İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Anketler vitrini
Tüm anketler
Anketlerim
Yeni anket
Anket
misanthrope91
sorar:
Hangisi en iyi ?
Steave Vai
Yngwie Malmsteen
Jason Becker (bence bu ama :P)
3'ü de değil bnce ...
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Garajda demo mp3leri yayınlanan Escape To Darkness'i nasıl buldunuz?
Yapan:
kickyourazz
Başlama tarihi: 18 Mart 2005
Toplam oy: 122
fena değildi. gelecek vaad eder.
%16 [19 oy]
ben pek beğenmedim.
%18 [22 oy]
valla dinlemedim, bilemeyeceğim. (mp3ler anasayfada var :) )
%63 [77 oy]
beğendim. her yönüyle güzel bir grup.
%3 [4 oy]
Anket
phantom_1905
sorar:
whitesnake son albümü (forevermore) nasıl karşıladınız ?
iyi
çok iyi
muhteşem
80 lerin havası yok
kötü
berbat
fena değil
kötü sayılmaz
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Anket
Nooshin
sorar:
Aşağıdaki pop punk gruplarından hangisi ilk tercihiniz olur?
Simple Plan
All Time Low
Sum 41
Paramore
Good Charlotte
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Anket
saleeh
sorar:
Eskişehirde En İyi Müzik Mekânı ?
Carpe Diem
Krizelit
Monalisa
Ares
Dost Konağı
Yol
Diğer
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket