Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anket

Yolcu sorar:
Duman Radiohead tarzı müzikler için hangi marka elektro akustik?
  • Takamine
  • Fender
  • Yamaha

ben moody'nin evanescence'tan ayrılıp avril'le çalışmaya başlamasına ne diyorsunuz??

Yapan: seboisst
Başlama tarihi: 2 Ocak 2005
Toplam oy: 104
evanescence'tan ayrılmak için çok düşünmüş mü acaba?
 %9 [9 oy]  
bence büyük bi aptallık bu, hayatının hatasını yapmış!
 %29 [30 oy]  
o kendi bileceği iş bize laf düşmez...
 %28 [29 oy]  
evanescence onsuz da idare edebilir amy'nin ona ihtiyacı yok!!
 %18 [19 oy]  
iyi olmuş
 %16 [17 oy]  

Anket

MrFastfinger sorar:
Sizce Satriani'nin gitarı mı Vai'nin gitarı mı daha kullanışlı?
  • Satriani
  • Vai

Anket

hasanbasri sorar:
aşağıdaki metal gruplarımızdan hangisini hiç duymadınız?
  • anoreki
  • baht
  • kranthor
  • gürz
  • heretic soul

Anket

izmirli mahluk sorar:
ESP M-II Deluxe marka gitarım var. Prosesörümden 80'ler thrash metal tonunu yakaladım ama sololarda manyetikler eski ve pasif olduğu için seste azalmalar ve sololarda sustain eksikliği oluyor. EMG 81 takarsam muhtemelen sololarda daha devamlı ses gelicek.
  • Hayır rahat olabilirsin.Hem manyetikler oyenilenmiş lur hem de tekniklere müsait solo tonun olur.
  • Emg 81 in karakteri 80 ler thrash e uygun değil.Daha çok modern metal e uygun.Pasif e devam.
  • Fikrim yok.