Haberler

KASDAV Liselerarası Müzik Yarışması

3 Mart 2005 Perşembe | Yazan: tRUEgrul

Bu sene elemeleri 19-20 Mart finali 26 Mart'ta 8. düzenlecek olan gelenekselleşmiş Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Bostacı Gösteri Merkezi'nde yapılacak.

İstanbul'daki liselerin katılabildiği liseli müzisyenlere şans tanıyan yarışma Number1 ve Alem Fm'in katkılarıyla yaılacak olan yarışmanın biletleri 12,5 YTL.



GaRaJ'daki ilgili aramalar



GaRaJ'daki ilgili yorumlar

HABİRE YAHŞİ LİSESİ:its my life tek kelimeyle muhteşemdiii yaaaaaaaaaa
8 Nisan 2007 Pazar | Yazan: __ThE_RaSmUS__
tabi ki galatasaray lisesi ile kalmayan ve tekrardan 2001 yılındaydı sanirim umraniye anadolu lisesinin cıkıp
dream theater-ytse jam i mukemmel sekilde caldıktan sonra elendigi yarısma ...

anlayamadım acaba niye elendiler o sene akdeniz aksamlarını soyliyenler bile elenmediler :)
8 Şubat 2007 Perşembe | Yazan: ozgar
meraba
ya feeling good un orjinaline bin basmıs ist. lisesi..acaba kayitlari var mı? demo falan varsa iletisim kurabilirler mi benimle, cok sevinirim
23 Nisan 2006 Pazar | Yazan: utopian--green
yarışmanın tamamının yer aldığı cd '70 YTL' ye satılacakmış.. garaj mafyası olarak korsan işinemi girsek?? alalen teşvik var!!
10 Nisan 2006 Pazartesi | Yazan: doriangirl
meraba..ben deniz,antebin vokali,yarışmanın tamamının kaydını nereden bulabilirim?eğer çeken varsa söylerse sevinirim..bi de katılan herkese sevgiler, bir yarışmada hiç bu kadar eğlendiğimi hatırlamıyorum, gerçekten ortam nefisti,bir sürü insan tanıdım..bu aile ortamını bulabileceğimiz başka bir yer düşünemiyorum ben, ödül alan almayan herkese tebrikler, kazanamayan diye birşey yoktu bence burada, herkes biraz daha değişti, güncelledi kendini:P
3.kulisteki çıplaklara sevgiler ayrica:P :))))
10 Nisan 2006 Pazartesi | Yazan: utopian--green
arkadaşlar artık bizim nasıl çaldığımızı değil de güzel sanatlar liselerinin yarışmaya katılmalarını eleştirmişsiniz.müzik yarışmalarına güzel sanatlar lisesi giremez diye bi saçmalık olabilirmi?o zaman bilgi yarışmalarına da fen liseleri girmesin.bizim için önemli olan oraya gidip okulumuzu temsil etmekti en güzel şekilde bunu yaptığımıza da inanıyorum.burdan sonrası çokta önemli değil.tekrar finale kalan okullara başarılar diliyorum.
1 Nisan 2006 Cumartesi | Yazan: konyaçimento
Arkadaşın biri keremcem e bu saygısızlığı yapanlar kenan evrenliler yazmış ama herhalde soldaki liselerle bizi karıştırdı biz okulumuz adına yapmamaya özen gösterdik en azından bizim buldunduğum topluluk olarak.
29 Mart 2006 Çarşamba | Yazan: eren_keal
herkese selam.ben adapazarı özel enka lisesinden gülşah,orkestrada vokaldim.biz de finale kaldık,hafif uçuyorum o yüzden ;) bizi izleyen varsa iyi ya da kötü yorumunu yaparsa sevinirim.herkese şimdiden teşekkürler diğer okullara da başarılar...
29 Mart 2006 Çarşamba | Yazan: oneofus
Kasdavdaydık. Göztepe İhsan Kurşunoğlu (arkadaşlar diye söylemiyorum ama ) Show Must Go On la bizi kendimizden geçirdi. Objektif mükemmeldi,Başat diye ön saflarda delirdik hala sesim kısık avaz avaz "varoşlarda doğan güneş diye bağırmaktan.." Ege Çubukçu ne kadar başarılı bi sanatçı oldugunu kanıtladı. Keremcem Ve Seden Gürel'e gelince. Onlara bu terbiyesizlikleri (!)yapan kenan evrenlilerdi. zaten keremcemin suçu yok. metal ağırlıklı bi yarışmaya keremcemi çağıranlar utansın! istemiyoruz kardeşim zorlamı yok pardesü müdür palto mudur??
26 Mart 2006 Pazar | Yazan: satanica66613
fade to black 4 dakikaya iyi uyarlanmıştı ama master of puppets için aynı şeyi söyleyemicem iyi ya da kötü katılan herkeze başarılar diliyorum
26 Mart 2006 Pazar | Yazan: floydbarber
KOMEDİ SHOW
yarişmanın amacı en iyi muzik yarişması bi de katılmaya cesaret eden gruplara bakın rezalet.bence bırakın yarişimaya katılan grupları yarişmaya katılan ve Erkin korayın yanına oturmaya cesaret edebilen diğer juri üyeleri Ege çubukçu Keremcem sizin ne haddinize muzik.zaten muzikten anlıyan arkadaşlar gereken yuhlamayı yaptılar bunlara.muzik dinlemeye gittiğimi sanmıştım ama malesef 2 grup dişinda(onlarda tesellım)adam akıllı muzik dişindakı herseyı dinledik. ve Gelen tiplerden hiç bahsetmedım bile.kısacası berbat..
26 Mart 2006 Pazar | Yazan: bob dylan
Her yanımızı metalciler sardı...Metalin süper bir müzik olduğunu düşünen liselilere acıyorum..Ben müzik bölümü öğrencisiyim...ben cesaret edip sesimi öyle kullanamıyorum...böyle şarkı söylemeye devam edrseniz sesiniz kalmıcak inanmıyorsanız bana, doktora gidin ses tellerinizin halini görün...Ayrıca Seden Gürel ve Keremcem'e yapılan terbiyesiz hareketler hiç hoş diildi.Keşke onlar kadar iyi olabilseniz....
26 Mart 2006 Pazar | Yazan: burçin86
selamlar arkadaşlar...2004 yılı kazım işmen mezunuyum.bi arkadaş yazmış kazım işmen bayaa iiydi falan diye.??bu sene gidemedim kasdava maglesef...iikide gitmemişim kesin çok duygulanırdım çünkü 2002 de bende sahnedeydim çok başka bi olay bu kasdav gerçekten...kazım işmen kaçıncı oldu bilgisi olan varsa söyleyebilirmi.kaçıncı oldu derken aldımı bi ödül ve hangi şarkıyı söyledi??
26 Mart 2006 Pazar | Yazan: firlamahakan
Vallaha oraya gidilmez artık her tarafta biz sıkıyız diyen tipler dolasıyor gozune kalem suren her seyin goruntuden ibaret olduunu sananlardan , en baba calanlar queen-show must go onu calanlardı.Bu 4 dakika olayı ne acıklarmısınız yani sahane dt nin finally free sini calamıcakmı isteyenler??
25 Mart 2006 Cumartesi | Yazan: ghorcam
İlk eleme bitti kazım işmen lisesi güsel söledi dimi arkadaşlar=))zaten pek kayda değer bişey yoktu bu sefr
25 Mart 2006 Cumartesi | Yazan: nariel
ya arkadaşlar bu 4 dakka sınırı şarkı sınırı mı yoksa sahneye çıktığımız andan itibaren mi 4 dakika işlemeye başlıyor?hazırlıkları yapmak en az 30 saniye zaten 4 dakka az geliyor. 3:30 inmiş oluyor.bi bilgisi olan varsa yazsın!!!
23 Mart 2006 Perşembe | Yazan: slash_sezer
geçen sene bizim okul kazanmıştı yani İHSANKURŞUNOĞLU LİSESİ . inşallah yine kazanıcaz
16 Mart 2006 Perşembe | Yazan: Gitarist_ouz
az konuşandan korkucaksınız arkadaşlar biz çıkalımda yine sahneye sen ezersin bizi sololarınlaa arkadaşım:D:D
12 Mart 2006 Pazar | Yazan: bost_man
bizim okul insa lisesi biz de inşallah girecez
8 Mart 2006 Çarşamba | Yazan: ilkerbassing
arkıın gördün mü bak sizden ötesi de var mış puhahaha
8 Mart 2006 Çarşamba | Yazan: ilkerbassing
Biz de Ataköy Lisesi olarak orda olacağız. Bence bizen iyiz. Gitarlarımıza ve sololarımıza yetişecek bi grup tanımıyorum. Gun's Roses - Sweet Child O'Mine (Malmsteen Version) la katılcağız. Bence şansınız yok. Şimdiden yarışmadan çekilseniz i olur. Orda ezilmektense...
17 Şubat 2006 Cuma | Yazan: Malmsteen89
ya yazmadan edemedim...2005 kasdavı yorumlarını okuyodum cogu kısı ıste parcaların aynı calındıgından yakınmıs falan ıste yorum katmak gerekırmıs falan yanı bı sarkıya en fazla ne yorum getırebılırsın kı album kaydından bıraz daha hızlı calabılırsın sarkının tonunu bemolune ya da dıyez ıne cekebılırsın,enstrumantal bıseyler yapabılırsın tabı bu lıseler arası yarısmalarda buna pek rastlanmaz cunku baya ıyı calmak gerekır...yanı bundan baska bı yorum pek katamazsın ya da mıdley yaparsın yanı muzıgı falan degısrebılırsın ama bu yorum olmaz cover olur yanı bu knuda yanlıs dusunuyosunuz bence ve bazı gruplar vardı ve o grupların bestelerını calarken önemlı olan bırebır aynısını calmaktır...mesela metallica, dream theater,pantera...yanı bu yorum konusuna fazla takılan arkadasların gruplarıyla özellikle pantera calmalarını ızlemek ısterdım oyle bı fırsat olsa...ve ''yorum'' sacmalıgını onaylayan GİTARİST varsa bigun denesın o gıtar tonunu tuturabılıyomu dıye...
8 Şubat 2006 Çarşamba | Yazan: slipknot_sickk
kasdavda başarılı olabilecek parçalar neler sizce...
1 Şubat 2006 Çarşamba | Yazan: d_filth
bende bikaç resim var
20 Mayıs 2005 Cuma | Yazan: hardrock_
nerden para kırcaklarını şaşırdılar.. gözünüzü toprak doyursun be...
17 Mayıs 2005 Salı | Yazan: iel_baphomet
evet ya öyle geldii geçti bişe anlamıyo valla insan..
16 Mayıs 2005 Pazartesi | Yazan: koka-4
heeeyt be kasdav dediiin nedir bak geldiiii geçtiiii
16 Mayıs 2005 Pazartesi | Yazan: anilyangin
abi biz kameraya çektik hem eleme gününü hemde final gecesini. nete koyabilirim belki
15 Mayıs 2005 Pazar | Yazan: zebani
SELAM MİLLET!!
Sizlere bir iyi birde kötü haberim var.İyi haber kasdav dvd'leri çıkıyor.15mayıstan sonra satışa sunulucak.bütün eleme,final ve stars of tomorrow var.hepsi bir cd albümünde toplanıcak.kötü haberse cd'ler tek halde satılmayacakmış.hepsini bir albüm gibi bir yerde toplamışlar ve cd'nin fiyatı 75YTL haberiniz olsun.söylemesi benden.herkes kibsın byeeessss...!!Zombieci kız
12 Mayıs 2005 Perşembe | Yazan: rockerg zombie
Elinde hiç fotoğraf olan yok mu allah allah...
4 Mayıs 2005 Çarşamba | Yazan: Noryth Aquanum
ya arkadaşlar lütfn bilen birisi şu dvdler hakknda iyi bi açklma yapblr mi??
3 Mayıs 2005 Salı | Yazan: koka-4
Biriniz dvd lerin ne kadar olugunu biliyor mu?:))
3 Mayıs 2005 Salı | Yazan: See_B3L
ya şu kasdav dvd leri çıksa da alsak artık dvd olmasa da farketmez o güne ait hiçbir şey yok elimde ne foto ne görüntü.-ÜAL gitaristi Anıl--
1 Mayıs 2005 Pazar | Yazan: anilyangin
pardon ne fotoğrafları yaa??
1 Mayıs 2005 Pazar | Yazan: koka-4
aydııın!!! hani bana resimler!!! gir şu nete gör mesajımı da yolla resimleri merak ediyorum,ya sesini duyan cennetlik zaten hade bekliyorum...
30 Nisan 2005 Cumartesi | Yazan: soapbubble
Evet arkadaşlar BÜTÜN Kasdav varmış cd'lerde.. Aradım ben konuştum.. 2-3 günde hazır olcak dediler.. DVD olacakmış.. Elemler,final felan hepsi olacakmış..
29 Nisan 2005 Cuma | Yazan: Lost_Soul
aradım ama çiğdem diye biri yok burda yanlış numara dedi biri kapadı yani ya yanlış numara ya da bizi kekliyon :)))) ya gerçekten pazar günü varmı kameraya çeken acil lazım yaa :((
27 Nisan 2005 Çarşamba | Yazan: Eek-Thecat
SELAM!
Ya arkadaşlar çooook özür diliyorum numarayı yanlış yazmışım.no:02122437470 bye!
27 Nisan 2005 Çarşamba | Yazan: rockerg zombie
HERKESE SELAM!!!
Bu kasdav liselerarası müzik yarışmasının çekilmiş olan konser cdlerini temin etmek isteyen arkadaşlar varsa bu numaradan öğrenebilirler
Non-stop;021243770
herkes kibsın bye!!!!!
26 Nisan 2005 Salı | Yazan: rockerg zombie
gelriz inşllh ...
26 Nisan 2005 Salı | Yazan: gone with the
8 mayısta bostancıda olduğu haricinde bir şey bilinmiyor :) gel sen slipknot - the heretic anthem çalıcaz dinler gaza gelir pogo yaparsın..taş taş üstünde bırakmıycaz \m/
26 Nisan 2005 Salı | Yazan: baranthalas
ya biri şu üni kasdav hakkında aydınlatıcı bişey yazssın bizde okuyalm lütfen
26 Nisan 2005 Salı | Yazan: gone with the
evet ya biz de para yok bizm yermize de eğlenin )=
25 Nisan 2005 Pazartesi | Yazan: koka-4
ühüüüüü para yok gelemiyorum üni kasdav a.. :'((
25 Nisan 2005 Pazartesi | Yazan: özzGee
valla yaa adamların gitaristi maltepe üni.den miş.Bateristi çingeneymiş.Bassçı düğünlerde çalıyomuş , ilkokul terkmiş.Klavyecileri end production'un sahibinin tanıdığının , tanıdığının tanıdığı amca kızının oğluymuş.Bi tek Vokalist ümraniye anadoludanmış bir varmış bir yokmuş evvel zaman içinde kalbur zaman içinde develer tellal iken, baalorc eskiden hasalorc iken , papa roch bizi temsil edermiş.İnsanlar bilgi sahibi olmadan , fikir sahibi olurmuş.Kasdavda ödül alamayan öğrenciler çok çalışmak yerine, kasdav jurisine, kasdavın organizasyonunda emeği geçen saygıdeğer insanlara b.k atarlarmış(Gülme çocuğum bunlar yaşanmış M.S.2000'li yıllarda)..Herkes kendi müziğiyle uğraşmak , kendini dahada geliştirmek yerine , milleti, birbirlerini çekiştirir dururmuş.Aradan uzuuun yıllar geçmiş, bir bakmışlarki herkes hala yerinde sayıyo.Evrensel müzik almış başını gitmiş ,herkes çok gelişmiş başka ülkelerde.Türk insanı gene bir olayı daha geç idrak etmiş.Ama ne çare iş işten geçmiş.Aslında unuttukları tek bi cümle varmış...
