Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anket

Pandora poe sorar:
Stüdyo açsaydınız adı ne olurdu?(rap stüdyosu ama)
  • TNT Records
  • The Asylum Records
  • Kadıköy Acil Underground
  • c4 Records
  • Başka Fikrim Geldiiiii!!(yorum)

Sizce Fernando Ribeiro'nun vokal performansı hangi albümde daha iyi?

Yapan: GaripGri
Başlama tarihi: 25 Temmuz 2008
Toplam oy: 23
Under The Moonspell ve Wolfheart
 %17 [4 oy]  
Irreligious
 %30 [7 oy]  
Sin / Pecado
 %4 [1 oy]  
The Butterfly Effect
 %4 [1 oy]  
Darkness and Hope
 %4 [1 oy]  
Antidote
 -  
Memorial
 %9 [2 oy]  
Night Eternal
 %32 [7 oy]  

Anket

Final Fantasy sorar:
Serj Tankian solo albümü olan ''Elect The Dead'' de favori parçanız?
  • Baby
  • Sky is Over
  • Saving Us
  • Elect the Dead
  • Lie Lie Lie
  • Beethoven's Cunt
  • The Unthinking Majority
  • Empty Walls

Anket

reverb12 sorar:
Garize diye bir grup kurduk duydunuzmu
  • banane
  • sanane
  • berbat bir ismi varmış
  • ne çalıyonuz hacı?

Anket

Nooshin sorar:
Aşağıdaki pop punk gruplarından hangisi ilk tercihiniz olur?
  • Simple Plan
  • All Time Low
  • Sum 41
  • Paramore
  • Good Charlotte