GaRaJ anket sonuçları

Sizce Duman yerli Nirvana mı?

Yapan: krauts | Başlama tarihi: 11 Temmuz 2007 Çarşamba | 2201 oy

Evet
 %18 [393 oy]

Hayır
 %74 [1633 oy]

yorum yapacağım
 %8 [175 oy]

Tüm anketler

GaRaJ'daki ilgili yorumlar

al birini,vur ötekini
5 Ağustos 2008 Salı | Yazan: 80sHardNHeavy
arkadaşlar iki grubuda kötü diyemeyiz . iki grubuda dinliyorum . ve dumanın gitaristi batuhan konservatuarı 2. likle bitirmiş bir gitarist ve çok harika bi geçmişe sahip , kaan desen öyle ve konserleri her zaman full seyirciyle geçiyor.tamam keş olabilirler ancak gerek ekipmanları olsun , gerek tarzları olsun senelerdir asla taviz vermeyen bir gruptur o yüzden lütfen düşünerek yorum yapalım . Nirvana ise harika bir grunge grubudur hatta en iyisi diyebilirim . ancak anlamadığım şey iki grubun neden kıyaslandığıdır . çok çok gereksiz bir anket olmuş. bekçinin dikkatine!!
15 Temmuz 2008 Salı | Yazan: emrecantekgul


hiç vermediler bekçi de hiç vermiyor...
31 Temmuz 2008 Perşembe | Yazan: Carsi Arin
gülmemiz için bu kadar uğraşan arkadaş! sağol başardın
17 Temmuz 2008 Perşembe | Yazan: -logos-
Brad Pitt bende
15 Temmuz 2008 Salı | Yazan: kare-te
arkadaşlar iki grubuda kötü diyemeyiz . iki grubuda dinliyorum . ve dumanın gitaristi batuhan konservatuarı 2. likle bitirmiş bir gitarist ve çok harika bi geçmişe sahip , kaan desen öyle ve konserleri her zaman full seyirciyle geçiyor.tamam keş olabilirler ancak gerek ekipmanları olsun , gerek tarzları olsun senelerdir asla taviz vermeyen bir gruptur o yüzden lütfen düşünerek yorum yapalım . Nirvana ise harika bir grunge grubudur hatta en iyisi diyebilirim . ancak anlamadığım şey iki grubun neden kıyaslandığıdır . çok çok gereksiz bir anket olmuş. bekçinin dikkatine!!
15 Temmuz 2008 Salı | Yazan: emrecantekgul
Hande Yener de yerli Madonna'ydı zaten xD
13 Temmuz 2008 Pazar | Yazan: underthemedia
Duman'ın yerli bir Nirvana çakması olabilmesi için öncelikle Kaan'ın boğmaca vokalinden kurtulup biraz gırtlaktan okuması ve sesleri doğru basması, gitaristlerin de gitarları grunge modunda çalmaları ve tonlamaları gerekiyor.
1 Temmuz 2008 Salı | Yazan: GaripGri
abi 50 tane anket yaptım kabul edilmedi biri bile. en saçması bile bunun kadar saçma değildi. bekçiye duyrulur
22 Haziran 2008 Pazar | Yazan: eevriim
Duman grup mu? Geçiniz.
20 Haziran 2008 Cuma | Yazan: seaofmadness
dimi yaa nirvana kaç paralık grup duman ezer yaaa böyle saçmalık mı olur
17 Haziran 2008 Salı | Yazan: SlipknotSlave
lan duman kimki yerli nirvana olcakmışş,komikliğe bak...
14 Haziran 2008 Cumartesi | Yazan: brutaLdll
bende yerli angelina jolie
13 Haziran 2008 Cuma | Yazan: emiy
Anketi hazırlayan arkadaş dalga geçmiş herhalde.
11 Haziran 2008 Çarşamba | Yazan: underthemedia
çok yersiz olmuş
10 Haziran 2008 Salı | Yazan: pbvious
harika bı kıyaslama:S kurt cobainin kemikleri sızlamıstır bence..
6 Haziran 2008 Cuma | Yazan: rainn
bu ne biçim anket ya böyle bi soru sormak için iyi olmamak lazım.bahsettiğimiz gruplardan biri grunge müziğin efsanevi ismi nrvana ve insaların hayranı olduğu insan kurt cobain diğer taraftan dumandan bahsediyorsunuz.eyvallah man a lafım yok iyi grup ama nirvana nerde duman nerde yani.karşılaştırılamaz bile...
5 Haziran 2008 Perşembe | Yazan: chemistic
kaç bardak içtin ? ne içtin?
bunları söylemek için baya bi kafa bulmak lazım doğrusu..
19 Mart 2008 Çarşamba | Yazan: schtophrenie

eh be yavrum..
28 Mayıs 2008 Çarşamba | Yazan: DnceOfEternity
benkligergedan kendini küçük düşürme
24 Mayıs 2008 Cumartesi | Yazan: yearning
Cyristal doğru söylemiş nirvana'ya küfür etmeyelim lütfen :D
24 Mayıs 2008 Cumartesi | Yazan: iremvö
nirvanaya küfür etmeyelim bence... :s
23 Mayıs 2008 Cuma | Yazan: Cyristal
Bende yerli Simone Simons :)
20 Mayıs 2008 Salı | Yazan: ikinokta
Yok artık Lebron James...Yerli Nirvana mı?..Dalga geçiyosunuz heralde...Nirvana nerde Duman nerde Allah aşkına...xd
18 Mayıs 2008 Pazar | Yazan: Türk_Oğuz
arkadaşlar bir grubun akorlarını alıp onların üstüne söz yazıp piyasaya sunmak grubu bir grubun yerlisi değil en fazla özentisi yapabilir...
14 Mayıs 2008 Çarşamba | Yazan: •ackeen•
evet duman yerli nirvanadır. ikisi de keştir, ikisi de müzik yapamaz, ikisi de rock denen müziği ilk kez öğrenen çocukların ilk durağıdır, ikisi de gereğinden çok çok fazla büyütülüyor, ikisi de söz yazma özürlüsüdür, ikisinin vokali de son derece beceriksizdir vs. vs. vs..

yeterince kanıt verebildim mi?




veremedin nirvana dünyanın en iyi grunge grubuysa sen nirvana ya bunları söyleyemezsin
daha dumanın ne yaptığını bilmedende dumana bunları söyleyemezsin anladınmı
ha keş oldukları doğru ama bu ülkede bu kadar duma dnyadada bu kadar nirvana dinleniyoken sen onlara müzik yapamıyo diyemezsin
14 Mayıs 2008 Çarşamba | Yazan: nrvanacı
kurtun arkasından konuşmayın lan duman kim nirvana kim arkadaşlar ayıp yaw
14 Mayıs 2008 Çarşamba | Yazan: nrvanacı
olm ne diyorsunuz ya kimle kimi karşılaştırıyorsunuz.. kurt cobainin kemikleri sızlar ya ne biçim müzik anlayışı bu siz hiç kurt cobainin şarkı söylerken böğürdüğünü duydunuz mu? hiç sanmıyorum öyle olsa nirvana dünyaca ünlü ve new age metal türünü müzik kültürüne kazandıran grup olamazdı.....
13 Mayıs 2008 Salı | Yazan: deniz_johnson
bence duman alternatiftir kendi alanında başarılı bir grup fakat nirvana dumanla karşılaştırılamayacak kadar sert... bu su ankete benzemiş
_ Hangisi kenan doğulu türk bob marley midir(!)
28 Nisan 2008 Pazartesi | Yazan: karşıtgörüş
arkadaş level 75 anti-nirvana slayer
14 Nisan 2008 Pazartesi | Yazan: •heretixlave•
dumanın kesinlikle nirvanayla alakası yok!
11 Nisan 2008 Cuma | Yazan: AshesOfTheWake
yorumsuz, hani ne alaka dicem, yok o burda okumuş yok böyle yok şöyle denilecek. takmayın kafanıza bunları, dinleyin zevk alın :)
11 Nisan 2008 Cuma | Yazan: aldous-huxley
çok güldüm :D:D:D
8 Nisan 2008 Salı | Yazan: ozgAhhh
al birini vur ötekine !
8 Nisan 2008 Salı | Yazan: mad
1.si şöyle bir gerçek var kaan seattleda öğrenim görmüş bir insan seattle şehirininde kurt cobainin memleketi oldğunu ve grunge müziğin burda doğduğunu düşünürsek bana gayet mantıklı geliyor...
2.si tarzlarıda grunge a yakın bir tarzdır bana göre basit power akorlarla belli bir melodi oluşturulup onun üstüne gidiliyor her 2 grubun şarkılarındada..
kaanın solak gitarist olması,şarkılarda kurt gbi çok içten söylemesi,uyuşturucu ile olan ilgisi,şarkıların temalarındaki benzerlikler..bu gibi küçük sebeplerden dolayı duman Türk Nirvanadır diyemeyiz ama üstte yazdğm 2 önemli şeyle birleşince bana göre Duman Türk Nirvanadır...



tamamen doğru artı 2000lerin başında duman çok iyi canlı performanslar veren sonradan piyasa oldukça bozulan bir grup
o zamanları düşününce doğrudur.
4 Nisan 2008 Cuma | Yazan: sagnymine
Bence Skid Row'a daha yakın. Hem Batu Sebastian Bach kadar yakışıklı.
27 Mart 2008 Perşembe | Yazan: Olumsuz_velet

Höt!
31 Mart 2008 Pazartesi | Yazan: HellYea
Bence Skid Row'a daha yakın. Hem Batu Sebastian Bach kadar yakışıklı.
27 Mart 2008 Perşembe | Yazan: Olumsuz_velet
yok , ben her ikisini de severim amma bence hich alakasi yok , duman dumandir , nirvana nirvana
26 Mart 2008 Çarşamba | Yazan: NIRVANAGRUNGE
sen de yerli conon o'brian herhalde:))))
22 Mart 2008 Cumartesi | Yazan: jonathanhiv

çok severim kendisini
24 Mart 2008 Pazartesi | Yazan: •marklanegan•
zıkkımın kökü...
24 Mart 2008 Pazartesi | Yazan: rockmania89
23 Mart 2008 Pazar | Yazan: nickimason


deli gömleği dinlemeni tavsiye ediyorum.
23 Mart 2008 Pazar | Yazan: •heretixlave•
curt cobain yazmış birde üstüne yorum yapmış bence yoruma gerek yok seviye herşeyi açıklıyo...
sorunun cevabıda basit tabi ki evet. çünkü iyi okumak lazım YERLİ NİRVANA diye sormuş arkadaş bu ülkede nirvana ya benzeyen bi grup varmı diye sormuş yani ve bence böyle bi ünvan verilirse duman bu ünvanı alabilir ama altını çiziyorum bu ülkede... dumanın nirvana olamaması değil mesele duman nirvana kadar iyi olmayabilir ama duman bu ülke sınırları içinde nirvanaya benzeyen tek grup diyor ve yapılan tüm abuk sabuk yorumlarla beraber bu anketin kapanmasını diliyorum..
23 Mart 2008 Pazar | Yazan: nickimason
duman yerli tokio hoteldir
burak kut yerli metalikadır
grup 84 yerli slipknottır
şebnem ferah yerli amy leedir
teoman yerli led zeppelindir
manga yerli the doorsdur...


sen de yerli conon o'brian herhalde:))))
22 Mart 2008 Cumartesi | Yazan: jonathanhiv
komik olmuş...
20 Mart 2008 Perşembe | Yazan: uykusuzluk
kaç bardak içtin ? ne içtin?
bunları söylemek için baya bi kafa bulmak lazım doğrusu..
19 Mart 2008 Çarşamba | Yazan: schtophrenie

her şeyi ciddiye almayın bir zahmet, iki gün sonra ölüp gideceğiz eğlenmenize bakın.
20 Mart 2008 Perşembe | Yazan: •marklanegan•
kaç bardak içtin ? ne içtin?
bunları söylemek için baya bi kafa bulmak lazım doğrusu..
19 Mart 2008 Çarşamba | Yazan: schtophrenie
duman yerli tokio hoteldir
burak kut yerli metalikadır
grup 84 yerli slipknottır
şebnem ferah yerli amy leedir
teoman yerli led zeppelindir
manga yerli the doorsdur...
18 Mart 2008 Salı | Yazan: •marklanegan•
13 Mart 2008 Perşembe | Yazan: GknMania

curt cobain mi? kurt olmasın o?
17 Mart 2008 Pazartesi | Yazan: HellYea
ne nirvana'sı allahınızı seviyorsanız hani nerde dumanda bir curt cobain ? varsa göstersin biri bana boşverin.benzemeye çalışıyorlar sadece ama ne yazıkki olmuyor
13 Mart 2008 Perşembe | Yazan: GknMania
tarzları aynı olabilir diye düşündüm bu sorudan sonra
5 Mart 2008 Çarşamba | Yazan: Dreariness
aslında ülkemizde yapılan herşey taklit olarak adlandırılıyor.. ama şu ana kadar çıkanların hemen hemen hepsi gerçekten öyle gibi duruyor.. biz ister miyiz böyle olmasını?hayır.. ama bir placebo nasıl özenti olmadan kendine o tarzı yaratmışsa bizim gruplarımız da pekala öyle yapabilir.. ama herzaman benzerlikler olmuştur ve bu da özentilik olarak değerlendirilmiştir.Duman sevmem cok basit yapmacık gereksiz bir gruptur.. sacmadır..
17 Şubat 2008 Pazar | Yazan: angelofmine
bu şekilde yapılan benzetmeler hiç hoşuma gitmiyor çoğu müzisyen birbirinden esinlenmiştir müziğini yapmıştır bu şekilde kesin benzetmeler yapmak doğru değil o zaman duman dinlemeyelim nirvana dinleyelim ya da nirvana dinlemeyelim duman dinleyelim nasıl olsa birbirlerine benziyorlar
17 Şubat 2008 Pazar | Yazan: Tarla gülü
hayır bu anketlerdeki argolar niye bu kadar arttı anlamıyorum biri tokio hotel anketinde ana bacı sövüyor diğeri nirvana duman anketinde kakalı püsürlü kelimeler kullanıyor ne olmuş bu garaj...
14 Şubat 2008 Perşembe | Yazan: SlipknotSlave
hea yerli nirvana. Ben de ozzy osbourne
12 Şubat 2008 Salı | Yazan: Life_is_RoCK


