Haberler

Metallica @ Ali Sami Yen - İstanbul

15 Haziran 2008 Pazar | Yazan: ExoduseM

Metallica @ Ali Sami Yen - İstanbul
Sahnede:
Metallica
Down
The Sword
Zaman: 27 Temmuz 2008 Pazar
Mekan: Ali Sami Yen Stadyumu
Fiyat:
1.kategori: 350,00 YTL Sahne önü
2.kategori: 150,00 YTL VIP
3.kategori: 85,00 YTL Saha içi
4.kategori: 90,00 YTL Numaralı/Kapalı tribün
5.kategori: 75,00 YTL Numaralı/Kapalı tribün
6.kategori: 50,00 YTL Yeni açık tribün

Bilet: Biletix

- Kapı açılış 15:00
- Etkinlik mekanına kamera, fotoğraf makinası, ses kayıt cihazı vb. sokmak yasaktır.
- Otopark sorunu yaşamamanız için etkinlik mekanına araçsız gelmeniz önemle rica olunur.



GaRaJ'daki ilgili aramalar



GaRaJ'daki ilgili yorumlar

pentagrama içi geçmiş diyenlerin topunun... bok herifler....
10 Ocak 2010 Pazar | Yazan: clansman1984
beni delirtiyosunuz,metallica ya ..k atmaktan vazgeçin,zaten birtek onu yapabilirsiniz,metallica gibi bir grup türkiyeye geliyor yinede kötü yorumlar yapıyosunuz.anlam veremiyorum
21 Temmuz 2009 Salı | Yazan: death_123
harikulade, fevkalade.
17 Eylül 2008 Çarşamba | Yazan: Tebitbreath
2 adet saha içi bilet 150 YTL

veya 2 adet yeni açık 75 YTL

505 259 69 07
27 Temmuz 2008 Pazar | Yazan: sananem
ulan su yorumları goren bi insan..yuh der ya..koskoca metallicaya b.. atanlar..pentagrama ici gecmis diyenler..tek haklı yorum hayko yorumu ne alakadırki o adam ordadır..bence o adam sahneye cıkınca isallah bikac insan yuhlamaz onu...gerci saha icinde alkol satılıcak bildigim kadarıyla ondan insanlar icer hayko sarkılarınada eslik eder..ben bu konsere yalnız gidicem..ama cok eglenecegime eminim..istedigi kadar ozenti insanlar olsun..ya da sacma sapan yorumlar yapanlar..deger..birdaha gorulemeyecek bi olay bu..yasanması gereken birsey...15 yaslarındaki insanlara laf atıyorsunuz hangimiz o yaslarda metallica dinlemiyoduki(24 yasındayım) bi anda ulkede herkes metallica karşıtı oldu anlaşılmaz birsey bu...

bu arada insanların cumartesi gecesinden(bu gece) sıraya gireceklerini duydum..ayrıca saha ici giriş kapısının nerede olacagını bilen varmı...yanlış yerde sıraya girmeyelimde..

neyse ben sabah 10 gibi gitmeyi dusunuyorum..ayrıca arkadaslar olurda sırada acıkan olursa biz maclara gittigimizde sandwich yerdik hep ...burger king in orda soldaki araya girince ilerde haylayf bufe var hep ordan sandwich alıp bira icerdik mac zamanları..umarım acık olur yarın...

gidecek olan arkadaslara simdiden iyi eglenceler..
27 Temmuz 2008 Pazar | Yazan: onurthecrow
konser çıkışı nerelere servis olacak bilgisi olan var mı? açıklama yapılmıştır belki ama yorumlar çok uzun olduğundan okuyamadım
26 Temmuz 2008 Cumartesi | Yazan: rammstein-till
@ chuck99

mükemmel yazmışsın da sonuna düştüğün dipnot nedir hocam yahu?
24 Temmuz 2008 Perşembe | Yazan: all_eyes_10_me
4. katagori biletim var cemhanapaydin@hotmail.com adresinden ulaşabilirsiniz
23 Temmuz 2008 Çarşamba | Yazan: cemo52
dır dır dırr..
23 Temmuz 2008 Çarşamba | Yazan: gumre
bu ne ya kafa buluyolar ya sizle ,paramı verceksiniz birde bu adamlara bu konsere gideceklerin % 90 nıteomana tarkanada gidiyodur.



Tarkan ve Teoan dinleyen bir insanın metallica dinlemesi yasak mı?
aşın bunları artık.
22 Temmuz 2008 Salı | Yazan: •sunmoon_13•
bu ne ya kafa buluyolar ya sizle ,paramı verceksiniz birde bu adamlara bu konsere gideceklerin % 90 nıteomana tarkanada gidiyodur. dinlicekseniz adam gibi şeler dinleyin adam gibi addamlara para verin bu adamları köşe ettiniz zaten yeternce. kim bu ukala ne diyo diyosanız misal;
http://www.garaj.org/notaliste.php?gm=Death

http://tr.wikipedia.org/wiki/Death

baba parça;
Death - The Sound of Perseverance -09 - Painkiller

ruhuna fatiha gibi bu parça of of

hadi birde abilik yapaym stad krokisine aşağdaki linkten bakın

http://www.metallica.com/ivergence/Image/Venue_Istanbul.JPG

kızmayın darılmayın kalın sağlıcakla parasız festivalde bulusalım

parasız festival= barışarock

saygılar
16 Temmuz 2008 Çarşamba | Yazan: gumre


uzun zamandır bu sitede hiç yorum yazmıyordum ama sen biraz galiba fazla mı saçmalamışsın ne?Ben bu konseri en önden izleyeceğim borç harç bir şekilde aldım biletimi de.Ha verdiğim para çok mu fazla evet öyle açıkcası bir ton küfür ettim fiyatları öğrendiğimde.Ama bu metallicanın değil Türkiye'de ki organizatörlerin suçu.Ha ama niye verdim bu parayı çünkü Metallica benim için çok özel bir grup ben bugün müzik yapıyorsam,gitar çalıyorsam bu işi hayatımın sonuna kadar yapmayı düşünüyorsam bu en çok Metallica sayesindedir.Gittiğim konser ne Metallica'nın ödülleri içindir ne de başka birşey.Şöyle düşün madem Death dedin ordan gidelim. Chuck Schuldiner yaşıyor olsaydı ve Death ülkemizde konser veriyor olsaydı ve bu konser için biletler 350 lira denseydi ona gitmez miydin? Veya tercihini sadece beleş(!) olduğu için,içinde bir çok dalavere,yalan dolan olan ve bizans oyunu dönen Barışarocktan yana kullanır mıydın yine?Örnekler verirken lütfen biraz daha düşün ve neye göre kime göre konuştuğunu düşün.Senin kadar hatta yüksek ihtimalle senden daha fazla Death ve de Chuck Schuldiner hayranıyım ama verdiğin örneğin ne işe yaradığını,kime neyi gösterdiğini anlayamadım.Ayrıca Death'i çok seviyorsan ve illa ki de bi örnek vermek,Death'in ne olduğunu tam anlamıyla göstermek istiyorsan bir cover olan Painkiller'dan önce(Bunu da copy paste yapmışda yazmışsın gibi bir his doğdu içime nedense) Chuck Schuldiner'ın dehasını tam anlamıyla ortaya koyduğu Symbolic albümünü ne bileyim Human albünü vs. örnek gösterirsin.Her neyse uzun lafın kısası.Herkesin tuttuğu kendine diye boşuna denilmemiş.Bırak(ın) kim ne isterse onu yapsın bunu eleştirmek,aşağılamak,yok şöyle yok böyle demek sadece kendini(zi) tatmin etmekten başka bir işe yaramaz.

(Bu arada ne Teoman, ne de Tarkan konserine gitmişliğim vardır)
22 Temmuz 2008 Salı | Yazan: Chuck_99
3. katagori değil 4. katagori numaralı kapalı trubun de ilgilnenlerdn mail bekliyorum
22 Temmuz 2008 Salı | Yazan: cemo52
3. katagori de biletim var 120 ylt cemhanapaydin@hotmail.com adresinden bana ulasabilirsiniz
22 Temmuz 2008 Salı | Yazan: cemo52
bilet teslimi konser gunu elden yapılacaktır.iletişim için mail özelden iletebilirsınız davetiyedır.
21 Temmuz 2008 Pazartesi | Yazan: evrh
saha içi bilet 100 ytl isteyen mesaj atabilir.
21 Temmuz 2008 Pazartesi | Yazan: evrh
yaa abicimm böyle mükemmel bi gruba saçma sapan yorum yapan arkadaşlar bu arkadaşlar ya yeni metal müzik dinlemeye başladılar veye normal hayatta pisikolojik sorunlarıı var ulan sen metallica sevmeye bilirsin müzik bu tamam sen credle moomspel sepultura immortall aklına ne geliyosa artık sevebilirsinn ama üstüne basa basa sölücemm bu grubu görmezlikten geliyosan eğer en azından saygı duyman lazımm böyle ciddi bi gruba ama yinede böyle düşünüyorsanızz kii kimi etkilemeye çalışıyosunuzz böyle şeyler yazarakk anlam vermek zorr bence sizz bırakın rock metal dimlemeyii pop dinleyinn kankalarım benimm size böyle yakışırı bu arada ben şu şiteye 3 or 4 yıldır üyeyimm ilk kezz yorum yazıyorumm çokk kızdımmm sizee kemdinize hemen çeki düzen verinn kankalarrr hehehehheehheehe:):
20 Temmuz 2008 Pazar | Yazan: cumo 44
metallica galatasaraylıymış
20 Temmuz 2008 Pazar | Yazan: kare-te
bu ne ya kafa buluyolar ya sizle ,paramı verceksiniz birde bu adamlara bu konsere gideceklerin % 90 nıteomana tarkanada gidiyodur. dinlicekseniz adam gibi şeler dinleyin adam gibi addamlara para verin bu adamları köşe ettiniz zaten yeternce. kim bu ukala ne diyo diyosanız misal;

http://www.garaj.org/notaliste.php?gm=Death

http://tr.wikipedia.org/wiki/Death

baba parça;
Death - The Sound of Perseverance -09 - Painkiller

ruhuna fatiha gibi bu parça of of

hadi birde abilik yapaym stad krokisine aşağdaki linkten bakın

http://www.metallica.com/ivergence/Image/Venue_Istanbul.JPG

kızmayın darılmayın kalın sağlıcakla parasız festivalde bulusalım

parasız festival= barışarock

saygılar
16 Temmuz 2008 Çarşamba | Yazan: gumre


çok baba parça dediin painkiller judasın parçası bi kere judas demek metalin tanrısı demek off şimdi ne diye ezmeye çalışırken kendini ezdin ki anlamadım:)
20 Temmuz 2008 Pazar | Yazan: OrKfbboks
Merhabalar,

İki adet 4. kategori (saha içi) Metallica konser biletimi, iki adte 3. kategori (numaralı/kapalı) biletle değiştirmek istiyorum. Makul bir fark odeyebilirim ustune. Konser günü mekanda elden değiştirebiliriz biletleri veya Bursa'da herhangi bir zaman elden değiştiririz. İlgilenenler için;

deanparker06@hotmail.com
19 Temmuz 2008 Cumartesi | Yazan: deanparker
konser programı:
14:00 kapı açılış
14:30 radyo eksen dj i
17:00 the sword
18.00 pentagram
19.00 down
21:00 metallica
19 Temmuz 2008 Cumartesi | Yazan: ReigN13
Arkadaşlar elimde iki tane 1. kategori bilet var 350ytl olanlardan. 300 ytl ye veriyorum ilgilenen varsa acele etsin.
18 Temmuz 2008 Cuma | Yazan: salashtt
valla arkadaşlar ben konsere gidemimiyeceğim çok üzgünüm gidenlere iyi eğlenceler dilerim benim yerimede dinleyin :D
17 Temmuz 2008 Perşembe | Yazan: __MetaL4ever__
250 ytl'ye sahne önü bileti satıyorum..
17 Temmuz 2008 Perşembe | Yazan: serkan_h
Arkadaşlar bişeyi merak ettim biletix sitesinde resmi olarak konser öncesi pentegram çıkıcak daha diğer isimler organizatör tarafından yayınlanmadı yazıyodu, bu belirtilen Down
The Sword kesin çıkıcakmı bir bilgisi olan varmı?
17 Temmuz 2008 Perşembe | Yazan: Burockn
elinde saha ici bileti olan varsa satmasi gereken uygun fiyata alabilirim.
17 Temmuz 2008 Perşembe | Yazan: mormos
burada cogu kısının yazdıklarına anlam veremiyorum

Metal muzıge yön veren bir gruba agır elestırıler söz konusu?

siz kimsiniz ki aşmış insanları eleştiriyorsunuz?

