GaRaJ anket sonuçları

Hangi Brutal/Death Grubu ?

Yapan: dark_ambient | Başlama tarihi: 20 Kasım 2006 Pazartesi | 777 oy

Dissenter
 %10 [80 oy]

Aborted
 %2 [13 oy]

Yattering
 %1 [9 oy]

Krisiun
 %1 [11 oy]

Children of Bodom
 %63 [487 oy]

Brodequin
 %1 [9 oy]

Visceral Bleeding
 %1 [6 oy]

Diğer
 %21 [162 oy]

Tüm anketler

GaRaJ'daki ilgili yorumlar

bodomun brutal olmadığını savunan adamın aklından zoru vardır..
ayrıca visceral bleeding teknik brutal olması ya da brodequoin teknik olması bişiy değiştirmez sonuçta brutal death metal litaratüründe saylır....
8 Mayıs 2008 Perşembe | Yazan: •dark_ambient•
bodom brutalmi!? visceral bleeding teknik brutal! brodequoin teknik brutal!
berbat bi liste yapmış kim yaptıysa
ankete yapılan yorumlarda saçma
krabathor,arc enemy,cannibal,tranquility ne ya hangisi brutal death bunların komik olmayın ya!!
8 Mayıs 2008 Perşembe | Yazan: InDrA
Arch Enemy Olsaydı Tabi Arch Enemy Olurdu Ama Görünürde Children Of Bodom...
18 Şubat 2008 Pazartesi | Yazan: NoWomenNoCry
yeni nesil metalcore grupları devralmıştır artık. atreyu ve as i lay dying bu konuda başı çeker ayrıca çok seviyesiz muhabbet dönmüş sanırım kimse bişiden çakmıyor burda.
17 Ocak 2008 Perşembe | Yazan: cthulhu88
arch enemy benim favorimdi ama neden yok şıklarda? angela'daki brutal vokal kimde var? kadın olmasına rağmen..
17 Ocak 2008 Perşembe | Yazan: delik beyin
aslında ilk zamanlar cob brutal di ama sonra ne olduysa değişime girdiler alexinin yüzünden..
16 Ocak 2008 Çarşamba | Yazan: •dark_ambient•
allahım..
c.o.b. a brutal diyen zihniyet nasıl bir müzik bilgisine sahiptir acaba?
15 Nisan 2007 Pazar | Yazan: hope_lives
C.O.B.
7 Şubat 2007 Çarşamba | Yazan: aazziimm
e o zaman the beatles'ı da hayatımızdan çıkaralım..baksana dağılınca yok saymamız lazımmış...
29 Kasım 2006 Çarşamba | Yazan: kirk_metallica


iyi de john lennon öldü ki.. death ile ne alakası var?
29 Kasım 2006 Çarşamba | Yazan: ville89

allahım ne insanlar var ya .....


cok guldum ya :)
5 Şubat 2007 Pazartesi | Yazan: killbodom
Nile güzeldir..keza Krisiun da öyle
bir de unutmadan sevgili muhammed suiçmez abimizin grubu Necrophagist'i de katalım
5 Şubat 2007 Pazartesi | Yazan: judgement13
ya allah aşkına behemonth dinlemediniz mi hiç...
1 Şubat 2007 Perşembe | Yazan: protosdeath666


onu dinlemedim.. ama behemoth dinledim nasıl bi grup şu behemonth ?
5 Şubat 2007 Pazartesi | Yazan: linde_
e o zaman the beatles'ı da hayatımızdan çıkaralım..baksana dağılınca yok saymamız lazımmış...
29 Kasım 2006 Çarşamba | Yazan: kirk_metallica


iyi de john lennon öldü ki.. death ile ne alakası var?
29 Kasım 2006 Çarşamba | Yazan: ville89

allahım ne insanlar var ya .....
1 Şubat 2007 Perşembe | Yazan: protosdeath666
Death dağıldı haberiniz yokmu ? Metal dergilerini okuyun, güncel olayları takip edin biraz.
25 Kasım 2006 Cumartesi | Yazan: •dark_ambient•

o zaman onu yok mu sayalım????Nasıl bi mantıktır bu???
25 Kasım 2006 Cumartesi | Yazan: selkhet

