İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Anketler vitrini
Tüm anketler
Anketlerim
Yeni anket
Anket
ozzyfest
sorar:
Hangi Reverb Pedalı ?
Boss RV-5 Digital Reverb
Boss FDR-1 Fender '65 Deluxe Reverb-Amp
electro-harmonix Holy Grail
DigiTech XDV DigiVerb
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Opeth'in 20 Haziran 2008 Uni-Rock Festivali'nde en beğendiğiniz canlı performans şarkısı hangisi?
Yapan:
GaripGri
Başlama tarihi: 26 Haziran 2008
Toplam oy: 56
Demon of the Fall
%20 [11 oy]
Baying of the Hounds
%4 [2 oy]
Master's Apprentices
%14 [8 oy]
Serenity Painted Death
%2 [1 oy]
Wreath
%14 [8 oy]
Heir Apparent
%4 [2 oy]
The Drapery Falls
%21 [12 oy]
In My Time of Need
%21 [12 oy]
Anket
by kurt cobain
sorar:
Limp Bizkit'i nasıl bilirsin?
Mükemmel
Güzel
idare eder
Berbat
Beğenmiyorum
Azda olsa dinlerim
Vocalistin yaptığı hareketler yüzünden artık sevmiyorum
Eskisi gibi değiller ama yinede severim
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Anket
kcr
sorar:
Hangisi En İyi?
Tarzları bile uyuşmayan gruplar arası sidik yarıştırmak
Bi grubun şarkılarına sidik yarıştırmak
Farklı enstrüman çalan bir kaç üstadı birbiriyle kıyaslama gibi bi salaklık yapmak
Hangisi en iyi anketlerinden gına getirtmek...
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Anket
amugagorum
sorar:
Favori drive pedalınız?
Tubescreamer
DS-1
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket