Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sytem of a down korn rasmus ve linkin park kolonisine üye oldunuz mu? bence hemen üye olun...

Yapan: gordonsboy
Başlama tarihi: 18 Ağustos 2005
Toplam oy: 396
hayır olmadım ama hemen olacağım
 %20 [81 oy]  
evet ben üyeyim başkaları da yavaş yavaş gelirse güzel bir koloni olacak
 %3 [11 oy]  
daha yeni açıldığı için olamadım tek tek herkes üye olur heralde bende oluyorum şimdi
 %6 [24 oy]  
ne işim var ya ben soad korn rasmus linkin park dinlemem ki
 %49 [194 oy]  
mettalica olsaydı hemen gelirdim ama soad var belki olurum
 %13 [53 oy]  
oh be metallicasız bir koloni sırf bu yüzden hemen üye olacam
 %9 [33 oy]  

Anket

metoboy_erdi sorar:
Hangisi?
  • Şebnem Ferah
  • Amy Lee

Anket

devrialem sorar:
Kadıköy'de en iyi hücum kayıt yapan studyo hangisi ?
  • Lunas
  • Platin
  • Hidden Sound
  • Stuff
  • Bluenote

Anket

Edgeman sorar:
Sizi en çok \'etkileyen\' Metallica albümü hangisidir?
  • Kill Em All
  • Ride The Lightning
  • Master of Puppets
  • And.. Justice For All