adam haklı abi ozaman ölmüş gitmiş kimse hakkında anket yapmayalım...kurban dağılmışken dolusuyla anket vardı yorum yazmadan önce 2 defa düşün...
1 Şubat 2007 Perşembe | Yazan: protosdeath666
ya allah aşkına behemonth dinlemediniz mi hiç...
1 Şubat 2007 Perşembe | Yazan: protosdeath666
Luciferion
Dismember
Entombed
Cannibal Corpse
Arch Enemy...
1 Şubat 2007 Perşembe | Yazan: demigod666
Amon Amarth üstüne tanımam.
31 Ocak 2007 Çarşamba | Yazan: bedevi11
Bırakta C.O.B Olsun Yaf :)
31 Ocak 2007 Çarşamba | Yazan: black-omen666
cobun ustune grup tanımam ama alexi scream vokale yapıyor
27 Ocak 2007 Cumartesi | Yazan: killbodom
Dimmu Borgir iyidir.
Kendileri traştır ama müzik iyidir, candır, saygımız vardır
26 Ocak 2007 Cuma | Yazan: BASSarım
peki bişey sorucam D. Tranquility Death değilde nedir biri bana bunu açıklayabilir mi (Doom demeyin gidin bi Lordi ye bakın bi D. Tranquility ye aradaki farkı bi görün)
26 Ocak 2007 Cuma | Yazan: Metalic_Mine
children of bodom olmamış şıklarda, bence mor ve ötesi.
16 Ocak 2007 Salı | Yazan: Rekkali
ulan komikiniz harbiden ya!! :D hocam hem melodik death'le brutal death'in ayrımını idrak edememişsiniz hem de gelmiş burda,bi tafralar böyle bi kendini beğenmişlikler!! melodik death metal,death metalin bir alt dalıdır,adından da anlıcanız üzre melodik gitar riffleri içerir ve GENELLİKLE NORMAL BİR VOKAL KULLANILIR!! o yazdığınız death,morbid angel,opeth,in flames faso fiso brutal death değildir yani!children of bodom neden bu sitede ısrarla death olarak nitelendiriliyor onu da anlayabilmiş değilim!children of bodom death bile değildir,olsa olsa power/speed grubuna dahil edebiliriz...biraz araştırma,biraz merak...lütfen,reca ediyorum...
14 Ocak 2007 Pazar | Yazan: phlegethon
cob(:
12 Ocak 2007 Cuma | Yazan: ScRewy_BFMV
cok komedi yazılar var :) sağolun egleniyoruz sayenizde.. Death metal denmiş ama gercekten death yapan kac şık var .. e kardesimm madem bilmezsin niye anket yaparsın
8 Ocak 2007 Pazartesi | Yazan: aten2

bidaha ki sefere death metalin ne olduğunu araştırıp ona göre anket yaparım uyarın için sağol
Popularitenin gelip geçici bir şey oldugunu bilmek insanı rahatlatıyor... (göz kırpma)
saygılar abi
8 Ocak 2007 Pazartesi | Yazan: •dark_ambient•
cok komedi yazılar var :) sağolun egleniyoruz sayenizde.. Death metal denmiş ama gercekten death yapan kac şık var .. e kardesimm madem bilmezsin niye anket yaparsın
8 Ocak 2007 Pazartesi | Yazan: aten2
Cannibal Corpse
27 Aralık 2006 Çarşamba | Yazan: RammsteiN_26
bu sarkı da bana sorulmaz heralde :D
26 Aralık 2006 Salı | Yazan: girl_of_bodom
brutal olan death değildir, death olan rock değildir, rock olan metal değildir, metal olan black değildir, black olan prograssive değildir, prograsivve olan damar değildir, damar olan teknik değildir, teknik olan hızlı değildir, hızlı olan virtüöz değildir, virtüöz olan basit değildir, basit olan öz değildir, öz olan karmaşık değildir, karmaşık olan caz değildir, caz olan aşmış değildir, aşmış olan malmsteen değildir, malmsteen bach değildir, bach barok değildir, barok takoz değildir, takoz hasan cihat örter değildir, hasan cihat örter erkan oğur değildir, erkan oğur diğerleri gibi değildir, diğerleri metal gibi değildir, metal olan black değildir.
22 Aralık 2006 Cuma | Yazan: Leviathan
Brutal Death Metal;

C.O.B. değildir, Death değildir, Amon Amarth değildir, Opeth değildir, Dismember değildir, Dark Tranquillity değildir, In Flames değildir, Dissection zaten komple death değildir.

