay bi iş değil hele bir grup olmak.İki şarkıyla ne grup olunur ne de müzisyen.Öyle yok Türkiye nin en iyisi de yok bilmem ne diyerek de ancak kendini tatmin edersin ve kendini ''ben rock dinliyorum yaşasııın'' diye kandırmaya devam edersin ancak...
6 Nisan 2006 Perşembe | Yazan: Chuck_99
hiç bir şeye değil de, sadece chuck schuldiner'e üzülüyorum. sen ferek yaptığın müzükle, düşüncenle, hayata karşı olan tavrınla insanların saygısını kazan, muhteşem işler yap; sonra adın herhangi bir internet sitesinde "sensendört" gibi bir grubun sidik yarıştırmalarında rumuz olarak geçsin.. vallahi adamı mezarından kaldıracaksınız, biraz saygı yahu bir de yazıyorsun arkadaşım; çok seviyorum, dehası müziğin -kesinlikle de katılıyorum sana- ama insan saygısını ve sevgisini de biraz göstermeli öyle değil mi chuck nickli arkadaşım??????
ama siz ne yaparsanız yapın ne derseniz diyin BU GRUP TR'NİN BİR NUMARASIıııııııı....
işte o kadar... aksini idda eden varsa gelsinn...çekinmesin..her TÜRLÜ TAŞLAMAYA CEVABIMIZ BULUNURRRRR ALLAHA ŞÜKÜRRRRRRR.....
4 Nisan 2006 Salı | Yazan: DuYGu_84
ya sen Türkiye de ki duman çilekeş kurban vs hariç kaç tane grubu biliyosun ki de böyle bişey zırvalıyosun.Bu seksendört dediğin grup daha sadece bi hiç ve bundan öteye de gideceğini zannetmiyorum(tabi bu benim görüşüm).Bu konuda Dead_Lord_TanT a katılıyorum müzisyenlik öyle senin sandığın kadar kolay bi iş değil hele bir grup olmak.İki şarkıyla ne grup olunur ne de müzisyen.Öyle yok Türkiye nin en iyisi de yok bilmem ne diyerek de ancak kendini tatmin edersin ve kendini ''ben rock dinliyorum yaşasııın'' diye kandırmaya devam edersin ancak...
doğru söylüyosun 84_hastası bende sana katılıyorum yani tamam sevmesinler ama niye böyle iğrenç yorumlar yapıyosunuz ki yani ayıp denen bişe var sevmiyorum ben bu grubu deyip geçebilirsiniz fazla uzatmanın ne anlamı var ki gerçekten emeğe saygı gösterin biraz
ben 84'ü fazla sevmem ama genel olarak kaçırdığınız bir nokta var.. burası bir anket, bir tartışma ortamı.. Herkes istediği gibi düşünebilir, istediği gibi yorum yapabilir. Ve iyi/kötü herhangi bir yoruma 'hayır yok öyle bişi saçmalamayın' demek at gözlüğü ile bakmaktan başka birşey değildir... Fanatikliği sığ görüşlülüğe taşımanın bir manası yok..
5 Nisan 2006 Çarşamba | Yazan: stonecold
iyi hoş söylemişsinde benim tam olarak neyi savunduğumu kimse anlamıyor ben seksendördü sevmeyenlere bişe demiyorum tabi ki sevmeyecekler zorla sevdiremeyiz bu bir zevk meselesi benim savunduğum nokta şu 84 hakkında bilip bilmeden yorum yapıyorlar kötü konuşuyorlar sevmiyorum de geç niye uzatıyosun ki yok iğrençler yok kusucam yok böö bilmem ne daha bir sürü şey vardı ya sevmede niye haklarında daha hiç bişe bilmeden böyle aşşalık yorum yapıyosun ben buna kızıyorum daha saygılı düzgün bi biçimde yorum yapabilirler dimi
ben 84'ü fazla sevmem ama genel olarak kaçırdığınız bir nokta var.. burası bir anket, bir tartışma ortamı.. Herkes istediği gibi düşünebilir, istediği gibi yorum yapabilir. Ve iyi/kötü herhangi bir yoruma 'hayır yok öyle bişi saçmalamayın' demek at gözlüğü ile bakmaktan başka birşey değildir... Fanatikliği sığ görüşlülüğe taşımanın bir manası yok..
ya kıtlık yapmayın bee
hemdee öyle bi tarz yok
onlar şuanda türk rock grubunda yer olıyolarrr
öyle bi tarz yok
arabesk-rock
diye bişi yok uydurmayın
zaten herkese mersii
albümdeki şarkıları bildiğinize göre albümü alıp dinlemişsinir herkese çok mersii
:))) hahahahaha
duygu kızıyormuş 84 e hakaret edilmesine hehehehe toplumsal mesaj veriyorlar duygu kim tutar seni muhahahahahahha beğenmezsemde hakaret ederim o benim bileceğim iş bu arada bende am g f em akorumu birleştirip şarkı yaparım baydı artık bu 4lü ispanyol akor sırası biraz yaratıcı olsunlar ne bilim zor varyasyonlar yapsınlar dim li akor kullansınlar maçaları yiyolarsa öyle ölürüm hasretinle diyip olmuyo bu işler resmen arabesk-rock olmuş bea
gayet iyi bi grup...kendileriyle beni tanıştıran arkadaşıma:) teşekkür ediyorum cidden çok anlamlı şarkıları var yabi her duygu haline göre bi şarkıları var ayrıca o serter ne tatlı öyle çok yakışıklı neyse arkadaşları tebrik etmek gerekiyo...tebrikler