İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Anketler vitrini
Tüm anketler
Anketlerim
Yeni anket
Anket
DrumBanger
sorar:
R.I.P. albümünden en beğendiğiniz Megadeth şarkısı hangisi ?
Hangar 18
Holy Wars...The Punishment Due
Lucretia
Tornado of Souls
Take No Prisoners
Rust in Peace...Polaris
Five Magics
Poison Was the Cure
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Pentagrammı daha iyi yoksa Pamela, Mor ve Ötesi, Athena, Manga falan mı?
Yapan:
firatram
Başlama tarihi: 5 Haziran 2005
Toplam oy: 243
Pentagram
%47 [115 oy]
Pamela
%2 [4 oy]
Teoman
%4 [10 oy]
Mor ve Ötesi
%17 [41 oy]
Athena
%5 [12 oy]
Manga
%4 [9 oy]
system of a down
%21 [52 oy]
Anket
KMA
sorar:
Kadıköy Müzik Akademisini daha önce duydunuzmu?
evet duydum
hayır bu ilk
ilgilenmiyorum
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Anket
A Dead Castle
sorar:
Büyük Ozanımız Aşık Veysel'in En Sevdiğiniz Eseri Hangisidir ?
Güzelliğin On Para Etmez
Kara Toprak ( Benim Sadık Yarim Kara Topraktır )
Uzun İnce Bir Yoldayım
Dostlar Beni Hatırlasın
Bu Alemi Gören Sensin
Diğer
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Anket
solist44
sorar:
Türkiye'de en iyisi?
tan taşçı
rafet elroman
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket