Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anket

VargVikernes sorar:
Godslaying Hellblast
  • Güzel
  • İyiymiş (vay bee)
  • türkler Black Metalden uzak dursun
  • Hiç Sevmem
  • diğer (yoruma gellll)

Gelecek senelerde hangi gruptan daha iyi işler bekliyorsunuz?(Birbirleriyle kıyaslandığında)

Yapan: Twisted Logic
Başlama tarihi: 1 Ocak 2008
Toplam oy: 252
Gripin
 %19 [49 oy]  
Pinhani
 %17 [43 oy]  
Redd
 %8 [21 oy]  
Mor ve Ötesi
 %27 [68 oy]  
Nem
 %1 [3 oy]  
Duman
 %18 [46 oy]  
Athena
 %10 [22 oy]  

Anket

Petunya sorar:
Van Halen mı Skid Row mu?
  • Halen
  • Row

Anket

Darkstorm sorar:
Apsent grubunu nasıl buluyorsunuz?
  • Eşsiz, süper!
  • İyi

Anket

Oysterhead sorar:
Whamola enstrümanını biliyormusunuz?
  • Tabi ki biliyorum
  • Adını duydum ama bilmiyorum
  • Bilmiyorum ama nedir merak ettim
  • Bilmiyorum bilmek de istemiyorum
  • O kadar çok bilmiyorum ki kendimden utandım