İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Anketler vitrini
Tüm anketler
Anketlerim
Yeni anket
Anket
BadnessCreatur
sorar:
En İyi Genç Vokal
Craig Mabbitt (Escape The Fate)
Oliver Sykes (Bring Me The Horizon)
Mike Hranica (The Devil Wears Prada)
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Ozzy Osbourne Black Sabbath da iken mi daha iyiydi, yoksa solo albümlerini mi daha çok beğeniyorsunu
Yapan:
Ethric_the_Mad
Başlama tarihi: 22 Ağustos 2006
Toplam oy: 363
Black Sabbath..
%100 [1 oy]
Solo kariyerinde daha sağlamdı bence..
-
Kendisini tanırım ve hiç sevmem..
-
O da kim ?
-
Anket
Rex_Sineması
sorar:
anket yaparken ne kadar düşünüyosunuz?
Hiç düşünmüyorum direkt aklıma ne gelirse yazıyorum
Her gördüğüm şeyden bi anket çıkarmaya çalışıyorum
İyi de ben anket yapmam ki
bana yarım saat yeter.. iyi bişey çıkar sonra
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Anket
metoboy_erdi
sorar:
Alternatif Rock grubuma isim arıyorum sizce hangisi?
Lokum
Anticore
ŞaNs
Santra
NoKTa
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Anket
Mangasar
sorar:
Hangisi Daha İyi ?
Linkin Park
Slipknot
Limp Biztik
Korn
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket