İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Anketler vitrini
Tüm anketler
Anketlerim
Yeni anket
Anket
NIRVANA_4ever
sorar:
En iyi Janis Joplin şarkısı
Piece Of My Heart
Me And Bobby McGee
Summertime
Ball and Chain
Bye, Bye Baby
One Good Man
Mercedes Benz
Janis Joplin tanımıyorum
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Neden ortalıklarda Bass çalıp boşta olan yok, millet Grjın ilanlarına sürekli aynı ilanları veriyor
Yapan:
Kan
Başlama tarihi: 25 Nisan 2006
Toplam oy: 367
Var ama saklanıyorlar
%31 [113 oy]
Gayet sıkıcı bi alet olduğu için
%7 [24 oy]
Elektro çalmak daha zevkli olduğu için
%19 [71 oy]
Var ortalıkta bass çalan sen görmüyorsun
%43 [159 oy]
Anket
Naphyse
sorar:
Jazz Bass mı, Precision Bass mı?
Jazz Bass
Precision Bass
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Anket
ozzyfest
sorar:
Hangi Reverb Pedalı ?
Boss RV-5 Digital Reverb
Boss FDR-1 Fender '65 Deluxe Reverb-Amp
electro-harmonix Holy Grail
DigiTech XDV DigiVerb
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Anket
metoboy_erdi
sorar:
Hangisi?
Şebnem Ferah
Amy Lee
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket