Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anket

ozzyfest sorar:
Hangi Reverb Pedalı ?
  • Boss RV-5 Digital Reverb
  • Boss FDR-1 Fender '65 Deluxe Reverb-Amp
  • electro-harmonix Holy Grail
  • DigiTech XDV DigiVerb

Opeth'in 20 Haziran 2008 Uni-Rock Festivali'nde en beğendiğiniz canlı performans şarkısı hangisi?

Yapan: GaripGri
Başlama tarihi: 26 Haziran 2008
Toplam oy: 56
Demon of the Fall
 %20 [11 oy]  
Baying of the Hounds
 %4 [2 oy]  
Master's Apprentices
 %14 [8 oy]  
Serenity Painted Death
 %2 [1 oy]  
Wreath
 %14 [8 oy]  
Heir Apparent
 %4 [2 oy]  
The Drapery Falls
 %21 [12 oy]  
In My Time of Need
 %21 [12 oy]  

Anket

by kurt cobain sorar:
Limp Bizkit'i nasıl bilirsin?
  • Mükemmel
  • Güzel
  • idare eder
  • Berbat
  • Beğenmiyorum
  • Azda olsa dinlerim
  • Vocalistin yaptığı hareketler yüzünden artık sevmiyorum
  • Eskisi gibi değiller ama yinede severim

Anket

kcr sorar:
Hangisi En İyi?
  • Tarzları bile uyuşmayan gruplar arası sidik yarıştırmak
  • Bi grubun şarkılarına sidik yarıştırmak
  • Farklı enstrüman çalan bir kaç üstadı birbiriyle kıyaslama gibi bi salaklık yapmak
  • Hangisi en iyi anketlerinden gına getirtmek...

Anket

amugagorum sorar:
Favori drive pedalınız?
  • Tubescreamer
  • DS-1