önce onların yaptıklarını yapın ondan sonra pok atın.

DOWN dedıgınız grup Metallıcanın Alt grubu olarak gelıyor. onlar bile kabul etmiş Sizler neyin davasını verıyorsunuz..

neyse lafım anlayana
16 Temmuz 2008 Çarşamba | Yazan: posetcayy
bayağı karışmış burası ama kim ne derse desin milyonlarcada grup olsa dinlenecek, bence metallicada hayatta en az bir kere görülmesi gereken bir grup.
16 Temmuz 2008 Çarşamba | Yazan: ugursuz
bu ne ya kafa buluyolar ya sizle ,paramı verceksiniz birde bu adamlara bu konsere gideceklerin % 90 nıteomana tarkanada gidiyodur. dinlicekseniz adam gibi şeler dinleyin adam gibi addamlara para verin bu adamları köşe ettiniz zaten yeternce. kim bu ukala ne diyo diyosanız misal;

http://www.garaj.org/notaliste.php?gm=Death

http://tr.wikipedia.org/wiki/Death

baba parça;
Death - The Sound of Perseverance -09 - Painkiller

ruhuna fatiha gibi bu parça of of

hadi birde abilik yapaym stad krokisine aşağdaki linkten bakın

http://www.metallica.com/ivergence/Image/Venue_Istanbul.JPG

kızmayın darılmayın kalın sağlıcakla parasız festivalde bulusalım

parasız festival= barışarock

saygılar
16 Temmuz 2008 Çarşamba | Yazan: gumre
sizde benim gibi düşünüyorsanız facebook ta açtığım gruba üye olun..Metallica konseri DOWN için gidenler :D :D .. organizasyona teşekkür ediyoruz..kralı 2.kez görcez memlekette...
16 Temmuz 2008 Çarşamba | Yazan: pantera4ever
crew member olarak orda olucam..
tanıdıklarla görüşürüz..
.)


(kuyruk muyruk..tısss)


p.s.:kuyruk beklerken dikkat edin..
çok teklikeli olabiliyo..
http://www.radikal.com.tr/haber.php?haberno=96360
16 Temmuz 2008 Çarşamba | Yazan: FuL_TeLiKe
metallica konserine 4. katogoride 2 tane biletim var bazı sebelerden dolayı bir tanesini satmam gerekiyo eger ilgilenen olursa cemhanapaydin@hotmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz
14 Temmuz 2008 Pazartesi | Yazan: cemo52
1. kategori biletlerin tükeneceğini sanmıyorum :)
3 Temmuz 2008 Perşembe | Yazan: •ikinokta•
2., 3. 4. ve 5. kategori biletlerimiz tükenmiştir. İlginiz için teşekkür ederiz.
25 Haziran 2008 Çarşamba | Yazan: evrh
Sırf eskiye hatırdan gidenlerin çoğunlukta olduğu,şu anda sıfıra çok yakın ve bana göre yıllardır tek bir işi bile doğru dürüst yapamamış bir grup.350 YTL veren varsa iletişime geçelim vallahi borç lazım.Parayla donumu temizlicem de.
21 Haziran 2008 Cumartesi | Yazan: megadeve
Sahne önü mü alsaydım acaba diye çok düşündüm ama V.I.P. ile yetindim olsun:) Paraya kıydığıma hiç üzülmeyeceğim çok ender gruplardan biri donuma kadar satıp yine gideceğim bir gruptur yani:) Bir de bu adamlar İnönü'de verselerdi konseri beleş tepeyi düşünemiyorum
18 Haziran 2008 Çarşamba | Yazan: davulcuadam
ya nekadar saçmlamışsınız.bidaha asla izleyemiyeceğinizadamlar geliyo siz hayko mayko muabbetini yapıyosnz..saçmalık..gidin izleyin işte allalla hayko içinmi alıyosunuz bileti metallica içinmi?!
17 Haziran 2008 Salı | Yazan: çakıL_
Bence bu birbirinize boru öttürme duygusunu konserde pogo yaparak harcayabilirsiniz. Hem ben de katılırım. Pogo çok analist işi lan. En son Pentagram konserinde 10. sıradan 2. sıraya geçmiştim pogo sayesinde.Algoritmik bişiy aslında.
14 Haziran 2008 Cumartesi | Yazan: tigrid
Arkadaşlar, neden kavga ediyorsunuz?
Bırakın tartışmaları, gidin 27 temmuz akşamı dinleyin işte böyle güzel bir grubu, yok ben sevmiyorum derseniz, gitmeyin paranız cebinizde kalsın..
Ben düne kadar çok üzülüyordum konseri kaçıracağım için çünkü tüm yaz amerikada olmak zorundaydım iş için; fakat dün ozzyfeste metallicanın da katılacağını öğrenince çok mutlu oldum, ee sizde biraz mutlu olun, boşuna tartışmayın, harcadığınız zamana yazık :)
hadi görüşürüz....
5 Haziran 2008 Perşembe | Yazan: erdal88
ya biraz alakasız olacak ama;
nu-metal deki nu, new den gelir, new metal, bir bakıma yeni metal demektir. sonuçta metaldir. post-hardcore a nasıl hardcore değil diyemiyorsak nu-metal için de aksini iddia edemeyiz. bu nasıl metal biri bana açıklasın diyorsanız da bu sizin bakış açınıza bağlıdır, ben de size cannibal corpse dinletip, ardından kill'em all açarak bu nasıl metal sorusunu sorabilirim. o demeci de chuck gibi bir adama hiç yakıştıramadım, "biz death metal yapıyoruz" diyemeyecek kadar mütevaziyken nasıl oluyor da başkalarına metalin adını kirletiyorlar gibi bir aşağılamada bulunabiliyor anlamadım. numetale hiphop metal demesi de apayrı olmuş zaten, chuck da numetali limp bizkitten ibaret sanan kitledenmiş sanırım. bu arada ortaya numetalle metali ayırt edemeyen zavallılar gibi garip cümlelerle atlayanlar olmuş, onlara da gülüp geçtim. bu arada tool olmasa da, deftones gayet numetaldir, hatta yaratıcılarındandır. bu kadar.
30 Mayıs 2008 Cuma | Yazan: •heretixlave•
ne zamandır beklediğim an.hatta berkide hayatım boyunca birkere olsun yaşayabilceğim bir olay.kaçırsam çok üzülürdüm.her ne pahasına olsun orda olucam=)
30 Mayıs 2008 Cuma | Yazan: GknMania
ya bu linde denen yavvvvvıanfgdggdşaı atsınlar bu siteden,dengesiz ihgshflghhbne
29 Mayıs 2008 Perşembe | Yazan: yearning
yok dude senle hiç alakası yok bu yazdıklarımın...:)
29 Mayıs 2008 Perşembe | Yazan: longliveglam
adamın biri ne kadar komik şeyler yazmış ya..arkadaşım şimdi beni çocukca muhabbetlere sokuyorsun ya helal olsun sana..sen kutu kutu pense oynarken biz kutu kutu bira içiyorduk tamam mı..sen metallica nın 3 şarkısını biliyorken biz tüm şarkılarını cover layıp hatta sıkılıp tersten çalmaya bile başlamıştık..bir kere acayip cahil bir adamsın ve de çok tutucu olduğun belli..sana tavsiyem kendi metallica yla kısıtlama..inan dünyada o kadar çok deli gibi çalan grup ve o kadar kaliteli müzisyenler var ki bence biraz aş kendini..metallica karizma olarak en büyük kesinlikle ama müzikal açıdan şu an koca bir sıfır...yazacak o kadar çok şey var ki sana ama seviye meselesi işte..çok aşağılık ve ağır şeyler yazmışsın o yüzden cevap veremeyeceğim sana..sadece içimden gelen bir kaç şeyi söylemek istedim işte..neyse..artık konserde tartışırız senle bunları uzun uzun....saha içinde olacağım..
29 Mayıs 2008 Perşembe | Yazan: longliveglam
zamanınıza yazık bu kadar uzun yorum yazmaya
29 Mayıs 2008 Perşembe | Yazan: Leviathan
ben gecen yıl metallica yı atinada 80 euro dan en on demire monte olmuş şekilde izledim en pahalı bilet bnim bulundugum bolume ayitti. fiyatlar konusunda metallica yı suclu bulmuyorum tek anormal rakam 350 lik olan bolum diyer taraflar normal bence. 350 lik olan bolumde yaklasık 1200 kişilik bir bolum beklenen rakamda 50000 civarı insan , bence mantıklı oldu 350 lik alan lar zaten fan olan insanlar. kuru kalabalık olmayacak diye duşunuyorum ve gercekten gonulden nseven insanlar izleyebilecek tesadufi bulunan insanlar olmayacak kanısındayım, neyse ezmeye gerek yok diyer metal gurlarınıda çok seviyorum bir suru usta var birsuru kaliteli muzisyen var fakat genele baktıgımda arada fark gercekten var. metallica gibi diyiller malesef kim nederse desin deyismez fikrim. bu bir ekip işi sadece iyi muzisyen olmaklada bitmiyor iste adamlar boşa metallica olmadılar tesaduf deyil. judgemente dostum boşa uye olmuşun garaja ya :) deyicek bir durum yok kimseye izahat vermeyede hersey belli senin dedigin gibi. burda boyle yorumlar neşe katıyor bunlarda olacak aradan birkaç kişi muhakkak çıkacak hersey gayet normal. metallica baltalansa ne olcak baltalanmasa 2 ay yakın zaman var biletler tukendi ilk 2 haftada reklamsız 26000 bilet satıldı bu metallicanın sucu deyil başarısı bukadar insan salak ve sagarmışki koştura koştura gitti bilet aldı demekki:D keske diyer metal guruplarıda sadece ulkemizde deyil tum dunyada aynı başarıyı gostere bilse. konsre gidecek arkadaslar mukemmel bir atmosfer olacagına inanıyorum turkiyeden daha buyuk devler gecmez artık gorup gorecegimiz belkide en son ve en baba konser bu konser olacak metallica çok hırslı , jemes kısmen detone olsada sacı sakalı agırsada son album vasatta olsa yeri sarsılmayacak ve doldurulamayacak bir dev gurup metallica nın son vagonu bu ne bir metallica daha gelir dunyaya nede yaptıkları eskir. teşekkurler metallica bu yıl pas gecmedigin için ulkemizi!!!
28 Mayıs 2008 Çarşamba | Yazan: almost honest
Bir arkadaş Opeth'in falan Metallica'dan daha çok fan'ı var demiş. Hahahaha çok güldüm kardeş ya :D
28 Mayıs 2008 Çarşamba | Yazan: COWBlackened
metaLLica GELiyorrr ve ben gidemicemmm puffffffff:(:(:(arkadaşLAr duyduğuma göre HayKo ve yanıLmıyorsam PEntegRam da Çıkıyomuş Doğrumuu?
27 Mayıs 2008 Salı | Yazan: rocktooche
alttaki arkadas neden bahsediyor diye yazdıklarına bakarken gördümde Deftones ve Tool gruplarını küçümsemizsin çok kırıldım cem:))
ikiside eşi benzeri olmayan büyük gruplardır ve ikiside nu-metal değil (dediğini okumadım ama)
neyse seni severiz ama ayıp oluyor:P
25 Mayıs 2008 Pazar | Yazan: karayansıma
Sadece performans değil "metal" performansı..
25 Mayıs 2008 Pazar | Yazan: linde_

Nu-metal verdiğin örnek gibi birşey değil.Yani anti-nazi demişsin ya,anti karşıt demek.Ama nu-metal karşıt anlamı taşımıyor.Metalin bir türü.Bambaşka ya da karşıt bir tür değil.
25 Mayıs 2008 Pazar | Yazan: slipknot_sickk
testament kardeş yazdıklarına kaılamıyorum malesef...50 ytl ortalama para vererek gittiğimiz çoğu grup örnek 2003 deki dio-kreator, sonraları wasp, hughes-turner project, sebastian bach, whitesnake hatta guns bile beklediğimizden iyi çalmışlardı ve hepsinin ses düzenleri de gayet iyiydi...99 senesindeki metallica konserinde ise duyduğumuz tek şey davulun gürültüsüydü..ne solo, ne bass falan...yani yabancı ses mühendisleri hüsran yaşatmıştı bizlere..bilet fiyatları da gayet normaldir ayrıca..çünkü metallica artık adını satan bir gruptur..bir bass cıya 1 milyon dolar transfer ücreti verebilen ama şarkı bile üretemeyen aciz bir starlar topluluğudur...göreceğiniz siyah sade bir dekor, eskiden sıkı nwobhm ci ihtiyar birkaç adam ve gürültüdür...bunları yazıyorum diye kimse kızmasın bana çünkü aslında Türkiye'de çok az insanın sahip olduğu, zamanında harçlıklarını ve kazanarak çalıştıklarını metallica için harcamış bir kişi olarak şu an ki gerçek durum budur benim için..sonuçta bu adamlar eskiden bizim idolümüzdü ve hep öyle kalacaklar...neyse konserde görüşürüz...

Testament_ arkadasımın nickiydi farkedemeden çıkış yapıp kendi nickimle girmeden yorum yazdım bu gerçek nickimdir.Dediklerine bende katılıyorum.Metallica bir grup değil ki "Metallica Lmt. Şti" Some Kind Of Monster'ı izlediyseniz para kazanmak için bu şirketi ayakta tutmak için aynı diğer ticaret yapan şirketler gibi bi tane psikolog mu ne uzman kiralıyorlar falan.Kötü sistem falan dedim ama demek istediğimi tam yazamadım.Her 50 ytl'lik gruba vasat demek istemedim.Aklımda vardır elle sayılacak 5-10 grup yazmaya üşendim ve 50 ytl'lik yazıp geçiştirdim.Bu lafı her Türlkiye'ye gelen gruba girdirmene gerek yok.Dediğin grupların farkındayım.

Ayrıca linde_ kardeşim.Performans ödüllerinin Korn,Deftones vs vs gibi isimlere gitmesi doğaldır.Adı üstünde "Performans" yani sonuçta müzikal anlamda çok iyi olmalarına gerek yok.Sonuçta oraya Rütbeli olarak çıkmıyorlar.Her grubu profesyonel olarak nitelendirip ona göre veriyorlar.
25 Mayıs 2008 Pazar | Yazan: slipknot_sickk
27 temmuz da oradayım:D
aşk bu,boru değil!!!
şimdiden tüylerim tiken tiken!
yeah...yine yeni yeniden:)
Cliff Burton,büyük üstad..
o lanet kaza olmasaydı keşke:(
yerini kimse dolduramaz!!!
rahat uyu mekanında..
25 Mayıs 2008 Pazar | Yazan: m_tayf
ilk gun aldım saha ıcımı(: ordu gıbı gıdecez kızlı erkeklı hehe samata olacak
25 Mayıs 2008 Pazar | Yazan: posetcayy
Yuh fiyatlara bak! Adamlar işi iyice ticarete dökmüşler. Rock müzik değil miydi eşitliği falan savunan? Adamlar şarkı sözlerinde "Adaletin koridorları yeşile boyalı, para konuşuyor." gibi eleştirel sözler söylüyorlar ama bilet fiyatlarına bak. Konserlerine iş adamları ve sosyete mi gelecek sanıyorlar acaba? Bak merak ettim şimdi (!) 21 Mayıs 2008 Çarşamba | Yazan: sadecemüzik


o da bir şey mi ,, biz merakımızdan yataklara düştük ,,
24 Mayıs 2008 Cumartesi | Yazan: •l-i-m•
testament kardeş yazdıklarına kaılamıyorum malesef...50 ytl ortalama para vererek gittiğimiz çoğu grup örnek 2003 deki dio-kreator, sonraları wasp, hughes-turner project, sebastian bach, whitesnake hatta guns bile beklediğimizden iyi çalmışlardı ve hepsinin ses düzenleri de gayet iyiydi...99 senesindeki metallica konserinde ise duyduğumuz tek şey davulun gürültüsüydü..ne solo, ne bass falan...yani yabancı ses mühendisleri hüsran yaşatmıştı bizlere..bilet fiyatları da gayet normaldir ayrıca..çünkü metallica artık adını satan bir gruptur..bir bass cıya 1 milyon dolar transfer ücreti verebilen ama şarkı bile üretemeyen aciz bir starlar topluluğudur...göreceğiniz siyah sade bir dekor, eskiden sıkı nwobhm ci ihtiyar birkaç adam ve gürültüdür...bunları yazıyorum diye kimse kızmasın bana çünkü aslında Türkiye'de çok az insanın sahip olduğu, zamanında harçlıklarını ve kazanarak çalıştıklarını metallica için harcamış bir kişi olarak şu an ki gerçek durum budur benim için..sonuçta bu adamlar eskiden bizim idolümüzdü ve hep öyle kalacaklar...neyse konserde görüşürüz...
24 Mayıs 2008 Cumartesi | Yazan: longliveglam
nu metalle metali ayıramayan zavallı thensk xD
23 Mayıs 2008 Cuma | Yazan: schtophrenie
linde korn un neresi metal diyorsun sonra onlar nu metal deyip cevap veriyorsun yazacak bir sey bırakmamışsın eline saglık
23 Mayıs 2008 Cuma | Yazan: thensk
Pentagram'da alt grup...kesin haber...
22 Mayıs 2008 Perşembe | Yazan: kacak
gecmis ve gelecek yoktur sadece sonsuz bir metallika vardır
22 Mayıs 2008 Perşembe | Yazan: ODI
hele korn a hiç yok.müzik bilgini baştan bir kontrol et üstad
21 Mayıs 2008 Çarşamba | Yazan: thensk
20 ytl veririm. Üni-rock'la kıyasladığımda çok koyuyor bana.

Dark Tranquillity'nin, Opeth'in, Testament'in fanları Metallica'dan daha fazladır heralde. Birde bu açıdan bakmak gerek.

Şöyle bir mukayese ettimde:

Bir tarafta Testament çıkacak, bir tarafta Metallica

Bir tarafta Opeth çıkacak, bir tarafta Down

Bir tarafta Dark Tranquillity çıkacak, bir tarafta The Sword

Bir tarafta Crossfire, False in Truth çıkacak alt gruplarda, bir tarafta Hayko

Orphaned ve birçok grupta işin kaymağı oluyor.

Ayrıca bu festivalin bilet fiyatı Metallica'nın en dandik ufukta Metallica aranacak tribün fiyatıyla neredeyse eş değer.

İlk iki şık birbirine o kadar üstünlük gruplar değil. Fakat 3 ve 4.cü şıklar ve fiyat ibreyi değiştiriyor zannımca..
12 Mayıs 2008 Pazartesi | Yazan: linde_

Keramet kavukta.Metallica'nın aldığı grammy ödüllerini, Metallica'ya alternatif olarak gösterdiğiniz gruplarda almış olsaydı, o gruplarında bilet fiyatları uçuk olurdu.Grup elemanlarının ilerlemiş yaşlarına rağmen sahne performansları hala çok iyi.350 ytl verebilipte gidebilen insanlar konser sonrası burada bazı arkadaşlarımızca tarif edilen şekliyle "keriz" değil aksine çok mutlu ve tatmin olmuş olacaklar.Keşke bende o "keriz" insanlardan olabilseydim.Ayrıca Türkiye'nin en büyük sahnesi kurulacak ve de 50 ytl veripte gideceğiniz bu grupların neden bu kadar ucuz olduğunu hiç düşündünüz mü?Düşünmenize yardımcı olayım.50 ytl veripte gitmiş olduğunuz o gruplar Türkiye'ye gitarları,davulları,pedalları vs. ve BELKİ tonmaisterları dışında hiç bir ekipman getirmeyecekler.Ses sistemini vasat bir Türkiye firması üstleneceğinden kötü ya da vasat olacak diyebilirim.Sahne önünde solo gitarı duyamayacaksın vs vs.Metallica'da ne olacak?1 gün boyunca soundcheck yapacaklar, ses teknisyenleri ses ölçümleri yapacaklar.Stadın dışından bile o 50 ytl'lik verip gittiğin ama sahne önünden bile duyamadığın solo gitarı çok net bir şekilde duyabileceksin.
21 Mayıs 2008 Çarşamba | Yazan: testament_
arkadaşım hatırladığım kadarı ile herkes yerinde oturuyordu ama belki yanınıza tek biri gelir onunla yer değiştirme olabilir ki buda çok düşük bi ihtimal
20 Mayıs 2008 Salı | Yazan: nutu
arkadaşlar birşey sorucam..
numaralı trıbunde numara ve koltuk sırasına riayet edilir mi? yani 2 tane biletim var yan yana ve yurtdısıdnan gelen bir arkadaşım için 3.sunu ayarlıycam...Ama bilet ve koltuk numaraları cok farklı olucak ve elbette bız beraber ızlemek ıstıyoruz..Ne dersiniz olur mu bu iş?
20 Mayıs 2008 Salı | Yazan: ledzeppelin241
aynen katılıyorum.
19 Mayıs 2008 Pazartesi | Yazan: ReigN13
ara ara okuyorum yazılanları anlayamıyorum alın size metallica gidin işte neyi eleştiriyorsunuz ?? istediginiz metallica degilmiydi geliyorlar işte. yıllardır bitmedi bu eleştiriler ve metallica yı yuceltmeler load olsun reload olsun devam etti hep ama 99 dada herkez gitti eleştirenler dahil. gene aynısı ve yaşanacak gidilecek, keyfinize bakın.
19 Mayıs 2008 Pazartesi | Yazan: almost honest
bu kadar dikkatle izlenip bir karınca bile incittiginde bile asagılanan ya da asagılanmak isteyen bir grup ise gercekten cok iyi bir grubuz.fuck the rules
18 Mayıs 2008 Pazar | Yazan: thensk
Sana bir soru: Metallica konserine gidince adam gibi yaşamış mı oluyorsun ?

Bence adam gibi değil, ahmakça bir yaşam tarzı. Bir tane insan uğruna rezil, rüsva olmak, ezilmek. Sonuçta oda bir insan ondaki kol, bacak sende de var. Sende bir isim arakla Metallica gibi bir grup kur. Çalış Lars gibi bir davulcu ol ki bu o kadar zor bir şey değil.
11 Mayıs 2008 Pazar | Yazan: linde_


peki sen neden metallica gibi bi grup kurup lars gibi basitce davul calip milyarlarca insanin tanidigi biri olmadinda 50ytl icin bagirinip duran biri olarak buralarda zaman kaybediyorsun merak ettim ?

cevap lutfen(eger verebilirsen )
18 Mayıs 2008 Pazar | Yazan: RAMSTEIN
dünyadaki en iyi grubu büyük ihtimalle son kez türkiyede görecegiz.45li yaslara gelmelerine ragmen hala savaşmaları bile takdir edilesi bir sey.hiçbir grup bunların yanına bile yaklasmadı yaklasamayacak.metallica ya laf atan ve neden laf attıgını bilmeyen sacma beyinler ise maymunu oynayıp gitmesin konsere niye bu kadar kasıyorlar kendilerini anlamadım gitti.kac kez metallica dinlemişler hayatlarında metallica yı sadece nemden mi ibaret sayıyorlar metallica nın daha nice kac sarkısı var en az nem kadar yogun kac kez mama said, bleed in me,house of jack built,low man's lyric dinlemişlerdir ki.metallica asagı ne kadar cok cekilmek istenirse o kadar yükselecektir
17 Mayıs 2008 Cumartesi | Yazan: thensk
Metallıca zaten tüm zamanların en büyük kült gruplarından bir tanesi.ama ne yazikki haftaya askere gidiyorum konsere gidemicem gidinler iyi eglensin 10 yılda bir geliyolar .sallayın kafaları iyice kopana dek
16 Mayıs 2008 Cuma | Yazan: Delipunk
14 Mayıs 2008 Çarşamba | Yazan: nutu


eline sağlık. bende geçmiş konserlerin sarkı listelerini arıyordum.
gayet güzel bir paylaşım:))
14 Mayıs 2008 Çarşamba | Yazan: karayansıma
bu arada metallıca bıletını satmak ısteyen varsa ılgılenıyorum ..
14 Mayıs 2008 Çarşamba | Yazan: gufa
testament ı sevmıyoruz dıyen mı var ?
ayrıca arkadasa katılıyorum metallıca yı tartısmak ta ıstemıyorum..bılen bılıyo zaten..
14 Mayıs 2008 Çarşamba | Yazan: gufa
93 deki setlistleri

Creeping Death
Harvester of Sorrow
Welcome Home (Sanitarium)
Of Wolf & Man
Wherever I May Roam
The Thing That Should Not Be
The Unforgiven
Disposable Heroes
Bass Solo
Instrumental Medley
Guitar Solo
The Four Horsemen
For Whom the Bell Tolls
Fade to Black
Master of Puppets
Seek & Destroy
Battery
Nothing Else Matters
Sad But True
Last Caress
One
Enter Sandman

Abimle beraber sabahlamıştık süperdi :-)

Aşağıdakide 99 daki setlistleri

So What
Last Caress
Master of Puppets
Of Wolf & Man
The Thing That Should Not Be
Fuel
The Memory Remains
Bleeding Me
Bass/Guitar Doodle
The Four Horsemen
For Whom the Bell Tolls
King Nothing
Wherever I May Roam
One
Fight Fire With Fire
Nothing Else Matters
Sad But True
Creeping Death
Die Die My Darling
Enter Sandman
Battery

Bu konseri kaçırdım Gidemedim :-(

İnşallah 93 deki setlist'e yakın çalarlar
14 Mayıs 2008 Çarşamba | Yazan: nutu
Valla metallicanın benim hayatımda özel bi yeri vardır, o da elektro gitarı ilk elime aldığımda çalmaya çalıştığım Wherever I May Roam parçasıdır, ardından gelen Master Of Puppets'tır, sonra kolaylığı fark edilerek repertuara eklenmiş For Whom The Bell Tolls'dur. Sonraları "abi baydı metalike yeaaa" triplerine girmişimdir ve Children Of Bodom gibi, Megadeth gibi, Slayer gibi grupları dinlemeye ve çalmaya başlamışımdır.

Günler geçtikten sonra anladım ki hiçbiri Metallica kadar "canlı" Metallica kadar "tanıdık" Metallica kadar "bizden" değildi.

Kendi yorumumdur, yine kendi düşünceme göre Metallica'nın da kimseye karşı savunulmaya ihtiyacı yoktur. Hatta herkes kötü desin, tiksinsin, umrumda değildir.

Saygılardır :)
13 Mayıs 2008 Salı | Yazan: miendiz
Metallica ayarında ve daha iyi bir ton grup var. Lars gibi binlerce davulcu var. Dediğim gibi metalcisiniz ya illa Metallica'ya laf kondurmayacaksınız. Bir John Bonham mı bu Lars onun gibi davulcu olunamazmış. Harbiden hayret edici bir durum.
12 Mayıs 2008 Pazartesi | Yazan: linde_

_____________________________________________________

bunun metalcı olmak ya da toz kondurmamakla ılgısı yok(ayrıca toz kondurmamaktır laf kondurmamak degıl)..sadece yıllarca verılmıs emegı tek bır cumleyle hıc etmeyı tartısıyoruz burda...bu bır kıyas meselesı degıl cunku kıyaslama yaparsak, gorecelı bır kavrama gırer..sana gore john bohnam dır bana gore lars tır dıgerıne gore dave dır dıgerıne gore bılmem kımdır?
soylemeye calıstıgım yasam tarzına elestırı getırmek yerıne saygı duyarsan emın ol, yersız sorunları ortadan kaldırırsın..ayrıca konser organızasyonları o zaman Turkıye de ıptal edılsın yok arbede cıkar yok su olur yok bu olur dıye endıseler guduyorsa herkes senın gıbı o zaman ıptal edılmesını oner bu tıp seylerın bakalım kabul goruyor mu?
bırı de 1-0 a takılmıs ya ona guluyorum ne galatasaray ı olum burası ıddaa bayı mı ?
13 Mayıs 2008 Salı | Yazan: gufa
3 milyar bile verrim yükselten yok mu ?
12 Mayıs 2008 Pazartesi | Yazan: SlipknotSlave
1-0 yenık baslamıssın bence macı cevırmeye calısma bırak boyle bıtsın..fark yememeye bak 1-0 fena skor degıl..


ne farkı, bu sene galatasaray şampiyon olmadımı!?
12 Mayıs 2008 Pazartesi | Yazan: karayansıma
Sana bir soru: Metallica konserine gidince adam gibi yaşamış mı oluyorsun ?

Bence adam gibi değil, ahmakça bir yaşam tarzı. Bir tane insan uğruna rezil, rüsva olmak, ezilmek. Sonuçta oda bir insan ondaki kol, bacak sende de var. Sende bir isim arakla Metallica gibi bir grup kur. Çalış Lars gibi bir davulcu ol ki bu o kadar zor bir şey değil.
11 Mayıs 2008 Pazar | Yazan: linde_

____________________________________________________
o zaman sana yenı bır tartısma konusu acayım?bakalım garaj mılletı buna ne dıyecek sen sımdı metallıca gıbı bır grup kurmak,ya da lars gıbı davulcu olmak o kadar da zor bırsey degıl dıyorsun oyle mı?
gercekten tartısılası bı konu
ayrıca yasam tarzıyla ılgılı yanı bazı seylerı goze alamıyorsan,benımseyemıyorsan bu felsefeyı,ıcınden gelmeyerek kendını ınandırıyorsan ve korkuyorsan zaten 1-0 yenık baslamıssın bence macı cevırmeye calısma bırak boyle bıtsın..fark yememeye bak 1-0 fena skor degıl..
12 Mayıs 2008 Pazartesi | Yazan: gufa
50 çok Metallica için diyosun demi arkadaşım şaka demi :) allahın dumanı 25 ytl istiyorsa metallicaya 50-350 feda olsun be:)
12 Mayıs 2008 Pazartesi | Yazan: hafifdeli
2 milyar bile verrim.
12 Mayıs 2008 Pazartesi | Yazan: SlipknotSlave
1 mılyar 5o yukarı vermem metallicaya pıyasa grpu olms para ıcın ıstersen bıdaha glır ist ver parayı hemen ucarlar
12 Mayıs 2008 Pazartesi | Yazan: erhandüzelten
gitmeyin arkadaşım gitmeyin kafanıza silah mı dayıyorlar yahu bu ne 50 lira 100 lira paramız bol veriyoruz 350 lira değil 1milyar bile verrim bi daha mı izliycez metalika allasen ?
12 Mayıs 2008 Pazartesi | Yazan: SlipknotSlave
en ucuz bılet 5o yuh be
12 Mayıs 2008 Pazartesi | Yazan: erhandüzelten
Ulan ayıp be ayıp nerde bizimkiler iyi bir iş yapsa kendini gösterme fırsatı bulsa önce bizimkiler onları al aşşağı etmeye çalışıyor.
Çoğunuzun yaşı kadar o adamların tecrübesi var be
Birisi siz daha memeye mama derken trail blazerla avrupalrı sallamış diğeri de 15 yıldır eğitimini aldığı müzik çalışmalarıyla bir sene de diyarbakırından batmanına karsına kadar 50 il gezmiş siz hala artistlik yapıyorsunuz! Metallica konseri hayallerimi süsleyen belki de son kez göreceğim tadına doyulmaz bir konser olacak KENDİLERİNİ ÖZENTİ OLMAKTAN UZAK SANIP bog ATMA Özentisi olanlar berbat etmeye kalkmazlarsa... Ya yap daha iyisini kabul ettir kendini arkandan yürümeyen adidir Ya da ÇENENİ KAPA VE Sen Sevmiyorsun diye Türkiye'de yapılan iyi işlere engel olma ... Müziğimizin önündeki en büyük engel ÇOK BİLMİŞLİĞİMİZ
11 Mayıs 2008 Pazar | Yazan: qukkar
Experience_67


kardeş neden bahsediyorsun?
11 Mayıs 2008 Pazar | Yazan: karayansıma
metallica :D hahaaa ne çok zamanda oldu dinemeyelii artık prograsif jazz nu jazz senfoni vs vs ... :D şimdi nerden çıktılar düşünüyorumda vip iye bilet almayı düşünen bi kaç kerizi yakalayabilirsem ne güzel olur alırım onları dağa kaçırırm 3 gün 3 gece ateş başında mantar acustic gitarlara tutulmacalar halüler anlatılması saçmada olsa bi kulaktan girip öbür kulağa giren abzuruk bilinç altı konuşmaları daha niceleri :D ;) yemişm metallicayıı :D :P:P:P
11 Mayıs 2008 Pazar | Yazan: Experience_67
izdihama hazırlanın sahnede olucak grup bu izdihamı türkiye gelmeden öncelerinde hep yaşadılar put gibi milletin durup metal. konserini izlemeleri budist tapınağına gidipde mantar yememiş olmaları gibi birşey olur heralde handbanggers kolları bacakları sıvayın ve kullaklarınızı oldukça kabartınki böyle bi saoundu birdaha bukadar canlı duyamıycaksnzz... abilerim ablallarım bu görmüş olduğunuz vucut losyonu ... sahne içi :P :D
11 Mayıs 2008 Pazar | Yazan: Experience_67
olay su kı metallıca konserıne gıdememek hemde sans artık son kez kapıya dayanmısken bırılerı ölmekten falan bahsedıyo..yahu ölsek ne olur kalsak ne olur..boyle ölüm korkuları guderek hayatı ıdame ettırmeye calısırsanız o hayattan bı nane olmaz..unutmayın ınsan hayata bıkez gelır ve eger adam gıbı yasarsa bı kez gelmek yeterlıdır..( joe lewis ) gerekırse ölurum,ulrıch i 10 metreden gorecem ya daha ne ısteyeyım bu hayatta yıllardır bunu beklemedık mı hayatımızı adamadık mı zaten bu ıse..ölum vız gelır tırıs gıder..param calınmaması ıcın yanıma bes kurus almam..baska ne olacak tecavuz etmeye kalkmazlar herhalde ..kalkarlar mı ? :=
11 Mayıs 2008 Pazar | Yazan: gufa
karaborsadan sahne önü bilet çektik 30 kişi çok pis pogo yapcaz çok!
11 Mayıs 2008 Pazar | Yazan: SlipknotSlave
Birbirimize biraz saygılı olursak,herkesin aynı amaç için orda olduğunu düşünürsek ve cepçilere ve onun gibi insanlara herkes gözünü açarsa sadece kendini ve yanındakileri değil tanımadığımız arkadaşlarımızıda uyarırsak kimse cesaret edemez ederse zaten ölmüşten beter olur diye düşünüyorum.
11 Mayıs 2008 Pazar | Yazan: hafifdeli
Yaptığım müzikle Metallica'ya özeniyorum ve bununlada gurur duyuyorum biraz geç yazmışım ama kusura bakmayın:D
10 Mayıs 2008 Cumartesi | Yazan: james90
Baylar ve bayanlar bir dakika ya.Kavgaya ne gerek var.Açıkça ortada
Ne Hayko buraya yakışır, ne de Pentagram.Metallica dünyanın görmüş olduğu en büyük gruptur.Pentagram'da Türkiye'nin...Ya da ben böyle düşünüyorum. 17 yaşıma martta girdim ama hayatımda Hayko dinlemedim ya da saçlarımı öyle gözlerimi kapatcak şaekilde yapmadım (sizin özenti dediğniz türden) yani her bu yaşta olan özenti oluyosa bende özentiyim.Bana dinlememi 5 sene önce bana gelen gitar öğretmeni önerdi.Ona bakarsanız burada bu durumda özenti olmayan insan yok.Heralde şu lafı bilmiyosunuzdur:D
Kirk Lee Hammett:Büyüyünce iyi bir gitarist değil JİMİ(JİMİ HENDRIX) olmak istiyorum.Şurada insanlara özenti diyenler asıl özentilerdir!..
10 Mayıs 2008 Cumartesi | Yazan: james90
çok yaşa o zaman:) her türlü ezerim gerekirse kafalar denizinin üstüne sörf yaparım
10 Mayıs 2008 Cumartesi | Yazan: NeGüZeL_İsTnbL
bu genç yaşımda ölmek istemiyorum...
9 Mayıs 2008 Cuma | Yazan: karayansıma
Matematıgın ıyıymıs bosa musavır bulup kaydettırmeye muhasebe kayıtları tutmaya da gerek yok en ıyısı ortak olmak metalcı adam vejetertan olmaz bunu goz ardı etmıssın olmadı baya agırlık yapsada bu ıse gırelım dıyorum halleder buyuruz bu sektorde
9 Mayıs 2008 Cuma | Yazan: 2_
kaçak et getiririz bulgaristandan. zaten metallicanın Türkiye konserinden önce bulgar konseri var bir şekilde hallederiz.
50000 kişi var
5000 kişi vejeteryan olsa
1000 kişimim parası olmasa
1000 kişi dısardan yemese
geriye 3000 kişi kalıyor
bunların 1/3ü köfte alsa
1500 ekmek yapar
yarımdan 750 ekme
3 köfteden 2250 köfte eder
yani 1 kilodan 1000 köfte çıksa..
yok öyle ortak dedik bozdun olayı...
9 Mayıs 2008 Cuma | Yazan: karayansıma
etı sen alırsan evet ıcıne et koyacagız tabı nasıl baslarsan oyle gıdermıs
9 Mayıs 2008 Cuma | Yazan: 2_
köfte yoğurmayı biliyormusun?
9 Mayıs 2008 Cuma | Yazan: karayansıma
Besıktaslıyım ıste sorun orda sırf gecımımı saglamak ıcın kısısel ozellıklerımden tavız vermeye degermı buyuk bır muallak ıcındeyım ıs yapar dıyorsan ortak ol gel beraber yapalım ne yapacaksak ne dıyorsun
9 Mayıs 2008 Cuma | Yazan: 2_
bir ara maç zamanları "orjin" vardı adam tezhagla başladı köfte satmaya duydumki sonra köfte dükkanı açmış hemde stadın yakınlarında. kendine örnek al bence!
9 Mayıs 2008 Cuma | Yazan: karayansıma
Ne olacakkı seytan hepsı (e) anladın sen daha fazla yorum yazmayayım bu konuya daır chutluck ıptal eder mazallah :) :P
baya hıjyene dusgun bırı olmalısın sanırım dıyorumkı farklı bır acıdan tamamen kendımı dusunerek yazacagım alı samıyende konser gunu kofte ekmek satsam ıs yaparmıyım ?
9 Mayıs 2008 Cuma | Yazan: 2_
abi adamlar
müziğin ustadı lan
9 Mayıs 2008 Cuma | Yazan: saxokan
sadece hırslı ve ınatcı olsalar keske :Ç

