Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anket

gk2_ sorar:
evet arkadaşlar tipik bir garaj sorusu: sizce en iyi "şey" hangisidir?
  • hep en iyiyi arayanlar
  • en iyileri bildiklerini zannedip arasında seçim yapmaya çalışanlar
  • gerçekten hiçbir b.o.k. bilmeyip saçmasalak ilan verenler
  • ne olursa olsun müziğe yıllarını vermiş müzisyenleri, 2-3 şey bilipte onları karalamaya çalışanlar

Aşağıdaki slayer parcalarından en gaz olanı hangisi

Yapan: assdrumer
Başlama tarihi: 11 Kasım 2004
Toplam oy: 20
black magic
 %65 [13 oy]  
seasons in the abyss
 -  
dead skin mask
 %15 [3 oy]  
blood line
 %20 [4 oy]  

Anket

gemiadami sorar:
En çok beğendiğiniz Dream Theater albümü?
  • when dream and day unite
  • images and words
  • awake
  • a change of seasons
  • falling into infinity
  • scenes from a memory
  • six degrees of inner turbulence
  • train of thought

Anket

ErenEge sorar:
Hangi Ahead marka baget?
  • 5ab
  • 5a
  • 5b Rock

Anket

blackdoom sorar:
Draconian ilk çıktığı zamanlarda ki gibi melodic death yaparkenmi daha iyi şimdi ki gibi gotik doom yaparkenmi?
  • melodic death
  • gotik doom