Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anket

tcaksoy sorar:
En iyi bas amfisi?
  • Hartke
  • Bugera
  • Markbass
  • Ampeg
  • Genz-Benz
  • Swr
  • Warwick
  • Peavey

p.o.d. yi mi dinlersin,korn u mu,yoksa slipknot mu?

Yapan: unrivaledsayko
Başlama tarihi: 23 Ocak 2005
Toplam oy: 250
tabi ki p.o.d. çünkü tarzının en iyisi.
 %8 [20 oy]  
tabi ki p.o.d. en azından ikisinden daha iyi.
 %4 [10 oy]  
üçünü de, çünkü üçü de tarzlarının en iyisi.
 %8 [20 oy]  
tabi ki korn çünkü tarzında üstüne yok.
 %20 [50 oy]  
tabi ki korn çünkü tarzında üstüne yok.
 %9 [22 oy]  
tabi ki slipknot çünkü tarzının en iyisi.
 %8 [21 oy]  
tabi ki slipknot en azından ikisinden daha iyi.
 %4 [10 oy]  
dinlemem; çünkü üçü de berbat, bu tarzı dinlediğin için ahmaksın.
 %39 [97 oy]  

Anket

camaron sorar:
Ruhunuza en çok hitap eden Flamenco Gitaristi?
  • Paco de Lucia
  • Tomatito
  • Gerardo Nuñez
  • Vicente Amigo
  • Paco Peña
  • Sabicas
  • Pepe Habıchuela
  • Moraito

Anket

Pandora poe sorar:
Richard Cheese'in en sevdiğiniz coverı?
  • Welcome to the jungle
  • Beat it
  • People equals shit
  • Sponge bob square pants
  • Milkshake
  • Ice ice baby
  • Sevmiyorum
  • Başka başka...

Anket

kaanogee sorar:
Marty Friedman ve Nick Menzanın Megadeth\'e dönme gibi bir olayı olsa eski megadeth tekrar doğsa ne dersiniz?
  • Aklımı kaybederim heralde :DDDDDDDDDD
  • Yav he he hayal onlar hayal hayal :)