baska ne varki agzındaki baklayı çıkar:))

bu arada the sword üyeleri eger ruh eşlerini bulurlarsa ülkemizden kızlardan birişiyle evlenebilirlermiş. ama düşündümde bu wc sorunu adımızı lekeleyecek...
9 Mayıs 2008 Cuma | Yazan: karayansıma
sadece hırslı ve ınatcı olsalar keske :Ç
9 Mayıs 2008 Cuma | Yazan: 2_
evet haklısın kadınların ne kadar inatçı ve hırslı olduğunu unuttum!!
eminim tutabilirler...
9 Mayıs 2008 Cuma | Yazan: karayansıma
ya boyle bır mantık olurmu konser vaktı kım kokuyu onemser herkes headbang yaparken sacları bırbırıne karısırken yuksek seste muzıkle ınsanlar bırbırını kaybederken sen kokuyu onesemıssın oldu olacak yanlarında poset getırmelerını ıstersın sen bu mesajdan sonra hıc bı mantıgı yok dedıgının kızlarda uzun tutabılır bence yeterkı ıstesınler kadınlar her seyı uzun yapar bılmelısın ;)
9 Mayıs 2008 Cuma | Yazan: 2_
Rıca ederim onemlı olan paylasım rap verırsın terazıme tıklarsın odesırız :)
De benım anlamadıgım kızlar neden dusunuyor asın su zıhnıyetı artık arkadasım kadın erkek esıttır erkekler dusunsun asılsın at gozluguyle bakıyorsun olaya sınır yaptırdın durduk yere etkınlıkten konusmamız gerekırken neler yazmıssın
9 Mayıs 2008 Cuma | Yazan: •2_•


yo yoo o kadar kolay değil. bilisel olarakta bilinirki erkeğin çişini tutması bayanların tutmasından daha uzundur. bu durumda kızların konser saatinde istem dısı bir harekette bulunması biz erkekleride etkiler.
yani kokuyu düşünebiliyormusun ıggghhh!!
kadınlar için tuvalet konusulması sart
tabii saat 14de gelip en öne yerlesip sonra tuveleti gelip en sondak kalan wcye gitmek büyük eziyet olacak..
bence düzensiz
9 Mayıs 2008 Cuma | Yazan: karayansıma
O kadar ızdıham olur dıyorsun yanı o zaman kızlar gelmesın konsere standrt beledıye otobusunde yasanan seylerın yasanma ıhtımalı ya da yılbasında taksımde yabancılara davrandıkları gıbı davranma olasılıgı yuksek dıyebılırmıyız ınsanlar ıcın ?
9 Mayıs 2008 Cuma | Yazan: 2_
Rıca ederim onemlı olan paylasım rap verırsın terazıme tıklarsın odesırız :)
De benım anlamadıgım kızlar neden dusunuyor asın su zıhnıyetı artık arkadasım kadın erkek esıttır erkekler dusunsun asılsın at gozluguyle bakıyorsun olaya sınır yaptırdın durduk yere etkınlıkten konusmamız gerekırken neler yazmıssın
9 Mayıs 2008 Cuma | Yazan: 2_
talep ne demek benim dedem kalp hastası adam bu konsere gidecem diye tutturdu. dedim "dede romatizman var kalp var, seker var, prostat var nereye gidiyordun..."
ayrıca saha içinde wc olmayacakmış benden söylemesi.. özellikler kızlar iki defa düşünsün..
9 Mayıs 2008 Cuma | Yazan: karayansıma
evet oranın bı de ruzgar sorunu vardı haklısın sırf bır konser ıcın nezanım canımı rıske etmeye hasta olmaya gerek yok ozellıkle maclarda kuzey tarafındakı kaleyı alan basarılı oluyor ntv sporda guntekın onay demıstı besıktas ıstanbul buyuksehır beledıyeye yenıldıgı macta mesala sampıyonluk bu yuzden kacmıstı demekkı gıtmenın manası yok
9 Mayıs 2008 Cuma | Yazan: 2_
350 ytl olan bılet acaba ne kadara cıkarkı gercekten buyuk bır merak ıcındeyım


olimpiyat soğuk olur hem ben üsümek istemem bir konser için hastamı olalım yok öyle sey! annem kızar zaten olimpiyata gitmemi... sahne önü vipler 2000 tane çıkmış 1000den aşagısı kurtarmaz demişler eğer yeterli rakama ulaşamazlarsa açabilirlermiş telleri.
telleri askeriye özel olarak bu konser için geliştirmiş..
9 Mayıs 2008 Cuma | Yazan: karayansıma
alınma ıhtımalı varmıs duymadım deme yogun talepten dolayı :O
9 Mayıs 2008 Cuma | Yazan: 2_
O zaman Alı samıyende derbı oldugunu varsayarak Cellalettın Cerrah ona gore polıs ataması yapıp polıs gorevlendırsın ne dıyorsun haksızmıyım
9 Mayıs 2008 Cuma | Yazan: 2_
- Otopark sorunu yaşamamanız için etkinlik mekanına araçsız gelmeniz önemle rica olunur.


Denmıs olımpıyata gıdılmezkı arabasızda bastan savma yapmıslar o zaman organızasyonu mesala bu hafta ıngılız kralıyet aılesı gelıyor ne yıyecegı neler yapacagı bellı ama bunlarınkı bellı degıl daha gırıs sarkılarını bıle bılmıyoruz kac saat duracak ımza gunu olacakmı vs :Ç karaborsa gıbısı de yok 350 ytl olan bılet acaba ne kadara cıkarkı gercekten buyuk bır merak ıcındeyım
9 Mayıs 2008 Cuma | Yazan: 2_
biletler karaborsaya düşmüş. sahte bilet basıyorlarmış. zaten taksim metro ve cahangir alısveriş merkezindeki biletixler gerçek değilmiş.
ordan bilet alanların vay haline.
geçen radikal gazetesi yazdı 50000 bilet çıkarmışlar sahte biletlerle 75000 bileti bulmış simdiden
sanırım olimpiyata alacaklarmış konseri!
bizde yalan yok...
9 Mayıs 2008 Cuma | Yazan: karayansıma
olayın hıc su yonune bakmıyorsunuz usta hakem ahmet cakar '' galatasaray kulubu alı samıyen yıkılmasın dıye 40 bın kısılık stada 20 bın kısı alıyor'' dedı. Pekı bu konsere kac kısı gelecek varmı bır tahmını olan kac tane bıletın satısa cıktıgını bılen bır metallıca fanı ?
9 Mayıs 2008 Cuma | Yazan: 2_
dark tranguility warken zor gıdrım .)
9 Mayıs 2008 Cuma | Yazan: erhandüzelten
elektrikli olacağını hiç zannetmiyorum insanların çarpılmasını göze alamazlar :S
9 Mayıs 2008 Cuma | Yazan: miendiz
bi önceki yorumumu yenileme gereği duydum :P
müzik şiddettir! müzik holiganlıktır! müzik adam bıçaklamaktır!
8 Mayıs 2008 Perşembe | Yazan: SlipknotSlave


videolar da şahane
8 Mayıs 2008 Perşembe | Yazan: •heretixlave•
dikenli tel çekcekler bence
8 Mayıs 2008 Perşembe | Yazan: SlipknotSlave
arkadaşlar aldığım bir duyuma göre, bu konserde sahne önü ve saha içini ayıracak olan sınır yolu trafiğe kapatan o metal levhalar olacakmış... Bu doğruysa biletimi satmayı düşünüyorum. Bilgisi olan var mı?
8 Mayıs 2008 Perşembe | Yazan: miendiz

bu konu hakkında bilgisi olan var mı???????
benim de içime kurt düştü de :/
8 Mayıs 2008 Perşembe | Yazan: Lord_Of_Shade
eyvallah! devam et...
8 Mayıs 2008 Perşembe | Yazan: eevriim
bi önceki yorumumu yenileme gereği duydum :P
müzik şiddettir! müzik holiganlıktır! müzik adam bıçaklamaktır!
8 Mayıs 2008 Perşembe | Yazan: SlipknotSlave
ha! bilemedin. o da olmuyosa yüzünü gözünü boyar.
8 Mayıs 2008 Perşembe | Yazan: eevriim
hayır müzik bi ifade biçimidir hatta şarkı sözlerine bile ihtiyaç duymayabilirsin. şiddet diyen adam için doğal olarak müzik şiddet olur. adam bıçaklama işene ise sölemek istediklerini müzikle beceremeyenler girişir
8 Mayıs 2008 Perşembe | Yazan: eevriim
valla gonul isterdi gıtmek ama (garıbanlık + parasızlık) belımızı otomatık olarak büküyor ...neyse saglık olsun ne yapalım gıden arkadaslara şimdiden iyi kafa sallamalar ...:D:D:D
8 Mayıs 2008 Perşembe | Yazan: mcrae
müzik şiddettir! müzik holiganlıktır! müzik adam bıçaklamaktır!
8 Mayıs 2008 Perşembe | Yazan: SlipknotSlave
yazdıklarım gereksiz ve arada iyreti durmuş. ama Daha önceki yorumlarda özenti muhabbeti yapılmış bende içinde bulunduğum yaş grubu itibariyle üzerime alındım biraz (hepimizin üzerine bişeyler alınması gerekiyor.)
8 Mayıs 2008 Perşembe | Yazan: eevriim
konunuzun biraz dışın da ama yinede... ben 17 yaşındayım kendi çapımda dinliyorum bişeyler. biyerden başlamak gerekiyo. ve ben müziğin hayatım olduğunu inanıyorum ayrıca müzik yapmakta istiyorum ayrıca iyi müzik yapanların ya da dinleyenlerin etraflarına duvar örmelerini de çok iyi anlıyorum çünkü biz çabucak tüketen müziktende falan anlamayan bi toplumuz. şayet öyle olmasaydı kendi halk müziğimizi dinleyen insanlara kro demezdik her neyse ama meraketmeyin biz rock'ı metali falanda güncelleştirmesin. yozlaştırmasını biliriz... çalışmalara başladık zaten
w
8 Mayıs 2008 Perşembe | Yazan: eevriim


