Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anket

grolin sorar:
baska dunyalar grubu hakkında ne düşünüyorsunuz?
  • çok başarılı buluyorum..
  • daha dinlemedim..
  • o zaman myspace den dinleyim:D

Cem Köksal'ın Manowar bizim alt grubumuz çıksın diye isyan etmesini doğru buldunuz mu?

Yapan: Greg Howe
Başlama tarihi: 23 Ağustos 2005
Toplam oy: 68
Doğru ama çok çirkin bir şekilde dile getirdi
 %24 [16 oy]  
Türkiye'nin en iyi müzisyenleriyiz dedi saçmalamasın
 %21 [14 oy]  
Manowar bizden alet edevat dilendi dedi bu ne cürret
 %10 [7 oy]  
İkisini de sevmem banane ya yesinler birbirlerini
 %13 [9 oy]  
Manowar'ın saygısız ve kaprisli tavırları adamı çileden çıkarmış normal bence
 %32 [22 oy]  

Anket

phantom_1905 sorar:
KoRn'un 2011 son albümü ( the path of totality ) sizce nasıl ?
  • Muhteşem
  • Berbat
  • Çok süper olmuş keşke daha önce çıkarsalardı
  • Hiç beğenmedim keşke hiç çıkarmasalardı
  • Tarzı çok değişmiş ama yinede beğendim
  • Tarzı çok değişmiş hiç beğenmedim

Anket

MsT sorar:
Dünyada yeni bi punk rock patlamasını ne zaman bekliyorsun?
  • en fazla bi kaç yıl
  • punk burda kalır bi patlama olmaz
  • yeni bi grup çıkana kadar en iyisi green day

Anket

Megadead sorar:
Yngwie J. Malmsteen'in en iyi parçası hangisidir ?
  • Far Beyond The Sun
  • Arpeggios From Hell
  • Black Star
  • Rising Force
  • Evil Eye
  • Yorumda belirteceğim.