Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anket

deggial35 sorar:
Başarılı bulduğunuz cover parçalar?
  • Children Of Bodom - One [Metallica cover]
  • Opeth - Remember Tomorrow [Iron Maiden cover]
  • Death - Painkiller [Judas Priest cover]
  • Metallica - Astronomy [Blue Oyster Cult cover]
  • Cradle of Filth - Fear of The Dark [Iron Maiden cover]
  • Dark Tranquillity - My Friend of Misery [Metallica cover]
  • Blind Guardian - Don't Talk to Strangers [Dio cover]
  • Diğer

Sizce; Vokal:Kaan Tangöze, Gitar: Cem Köksal, Bas gitar: Kerem Tüzün, Davul: Burak Gürpınar olsaydı?

Yapan: jacques
Başlama tarihi: 14 Temmuz 2005
Toplam oy: 190
Bence,manyak ötesi bi grup olurdu.
 %22 [42 oy]  
Gitarda başkası olsa çok daha iyi olurdu.
 %7 [14 oy]  
Davulda başkası olsa daha iyi olurdu.
 %4 [7 oy]  
Vokalde başkası olsa daha iyi olurdu.
 %13 [25 oy]  
Kesinlikle anlaşamazlardı bu yüzden grup güzel eserler veremezdi.
 %21 [39 oy]  
Berbat olurdu!
 %17 [33 oy]  
Keşke olsa...Ama bu sadece bi hayal
 %16 [30 oy]  

Anket

CGktepe sorar:
Layne Stalley Hakkında Neler Dersiniz ?
  • O yanık sesi bene her seferinde yaralıyor.
  • Seattle nin en harika abilerindendir. Saygı duyulası mühtiş bir herif.
  • Onun yasadığı ve melankolinin ve aşkın yanında bizimkiler ne ki...
  • Yazdığı sözlerle X Kuşağının Müslüm Gürsesi olmayı hak etmiştir.
  • O öldü beyler bize susmak yakışır.

Anket

camaron sorar:
Ruhunuza en çok hitap eden Flamenco Gitaristi?
  • Paco de Lucia
  • Tomatito
  • Gerardo Nuñez
  • Vicente Amigo
  • Paco Peña
  • Sabicas
  • Pepe Habıchuela
  • Moraito

Anket

little_drummer sorar:
Chuck Schuldiner yaşıyor olsaydı?
  • Death Metal i çok daha ileri taşırdı
  • Death grubunu ilerletirdi muhakkak
  • Kendi çapında uğraşırdı
  • Pek bişey yapamazdı
  • Tanımıyorum