senin gibileri burada görmek gerçekten çok mükemmel bir durum bu beni mutlu etti sanırım bütün rock ve metal alemindekileri mutlu etmiştir şunu unutmaki müzik bir hayat tarzıdır yaşam felsefesidir
8 Mayıs 2008 Perşembe | Yazan: bateris_burak
konunuzun biraz dışın da ama yinede... ben 17 yaşındayım kendi çapımda dinliyorum bişeyler. biyerden başlamak gerekiyo. ve ben müziğin hayatım olduğunu inanıyorum ayrıca müzik yapmakta istiyorum ayrıca iyi müzik yapanların ya da dinleyenlerin etraflarına duvar örmelerini de çok iyi anlıyorum çünkü biz çabucak tüketen müziktende falan anlamayan bi toplumuz. şayet öyle olmasaydı kendi halk müziğimizi dinleyen insanlara kro demezdik her neyse ama meraketmeyin biz rock'ı metali falanda güncelleştirmesin. yozlaştırmasını biliriz... çalışmalara başladık zaten
w
8 Mayıs 2008 Perşembe | Yazan: eevriim
arkadaşlar aldığım bir duyuma göre, bu konserde sahne önü ve saha içini ayıracak olan sınır yolu trafiğe kapatan o metal levhalar olacakmış... Bu doğruysa biletimi satmayı düşünüyorum. Bilgisi olan var mı?
8 Mayıs 2008 Perşembe | Yazan: miendiz
arkadaşlar sahne önünden alan var mı?
7 Mayıs 2008 Çarşamba | Yazan: miendiz
düzeltme saha içi biletimi aldım bekliyorum :)
7 Mayıs 2008 Çarşamba | Yazan: halma
aldım saha içi biletimi bekliyorum :)
7 Mayıs 2008 Çarşamba | Yazan: halma
Dün bileti aldım sadece yeni açık,saha içi ve kale arkaları kalmış arkadaşlar.Onlarda 1 aya biter büyük ihtimalle.
6 Mayıs 2008 Salı | Yazan: hafifdeli
bu sabah cnbc e de ahmetsan konuktu , 2 hafta içerisinde reklamsız 25 bin i gecmiş bilet satış rakamları. bu olay bile bir farklılık demektir buda metallica farkı
5 Mayıs 2008 Pazartesi | Yazan: almost honest
Metalin altın yılı 2008.

keşke barışarock ı da iptal etseler :F
5 Mayıs 2008 Pazartesi | Yazan: NeGüZeL_İsTnbL
arkadaşlar metallicanın bu dunyadakş en çok sven hayranı benimdir (amma egoistim ya) :) neyse aldım bende sahne önünden biletimi konserde açıcam metallica dövmemi göstericem bi şekilde atlayıp sahneye bişeyler yapıcam şaka bi yana bunlar hayal onları türkiyede izlemek gibi bir olay çok mutluluk verici hele yeni albüm öncesi belkide ne kadar şanslılyız bekllettiler ama değdi rahatız gidicez ali samiyene ve onalrı ne kadar çok seven bir türk milleti olduğunu kanıtlicaz sonuc olarak da bakalm onlar pişman olcaklarmı bu kadar ara verdiklerine saygılarımı bütün metalci kardeşlerime sunucam bu sene çok altın bir yıl oldu judaslar testament ler çok çok iyi ya:)
5 Mayıs 2008 Pazartesi | Yazan: OrKfbboks
Geçen gün biletix ' bayıne gıttım biletler bitmiş sanırım öylemi bilgisi olan varsa yardımcı olabilirmi?
5 Mayıs 2008 Pazartesi | Yazan: endymion_vf
lütfen dikkatli olalım kimin neyi yazdığını okurken.kişileri yargılama hakkını kim verdi size bilmiyorum ama konuştuğumuz lafları bilelim.bana cevap hakkı doğduğu için ve o kişiye direkt cevap yazamadığım için buradan yazmak zorunda kaldım.site yöneticilerinden ve arkadaşlardan özür dilerim.
2 Mayıs 2008 Cuma | Yazan: ReigN13
hellbros arkadaşım bana bi ton şey yazmışsın da.ben mi söylemişim orda yazdıklarını.hayal görmüşsün herhalde.bi de cevap vermemi de engellemişsin.:))))
2 Mayıs 2008 Cuma | Yazan: ReigN13
garaj metallica konserine gidiyor gibi bir etkinlik olsa da birlikte gitsek kaynaşsak coşsak eğlensek
2 Mayıs 2008 Cuma | Yazan: ga ga
99 senesinde gitmiştim ilk konsere..93 de kine gidemediğime yanmıştım...asıl konser oydu..şimdikiler yalan hep..eski imaj ve sound yok artık..99 da en manyak lars ın davuluydu..sanki iç organlarım yerinden çıkacak gibi bi ses vardı..kirk ü hiç duymamıştık..jason iyiydi, james de fena sayılmazdı..tavsiyem saha içi bilet alın..tribünler çok uzak hiçbişi görülmüyo..rahat ama çok uzak kalıyo sahneye..neyse sonuçta babalar yine geliyo....
2 Mayıs 2008 Cuma | Yazan: longliveglam
Derbi maçında Feren' e çaktık!.. Metallica gelsin onlara da çakarız. :))
2 Mayıs 2008 Cuma | Yazan: ilkerLP
konser daha iyi bir mekanda yapılabilirdi... daha büyük biyer?
1 Mayıs 2008 Perşembe | Yazan: noir13
ben de aldım biletimi saha içi tamam çok güzel metelika geliyor..her ne kadar gruba pisleyen (annadın sen onu) bir sürü insan olsa da en nihayetinde metelika olum bu! hepimiz (genelleme yaptım) bu amcaları dinneyerek başlamadık mı hee sorarım size!!! ben hatırlıyorum da ortaokul hazırlıktaydım ilk aldığım kaset (sidiğ falan daha yeni çıkıyodu, über teknolojiydi o zamanlar) kill'em all idi..neyse metelikayı bi kenara koyalım..atlamamız gereken bi mevzu daha var..down geliyor olum!! phil anselmo geliyor!! daha ne diyeyim..
1 Mayıs 2008 Perşembe | Yazan: jubei
çok güzel bi olay ama bizim o kültürden uzak toplumumuz konseri zehir etmezse neyim...müziği bırakıp birbirini ittiren siyahi gençlik hep var ve var olacak bu yüzden konserleri adam gibi dinlemek hep masallarda olucak..
30 Nisan 2008 Çarşamba | Yazan: back_door_man
borç vercek var mı? :))
30 Nisan 2008 Çarşamba | Yazan: back_door_man
Aldım bileti gidiyorum..
28 Nisan 2008 Pazartesi | Yazan: 2mi3
VIP bilet saha içindemi tribündemi oluyor aydınlatırsanız sevinirim
26 Nisan 2008 Cumartesi | Yazan: tone master


tribünde...aşağılara bakarsan linde yerleşim planının linkini yazmış...
26 Nisan 2008 Cumartesi | Yazan: ExoduseM
Ali samiyen var ya artık yok cünkü ogün orayı yıkıcazzzzz
26 Nisan 2008 Cumartesi | Yazan: newsted_
yeni acık tribünden aldım bileti bu konser kacarmı beaaaa feda olsun paralar:D
26 Nisan 2008 Cumartesi | Yazan: newsted_
VIP bilet saha içindemi tribündemi oluyor aydınlatırsanız sevinirim
26 Nisan 2008 Cumartesi | Yazan: tone master
saha içinden aldım biletimi (H) :Pp
25 Nisan 2008 Cuma | Yazan: sOn_dO_rOcK
süper ya.. 3. kez geliyorlar ama ben Türkiye'ye ağustosta dönüyorum lanet olsun!
25 Nisan 2008 Cuma | Yazan: doguhan
insanlari siniflandirma geregi neden duyuyosunuz anlamiyorum. ozenti veya degil ne geregi var? ne cikacak sonunda yani ?

insanlar bu muzige bir yerden baslamak zorunda, genelde kucumsediginiz yani ozenti dediginiz kitle 15-17 arasi yani insanin tercihlerinin yeni belirlendigi donemler ne yani bu cocuk daha metal ne bilmeden static-x mi dinlesin.

hersey yavas yavas gelisir ,bu arada bahsettiginiz grup metallica dikkat cekmek isterim,konser performanslari ne kadar dussede onlar metallica,bi laf vardir efsaneler olmez sekil degistirir,

ben bir tek muzik tarzindaki insanlari gordum o muzigi yeni dinlemeye baslayanlara ozenti denildigini ,o da maalesef rock-metal muzik,baska hic bir muzik dinleyicisi yoktur ki digerlerini assagilasin ve dislasin.

son bir sey daha soylemek istiyorum, simdi siz burda yeni dinlemeye baslayan cocuklari daha iceri girmeden disari atiyosunuz, ozenti diyerek. ve bir zaman sonra kendi kendinize bir soru soruyosunuz, `neden insanlar bizim muzigimizi anlamiyor , bize destek olmuyor ?`.siz insanlara bu sansi vermiyosunuz cunku.insanlari giyimleri ve zevkleriyle yargiliyorsunuz, firsat vermiyorsunuz.icinize kapanmissiniz muzigi dededen kalmis tarla gibi sahipleniyorsunuz
24 Nisan 2008 Perşembe | Yazan: rockermrt
85 lik bilet aldım bende harika olucak konser :D
24 Nisan 2008 Perşembe | Yazan: metallican28
bu konserlerde davul teknısyenı olarak gorevlıyım larsın ve cenk unnunun davullarını ben kuracagım:):)tabı larsın kendı ekıbı varda bızde yardım edıcez
24 Nisan 2008 Perşembe | Yazan: caan

