Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anket

JackPeters sorar:
Sizce en iyi Amon Amarth şarkısı ?
  • Death in Fire
  • Cry of the Blackbirds
  • Asator
  • Across the Rainbow Bridge
  • Metalwrath
  • Pursuit of Vikings
  • Diğer...
  • Kim Ki? Tanımam Etmem

Danimarka rock grubu Saybia'nın en beğendiğiniz şarkısı hangisi?

Yapan: Elerki
Başlama tarihi: 23 Eylül 2005
Toplam oy: 59
A Kind Of Eden
 %44 [26 oy]  
Empty Stairs
 %3 [2 oy]  
The Day After Tomorrow
 %14 [8 oy]  
The Second You Sleep
 %10 [6 oy]  
I Surrender
 %15 [9 oy]  
Treason
 -  
The Story
 %8 [5 oy]  
Bend The Rules
 %6 [3 oy]  

Anket

_A V C I_ sorar:
::GaRaJ:: ile nasıl tanıştın?
  • Arkadaşımın tavsiyesiyle.
  • Reklamını görüp merak ederek.
  • Araştırırken yolda buldum.

Anket

solist44 sorar:
Türkiye'de en iyisi?
  • tan taşçı
  • rafet elroman

Anket

Rea sorar:
Piojos grubu?
  • Hiç Duymadım
  • Güzel
  • Kötü
  • Solo gitaristleri ayrılmadan önce daha iyiydi
  • İdare eder