:D koptum ya :D bende angela gosgow :D
12 Şubat 2008 Salı | Yazan: korn_big_fan
hea yerli nirvana. Ben de ozzy osbourne
12 Şubat 2008 Salı | Yazan: Life_is_RoCK
hönk! alakaya maydanoz ya da maydonoz.. =))) güzel bişey olsa gerenk yerli Nirvana olan Duman!!
10 Şubat 2008 Pazar | Yazan: _D_e_V_i_L_
oha nirvana kim duman kim yuh! ya nirvana dinlememişsin ya duman dinlememişsin ya da ikisini de dinlememişsin arkadaşım!
10 Şubat 2008 Pazar | Yazan: HellYea
yani harbiden öule bi anket olmuş ki.. koptum valla :) ya ben aslında nirvana'da dinlemem ama.. duman'ın nirvana'nın yanından geçemiyceğini biliyorum.. yani böyle bi kıyaslama olmaz ya bence..
nirvana'ya küfür gibi resmen
3 Şubat 2008 Pazar | Yazan: double_coil
bu ne ya...
o değil bde 269 kişi evet mi demiş buna...
3 Şubat 2008 Pazar | Yazan: LadyWampire
asıl Nirvana Dumanın yanından geçemez=)
2 Şubat 2008 Cumartesi | Yazan: ddarkness_RHCP
böyle bir anketi kabul eden müdürü kınıyorum !!
13 Temmuz 2007 Cuma | Yazan: 2_
31 Ocak 2008 Perşembe | Yazan: 2_
duman grubunun açılımı = kurt cobain olmaya calısan bır eleman nirvana gıbı calmaya calışan bir kaç kişi...:D:d:d:d:d:d:D yanından bıle gecemez kurt cobain nın kemıklerı sızlıyorduk arkadaslar...:d
ruhuna bır fatıha ........ mekanı cennet olsun
31 Ocak 2008 Perşembe | Yazan: mcrae
Duman sağlam gurup. Gitarcısını da çok beğeniyorum.
30 Ocak 2008 Çarşamba | Yazan: burgu
yerli nirvana olmaya calismis bi grup
24 Ocak 2008 Perşembe | Yazan: lithium296
ilginç..
22 Ocak 2008 Salı | Yazan: Foulsoul
ikisi de birbirinden beter
21 Ocak 2008 Pazartesi | Yazan: özgür037
biri grunge ın babası (pearl jam daha iyi şahsi görüşüm tabi bu) biriside türkiye de bu tarzda en çok tanınmış ve bence en başarılı olmuş gruplardan biri. tarzları hem aynı hemde çok ayrı aslında ama nirvanayla dumanın ortak tek yönü yapmış oldukları tarz. kesinlikle nirvana nın türkiye şubesi değil. olamazda çünkü duman cover yaparken özdemir erdoğan dan yapabilip çile bülbülümü söyleyebiliyor , onlar türk onlar amerikan tarzlar aynı olsada uygulama farklı. çok konuştum neyse
21 Ocak 2008 Pazartesi | Yazan: feuer_frei
yerlilerimizin yaptığı "duman" gibi bir hatayı, yersizlerin yapmış olabileceğini ya da yapacağını sanmıyorum...duman bilettir, nirvana akbildir...
17 Ocak 2008 Perşembe | Yazan: cebesiz_tarik
kurt cobainle falan alakası yok bazıları demiş ya kemikleri sızlıyo falan diye.onla alakası yok.duman da gayet iyi bi grup.ancak tarz olarak ben eşleştiremedim be
17 Ocak 2008 Perşembe | Yazan: düsmacunu
bişeyi bişeyle özleştirmeye gerek yok illa,bu bunun özentisidir illa diye bişey hiç yok..nerenizden uyduruyosunuz..duman yerli nirvana'ysa ajdar'da yerli marc anthony..
15 Ocak 2008 Salı | Yazan: camaron
yani şimdi sence para kazanan kimse eleşirilemez ya da dalga geçilemez mi?
hakaret içermediği sürece herkes burada eleştiri yapma hakkına sahip..
duman'a aferim demeden önce sen insanların fikirerine saygı duy ve "aferim"i hakket..

bence de duman yerli nirvana vb. değil, duman sadece "yerli"..
15 Ocak 2008 Salı | Yazan: brsctlbs
dumanı pek anlamsamda sevmesemde,adamlar yapacağını yapmış zaten.arabesk,dalga muhabbeti,geyik muhabbeti bir müziktir.en azından sizlerden farklı adamlar.o yüzden duman olmuştur.siz burda birbirinizle ve dumanla dalga geçerken,onlarda sizle dalga geçiyor ve para kazanıyor.aferim dumana....
14 Ocak 2008 Pazartesi | Yazan: maske_75
yersiz olmuş
7 Ocak 2008 Pazartesi | Yazan: Blairwitch
Müslüm gürses te yerli Empyrium ozaman...
3 Ocak 2008 Perşembe | Yazan: Demonic16
tabe canımm aaa olmaz mı duman her şey nirvana,metallica:))))
3 Ocak 2008 Perşembe | Yazan: hafifdeli
hail_and_glory yine katılıyorum sana =))) biz de anket kardeşligi yaptık yaf =)
29 Aralık 2007 Cumartesi | Yazan: apathetic magp
saçmasapan anket yapmayın !
10 Aralık 2007 Pazartesi | Yazan: ahmetjames
Biz saçma anketler yapıyoruz, mantıklılarını da sen yapıver..
15 Aralık 2007 Cumartesi | Yazan: metalikmanyak
oofff ne saçmasınız ya!!! her gördüğümde sinirlerim hopluyo şu anketi artık kaldırın yaaa dayanamayıp yorum yapıyor buluyorum kendimi ne alakası var ya kurt cobain in kemiklerni sızlatıyorsunuz gerçi eminim sizi umursamıyordur :D
14 Aralık 2007 Cuma | Yazan: dream_girl1988


biz onu ve onun değerli kemiklerini çok umursuyoruz. hata ettiysek affola :) saygılar..
15 Aralık 2007 Cumartesi | Yazan: delik beyin
oofff ne saçmasınız ya!!! her gördüğümde sinirlerim hopluyo şu anketi artık kaldırın yaaa dayanamayıp yorum yapıyor buluyorum kendimi ne alakası var ya kurt cobain in kemiklerni sızlatıyorsunuz gerçi eminim sizi umursamıyordur :D
14 Aralık 2007 Cuma | Yazan: dream_girl1988
duman ayrı nirvana apayrı nirvana gibi kimse olamaz
8 Aralık 2007 Cumartesi | Yazan: KirkSell
Duman başarılıbir grup ama anırarak Nirvana gibi olunmaz...
8 Aralık 2007 Cumartesi | Yazan: K Satriani
Bence anketten önce herkes birbirine bok atmaktan vazgeçsin... Kimse kimsenin de zevkine karışmasın... Ne bu yahu herkes birbirini kanıtlama çabasında. Olacak iş mi ? Adamlıktan büyüklükten bahsediyorsunuz, ama saygı çerçevesini kaçırıyorsunuz... Bu anket özelliği ya kaldırılsın ya da editörler anket yayınlasın... Çünkü anketler bile anket yapmak için yapılmış anketler. Yorumlar desen o ona, şu buna.... Yahu kimse kimseyi tanımadan etmeden yargılayıp aşağılayıp durmasın... Canım sıkıldı ama iyice ha bu olaydan... Aman neyse çok uzattım... Özetini anladınız siz...
5 Aralık 2007 Çarşamba | Yazan: Emre Nallar
bööö.... ne alaka yahu.. benzetme cok yanlıs hocam..
5 Aralık 2007 Çarşamba | Yazan: neccerman
allah aşkına eddie vedder'e şurda küfür etseniz daha iyi.. :)
5 Aralık 2007 Çarşamba | Yazan: delik beyin
bencede pearl jam e daha yakınlar
4 Aralık 2007 Salı | Yazan: reflection88
Kendilerine yerli Pearl Jam denmesinden gurur duyacaklarını söylediler.
3 Aralık 2007 Pazartesi | Yazan: titreM
sadece gülüyorum ya:D
1 Aralık 2007 Cumartesi | Yazan: gitarist_deli
hadi 1 kişi yapmış o anketi evet diyen 208 kişidemi bunu ayıramıyor :S
1 Aralık 2007 Cumartesi | Yazan: kurt_cobain_
ölmüş adamın arkasından bu kadar sallamayın
bi kerede yaşayan efsne gözüyle bakın saygısızlık yapmayın
dumanıda bu işe karıştırmayın rahar bırakın kaanı
30 Kasım 2007 Cuma | Yazan: nickimason
Sen neyi kanıtlamaya çalışmışsınki? İnsanların zevklerini onur kırıcı şekilde hiçe saymışsın. Türk bayrağı için kompozisyon yazmışsın, inanca saygıdan bahsetmişsin, çifte standarttan bahsetmişsin. Sen orda saygıdan bahsedip burda bunu yaparsan çifte standart yapmış olursun. Buda senin iki yüzlülüğünü gösterir.
Bi yerlerde özentiler için "temizlicez bunları garaj'dan" yazmış biri. Önce beni temizle arkadaşım. Ben yeri gelince düşük bel pantolon yeri gelince klasik gömlek giyen bir rockçıyım ve bunu yazarken fonda yerli nirvana çalıyor.
30 Kasım 2007 Cuma | Yazan: melih_taz
delik beyin azını öpeyim senin.... bence bunun gibiler rock müzik için saygısızlıktır...
29 Kasım 2007 Perşembe | Yazan: oytun_uskan
evet duman yerli nirvanadır. ikisi de keştir, ikisi de müzik yapamaz, ikisi de rock denen müziği ilk kez öğrenen çocukların ilk durağıdır, ikisi de gereğinden çok çok fazla büyütülüyor, ikisi de söz yazma özürlüsüdür, ikisinin vokali de son derece beceriksizdir vs. vs. vs..

yeterince kanıt verebildim mi?
26 Kasım 2007 Pazartesi | Yazan: delik beyin
lan birinizde evet yerli nirvanadır dese ya farklı olmak istiyorsunuz madem =)
hem bunun neresi nirvanaya saygısızlıktır anlamadım hem kurt cobainin bunu üstüne alınacağın hiç sanmıyorum ...
24 Kasım 2007 Cumartesi | Yazan: nickimason
böyle bir anketi nasıl bir zihniyetle hazırlamış arkadas anlamadım ama gençliğine veriyorum
23 Kasım 2007 Cuma | Yazan: numetal80
ankete koşşşşşşşşşşş!!!
22 Kasım 2007 Perşembe | Yazan: protosdeath666
Kaan bir süre Seattle da yaşadı o yüzden şarkıları müzik ve lirik yönünden benzemesi ve esinlenmesi pek muhtemel. Duman Duman'dır Nirvana Nirvana'dır. İkiside birbirinin yerini dolduramaz. Ama anket başlığına bakarsak: Nirvana Dünya üzerinde yaşamış en popüler rock gruplarının başında gelir, Duman'da Türkiye' nin en popüler rock grubuysa belki Nirvana'nın dünyada bilindiliği ve sevildiği kadar Duman Türkiye'de biliniyor ve seviliyor diyebiliriz.
21 Kasım 2007 Çarşamba | Yazan: scarlet fever
tam garaj yaş sınırı sorusu hadi gençlik devam yorumlara dikkatle izliyorum sizi .. hanginiz garajın harbi üyesi hanginiz garajın velet ve özenti üyesi belli oluyor yorumlarınızda.. hadi garajın harbi üyeleri yürüyün beee :) temizlicez bunları garajdan ;)
19 Kasım 2007 Pazartesi | Yazan: _A V C I_
nirvana ya yapılmış en büyük SAYGISIZLIKtır
18 Kasım 2007 Pazar | Yazan: opium666
Ne saygısızlığı yahu? Çocuk yeni başlamış bu tarz müzikleri dinlemeye, tarz ayrımı yapamıyor şu an benzetmesi gayet normal. Ayrıca senin ilah kabul ettiğin grup herkeste aynı etkiyi yaratmayabilir, alış buna.
18 Kasım 2007 Pazar | Yazan: metalikmanyak
nirvana ya yapılmış en büyük SAYGISIZLIKtır
18 Kasım 2007 Pazar | Yazan: opium666
yok artık!
15 Kasım 2007 Perşembe | Yazan: sinemm91
ya de get bi ya
12 Kasım 2007 Pazartesi | Yazan: tone master
Canım cacık istedi NeGüZeL_İsTnbL. Ayrıca özür dilerim konuyla alakasız olduğu için.
12 Kasım 2007 Pazartesi | Yazan: melih_taz
duman yerli nirvana mı tartışmasına girmek çok yersiz ama kabul edilmeli ki türkiyedeki sayılı gruplardan biri...
11 Kasım 2007 Pazar | Yazan: E-C-A
puuhaaahahaaa...
11 Kasım 2007 Pazar | Yazan: orby
ikisinin de beş para etmez olduğundan bahsediyosan evet
6 Kasım 2007 Salı | Yazan: •valequendil•
yuh! bu ne bıcım kıyaslama ayıp
6 Kasım 2007 Salı | Yazan: numb_ceren
duman nirvananın yanında cacıktaki salatalık gibi...
5 Kasım 2007 Pazartesi | Yazan: NeGüZeL_İsTnbL
where did you sleep last night & halimiz duman
benzer şarkılar ayrıca kaanın kurt cobainden etkilendiğinide düşünüyorum ses renkleri farklı ama ikiside çok özgün ve büyülü seslere sahipler
ikiside gruplarından çok ön plandalar
4 Kasım 2007 Pazar | Yazan: nickimason
Ya şimdi şöyle diyelim , tarz benziyor olabilir ama Kaan'ın sesi çok farklı bir hava katıyor, farklı birşey çıkıyor ortaya, yok yok DUMAN ayrı NIRVANA ayrı.. ikiside süper ötesi !
3 Kasım 2007 Cumartesi | Yazan: littlesebo
her türk grubunu özenti diye algılamayın ya
2 Kasım 2007 Cuma | Yazan: mangas_mfk
Duman grunge rüzgarından etkilenmiş bir grup ama Kaan Tangöze'nin arabeskvari vokali ile farklı bi yerde durdukları kesin.. Ama Nirvana ile kıyaslanacak hatta Nirvana'nın yerine konulacak bi grup asla değil Duman.. Zaten Nirvana insanın üzerine yakışanı giymesidir hiç böyle anketlere girmeye gerek yok..
24 Ekim 2007 Çarşamba | Yazan: OyuncakDunya
ya su tarz anketler kabul ediliyo benim ajdarın iq su mu yüksek burhan altıntopunmu anketim yayınlanmıyo :)
23 Ekim 2007 Salı | Yazan: villekutay
Naaptın abi sen Grunge nerde Alternatif nerde
22 Ekim 2007 Pazartesi | Yazan: Life_is_RoCK
hee öyle öyle
hatta hayko cepkin yerli children of bodom
hatta şebnem ferah yerli amy lee
hatta daha ileri gidiyim
çilekeş de yerli black sabbath
hasbin allah ya işiniz gücünüz yok yani he benzettiği gruplara bak çokda uyuşuyolar peh!
21 Ekim 2007 Pazar | Yazan: exorcism
Yapılan yorumlara inanamıyorum orda bir yerde seviyeli birileri varmı
20 Ekim 2007 Cumartesi | Yazan: •dark_ambient•

En azından genelleme yapmayacak ya da konu ile alakalı yorum yapacak birileri vardır merak etme:)
21 Ekim 2007 Pazar | Yazan: RichardWagner
Yapılan yorumlara inanamıyorum orda bir yerde seviyeli birileri varmı
20 Ekim 2007 Cumartesi | Yazan: •dark_ambient•
niye duman da yeni bi müzik türü yarattı??elektro gitar eşliğinde taverna tadı..
tey tey teeeey...
15 Ekim 2007 Pazartesi | Yazan: DnceOfEternity
hönk ya :S duman vs nirvana :S :S
anketii hazırladıgın ara kafan güZeldii galiba arkadaşım :D
aynen katılıyorum
14 Ekim 2007 Pazar | Yazan: pinarto
Bence Duman yerli Tokyo Hotıl..
13 Ekim 2007 Cumartesi | Yazan: Verne
Ne açıdan Nirvana?
Müzik olarak zerre kadar alakaları yok
Tek ortak noktaları iki grubun vokalinin de birer "junky" olması.
Duman türk müzik piyasasında bir çığır mı açtı?Bir dönemi kapatıp başka bir dönemi mi başlattı?Ya da herhangi bir yenilik mi getirdi?
Pek öyle sanmıyorum
13 Ekim 2007 Cumartesi | Yazan: RichardWagner
ı-ıh değil. olmadı, aricaz biz seni XD
5 Ekim 2007 Cuma | Yazan: lucky 13
komik olmak istiyon sen heralde şaka dimee :))) heheh Ne günlere kaldık
5 Ekim 2007 Cuma | Yazan: dol
hönk ya :S duman vs nirvana :S :S
anketii hazırladıgın ara kafan güZeldii galiba arkadaşım :D
4 Ekim 2007 Perşembe | Yazan: pessimist_girl
soruyla ilgilenmiyorum bile o şıklar nedir öyle =)
4 Ekim 2007 Perşembe | Yazan: gokcen86
uuuhhhhhh abi sen ne diyon yaa duman :D:D:D biterim onlar için ne nirvanası yaaa hatta onlar türk metallicamız yaaa :o aaa :D ortak çok yanları var değil mi ?herkez alkolik karı kız peşinde birisi uluslar arası özenti durağı duman da türkler onun hastası bir diyalog...:
-çantamda duman rozeti var bak melis hıh
- oooo aşmışın sen ösgecim yaaa zaten raaaaakkkkk dinliyorsan dumansız olmaz komple komple rakırız :D
:D yerli metallicamız onlar bizim ;)sahip çıkalım çıkmıyanları uyaralım...
3 Ekim 2007 Çarşamba | Yazan: bj-black666
bence duman madonna falan gibi bişey
2 Ekim 2007 Salı | Yazan: Rex_Sineması
yok bence nirvana yetmez iron maiden yapalım dumanı yani nirvana yeter mi duman gibi efsane bir gruba... puhahahahahaha
27 Eylül 2007 Perşembe | Yazan: slash1980
Efendimmm...:;)
27 Eylül 2007 Perşembe | Yazan: toxisity
İlk albümde bariz özeniyorlardı; ama sonradan piyasaya doğru bir ortalama durumuna girip biraz uzaklaştılar. Bir de Nirvana'nın KK'i bazen hakikaten Nirvana'ya ulaşıyor gibi oluyordu, Duman'ın solisti daha çok ibreyi 1500'e vurdurmaya ulaşıyor gibi.
26 Eylül 2007 Çarşamba | Yazan: kgk
sadece özenebilirler... kurt cobain gibi nirvana gibi kendine has tarzı olan adamlar kolay kolay gelmez.....
26 Eylül 2007 Çarşamba | Yazan: Blindfold
alakası yok dumanı çoluk çocuk dinliyor. hehe
25 Eylül 2007 Salı | Yazan: metalistt
alakaları yok insan biraz dinler düşünür..
24 Eylül 2007 Pazartesi | Yazan: aerodynamic
dumanın ne alakası var grunge la be :S belki kaan ölmek için cigara içiyordur yaa kurt gibi ölünce daha meşhur olurum diye bak o olabilir abi bırakın nirvanayı dumanı gelin annihilator,dream theater,cob,dimmu,tool,arch enemy,kreator falan dinleyin ya ne işiniz var bunlarla anlamadım :p
21 Temmuz 2007 Cumartesi | Yazan: bj-black666


ne buluyorsun ki sen annihilator,dimmu borgir,dream theater'dan napalm death,nasum,extreme noise terror,pig destroyer,hatebreed,terror,the berzerker dinle :DDD
22 Eylül 2007 Cumartesi | Yazan: DJ_Mark_ronson
yerli metallica yapalim hatta...ya da guns n roses !

abi akilli bir seyler soyleyin yaa ne pearl jam i ne alice i oharaaa !
23 Temmuz 2007 Pazartesi | Yazan: Geceyarisi


yok yok biz yerli hatebreed ya da napalm death yapalım! :DDD
22 Eylül 2007 Cumartesi | Yazan: DJ_Mark_ronson
saçmalamayın lütfen ya nirvana dinlemesemde saçmalamayın :)
22 Eylül 2007 Cumartesi | Yazan: gizymor
sonları benzemesin de.. =)
20 Eylül 2007 Perşembe | Yazan: canberk_yilmaz
arkadaşalr oncelıkle duman'a hakaret eden arkadaşları kınamak isitiyorumm. dumana bayıldıgım ıcın degıl emege saygıı oncelıkle bu zamana kadar hıc bı türk grubu bu tur bı tarz denemedı adamlar yaptı tutu bence ıyııde yapıyorlar. bıraz nirvana temellerıı bıraz turk gırdlak namelerıı ortaya ılgınc bı tarz cıkmıs .tabıkı nırvanayla kıyaslanamaz ama bu kufur etmek ıcın bı gerekce değildir. kaan tangözenın sesını begenmıyor olabılırsınız ama seatteldakı şan hocaları sızle aynı fıkırde degıl gıbı gorunuyoo araştıran arkadaşlar anlıyacaktır nedemek ıstedıgımı
16 Eylül 2007 Pazar | Yazan: ayhan_levent


ya dumanı bende severim ama kaan tangöze'nin seattle'daki hocalarından övgü duyabileceğinide pek zannetmiyorum ayrıca o orda ekonomi üzerine yüksek lisans yapmış yani ordaki hocalardan bu sözü duysa ne olur duymasa ne olur ama şan dersi aldıysada türk gırtlak nağmeleriyle iyi ingilizce parçalar söyleyebildiği için övgüler almışdır bence abartmayın iyi müzik yapıyolar ama yerli nirvana olmaları için artık çok geç ve üstüne basarak söylemek gerekirsede onların yerli nirvana olmak gibi bi dertleri yok
19 Eylül 2007 Çarşamba | Yazan: esrar_dumanı
Nirvana değil ama yerli Muse olabilir..
18 Eylül 2007 Salı | Yazan: DeArAnGeL
yok deve
17 Eylül 2007 Pazartesi | Yazan: exorcism
arkadaşalr oncelıkle duman'a hakaret eden arkadaşları kınamak isitiyorumm. dumana bayıldıgım ıcın degıl emege saygıı oncelıkle bu zamana kadar hıc bı türk grubu bu tur bı tarz denemedı adamlar yaptı tutu bence ıyııde yapıyorlar. bıraz nirvana temellerıı bıraz turk gırdlak namelerıı ortaya ılgınc bı tarz cıkmıs .tabıkı nırvanayla kıyaslanamaz ama bu kufur etmek ıcın bı gerekce değildir. kaan tangözenın sesını begenmıyor olabılırsınız ama seatteldakı şan hocaları sızle aynı fıkırde degıl gıbı gorunuyoo araştıran arkadaşlar anlıyacaktır nedemek ıstedıgımı
16 Eylül 2007 Pazar | Yazan: ayhan_levent
saçmalık
16 Eylül 2007 Pazar | Yazan: immortalizm
zevkler farklı olabilir dumanda çok iyi nirvana da ama ikiside birbirinden çok farklı bence
:)
16 Eylül 2007 Pazar | Yazan: fearful_girl
şaka gibi
15 Eylül 2007 Cumartesi | Yazan: 13Dark13
dumandan ancak yerli anıran eşek olur.
15 Eylül 2007 Cumartesi | Yazan: Lord Raziel
yerli o.ç. olmasın
12 Eylül 2007 Çarşamba | Yazan: flyfinger


:) hakkaten
15 Eylül 2007 Cumartesi | Yazan: autoriff
yuhh bee abii kurt cobain nere kaan nere? Sadece batuhanın çaldığı giter biraz granch andırıyo onun dışında başka hiçbir ortak özelikleri yokkkkkkkk
14 Eylül 2007 Cuma | Yazan: angels_of_deat
keşke öyle olsaydı. ama daha dün dolmuşta radyoda hande yenerin arkasından duman şarkısının başlamasıyla beraber 'hah şimdi tam oldu' dedim, böyle bi grup oldu duman. ilk zamanlarında az çok tat veriyodu.
13 Eylül 2007 Perşembe | Yazan: kirk_metallica
evet diyen 102 kişiyi kulaklarında sorun olan hatta sagır bırılerı olarak dusunmelyım baska turlu acıklaması olamaz..
12 Eylül 2007 Çarşamba | Yazan: Alan_Hetfield
çok güzel bi anket olmuş tebrikler, kurt cobain yeniden dirilip kaanın ruhuna girdi benden söylemesi.
9 Eylül 2007 Pazar | Yazan: SlipknotSlave
aa aa çok güzel bi anket falan olmamış.nirvana ve duman.dumana layık değilki bikere(?).tey allam ya gülüyorum 102 kişi evet demiş birde ya yazık
12 Eylül 2007 Çarşamba | Yazan: ezgiiiiii
Nirvana yabancı Duman.
11 Eylül 2007 Salı | Yazan: Zangoch


yavaş gel.. (=
11 Eylül 2007 Salı | Yazan: beTTeLLica
Nirvana yabancı Duman.
11 Eylül 2007 Salı | Yazan: Zangoch
hee evet öyle... garaj 4 yıl önce daha güzel bi mekandı gerçekten...
9 Eylül 2007 Pazar | Yazan: Anita Blake
çok güzel bi anket olmuş tebrikler, kurt cobain yeniden dirilip kaanın ruhuna girdi benden söylemesi.
9 Eylül 2007 Pazar | Yazan: SlipknotSlave
duman km nirvana km ya ikiside boktan
9 Eylül 2007 Pazar | Yazan: sfenx_neron
Tabi kide duman türkiyenin nirvanası hatta dünyanın yeni nirvanasıdır.ben inaıyorumki duman yeni albumunde ingilizce sarkılarıyla nirvananın tahtına adaylıgını tüm dünyaya gösterecek.
6 Eylül 2007 Perşembe | Yazan: autoriff


sadece gülüyorum sana :))
7 Eylül 2007 Cuma | Yazan: •sunmoon_13•
Tabi kide duman türkiyenin nirvanası hatta dünyanın yeni nirvanasıdır.ben inaıyorumki duman yeni albumunde ingilizce sarkılarıyla nirvananın tahtına adaylıgını tüm dünyaya gösterecek.
6 Eylül 2007 Perşembe | Yazan: autoriff
bizim zamanımızda da savage garden'ın solisti -darren hayes- için avusturalyada bu "bizim yerli serdar ortaçımız mı acaba" anketleri vardı. yıllar geçti, fikirler değişmedi. acaba ibrahim tatlıses mi bizim yerli pavarottimiz olsa güzel olurdu, yoksa pavarotti mi italyanın yerli ibrahim tatlıses'i olsa? çinlilerin bir deyimi vardır, "iyi müzik ya da kötü müzik vardır". kakannuvanni konami winnig.
5 Eylül 2007 Çarşamba | Yazan: Leviathan
hıhı ben de yerli Steve Harris...

