Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anket

BadnessCreatur sorar:
En İyi Genç Vokal
  • Craig Mabbitt (Escape The Fate)
  • Oliver Sykes (Bring Me The Horizon)
  • Mike Hranica (The Devil Wears Prada)

Ozzy Osbourne Black Sabbath da iken mi daha iyiydi, yoksa solo albümlerini mi daha çok beğeniyorsunu

Yapan: Ethric_the_Mad
Başlama tarihi: 22 Ağustos 2006
Toplam oy: 363
Black Sabbath..
 %100 [1 oy]  
Solo kariyerinde daha sağlamdı bence..
 -  
Kendisini tanırım ve hiç sevmem..
 -  
O da kim ?
 -  

Anket

Rex_Sineması sorar:
anket yaparken ne kadar düşünüyosunuz?
  • Hiç düşünmüyorum direkt aklıma ne gelirse yazıyorum
  • Her gördüğüm şeyden bi anket çıkarmaya çalışıyorum
  • İyi de ben anket yapmam ki
  • bana yarım saat yeter.. iyi bişey çıkar sonra

Anket

metoboy_erdi sorar:
Alternatif Rock grubuma isim arıyorum sizce hangisi?
  • Lokum
  • Anticore
  • ŞaNs
  • Santra
  • NoKTa

Anket

Mangasar sorar:
Hangisi Daha İyi ?
  • Linkin Park
  • Slipknot
  • Limp Biztik
  • Korn