''BÜTÜN MÜZİSYENLER KARDEŞTİR''
24 Nisan 2005 Pazar | Yazan: Eek-Thecat
yok önemli değil,ama ne biliyim sen öyle söyleyince açıkcası sinir oldum =) tabi bizde istemezdik çıkmayı ama zorunda kaldığımız için kendimiz çekildik..buarada sen geldin mi rockÜAL 'ye? eğer geldiysen ve hatırlıyosan ben evrenlerle çıkıp söylemiştim =)
23 Nisan 2005 Cumartesi | Yazan: _MoRweN_
Kusura bakma hevesini kırmak istemezdim ama Kaan tanınan bir insan yani bu şekilde konuşarak komik duruma düşüyorsun farkında olmadan.. Bu arada Hüseyin Avni Sözen Anadolu Lisesi grubunun adı Hasalorc falan değil =) Baalorc ile coğumuzun muhabbeti var bizim aramızda bile konusulmazken bu tur seyler neden burda kolpalandı böyle anlamadım.. Biz Kasdav da cıkan grupları hep okul adının sonuna orc ekleyerek andık çalışma süreci boyunca (Haydarpaşaorc gibi..), Kasdav'a dair bizde yer eden birçok espiriden biriydi bu da.. Grubumuzu da Kasdavdan az önce oluşturduğumuzdan bi adımız yoktu klavyecimiz o an Hasalorc yazmış böyle spekülasyonlar oluşacağını tahmin edemeden.. Grubun adı Hasalorcmuş.. =) Bu arada o hareketi üalliler bilirler RockÜAL de Evren ile Gizay da yaptılar, aslında hepimiz içimizde Baalorc özentisi değil miyiz ki zaten ?! Ben hep aynanın karşısında Masisçilik oynarım zaten boş zamanlarımda ehue daha neler...
23 Nisan 2005 Cumartesi | Yazan: •LilianGee•
uyuzluğu yaptın yapıcağın kadar ama istersen devam et..
23 Nisan 2005 Cumartesi | Yazan: _MoRweN_
merhaba arkadaşlar,ben ümraniye anadolu lisesinin klavyecisi duygu. hatırlarsanız Dreamtheather- Another Day ile katılmış,finale kalmış ve kendi isteğimizle çekilerek finale çıkmamıştık.


Daha neler.. Sizin grupta arkadaşlarım var, uyuzluk yapmak istemem de buraya yazmasaydın bari böyle birşey, susmayı tercih etseydin bu konuda yani.. Bi de Dream Theater yazarken daha dikkatli olalım, saygı duyalım di mi?
23 Nisan 2005 Cumartesi | Yazan: •LilianGee•
80 lerde ortaya çıkan 6. sınıf glam grubu gibiydiler..
23 Nisan 2005 Cumartesi | Yazan: baranthalas
arkadaslar yanlıs hatırlamıyosam sırbistan-karadag'dı galiba.Onları izleyen varmı nasıldılar?
23 Nisan 2005 Cumartesi | Yazan: necrosamash
evet ya resimlere nerden ulaşabiliriz??
22 Nisan 2005 Cuma | Yazan: Rebelfire
Ya fotoğraflar kimsede yok mu ?