sırf hava.amerikadan onca teknisyen tetile geliyorlar herhalde türkiyeye:)
24 Nisan 2008 Perşembe | Yazan: ReigN13
bu konserlerde davul teknısyenı olarak gorevlıyım larsın ve cenk unnunun davullarını ben kuracagım:):)tabı larsın kendı ekıbı varda bızde yardım edıcez
24 Nisan 2008 Perşembe | Yazan: caan
Harbiden arkadaş garaj bu haberle mi değişti nedir? Alttaki yorumlara biraz baktım da alenen küfür yazan mı dersin doğru dürüst ünlü harf kullanmayanlar mı dersin her şey var...Biraz daha dikkat etsek daha mı güzel olur nedir?
24 Nisan 2008 Perşembe | Yazan: ExoduseM
abi ülkede herkes özenti herkes convers gençliği herkes sıradışı farklı olsa ne olur. amaç ortada. konsere gidiyoruz. isterse down önünde tarkan çıksın kim çıkarsa çıksın ender baba gruplar ön gruba karışmadığı zaman malum rant işleri bunlar tanıdık torpil hiç mi alakasız grup görmedik diğer konserlerde bize ne bitirmişler zaten rock kültürünü üzerine oturup o ne giyecek sen emo musun onları mı tartışalım
23 Nisan 2008 Çarşamba | Yazan: letters_i_send
hayatımın en büyük günü olacağına eminim ekstasy of gold eşliğinde metallica metallica haykırışlarını duyar gibiyim
22 Nisan 2008 Salı | Yazan: tone master
MetallicA nın genel bi kitlesi var abi yaa
hayko dedigin adama tapanlar 15-17 yaşındaki çoğunlugu kzıların oluşturdugu bi küçük kitle(birazda özentiti dicem)
ama MetaliicA seven sözlerinde kendineden bişiler,şarkı ritimlerinde hayatından bişiler,avukatı var mühendisi var ögretmeni var .ögrencisi var ulan 70 likler bile var hepsi kendineden hayatından bişiler buluyo şarkılarında .
hayko bence bi yanlışlık olur
ama pentagram iyi olabilir sonunçta türkiyenin en iyi heavy metal grubu oldugunu düşünüyorum ki öyle zaten ......
22 Nisan 2008 Salı | Yazan: mtlbassper
haykonun orda çıkması pek güzel bir tercih değil bence de...
22 Nisan 2008 Salı | Yazan: uykusuzluk
Ayı olan gider hacı.... 0nlarda hatun kaldırmanın değeri paha biçilemez...;)
22 Nisan 2008 Salı | Yazan: ExoduseM
abi o dediğin rockn coke da olur bu rockn coke değil allahtan hiç bir ayı parayı kıyıpta stadda bir konsere gitmez :)
21 Nisan 2008 Pazartesi | Yazan: korn1903
siz emoyu tikiyi bırakın onlar yine iyi ama krolar paraya kıyıp gelirse o zaman cok pis dayak yiycekler asıl. Sırf cinsel dürtülerini engelleyemeyip hayvan gibi "Abiyy acayip ortam olur gel gidelim 2-3 hatun kaldırırız" gibi bi düşünceyle gelip orda millete salça olunursa o zaman görün siz festivali
21 Nisan 2008 Pazartesi | Yazan: amistad
saha içi aldık bizde arkadaşlarla eğer oraya tiki ve emo arkadaşlar gelcekse şimdiden söylüyorum çok pis dayak yiyeceksiniz iki tane boksör arkadaşım geliyor :) metallicanın dünyanın en iyi metal grubudur babadır metallica konserinde tikiler ve emo ları görmek istemiyoruz
21 Nisan 2008 Pazartesi | Yazan: korn1903
biletix sitesi kitlenmiş açılmıyor ... nette biletler tükenti söylentisi vardı ... şu an itibari ile sanki bitti izlenimi veriyor .. girilemiyor siteye ...

geç kalanlar , ben sonra alırım diyenler önce parayı bi denkleştiriyim diyenler kafayı duvarlara vursunlar :(
21 Nisan 2008 Pazartesi | Yazan: hell line
gunde 10 kere ye yakın nothıng else mathers dinlerim
20 Nisan 2008 Pazar | Yazan: saxokan


bence arkadasin yasi ufak belki metal dinlemeye yeni basliyo bu sekil yuklenip sogutmayin cocugu bence birakin varsin dinlesin , yillar gectikce anlar neyi kac defa dinlemesi gerektigini
21 Nisan 2008 Pazartesi | Yazan: rockermrt
hahaha 350 ytl lik sahne önü biletlerinden 4 tane aldım ben ve arklarım gidicez. 26 sının sabahı beklemeye başlicam heralde 350 veren tikiler(ben istisnayım) evden başka yerde uyuyamayacakları için ve konserden yarım saat önce gelecekleri için en ön benim olacak. jamesle aramda 3 metre olma hayali:)
21 Nisan 2008 Pazartesi | Yazan: Rockonandon
Fotoğraf makinası bi şekilde sokulabilir ama saha içi söz konusu oldumu hiç riske etmeye değmez :D
21 Nisan 2008 Pazartesi | Yazan: Vilpertti
al abi nothing else matters dinleyip metallica'cıyım diyen tiplerden biri daha xD
20 Nisan 2008 Pazar | Yazan: schtophrenie


+100
20 Nisan 2008 Pazar | Yazan: korn_big_fan
75 ytl'lik bloklarda son anlarını yaşıyor bitti bitecek biletler =)
20 Nisan 2008 Pazar | Yazan: haki72
al abi nothing else matters dinleyip metallica'cıyım diyen tiplerden biri daha xD
20 Nisan 2008 Pazar | Yazan: schtophrenie
gunde 10 kere ye yakın nothıng else mathers dinlerim
20 Nisan 2008 Pazar | Yazan: saxokan
Arkadaşlar Saçmalamayı kesin. Metal müzik seven bir nesil onların parçalarını çalarak büyüdü. Sevmeyen çamur atmasın. Bok atıcam diye enerji harcamayın.


Bazen düşünüyorum kıskançlıktan mı böyle yazıyorlar..


Temmuzda Konser Günü ordayız herşey hazır.. :D
20 Nisan 2008 Pazar | Yazan: baloonist
tabi 350 olacak tabi 90 olacak bilet fiyatları.Arkadaşlar saçmalamayın ya,sahnede sıradan bi grup yok.Bütün dünyada en çok satan efsanevi bir grup var.1 milyar olsa yine giderdim.350 lira hiç bişey...
20 Nisan 2008 Pazar | Yazan: hellbros
tüm garaj orada olur artık.
20 Nisan 2008 Pazar | Yazan: Tebitbreath
Ne Hayko'sundan ne Pentagram'ından bahsediyosunuz ki? Down ve The Sword adlı iki tane amerikan metal grubunun (gayet başarılılar bence) ismi yazıyor bilette.Hayko tarz itibariyla zaten uygun düşmez,Pentagram ise bence Metallica gibi efsane bi ismin alt grubu olacak düzeyde değildir.Oyüzden Amerika'dan Down ve The Sword bence gayet iyi,ama Metallica tek başına yeter.Biletimi aldım, gün sayıyorum.Keşke yaş sınırlaması olsa da demiyorum çünkü metallica dinleyicisi orda olucak.Bilet alırken de gördüğüm üzere genelde 30 yaş civarı insanlar çok olucak ve tabi buda rahat, düzeyli ve çılgın bir gün olacak demek.İşallah 15 yaş civarı, abi birandan bi yudum alabilirmiyim ? , fazla sigaranız var mı? , 5 lira var mı ? diyen yeni nesil emo gençliği ve benzerleri olmaz 27 temmuz Alisamiyende.Herkese şimdiden hayırlı olsun.Birde lütfen Türk halkı 98 İnönü konserinde olduğu gibi ''ONE , ONE ,ONE '' diye bağırmayın.Adamların belli bir repertuarları olucaktır zaten,dünyada olmayan bir şeyi biz yapmayalım yine... :)
19 Nisan 2008 Cumartesi | Yazan: hellbros
tünel kazıp sahne önüne geçmeyi planlıyorum :D var mı yardım etmek isteyen?
19 Nisan 2008 Cumartesi | Yazan: •ackeen•
pofff yaa harbi millet haklıı haykonun neyine ya.Tamam adam başarılı, Türkiye de müziksel anlamda ulaşabileceği kitleye ulaştı.Kendi çapında iyi kötü işler yaptı.Bu bizi ilgilendirmez.Ama böyle büyük konser organizasyonlarında daha farklı tarzda kişileri çağırcaklardı..Pentagram iyi olmuş(rockn coke çıktıkları için büyük hayal kırıklığına uğradım ama neysee..)..
Pentagramla birlikte belki sizin için saçma olur ama bence CATAFALQUE kı çıkarıcaklardı.Haykodansa o sahnede catafalque kı görmek çok çok iyi:D:D İnletirlerdi sahneyi :D:D
19 Nisan 2008 Cumartesi | Yazan: julen
ah keşke crossfire da alt grup olsa.. tek günlük heavy/thrash festivali valla..
19 Nisan 2008 Cumartesi | Yazan: skater_memo
bu keyifi yaşamak lazım tabi yeterli paranız varsa sahne önünde olmalısınız yeni açıktan 70 yaşında adamların çıkarttğı sesleri duyamazsanız üçlü çektirtmek istesen nafile anlamazlar =)
işin özü bir efsane ülkemize gelicek gerisi boş
19 Nisan 2008 Cumartesi | Yazan: nickimason
BU konu yoruma kapatılmalı cok sacma kıyaslar ve tartısmalar var.
Metallica nın M sinden anlamayan ınsanlar yorum yapmıs..sevmiyorsanız sevmeyin ama böyle bi deve çamur atmaya hakkınız yok.
19 Nisan 2008 Cumartesi | Yazan: sinan_sponge
biletix'te metallica ile ilgili bölümde yazıyor, pentagram alt grup diye. bi kaç yerli grup daha yakında açıklancakmış..
18 Nisan 2008 Cuma | Yazan: skater_memo


evet ben de yeni gördüm üzülsem mi sevinsem mi anlayamadım.
artık neyse ne en azından zamanında kurbanın gördüğü muameleye maruz kalmazlar. :)
19 Nisan 2008 Cumartesi | Yazan: ygt07
en son 99 da geldiler bütün metal müzik severler başlangıç olarak onun şarkılarını dinledi stüdyoda çaldı,onlarla büyüdüler. Sahne performanslarının zayıfladıgı bir gerçek ama olaya şöyle bakarsan Pentagram bu dönem bostancıda 28 milyona konser verdi. Hayko nun da cıkacagı söyleniyor. Oda en az bi barda 10 15 ytl. Bunun Down la The Sword u var ki daha grup açıklanacak diyolar. Açıkcası Metallica resmen bedavaya geliyor derim ben.

Üstelik türk metal gruplarının destek görmediğine bende katılıyorum ama bunun sebebi bu değil. Beğendiğimiz grupların mp3 lerini indiriyoruz fakat grupların daha cok iş yapabilmesi için albüm satmaları gerek. Buna destek olmalıyız bencede.
18 Nisan 2008 Cuma | Yazan: amistad
şunu da eklemek isterim alt grup kimse (tabii ki türkiyedeki babalar hariç "pentagram" - ki alt grup olarak çıkacaklarını sanmıyorum ve bununla ilgili resmi bir haber de yok-) -seyircinin artan gazıyla beraber- zamanında kurbanın gördüğü muameleyle karşılaşabilir allah yardımcıları olsun diyim artık :):)
18 Nisan 2008 Cuma | Yazan: ygt07


biletix'te metallica ile ilgili bölümde yazıyor, pentagram alt grup diye. bi kaç yerli grup daha yakında açıklancakmış..
18 Nisan 2008 Cuma | Yazan: skater_memo
baalgam ben de koşa koşa aldım bilet; evet popüler bir grup yaşlılar ama onları bir stadyum konserinde izlemek bambaşka keyif,deneyim..stadyum konseri deneyim birkere. elbette başarılı gruplarımız var ama böyle bir kitleye ulaşmak için basın desteği ve gerçekten çok iyi olmak gerek. tarkana ne paralar döküldü,ne reklamlar yapıldı ama başaramadı,yapamıyor işte herkes,o paraları hakedemiyor. ama ben de kylie minoque konseri için bu paralar verilir mi demiştim. bu konsere 85 veren kimse yarın atıyorum duman konserine giderken de 35 ytl verirken ağlamamalı burda haklısın...
18 Nisan 2008 Cuma | Yazan: uykusuzluk
Adamları diri diri kara toprağa koydunuz yapmayın arkadaşlar 40 lı yaşlardalar adamlar daha ne albümler konserler çıkar rolling stones bile halen albüm yapıpı konser veriyorken metallicaya yaşlı işi bitmiş muamelesi saçma.
18 Nisan 2008 Cuma | Yazan: theend
metallicanın ölüsü bile inletir diyenler bir tarafa; o konsere gidip de live shit gibi bir performans bekleyen arkadaşlar (kendim de dahiil) için hiç de mükemmel bir konser olmayacaktır. sonuçta o sahnede karşımızda; yaş kompleksine girmek üzere olan ve "ben yaşlı değilim" demek için son albümde twinlere abanan bir lars; oww yeaahh diye bağırırken sesinin artık bu şovu kaldıramadığını düşündüğüm bir james - gitara yeni başlamış arkadaşlardan özür dileyerek söylüyoruk ki - hep kötü bir gitarist olarak kalan kirk ve sahnede maskot gibi anlamsızca sağa sola zıplayan ve gereksiz hareketler yapan bir rob bulunacaktır.

ama sonuçta karşımızdaki metallica'dır.
ilk dinlediğimiz metal gruplarındandır.
trash metalin babalarıdır. dünyada en büyük hayran kitlesine sahip bir gruptur.
dünya üzerinde şarkıları en çok yorumlanan (cover ) gruptur.
hakkında gelmiş geçmiş en iyi metal grubu yorumu yapılan bir gruptur.
ama sonuçta metal müzik sözkonusu olunca babadırlar.

açıkçası yaşlanmış olsalar da gidilesi konserdir.

şunu da eklemek isterim alt grup kimse (tabii ki türkiyedeki babalar hariç "pentagram" - ki alt grup olarak çıkacaklarını sanmıyorum ve bununla ilgili resmi bir haber de yok-) -seyircinin artan gazıyla beraber- zamanında kurbanın gördüğü muameleyle karşılaşabilir allah yardımcıları olsun diyim artık :):)
18 Nisan 2008 Cuma | Yazan: ygt07
resmi olmayan bi açıklama için amma yorum yapıldı ya. nerede açıklanmış hayko? ne biletixte ne metallica.com da yazıyor.
17 Nisan 2008 Perşembe | Yazan: skater_memo
pentagram gercekten cok iyi olabilir alt grup olarak ama hayko sizce ne kadar doğru?
17 Nisan 2008 Perşembe | Yazan: salmonella


"Popüler kültürün dayatması" elden ne gelir?
17 Nisan 2008 Perşembe | Yazan: korn_big_fan
Saha içindeyiz..

Yalnız, Metallica ile genel hayran kitlesi 15-16-17 yaşındaki kızların oluşturduğu Hayko'nun kıyaslanması mükemmel olmuş tebrik ediyor o zihniyeti alnından öpüyorum hayatta başarılar diliyorum vs.
17 Nisan 2008 Perşembe | Yazan: Vilpertti
konsere gitmiyoruum whuw üzgün de değilim xD
özenti kaynıycağına göre orası pek de üzülmelik bi şey yok ortada xD


Keşke Metallica'sız bir DOWN konseri olsa da, ayağımıza bebeler dolanmasa...


hacılar artık bırakın bu ayakları ya..sanki özenti dediğiniz adamlar cıkacak sahneye...gidin paşa paşa seyredin Metallica'yı, Down'u kimi isterseniz...ama bırakın artık ben kuulum ayaklarını geçti o işler...
17 Nisan 2008 Perşembe | Yazan: ExoduseM
Katılıyorum lütfen konu yoruma kapatılsın acilen...
17 Nisan 2008 Perşembe | Yazan: ReigN13
yoruma kapatılsın bu başlık
17 Nisan 2008 Perşembe | Yazan: roxette35
bir numara.. kaçmamalı.. ön grup olayına çizgi çekin.. müzisyene saygı..
17 Nisan 2008 Perşembe | Yazan: mayfly
Yazık ya birileri şu konuyu yoruma kapatsın ne olur yoksa kahrımdan ölücem
17 Nisan 2008 Perşembe | Yazan: Dawn_88
Canlı yayın olacağını sanmıyorum.
17 Nisan 2008 Perşembe | Yazan: korn_big_fan
http://img252.imageshack.us/img252/1838/venueistanbulii7.jpg

yerleşim planı bulamıyanlar için
17 Nisan 2008 Perşembe | Yazan: SwornToSatan
İnanılmaz yorumlar yaa:) yok malt olmalı yok hayko öyle kaçar pentagram tek başına doldurur pentagram izmirde daha atlas pavyonunu dolduramıyor statmı doldurcak artık böyle yorumlar yazık ya bir dev geliyor ya dev bir daha belki rüyanızda bile zor izlersiniz,o yüzden gidecek insanları yormayın gereksiz şeyler yazmayın.
17 Nisan 2008 Perşembe | Yazan: hafifdeli
metallica'nın alt grubu olayına gelirsek..kesinlikle MALT olmalı..
hayko da bir diğer eleman olabilir..ama pentagram olmamalı..onlar zaten tek başlarına çıksalar ali sami yen dolar..
MALT
HAYKO
METALLİCA
şeklinde olmalı..
17 Nisan 2008 Perşembe | Yazan: gokhankalafat
herhalde en çok mesaj barındıran haber olacak bu haber..
bu arada rock'n coke ve radar live'ın iptali de bu konsere olan ilgiliyi tavana vurdurtacak...
17 Nisan 2008 Perşembe | Yazan: gokhankalafat
katılıyorum sana :)
17 Nisan 2008 Perşembe | Yazan: Goddest
Bu konunun yoruma açılması büyük bir hataydı bence.Baştan belliydi böyle olucağı.Nelerle uğraşıyoruz yahu...:)
17 Nisan 2008 Perşembe | Yazan: ReigN13
metallica haykonun altında çıkmalı bence diyecek kadar ilginç bi dinleyici portföyü oluşmuş canım türkiyemde vay anasını sayın seyirciler...
16 Nisan 2008 Çarşamba | Yazan: teomen
Keşke Metallica'sız bir DOWN konseri olsa da, ayağımıza bebeler dolanmasa...
16 Nisan 2008 Çarşamba | Yazan: emilio santos
konsere gitmiyoruum whuw üzgün de değilim xD
özenti kaynıycağına göre orası pek de üzülmelik bi şey yok ortada xD
16 Nisan 2008 Çarşamba | Yazan: schtophrenie
metalica haykonun altında cıkmalı bence
16 Nisan 2008 Çarşamba | Yazan: kule
iki tane çaptan düşmüş grup. tam birbirlerine göre, yakışmışlar. metallica ve pentagram. zati pentagram rock'n'coke sahnesine çıkarak ne mal olduklarını sergilediler. ben konsere gitmeyeceğim. o gün cill'em all'ı seyredip ağlayacağım.
16 Nisan 2008 Çarşamba | Yazan: praetor_tarik
aldık saha ici biletlerimizi bekliyoruz...
16 Nisan 2008 Çarşamba | Yazan: ExoduseM
Cok güzel bir konser olucak eminim .. on grup olarak beklediğim gibi pentagram'da sahne alıcak fakat hayko cepkin ne alaka anlamadım .. hayko cepkin yerine koyulabilecek daha iyi grupların olduğunu düşünüyorum ki oraya zaten gerçekden metal müziği hissetmek için gidicez .. hayko biraz abez kaçmış sanırım ..
16 Nisan 2008 Çarşamba | Yazan: Room-13
trippin sazan avcısı mısın sen? ha bu arada sana minnettarım kittie'yi sen olmasan bilemiycektim konser biletini hediye edelim bari ülkeye yararlı oldun kittie'yi tanıtarak xD
16 Nisan 2008 Çarşamba | Yazan: schtophrenie
Ulan o kadar para vereceğiz bir de fotoğraf çekemeyeceğiz.Tam bir saçmalık.Sahne önü bileti aldım bir çok ihtiyacımdan vazgeçip bir borç altına girerek ve ne olursa olsun oraya fotoğraf makinesi sokacağım.Allah allah hasta etmeyin lan adamı...
16 Nisan 2008 Çarşamba | Yazan: Chuck_99
bir grup kill'm all, ride the lighting, master of puppets, and justice for all albümlerini yapmışsa, çok afedersiniz ama mezardan hortlayıp çıksalar da yine de giderim, bu konsere de gidicem, seneye gelirlerse yine gidicem, evi satıcam, köyü satıcam gidicem.

o değil de, ya bu hayko cepkin kabus gibi bir şey ya. nereye gitsem, hangi kanalı açsam bu adam çıkıyor, istemiyorum arkadaşım ben hayko cepkin falan metallica konserinde ya, hayır da adama "neden" diye sorarlar. istemiyorum emvai çeşit emrah stili şarkı söyleyip gothic tiriplerde emovari klavyesinden orgundan ümit besen gibi gitar sesleri çıkaran bu adamı dinlemeyi. dream tv de 24 saat, power turkte her dakka. isyan ediyorum arkadaşım, isyan.
16 Nisan 2008 Çarşamba | Yazan: Leviathan
Hatta garaja bile bizim ki tanıtmış Kittie'yi :D
16 Nisan 2008 Çarşamba | Yazan: NeGüZeL_İsTnbL
benim dediklerimi daha öncede söylediğim gibi bazı sazanlar anlamaz
16 Nisan 2008 Çarşamba | Yazan: TRİPPİN
aldım saha içi biletimi mutuyum bende:D ama o pogo muhabbeti olmasın ezilir giderim(: küçücük birşeyim zaten ufacık,tefecik,kabına sığmayan turşucuk(a)
15 Nisan 2008 Salı | Yazan: çakıL_
90 lık biletlerden alcam valla ezilmeye pek niyetım yk saha içinde:))
15 Nisan 2008 Salı | Yazan: hafifdeli
aldım saha içi biletimi. mutluyum, huzurluyum.. :D
orada görüşmek üzere..
15 Nisan 2008 Salı | Yazan: skater_memo
saha içi alayım bitane :D
15 Nisan 2008 Salı | Yazan: Rock_forever
alt grup olarak down. sludge müziğin devini, anselmoyu dinlemek de ayrı bi güzel olucak:D
15 Nisan 2008 Salı | Yazan: uzo
50 kağıtlardan alasakk..pofff oda pahaallıı be.Harbii parasızlığın gözüü körr olsunnn...fakir öğreci modu:(
15 Nisan 2008 Salı | Yazan: julen
Parasızlığın közü kör olsun abi.. :'( :'( :'(..
15 Nisan 2008 Salı | Yazan: BuluT_xenonia
ne demek istediğimi anlasan çok şaşırırdım
15 Nisan 2008 Salı | Yazan: TRİPPİN
sahne zate sahanın içinde olmayacak mı? neden sahne önü ve saha içi bilet ücretleri farklı?ayrıca fiyat sözcüğü mal satın alma karşılığında kullanılır burada hizmet söz konusu ücret denmesi gerek :) Anlatım Bozukluğu yapmamaya özen gösterelim
15 Nisan 2008 Salı | Yazan: TRİPPİN
Alt gruplar:
Down
The Sword
Pentagram
Hayko Cepkin
15 Nisan 2008 Salı | Yazan: ReigN13
An itibariyle sahne önü biletine sahip olduğum,muhteşem olacağına inandığım, gerçekten tek günlük bir festival olacak olan konser.
15 Nisan 2008 Salı | Yazan: ReigN13
http://www.metallica.com/ivergence/Image/Venue_Istanbul.JPG sahnenın durumu ve fıyatları hakkında bu lınk e baakbılırsınız arkadaşlar..
15 Nisan 2008 Salı | Yazan: witchtrap_
elemanlar ölmeden son kez seyredılır. eskı gunlerın anısna
15 Nisan 2008 Salı | Yazan: witchtrap_
Hayko Cepkin'in de katılacağı tek günlük festival :)
15 Nisan 2008 Salı | Yazan: themawkish
bu logoyu seviyorum
15 Nisan 2008 Salı | Yazan: •heretixlave•
allah beee.2.kez giderim vala.sizle başladım sizle ölecem müzikle.aslanlarım benim...
15 Nisan 2008 Salı | Yazan: maske_75


Metallica @ Ali Sami Yen - İstanbul ile ilgili yorumunuz


Reklamlar
DNZ
E-posta

Şifre

Unutma beni


Üyelik
Şifre hatırlatma
GaRaJ'da şu anda
60 üye, 380 ziyaretçi
dolaşıyor
Liste:
Lunas

Anket

punisher_06 sorar:
Bass gitar diyince akla ilk gelen??
  • Cliff Burton - metallica
  • Flea - rhcp
  • Paul Mcartney - The Beatles
  • Roger Waters - Pink Floyd
  • Chris Wolstenholme - Muse
  • Hugh McDonald - Bon Jovi
  • John Deacon - Queen
  • Steve Harris - Iron Maiden
Sonuçlar
Yeni anket