Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anket

NIRVANA_4ever sorar:
En iyi Janis Joplin şarkısı
  • Piece Of My Heart
  • Me And Bobby McGee
  • Summertime
  • Ball and Chain
  • Bye, Bye Baby
  • One Good Man
  • Mercedes Benz
  • Janis Joplin tanımıyorum

Neden ortalıklarda Bass çalıp boşta olan yok, millet Grjın ilanlarına sürekli aynı ilanları veriyor

Yapan: Kan
Başlama tarihi: 25 Nisan 2006
Toplam oy: 367
Var ama saklanıyorlar
 %31 [113 oy]  
Gayet sıkıcı bi alet olduğu için
 %7 [24 oy]  
Elektro çalmak daha zevkli olduğu için
 %19 [71 oy]  
Var ortalıkta bass çalan sen görmüyorsun
 %43 [159 oy]  

Anket

Naphyse sorar:
Jazz Bass mı, Precision Bass mı?
  • Jazz Bass
  • Precision Bass

Anket

ozzyfest sorar:
Hangi Reverb Pedalı ?
  • Boss RV-5 Digital Reverb
  • Boss FDR-1 Fender '65 Deluxe Reverb-Amp
  • electro-harmonix Holy Grail
  • DigiTech XDV DigiVerb

Anket

metoboy_erdi sorar:
Hangisi?
  • Şebnem Ferah
  • Amy Lee