ne diyosunuz siz ya :s vah yazıııkk

ha ama şu açıdan bakarsak :D orada bir adam var ile rape me melodileri arasında bayağı bir benzerlik var :D
5 Eylül 2007 Çarşamba | Yazan: •ackeen•
yuhh
5 Eylül 2007 Çarşamba | Yazan: •doll steak•
ankete bak çay demle:D
4 Eylül 2007 Salı | Yazan: rockmania89
DUMAN IS A SH*T
2 Eylül 2007 Pazar | Yazan: xstaticprocess
Evet diyen kişi sayı 58!Bu da müziğin ne kadar ilerlemiş olduğunu gösteriyor...
19 Ağustos 2007 Pazar | Yazan: •maydonozz•
81 olmş ne alaka beeaa
1 Eylül 2007 Cumartesi | Yazan: PentaCulo666
puahahahah adamın gerekçelere bak yok sol elle tutuyor, yok seattle da doğdu..Ya bunu yazan güzel kardeşim bu sana gerçekten mantıklı geliyor mu yoksa şaka mı yapıyorsun ya da en kötü ihtimal hiç sen Nirvana dinlemedin hayatında da yorum yapıyorsun..Bak de ki ''Duman Türkiye de Grunge a yakın tarzda bir şeyler yapıyor'' buna bile bir yere kadar evet denebilir.Ama Nirvana 'yla böyle nasıl benzetirsin.Senin dediğin gibi sol elle gitar tutup, uyuşturucu kullanan, grunge müzik yapan milyonlarca insan var hem de Seattle'lı :) hatta belki sarışın :) bunların hepsi sence benziyor mu Kurt Cobain 'e ?
30 Ağustos 2007 Perşembe | Yazan: acly
abicim... olmaz böyle bir denklem. duman'dan nirvana'nın çakması dahi olmaz, olamaz.
28 Ağustos 2007 Salı | Yazan: kefallica
sadece gülüyorum =)
28 Ağustos 2007 Salı | Yazan: venuss
1.si şöyle bir gerçek var kaan seattleda öğrenim görmüş bir insan seattle şehirininde kurt cobainin memleketi oldğunu ve grunge müziğin burda doğduğunu düşünürsek bana gayet mantıklı geliyor...
2.si tarzlarıda grunge a yakın bir tarzdır bana göre basit power akorlarla belli bir melodi oluşturulup onun üstüne gidiliyor her 2 grubun şarkılarındada..
kaanın solak gitarist olması,şarkılarda kurt gbi çok içten söylemesi,uyuşturucu ile olan ilgisi,şarkıların temalarındaki benzerlikler..bu gibi küçük sebeplerden dolayı duman Türk Nirvanadır diyemeyiz ama üstte yazdğm 2 önemli şeyle birleşince bana göre Duman Türk Nirvanadır...
28 Ağustos 2007 Salı | Yazan: Omaha
duman sadece ayyaş herifin birinin şarkı sölemeye çalıştığı ve yabancı ünlü gruplardan arakladığı besteleri millete satan b*ktan bi piyasa grubu........itirazı olan boşuna çok sert çıkışmasın hemen, biraz araştırsın bu teomanlar, dumanlar vs hepsi arakçı.bi mor ve ötesinde o kadar çalıntı müzik yok o da söndü gitti.gerçi onların müziği de çok matah değildi ama...
28 Ağustos 2007 Salı | Yazan: BurakFender
ne alaka ya
27 Ağustos 2007 Pazartesi | Yazan: Min
Neden Yarabbim...??? Neden?
26 Ağustos 2007 Pazar | Yazan: •PowerFly•
nirvana hiç dinlemedin heralde !!!
24 Ağustos 2007 Cuma | Yazan: acly
ne şaçmalıyosun ya sen. alla alla
23 Ağustos 2007 Perşembe | Yazan: ts9ts9ts9
arkadaşım kusura bakmada sen bu kanıya nerden vardın ya da varmadıysan niye böyle bi soru sordun anlayamadık biz burda 5 kişi
18 Ağustos 2007 Cumartesi | Yazan: cheguevara_can
duman ın yaptığı müzikle grunge müzik yapan nirvana nın ne ilgisi var anlayamadım! kaan ın solak olması ve kafası bi dünya çıkması mı insanları bu mantığa yöneltmiş biri bana anlatsın:) ayrıca duman çok iyi hicaz kullanır şarkılarında nirvana nın böyle birşey yaptığı duyulmuşmudur?! cidden evet diyenler duman ı,nirvana yı ve müziklerini ne kadar bilirler?müziği ne kadar bilirler??!!yeni bi anket çıkar ne soru sordum bea..
15 Ağustos 2007 Çarşamba | Yazan: simONbass
i-ih bence
13 Ağustos 2007 Pazartesi | Yazan: duman-hayel
ne alakası var allah aşkına Duman'la Nirvana'nın töbe töbe buna evet diyenlerin böbreklerini çalıp satmak lazım
13 Ağustos 2007 Pazartesi | Yazan: YokUleNickMick
çüş-hop-oha yuhh
12 Ağustos 2007 Pazar | Yazan: _BASSIST_
Türkiye'de 'rocker' kitle de kendi içinde ayrılıyor.'piyasacılar' ve 'undergroundcılar'.bu ayrım dallanıp budaklanıyor,dallanan ayrımlarda ortalarda dolaşan gruplara önyargılı yaklaşımlar görülüyor.duman da bunlardan birisi.birçok kişi duman grubuna bok atmaktan kendini alamıyor.ama önyargı insnaların gözünü bağladığının farkında değiller.tamam,duman çok çok iyi bir grup değil ama iyi bir grup olduğu da yadsınamaz.grubun elemanlarının müzikal yetenekleri incelenecek olursa iyi oldukları görülür.özellikle konserlerinde de soundcheck esnasında atraksiyonlara girip doğaçlama yaptıkları da göz önünde bulundurulursa.kısacası duman,şuanki Türk-rock piyasasında sağlam gruplardan bir tanesidir.
asıl konu nirvana yla karşılaştırılması.ben anlam veremedim,sağdan baktım soldan baktım olmadı.
9 Ağustos 2007 Perşembe | Yazan: •SONofJACKASS•
iki grup arasındaki alaka nedir?nirvana gibi bi grupla duman nasıl kıyaslanabilir ki?saçmalamayın lütfen.duman da ne ya..
7 Ağustos 2007 Salı | Yazan: _FeRHaN_
yok artıkk....
2 Ağustos 2007 Perşembe | Yazan: keremklover
bktm böyle yerli yersiz anketlerden .. kabul eden müdürleri kınıyorum!
2 Ağustos 2007 Perşembe | Yazan: DisastrousDrum
yuh kardeşim sen kulaklarına bi baktır bence...
2 Ağustos 2007 Perşembe | Yazan: gitarmanyagi
oha
2 Ağustos 2007 Perşembe | Yazan: arDM
hocam naaaptın sen yahu... böyle bi benzetme yapılırmı... hani duman değil de yavuz çetin desen neyse o kabul olurdu, ama duman yavuzunda kurt ünde yanından bile geçemeyeceği için buna anket denemez...
31 Temmuz 2007 Salı | Yazan: villekutay
zuhahahahah :))))) arkadaş mantık sınırlarını zorlamış :))))))
31 Temmuz 2007 Salı | Yazan: bermuda21
ne Nirvana sı ya,delimisiniz??soruya bak ya??çok komiksiniz!!ayrıca duman için yerli Alice in Chains ve Pearl Jam diyen arkadaşta öldürdü beni valla:DDD
30 Temmuz 2007 Pazartesi | Yazan: MERVE_JBJ
bu benzetmeyi yapabilenlere gülmekten başka bişi diyemiyorum!!!!!!!!!!!!!!!!!......
29 Temmuz 2007 Pazar | Yazan: karanlıkmelek
bir kere nirvana kadar bile içmiyordur:))
29 Temmuz 2007 Pazar | Yazan: The_warrior
yok artık.... kaan sol elle çalıyo diye... insanlar(!) seviyo diye benzettiğiniz gruba bak ya... cok buyuk saygısızlık bence...benim bi arkadaşımda sol elle çalıyo o zaman oda yerli jimi hendrix..
29 Temmuz 2007 Pazar | Yazan: Alan_Hetfield
duman yerli rolling stones :D zauhazuhu akşam akşam güldüm valla.. kurt cobain fanı değilimde duman'ın vokali gibi anırmıyor onu biliyorum
29 Temmuz 2007 Pazar | Yazan: paulgilbertfan
yorum yazıp oy verdikçe bu anketler kalkmıyor malesef..
28 Temmuz 2007 Cumartesi | Yazan: hope_lives
evet diyen 32 oya ne demeli hahahahahah
28 Temmuz 2007 Cumartesi | Yazan: swampsoul
kalmıyomu bu ankt suresı ne kadar bunun suresı
27 Temmuz 2007 Cuma | Yazan: alucard88
anketçi arkadaş şahsi görüşünü bizlerle paylaşmak istemiş ne var bunda demek ki ona göre yerli nirvana :)
26 Temmuz 2007 Perşembe | Yazan: E-C-A
yav o değilde bu magnum lamborghini araba veriyormuş ne ayak acaba
14 Temmuz 2007 Cumartesi | Yazan: �dark_ambient�

Abi arabayı değilde reklamdaki hatunu verseler algida dan hisse alırım şerefsizim...Seni kınıyoruz Parker....:P =)
25 Temmuz 2007 Çarşamba | Yazan: ExoduseM
Hönk?
24 Temmuz 2007 Salı | Yazan: rockmania89
ne yani vokalistleri keş ve solak diye nirvanaya mı benzicek?lan o adam gitar çalmıyor be..
hadi ordan!hadi ordan!hadi ordan!
hadi ordan...
24 Temmuz 2007 Salı | Yazan: DnceOfEternity
dumanın ne alakası var grunge la be :S belki kaan ölmek için cigara içiyordur yaa kurt gibi ölünce daha meşhur olurum diye bak o olabilir abi bırakın nirvanayı dumanı gelin annihilator,dream theater,cob,dimmu,tool,arch enemy,kreator falan dinleyin ya ne işiniz var bunlarla anlamadım :p
21 Temmuz 2007 Cumartesi | Yazan: bj-black666


al birde burdan yak !
23 Temmuz 2007 Pazartesi | Yazan: Geceyarisi
Yerli Alice in Chains ya da Pearl Jam desek!
13 Temmuz 2007 Cuma | Yazan: JackSparrow


yerli metallica yapalim hatta...ya da guns n roses !

abi akilli bir seyler soyleyin yaa ne pearl jam i ne alice i oharaaa !
23 Temmuz 2007 Pazartesi | Yazan: Geceyarisi
heee öyle öyle:D:D.......... yavv terorist ve davulcu abimiz sizde laf atmayın ona buna yavv tmm yazmışsa yazmış sitede binlerce kişi içinde bi omu var ya bırakın ona laf atmayı dumanla ilgilenin laf sokun şu ...lara yavv..
23 Temmuz 2007 Pazartesi | Yazan: kornfıleykgörl
bj-black666

yani iyiki bir annihilator,dimmu,tool grubunu öğrenmişin heryerde üzerine basa basa belirtmesen olmaz tamam anladık çok metalcisin ama aynı zamanda da çok boş birisin.millet sanki senden öğrencek ne dinliyeceğini hey alllahım
22 Temmuz 2007 Pazar | Yazan: davul_47
abi bırakın nirvanayı dumanı gelin annihilator,dream theater,cob,dimmu,tool,arch enemy,kreator falan dinleyin ya ne işiniz var bunlarla anlamadım :p
21 Temmuz 2007 Cumartesi | Yazan: bj-black666

kalbim sıkıştı gülmekten :) Abi bırak cobu dimmuyu annihilatoru ya ne buluyorsun bunlarda sen gel Wormed,Fermento,Sanatorium,Waco Jesus,Torsofuck falan dinle..Derin duygu ve düşüncelere dal, hem daha da sert metalci tripleri atarsın hem daha cool takılırsın bak
22 Temmuz 2007 Pazar | Yazan: •dark_ambient•
ben yine sarhoşum galiba:s bu anket mi yaa?? ama ne alaka yani olmaz ki lütfen anket yapmak için yapmayın şunu.işi bilen yapsın lütfen
21 Temmuz 2007 Cumartesi | Yazan: maniiac
death yazmadım hızlı oldu kusra bakmayın =)
21 Temmuz 2007 Cumartesi | Yazan: bj-black666
dumanın ne alakası var grunge la be :S belki kaan ölmek için cigara içiyordur yaa kurt gibi ölünce daha meşhur olurum diye bak o olabilir abi bırakın nirvanayı dumanı gelin annihilator,dream theater,cob,dimmu,tool,arch enemy,kreator falan dinleyin ya ne işiniz var bunlarla anlamadım :p
21 Temmuz 2007 Cumartesi | Yazan: bj-black666
Yerli Alice in Chains ya da Pearl Jam desek!
13 Temmuz 2007 Cuma | Yazan: JackSparrow

şaka değil mi
20 Temmuz 2007 Cuma | Yazan: letters_i_send
Nirvana ile Duman'ın ne alakası var ya? :/
19 Temmuz 2007 Perşembe | Yazan: FallingAngel
nirvananın tırnağı olamazlar.
18 Temmuz 2007 Çarşamba | Yazan: Tom Araya
kaan 27 oldu mu ya?
18 Temmuz 2007 Çarşamba | Yazan: delik beyin
yerli kopyası desek de düzeltsek...
17 Temmuz 2007 Salı | Yazan: Blindfold
ne alaka abı dalga mı gecıyorsun
17 Temmuz 2007 Salı | Yazan: evilinacloset
ya nirvanayla dumanı bir tutmak kadar büyük bi hata olabilirmi yaa!!!!
lütfen emeğe saygı biraz yaa...
görünce gerçekten üzüldüm wala
17 Temmuz 2007 Salı | Yazan: sessiz_cadı
bu soruyu kabul edeni değil de bu soruyu yazanı kınamak nası olur kınadık seni BalthasaR :(
17 Temmuz 2007 Salı | Yazan: TuTanKoMoN
ne alaka yaaa...
17 Temmuz 2007 Salı | Yazan: orby
Duman hakkında birçok rivayet var,söylenene göre askerden dönünce grunge yapmayı bırakıp türk san'at muuusikiii si yapacaklarmış.
16 Temmuz 2007 Pazartesi | Yazan: egeli43
yav o değilde bu magnum lamborghini araba veriyormuş ne ayak acaba
14 Temmuz 2007 Cumartesi | Yazan: •dark_ambient•
ona bakarsan mor ve ötesi=yerli radiohead, şebnem ferah=yerli amy lee,zakkum=yerli placebo(aslında bu doğru:S) daha bi sürü bi sürü.. çok başarılı olmayabilirler,ama taklit değiller.
13 Temmuz 2007 Cuma | Yazan: bir_sakil
böyle bir anketi kabul eden müdürü kınıyorum !!
13 Temmuz 2007 Cuma | Yazan: 2_
soruya bak yaaaaaaaaaaaaaa
13 Temmuz 2007 Cuma | Yazan: •Bone W Machine•
Yerli Nirvana :D ahaha Mertcan naptın :D neyse uykum var benim
13 Temmuz 2007 Cuma | Yazan: metalikmanyak
Yerli Alice in Chains ya da Pearl Jam desek!
13 Temmuz 2007 Cuma | Yazan: JackSparrow


Anket ile ilgili yorumunuz

Balyoz Müzik Yapım

E-posta

Şifre

Unutma beni


Üyelik
Şifre hatırlatma
GaRaJ'da şu anda
39 üye, 730 ziyaretçi
dolaşıyor
Liste:
Değişim Sanat Ses Stüdyosu ve Sanat Merkezi

Anket

ltr sorar:
İzmir'de en iyi studyolar nerede?
  • Bornova
  • Alsancak
  • Üçyol
  • Karşıyaka
  • Diğer / Yorum
Sonuçlar
Yeni anket