21 Nisan 2005 Perşembe | Yazan: Noryth Aquanum
kasdav resimlerini nerden bulabilirm
21 Nisan 2005 Perşembe | Yazan: HeLL_gİrL
muheuahuauu ulan baran seni bi döverim :D muaeuhaue ulan g.t adam
20 Nisan 2005 Çarşamba | Yazan: IamaguitaR
yok alper 2.soru o olmıcaktı.. :) ama olsun aydınlattıın için teşekkürler =D yanlız aynı şansızlığı çoğu okul yaşamış herhalde alakasız insanları son dakkada uğraşmadıkları enstürmanlara koymayı.. bende son 1 hafta kala çalıştım çok kasınç bişey yaa.. ama yazık oldu yaa... :(
20 Nisan 2005 Çarşamba | Yazan: _MoRweN_
biz (kültür üni.) katılıyoruz üni kasdav a ama ne nerde nası bilmiyorum
20 Nisan 2005 Çarşamba | Yazan: baranthalas
iseydn keşke=)
20 Nisan 2005 Çarşamba | Yazan: gone with the
banane kardeşim kim önde olur olmaz ilgilendirmiyo beni. ben kendimi ön planda tutayım diye hiçbi şekilde kasmadım orda .
zaten bi hafta onceden kasdava cıkalım diye gitar calan adamı bateriye oturtmuşuz r&b dinleyen bi adamın yüzünü boyayıp bass a koymuşuz başarı ödülü falan isticektim ben orda :P
20 Nisan 2005 Çarşamba | Yazan: IamaguitaR
Gamları cok iyi calısmıssın helal ne diyim?
Ne yazık ki bizim kendimizi gosterebilecegimiz bi sarkımız yoktu bea.cunku sarkımız technoydu:)(big in japan)euheu

Ama sunu soylerimki ben bi grupta sadece bir kişinin öne cıkması veya cıkartılması o grubu olumsuz etkiler.Tabi benim görüsüm oyle.Gerci metal muzik ve turlerinde genellikle bu boyledir ama boyle olmayanlar genellikle tutulmustur.Bilmem ne dersiniz bu konuda?
20 Nisan 2005 Çarşamba | Yazan: necrosamash
olum alper umarm bende senin gibi çalrım ilerde....;)
20 Nisan 2005 Çarşamba | Yazan: gone with the
2.5 sene falan oldu. ders de almadım cnku 2. soru bu olcaktı :P
oyle işte.
19 Nisan 2005 Salı | Yazan: IamaguitaR
selam ben de c.tesi günü stars of tomorrow yarışmasındaydım öncelikle dede korkut lisesine acayip performansları ve bizi coşturdukalrı için ve ayrıca ödülü kaptıkları için alkışlarrr.grubun solisti,gitaristi ya da davulcusuna sesleniyorum belki hatırlarsınız yarışma sonrası dışarda siz foto çektirirken yanınıza gelip sizinle foto çektirmiştik...benimle kontak haline geçerseniz sevinirim çünkü fotolardan grupça istiyoruz tekrar tebriklerr!!!!
19 Nisan 2005 Salı | Yazan: soapbubble
ya alper sen kaç senedir gitar çalıyosun abi?
19 Nisan 2005 Salı | Yazan: _MoRweN_
hahaha :)
19 Nisan 2005 Salı | Yazan: baranthalas
he ya salladım
19 Nisan 2005 Salı | Yazan: IamaguitaR
helal olsun valla... lazım onun gibiler..
18 Nisan 2005 Pazartesi | Yazan: _MoRweN_
alperin cevap vermesi uzun sürer onun yerine ben cevap vereyim sana..

