Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anket

Smtcn sorar:
En iyi vokal hangisi?
  • Freddie Mercury (Queen)
  • Ozzy Osbourne (Black Sabbath)
  • Bruce Dickinson (Iron Maiden)
  • Axl Rose (Guns N' Roses)
  • Klaus Meine (Scorpions)
  • Steven Tyler (Aerosmith)
  • Ian Gillan (Deep Purple)
  • Paul Stanley (Kiss)

Blue Oyster Cult - Don't Fear The Reaper hakkında ne düşünüyorsunuz?

Yapan: NIRVANA_4ever
Başlama tarihi: 20 Eylül 2006
Toplam oy: 47
Yüz yılın şarkısı
 -  
Tam bir klasik
 -  
Tam bir aşk şarkısı
 -  
Sözleri harika
 -  
Dinledim ama sevmedim
 -  
Ben daha dinlemedim
 %100 [1 oy]  

Anket

BigZ sorar:
En İyi Breaking Benjamin Parçası Sizce Hangisi??
  • So Cold
  • Diary Of Jane
  • Breath
  • Forget It
  • Follow Me
  • Dance With The Devil
  • Simple Design
  • Away

Anket

haalkee sorar:
Haalkee grubunu daha önce duydunuz mu?
  • Evet duydum
  • Hayır duymadım

Anket

DrumBanger sorar:
R.I.P. albümünden en beğendiğiniz Megadeth şarkısı hangisi ?
  • Hangar 18
  • Holy Wars...The Punishment Due
  • Lucretia
  • Tornado of Souls
  • Take No Prisoners
  • Rust in Peace...Polaris
  • Five Magics
  • Poison Was the Cure