İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Anketler vitrini
Tüm anketler
Anketlerim
Yeni anket
Anket
JackPeters
sorar:
Sizce en iyi Amon Amarth şarkısı ?
Death in Fire
Cry of the Blackbirds
Asator
Across the Rainbow Bridge
Metalwrath
Pursuit of Vikings
Diğer...
Kim Ki? Tanımam Etmem
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Danimarka rock grubu Saybia'nın en beğendiğiniz şarkısı hangisi?
Yapan:
Elerki
Başlama tarihi: 23 Eylül 2005
Toplam oy: 59
A Kind Of Eden
%44 [26 oy]
Empty Stairs
%3 [2 oy]
The Day After Tomorrow
%14 [8 oy]
The Second You Sleep
%10 [6 oy]
I Surrender
%15 [9 oy]
Treason
-
The Story
%8 [5 oy]
Bend The Rules
%6 [3 oy]
Anket
_A V C I_
sorar:
::GaRaJ:: ile nasıl tanıştın?
Arkadaşımın tavsiyesiyle.
Reklamını görüp merak ederek.
Araştırırken yolda buldum.
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Anket
solist44
sorar:
Türkiye'de en iyisi?
tan taşçı
rafet elroman
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Anket
Rea
sorar:
Piojos grubu?
Hiç Duymadım
Güzel
Kötü
Solo gitaristleri ayrılmadan önce daha iyiydi
İdare eder
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket