Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anket

theparadox sorar:
Megadeth Türkiye de oluşmuş bir grup olsa Megadeth olur muydu
  • Tabii ki de olurdu.
  • Hayır olamazdı.
  • Zorlanır bırakırlardı.
  • Bir şekide olurlardı.

pentagram tarzını değiştirmek istese hangisini nası bi tarz yapmasını isterdiniz

Yapan: alivesoul
Başlama tarihi: 17 Nisan 2005
Toplam oy: 150
daha çok solo ağırlıklı
 %23 [35 oy]  
biraz daha sert
 %20 [30 oy]  
yok böyle gayet iyi
 %34 [51 oy]  
blues
 %13 [20 oy]  
black metal
 %10 [14 oy]  

Anket

Ugorur sorar:
En beğenilen akustik davul markası ?
  • Sonor
  • Tama
  • Ludwig
  • Mapex
  • Yamaha
  • Pearl
  • DW
  • Gretsch

Anket

aliş sorar:
110 grubunun kontrol albümündeki en sevdiğiniz şarkı?
  • Ağlama
  • Uyuduysan
  • Düştüm
  • Çünkü
  • Sustum

Anket

dark_ambient sorar:
Death Metalin en iyi davulcusu sizce kim ?
  • Tony Laureano
  • Pete Sendoval
  • Daray ( Darek Brzozowski )
  • Gene Hoglan
  • Steve Asheim
  • Mike Smith
  • Lee Harrison
  • Dave Haley