İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Anketler vitrini
Tüm anketler
Anketlerim
Yeni anket
Anket
gk2_
sorar:
en iyi görüş hangisidir?
önemli olan müziğin bir bütün olarak kulağa hoş gelmesi
yok abi ben thrash'ten başka birşey dinlemem
sadece yabancı müzik dinlerim
türkçe müzik olmaz
herkesin zevki farklı kimseyi beğendiği ve savunduğu gruplardan-sanatçılardan dolayı yargılamam
anlamadığım şarkıları dinlemem
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Mart 2006'da yayınlanacak ikinci Evanescence albümü için ne diyorsunuz?
Yapan:
amie_moody
Başlama tarihi: 29 Eylül 2005
Toplam oy: 222
Ben Moody olmadan bişey yapamaz bunlar
%39 [87 oy]
Ben Moody'yi napsınlar Terry Balsamo ve Rocky Gray var yetmiyor mu
%8 [17 oy]
Süper olcak!!
%18 [39 oy]
Zaten iğrençti yine iğrenç olcak
%23 [52 oy]
Evanescence ne?
%12 [27 oy]
Anket
ohabe80
sorar:
linkin parkın hanig albümü
Xero Sampler Tape
Hybrid Theory EP
Hybrid Theory
Reanimation
Meteora
Collision Course
Minutes to Midnight
diğerleri
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Anket
nirvanationer
sorar:
duman nirvana özentisi mi sizce?
evet bi şarkısını dinleyin nirvananın (lake of fire)
gitar akorları falan herşey aynı
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Anket
hiaxidogan
sorar:
Sizce Hangisi ? (tuhaf bi soru olmakla beraber cidden merak ediyorum)
Fall Out Boys
Breaking Benjamin
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket