Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anket

DrumBanger sorar:
R.I.P. albümünden en beğendiğiniz Megadeth şarkısı hangisi ?
  • Hangar 18
  • Holy Wars...The Punishment Due
  • Lucretia
  • Tornado of Souls
  • Take No Prisoners
  • Rust in Peace...Polaris
  • Five Magics
  • Poison Was the Cure

Pentagrammı daha iyi yoksa Pamela, Mor ve Ötesi, Athena, Manga falan mı?

Yapan: firatram
Başlama tarihi: 5 Haziran 2005
Toplam oy: 243
Pentagram
 %47 [115 oy]  
Pamela
 %2 [4 oy]  
Teoman
 %4 [10 oy]  
Mor ve Ötesi
 %17 [41 oy]  
Athena
 %5 [12 oy]  
Manga
 %4 [9 oy]  
system of a down
 %21 [52 oy]  

Anket

KMA sorar:
Kadıköy Müzik Akademisini daha önce duydunuzmu?
  • evet duydum
  • hayır bu ilk
  • ilgilenmiyorum

Anket

A Dead Castle sorar:
Büyük Ozanımız Aşık Veysel'in En Sevdiğiniz Eseri Hangisidir ?
  • Güzelliğin On Para Etmez
  • Kara Toprak ( Benim Sadık Yarim Kara Topraktır )
  • Uzun İnce Bir Yoldayım
  • Dostlar Beni Hatırlasın
  • Bu Alemi Gören Sensin
  • Diğer

Anket

solist44 sorar:
Türkiye'de en iyisi?
  • tan taşçı
  • rafet elroman