Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anket

izmirli mahluk sorar:
ESP M-II Deluxe marka gitarım var. Prosesörümden 80'ler thrash metal tonunu yakaladım ama sololarda manyetikler eski ve pasif olduğu için seste azalmalar ve sololarda sustain eksikliği oluyor. EMG 81 takarsam muhtemelen sololarda daha devamlı ses gelicek.
  • Hayır rahat olabilirsin.Hem manyetikler oyenilenmiş lur hem de tekniklere müsait solo tonun olur.
  • Emg 81 in karakteri 80 ler thrash e uygun değil.Daha çok modern metal e uygun.Pasif e devam.
  • Fikrim yok.

Deniz Yılmaz'ın 'Panik' adlı grupta geri vokal olarak yer alması içinize siniyor mu?

Yapan: eca
Başlama tarihi: 16 Ekim 2005
Toplam oy: 1000
Evet. Deniz'e geri vokallik ve bass yakışır.
 %40 [403 oy]  
Hayır. Deniz kesinlikle vokal olmalı.
 %60 [597 oy]  

Anket

beterpan sorar:
City Sleeps denildiğinde?
  • Sleep With Me
  • Not An Angel
  • Walkers Ridge
  • Catch Me
  • Ordinary High

Anket

Türk_Oğuz sorar:
En iyi ''Dr. Skull'' şarkısı?
  • Dur Artık
  • War is Over
  • Rock the School
  • Metal on Metal
  • Rools for the Fools
  • Samantha
  • Little Beach
  • Diğer

Anket

Oysterhead sorar:
Whamola enstrümanını biliyormusunuz?
  • Tabi ki biliyorum
  • Adını duydum ama bilmiyorum
  • Bilmiyorum ama nedir merak ettim
  • Bilmiyorum bilmek de istemiyorum
  • O kadar çok bilmiyorum ki kendimden utandım