Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Penayla bass çalan arkadaşlar için ne diyorsunuz?

Yapan: Sep7
Başlama tarihi: 6 Nisan 2005
Toplam oy: 153
Açıkçası ben sinir oluyorum,bass gitar penayla çalınır mı hiç?
 %44 [68 oy]  
Ne var bunda gayet normal! Penayla ya da penasız!
 %49 [75 oy]  
Ben pena kullanmayı tercih ediyorum.
 %7 [10 oy]  

Anket

coburn sorar:
Ankara'nın en iyi stüdyosu hangisi?
  • Detay
  • Mars
  • D
  • Deep
  • Feedback
  • Bona
  • Menküer
  • NB

Anket

Faty sorar:
sizce metal müziğin en güzel anlaşan ve üreten gitaristleri kimlerdi ?
  • Dave Mustaine & Marty Friedman (Megadeth)
  • James Hetfield & Kirk Hammet (Metallica)
  • Dave Murray & Adrian Smith (İron Maiden)
  • Jeff Hanneman & Kery King (Slayer)
  • Michael Weikath & Kai Hansen (Helloween)
  • K.K. Downing & Glenn Tipton (Judas Priest)
  • Lemmy Kilmister & Phil Taylor (Motörhead)

Anket

marieroget sorar:
hangisi gelsin seneye?
  • airbourne
  • wolfmother