alper o soloyu o an salladı..şu ana kadar 3 düş farklı solo attı kasdavda o şarkıya..o an ne geliyosa sallıyor yani hiç çalışmadı tamamen doğaçlama :)
18 Nisan 2005 Pazartesi | Yazan: baranthalas
evet abi oyle bi olay var.bizde blue jean'in duzenledigi yarısmaya gircez ama kasdavda kasette olanlar buna giremiyomus.ama galiba soyle bisey varmıs ki soyleymiş;kasdava baska o bu yarısmaya baska bi sarkıyla katılabiliyomussun.boyle duydum ben umarım dogrudur..
bu arada kultur kolejinin vokaline bi sorum olacak.o solo kac ay calıstın ve kendi basına mı yok hocan falan varmıydı yardımcı olarak.sadece merak ettim.Cok iyiydin ama helal!Cevap verirsen iyi olur.
hadi eyvallah
Yuzunu ilk boyayan cocuk:)(M.R.L)
Orjinali bizdendir
18 Nisan 2005 Pazartesi | Yazan: necrosamash
selam millet ben üsküdar lisesinin back vokaliyim cumartesi günü hersey çok güzeldi bütün konuk okullar veeee tabi ki dede korkut çok iydi herkes!mehmet rauf ve kültür kolejiylede kanka olduk zaten!dede korkuta bundan önce çok laf sölenmişti ama aydın çok güsel temsil etti türkiyeyi ve hakettiği gibi birinci oldu tabi ki helal olsun size dede korkut herkesi çok seviyorum herkes kendine çok iyi baksın:))
18 Nisan 2005 Pazartesi | Yazan: tucee
çıkacak olan KASDAV kasedinde sadece ilk on değil şimdiye kadar beğenilen ve umut vadeden ustalar çağrılcak merak etmeyinn....biz katılmak istiyoruz diyemicek kimse hemde onlar çağırcak ve guitar proyu aç ezberle çal sonrada sahnede hopla zıpla anlayışı değil bastığı akorun yanlışlığını kulağıyla duyabilen adamlar olcak...ustalar olcak her konuda ozaman görcez işte.........derz no maniiii derz no pojişin olayıııııı.....
17 Nisan 2005 Pazar | Yazan: samanasuke
dede korkut o kadar eleştirildi ama elektrik çarpma olayından sonra "aldınız mı papa roach'u" dediğiniz grup birinci oldu!!! bence iyiydiler cidden çok iyiydiler hem de. aydın da çok şeker bişii zaten kanka oldular sırbistan & karadağ'la :)) abi athena'dan sonra sucuk olayı da günün bombasıydı zaten :D
17 Nisan 2005 Pazar | Yazan: eva_seboist
cok özür dilerim sanırım birsey eksik oldu ÜSKÜDAR LİSESİ için mehmet rauf ve kültür koleji kardes okul oldu artık!! :)
17 Nisan 2005 Pazar | Yazan: rockerg zombie
selam!
Dün harika bir gün geçirdim.Türkiye yani Dede korkut 1.oldu harika birsey hepsini tebrik ediyorum çok iyidiler ve ayrıcana bu yarısmaya katılan yarısmacı arkadasların hepsi cok sıcak kanlılardı herkes birbiriyle iyi anlasmaya basladı helede mehmet rauf ve kültür koleji kardes okul oldu daha bundan güzel ne olabilirki:))))))herkes kibsın byessss!!! zombeici kız:)
17 Nisan 2005 Pazar | Yazan: rockerg zombie
ben haydarpasa teknıgın vokali ve bascısıydım(hani su wall yapanlar)butun garajdakılere guzel bı haberım var.bız fınale kalamamıstık ama turkıye genelınde yapılan soundcheck adlı yarısmaya özel olarak davet edıldık bu demek oluyorkı aranan ve beyenılen bır grubuz.ıstanbul genelınde davet edılen az sayıdakı gruplar arasına gırmek buyuk bır basarı demektır.

valla bana pek de garajdakileri degil sevindirecek ilgilendirecek bir haber gibi bile gelmedi. daha cok bakın kasdavda finale kalamadık ama soundchecke cagırdılar yaaa begeniliyoruz biz olm tarzında bir mesaj olmuş. zaten yorumunuz da korn coverı gibi olmuştu vokal hele metal soyluyor sanki arkadaş boguruyor.
