| tabi ki p.o.d. çünkü tarzının en iyisi. | ||
| %8 [20 oy] | ||
| tabi ki p.o.d. en azından ikisinden daha iyi. | ||
| %4 [10 oy] | ||
| üçünü de, çünkü üçü de tarzlarının en iyisi. | ||
| %8 [20 oy] | ||
| tabi ki korn çünkü tarzında üstüne yok. | ||
| %20 [50 oy] | ||
| tabi ki korn çünkü tarzında üstüne yok. | ||
| %9 [22 oy] | ||
| tabi ki slipknot çünkü tarzının en iyisi. | ||
| %8 [21 oy] | ||
| tabi ki slipknot en azından ikisinden daha iyi. | ||
| %4 [10 oy] | ||
| dinlemem; çünkü üçü de berbat, bu tarzı dinlediğin için ahmaksın. | ||
| %39 [97 oy] | ||