Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anket

gk2_ sorar:
en iyi görüş hangisidir?
  • önemli olan müziğin bir bütün olarak kulağa hoş gelmesi
  • yok abi ben thrash'ten başka birşey dinlemem
  • sadece yabancı müzik dinlerim
  • türkçe müzik olmaz
  • herkesin zevki farklı kimseyi beğendiği ve savunduğu gruplardan-sanatçılardan dolayı yargılamam
  • anlamadığım şarkıları dinlemem

Mart 2006'da yayınlanacak ikinci Evanescence albümü için ne diyorsunuz?

Yapan: amie_moody
Başlama tarihi: 29 Eylül 2005
Toplam oy: 222
Ben Moody olmadan bişey yapamaz bunlar
 %39 [87 oy]  
Ben Moody'yi napsınlar Terry Balsamo ve Rocky Gray var yetmiyor mu
 %8 [17 oy]  
Süper olcak!!
 %18 [39 oy]  
Zaten iğrençti yine iğrenç olcak
 %23 [52 oy]  
Evanescence ne?
 %12 [27 oy]  

Anket

ohabe80 sorar:
linkin parkın hanig albümü
  • Xero Sampler Tape
  • Hybrid Theory EP
  • Hybrid Theory
  • Reanimation
  • Meteora
  • Collision Course
  • Minutes to Midnight
  • diğerleri

Anket

nirvanationer sorar:
duman nirvana özentisi mi sizce?
  • evet bi şarkısını dinleyin nirvananın (lake of fire)
  • gitar akorları falan herşey aynı

Anket

hiaxidogan sorar:
Sizce Hangisi ? (tuhaf bi soru olmakla beraber cidden merak ediyorum)
  • Fall Out Boys
  • Breaking Benjamin