Arkadaşlar, konuştuğunuz konularda azıcık bilginiz olsun.Aklınızca "Death dinlemeyen Death metalci mi olur?Özentiler sizi!" diyorsunuz ama Brutal Death metal ve Death metal arasında dağlar kadar fark var.Aklı azıcık çalışan tek bir adam varsa açıp bakar neymiş bunlar diye, merak eden olursa buyursun Teknik Death metale, Gore'a, Goregrind'a, Deathcore'a, Goredeath'e baksın... Bilip bilmeden konuşmayalım lütfen.
21 Aralık 2006 Perşembe | Yazan: Necrophilliac
mecbur bi tercih yaptım da.benim dinlediğim hiç bi grup ankette yok :)

Deicide
Six feet under
Cryptopsy
Neuraxis
Cannibal corpse
Suffocation
Dying fetus
Necrophagist
Nile


daha bi sürü.
21 Aralık 2006 Perşembe | Yazan: Riazor
bu şıklarda amon amarth olması gerekmez miydi??
19 Aralık 2006 Salı | Yazan: herzaleid
19 Aralık 2006 Salı | Yazan: Sui-cidE

özlettin kendi ya:)) o essiz yorumlarından mahrum bırakma bizi:P
19 Aralık 2006 Salı | Yazan: karayansima
brutal death dıye 1 sınıflandırma oldugnu ılk kez goruyorum :)
sanırım brutal vokal demek ıstemıs arkadas
bunların da en ıyılerı in flames,dark tranquility,dissection zaman zaman opeth ve anathema
19 Aralık 2006 Salı | Yazan: Sui-cidE


eksi sozlukte bulamadın mı ? kanka...
19 Aralık 2006 Salı | Yazan: linde_
brutal death dıye 1 sınıflandırma oldugnu ılk kez goruyorum :)
sanırım brutal vokal demek ıstemıs arkadas
bunların da en ıyılerı in flames,dark tranquility,dissection zaman zaman opeth ve anathema
19 Aralık 2006 Salı | Yazan: Sui-cidE
Herkes Death niye yok demiş. Rahmetli Chuck Schuldiner screen vocaldi. Soru Brutal vocal. Brutal vocalin babalarıda Morbid Angel, Deicide ve Cannibal Corpse dur.
19 Aralık 2006 Salı | Yazan: damien
death ne diye yok..hem böyle bir anket yapıyorsunuz hem de en baba grubu koymusuyorsunuz.<|>
17 Aralık 2006 Pazar | Yazan: char_lying
Yav C.O.B.'a çok kötü atlanmış ama yav.Vallahi üzüldüm...
17 Aralık 2006 Pazar | Yazan: Necrophilliac
dark tranquillity'i tek gecerim
15 Aralık 2006 Cuma | Yazan: Too_ChEE
sıkıldım bu sorudan..niye benim anketlerim yayınlanmıyor kardeşim..:)
11 Aralık 2006 Pazartesi | Yazan: efendi
ne deathçisi yaa...deathçi falan değilim ben...
11 Aralık 2006 Pazartesi | Yazan: kirk_metallica
yuh yaa...ben ne diyorum siz ne diyosunuz...ben size ay'ı gösteriyorum siz benim parmağıma bakıyosunuz...açıklama gerektirmesi utanç verici bi durum ama açıklıyım demek istediğimi
death grubunun dağılmasından dolayı bu ankete dahil olmadığını söylüyo arkadaş...yani bi grubun dağılması o grubun yaptıklarını görmezden gelmesine yol açmış...aynı mantıkla,gelmiş geçmiş en iyi müzik grubu da yok sayılabilir mi diyorum ben de...tamam mı oldu mu şimdi anladınız mı niye yazdığımı...
5 Aralık 2006 Salı | Yazan: kirk_metallica

