Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anket

theparadox sorar:
Megadeth Türkiye de oluşmuş bir grup olsa Megadeth olur muydu
  • Tabii ki de olurdu.
  • Hayır olamazdı.
  • Zorlanır bırakırlardı.
  • Bir şekide olurlardı.

Eğer ünlü bir isim olsaydınız hangi ünlü rock grupla düet yapardınız?

Yapan: xtina_punky
Başlama tarihi: 4 Ekim 2004
Toplam oy: 48
Evanescence
 %21 [10 oy]  
Rammstein
 %21 [10 oy]  
Mor ve Ötesi
 %10 [5 oy]  
S.O.A.D.
 %19 [9 oy]  
Hiçbiri (Niye yapasınız ki tek başınıza şöhret daha cazip :))
 %29 [14 oy]  

Anket

BigZ sorar:
En iyi Blink 182 parçası sizce hangisi?
  • All The Small Things
  • Whats My Age Again
  • I Miss You
  • What Went Wrong
  • Diğer

Anket

Roxy Beatrix sorar:
Hayatının sonuna kadar bir grup dinleme hakkın olsa hangisini dinlersin ?
  • Anthrax
  • Testament
  • Kreator
  • Overkill

Anket

Satyricon66666 sorar:
Children of Bodom en güzel şarkısı hangisidir?
  • Downfall
  • Children of bodom
  • Are you dead yet
  • Lake bodom
  • Bed of razors
  • Silent night, bodom night