Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anket

solist44 sorar:
Türkiye'de en iyisi?
  • tan taşçı
  • rafet elroman

maNga'ya LP özentisi denilerek haksızlık ediliyor mu?

Yapan: -_FiniscH_-
Başlama tarihi: 4 Şubat 2005
Toplam oy: 124
Ediliyor tabii yahu, çok orijinal adamlar
 %13 [16 oy]  
Edilmiyor valla haklılar, LP özentisi hepsi
 %54 [67 oy]  
LP özentisi olarak yola çıkmışlar, ama kendi tarzlarını yaratmışlar, orijinaller
 %33 [41 oy]  

Anket

DarkNRoll sorar:
Sixx:A.M. diyince aklınıza gelen?
  • Nikki Sixx
  • DJ Ashba
  • Dinliyoruz kardeşim işte..ne gerek var
  • He biliyom kanka

Anket

---CnR--- sorar:
Aralarındaki en iyi Thrash albümü?
  • Megadeth - Rust in Peace
  • Megadeth - Peace Sells... But Who's Buying?
  • Metallica - Master of Puppets
  • Metallica - Ride the Lightning
  • Slayer - Reign in Blood
  • Anthrax - Among the Living

Anket

lewobibo sorar:
Anketlere, haberlere yorum yazarken, tartışırken nasıl yazıyorsunuz?
  • Ağzıma geleni yazıyorum.Burası özgür bir site.
  • Düşüncelerimi esirgemiyorum ancak belli bir saygı çerçevesinde.
  • Kimseyle tartışmaya girmiyorum.Bana dokunmayan yılan bin yaşasın.
  • Yorum yazmam.Sadece şıkkı işaretlerim.
  • Anket yapmam.
  • Diğer