ben death in yaptiklarini cok iyi biliyorum hicbirisini gormezden gelmem ama senin gibi dethci gecinenlere bana death ve chuck ile ilgili birkac bilgi anlatin desem hamza olursunuz bildiginiz sadece bir iki sarkisindan ote gecmez
onun icin sen bence muzik tarzlarini ve temsilcilerini iyice arastir ondan sonra sazanliklarina devam et
10 Aralık 2006 Pazar | Yazan: •dark_ambient•
yuh yaa...ben ne diyorum siz ne diyosunuz...ben size ay'ı gösteriyorum siz benim parmağıma bakıyosunuz...açıklama gerektirmesi utanç verici bi durum ama açıklıyım demek istediğimi
death grubunun dağılmasından dolayı bu ankete dahil olmadığını söylüyo arkadaş...yani bi grubun dağılması o grubun yaptıklarını görmezden gelmesine yol açmış...aynı mantıkla,gelmiş geçmiş en iyi müzik grubu da yok sayılabilir mi diyorum ben de...tamam mı oldu mu şimdi anladınız mı niye yazdığımı...
5 Aralık 2006 Salı | Yazan: kirk_metallica


tamamen katılıyorum...
10 Aralık 2006 Pazar | Yazan: SimplePlan
yuh yaa...ben ne diyorum siz ne diyosunuz...ben size ay'ı gösteriyorum siz benim parmağıma bakıyosunuz...açıklama gerektirmesi utanç verici bi durum ama açıklıyım demek istediğimi
death grubunun dağılmasından dolayı bu ankete dahil olmadığını söylüyo arkadaş...yani bi grubun dağılması o grubun yaptıklarını görmezden gelmesine yol açmış...aynı mantıkla,gelmiş geçmiş en iyi müzik grubu da yok sayılabilir mi diyorum ben de...tamam mı oldu mu şimdi anladınız mı niye yazdığımı...
5 Aralık 2006 Salı | Yazan: kirk_metallica
e o zaman the beatles'ı da hayatımızdan çıkaralım..baksana dağılınca yok saymamız lazımmış...
29 Kasım 2006 Çarşamba | Yazan: kirk_metallica
gidip beatles ı metal kategorisine sok ozaman hatta git thrash metal falan de bakalım noluyo
1 Aralık 2006 Cuma | Yazan: •valequendil•
cob, power/black değil mi :S

E oha!! Ne poweri kardeş, cob suicidal black yapıyo. Cık, cık, cık...
1 Aralık 2006 Cuma | Yazan: •Aria GalaCtiCa•
cob, power/black değil mi :S
1 Aralık 2006 Cuma | Yazan: the_rockula
cob cobbb
1 Aralık 2006 Cuma | Yazan: 911girl
29 Kasım 2006 Çarşamba | Yazan: kirk_metallica


brutal death nedir kuzucuklar? herşeye death diyosunuz bodom diyenlerde cok iyi oltaya gelmiş garajda kek çok değil mi ?
29 Kasım 2006 Çarşamba | Yazan: retaliation
e o zaman the beatles'ı da hayatımızdan çıkaralım..baksana dağılınca yok saymamız lazımmış...
29 Kasım 2006 Çarşamba | Yazan: kirk_metallica

Sende haklısın aslında
sizlerde olmasanız garaj hiç çekilmez :)
29 Kasım 2006 Çarşamba | Yazan: •dark_ambient•
e o zaman the beatles'ı da hayatımızdan çıkaralım..baksana dağılınca yok saymamız lazımmış...
29 Kasım 2006 Çarşamba | Yazan: kirk_metallica


iyi de john lennon öldü ki.. death ile ne alakası var?
29 Kasım 2006 Çarşamba | Yazan: ville89
Death dağıldı haberiniz yokmu ? Metal dergilerini okuyun, güncel olayları takip edin biraz.
25 Kasım 2006 Cumartesi | Yazan: &#8226;dark_ambient&#8226;

