Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anket

misanthrope91 sorar:
Hangisi en iyi ?
  • Steave Vai
  • Yngwie Malmsteen
  • Jason Becker (bence bu ama :P)
  • 3'ü de değil bnce ...

Garajda demo mp3leri yayınlanan Escape To Darkness'i nasıl buldunuz?

Yapan: kickyourazz
Başlama tarihi: 18 Mart 2005
Toplam oy: 122
fena değildi. gelecek vaad eder.
 %16 [19 oy]  
ben pek beğenmedim.
 %18 [22 oy]  
valla dinlemedim, bilemeyeceğim. (mp3ler anasayfada var :) )
 %63 [77 oy]  
beğendim. her yönüyle güzel bir grup.
 %3 [4 oy]  

Anket

phantom_1905 sorar:
whitesnake son albümü (forevermore) nasıl karşıladınız ?
  • iyi
  • çok iyi
  • muhteşem
  • 80 lerin havası yok
  • kötü
  • berbat
  • fena değil
  • kötü sayılmaz

Anket

Nooshin sorar:
Aşağıdaki pop punk gruplarından hangisi ilk tercihiniz olur?
  • Simple Plan
  • All Time Low
  • Sum 41
  • Paramore
  • Good Charlotte

Anket

saleeh sorar:
Eskişehirde En İyi Müzik Mekânı ?
  • Carpe Diem
  • Krizelit
  • Monalisa
  • Ares
  • Dost Konağı
  • Yol
  • Diğer