e o zaman the beatles'ı da hayatımızdan çıkaralım..baksana dağılınca yok saymamız lazımmış...
29 Kasım 2006 Çarşamba | Yazan: kirk_metallica
downthroat , cryptical realm.
28 Kasım 2006 Salı | Yazan: retaliation
bu açıklamanın üstüne sanırım kimse sormaz bi daha death neden şıklarda yok diye :)
25 Kasım 2006 Cumartesi | Yazan: Soykhan
death nerde? death neden yok? sorusunun cevabı, "death zaten dağıldı..." olmaz. Madem şıklara koymaya uygun görmedin buna göre bi açıklama yap.mantıksızlık death in olmaması değil senin verdiğin yanıt.
Brutal/death, Death metalin alt türüdür.arkadaşların Death nerde diyesormalarıda bu yzden olsa gerek. death grubunun tarzı ise technic death metal olarak kabul edilir. o da death metalin bi alttürü...yani zaten death'in bu ankette olmaması lazım...
25 Kasım 2006 Cumartesi | Yazan: •selkhet•
Peki sen bana DEATH grubunun Brutal/Death ile mantığını anlat ?
25 Kasım 2006 Cumartesi | Yazan: •dark_ambient•
Death dağıldı haberiniz yokmu ? Metal dergilerini okuyun, güncel olayları takip edin biraz.
25 Kasım 2006 Cumartesi | Yazan: &#8226;dark_ambient&#8226;

o zaman onu yok mu sayalım????Nasıl bi mantıktır bu???
25 Kasım 2006 Cumartesi | Yazan: •selkhet•
Death gibi efsane bir grup neden yok anlamadım
22 Kasım 2006 Çarşamba | Yazan: madduke

Death nerde
25 Kasım 2006 Cumartesi | Yazan: Rea

Death dağıldı haberiniz yokmu ? Metal dergilerini okuyun, güncel olayları takip edin biraz.
25 Kasım 2006 Cumartesi | Yazan: •dark_ambient•
Death nerde
25 Kasım 2006 Cumartesi | Yazan: Rea
bodom gölü zibidileri şıklarda çok güzel düşünülmüş ve sazanlar da hemen ona atlamışi burdan anketi yapan arkadaşı tebrik ediyorum.
24 Kasım 2006 Cuma | Yazan: •Aria GalaCtiCa•
brutal death ne alaka d.t. in flames isveç melodik death metalinin brutal death metalle alakası nedir ya..suffocation-aborted-deicide-cryptopsy
24 Kasım 2006 Cuma | Yazan: •valequendil•
abscess
23 Kasım 2006 Perşembe | Yazan: •beklicem321•
brutal death metal deniyo arkadaşlar ne alakası var şimdi Children of odom'un Death in D.Tranquility'nin? Suffocation, Cannibal Corpse, Krisiun, Necrophagist, Dying Fetus, Disawoved, Deeds of Flesh, Trauma ohhhh gittikçe gider bunlar Brutal Deathtir işte...
23 Kasım 2006 Perşembe | Yazan: suffersystem
dark tranquillity ve in flames! burdaki grupların hepsi dandik. bi bodom iyi
22 Kasım 2006 Çarşamba | Yazan: darkalone
Death gibi efsane bir grup neden yok anlamadım.Bugun Death Metal varsa bunu Death'e borçluyuz.
22 Kasım 2006 Çarşamba | Yazan: madduke
Krabathor, Sinister
21 Kasım 2006 Salı | Yazan: HepTek
suffocation..
21 Kasım 2006 Salı | Yazan: drummeralixx


Anket ile ilgili yorumunuz

Cross

E-posta

Şifre

Unutma beni


Üyelik
Şifre hatırlatma
GaRaJ'da şu anda
3 üye, 556 ziyaretçi
dolaşıyor
Liste:
Orion Records

Anket

toxisity sorar:
GaRaJ.org a girdiğinizde alttan üstten sağdan soldan fırlayan saçma reklamlar için ne düşünüyorsunuz
  • Kendimi sıkışmış ve boğulacak gibi hissediyorum
  • Hiç de saçma bulmuyorum bunlar gayet bilgilendirici reklamlar
  • Valla hepsinin linkine bi tıklar göz atarım
  • Hiç dikkatimi çekmez, beni ırgalamaz böyle şeyler...
Sonuçlar
Yeni anket