17 Nisan 2005 Pazar | Yazan: lord_elvyn
aha ne güzel darısı başımıza...
17 Nisan 2005 Pazar | Yazan: _MoRweN_
ben haydarpasa teknıgın vokali ve bascısıydım(hani su wall yapanlar)butun garajdakılere guzel bı haberım var.bız fınale kalamamıstık ama turkıye genelınde yapılan soundcheck adlı yarısmaya özel olarak davet edıldık bu demek oluyorkı aranan ve beyenılen bır grubuz.ıstanbul genelınde davet edılen az sayıdakı gruplar arasına gırmek buyuk bır basarı demektır.
17 Nisan 2005 Pazar | Yazan: bantman
8 MAYISTA KASDAV ÜNİVERSİTELER ARASII YUPPPİİİİİİ :)))))))))))))
17 Nisan 2005 Pazar | Yazan: Eek-Thecat
Valla neydi o öyle..salon bostu:)
17 Nisan 2005 Pazar | Yazan: See_B3L
heheh ben yedim sucuk ekmekten.. aldım gidenlerden bileklik oturdum yedim valla :)) ama acıydı sucuklar yaww :/ ama heheheh ne demişler bedawa sirke baldan tatlıdır :))
17 Nisan 2005 Pazar | Yazan: özzGee
ehuehe:).Parti falan olmamıs.Sucuk ekmek dagıtmıslar.Zaten bende yanlıs caldıgım icin sinirlenip gitmişim iyikde öyle yapmısım.Bir tek athena'yı dinleyemedigime üzüldüm.dede korkut'a helal olsun!
birde burada üsküdar lisesinden arkadaslar varmı?ben mehmet raufuntanımda hani su sizin pedalınızı alan cocuk.o okulun basscısıyla tanısmayı arz ederim.:)
hadi bye!
16 Nisan 2005 Cumartesi | Yazan: necrosamash
merhaba arkadaşlar,ben ümraniye anadolu lisesinin klavyecisi duygu. hatırlarsanız Dreamtheather- Another Day ile katılmış,finale kalmış ve kendi isteğimizle çekilerek finale çıkmamıştık. şahsen çok içimde kalmıştı ama amaç bence orda ödülden çok eğlenmek ve ortaya bir şeyler sunmak,insanların beğenisini kazandıktan sonra gerisinin bir önemi yok.. çıkan o 10 grup arasında yer almak isterdim,çıkan tüm gruplara bol eğlence diliyorum,çıkın çalın eğlenin!! dede korkut lisesine de başarılar diliyorum,bizi en iyi şekilde temsil edin! ayrıca geçmiş olsun dileklerimide iletiyorum...ayrıca söylemek istediğim birşey daa var; kültür kolejinin en sağlam elemanı olan alper süper solo attı,cidden ağzım açık kaldı,tebrik etmek istyrm gerçi o akşam grupça tebrk etmiştik bateristleri sayesinde fakat kafası sağlamdı heralde acayip donuktu... :) nese tekrardan herkese iyi eğlenceler!
15 Nisan 2005 Cuma | Yazan: _MoRweN_
HERKESE MERHABA!!!!!
yrn büyük gün!Dede korkut'a şimdiden başarılar dilerim kalbimiz sizinle!yrn cook güzel geçicek öyle hissediyorum(kendi adımada konusıyım:)umarım hersey yolunada gider.oraya bir daha cıkmak beni cok mutlu ediyor anlatamam eminim benim gibi bir cok arkadasımıda:)herkes kendine cok iyi baksın ve yrn bomba gibi olun!onların bize ihtiyacı var!byesssss
15 Nisan 2005 Cuma | Yazan: rockerg zombie
dede korkut yrn için başarılar...orda turkıyeyi temsil ederken kim ne derse desin hepimiz destekliycez...mef lisesi solisti-ceren-
15 Nisan 2005 Cuma | Yazan: cerenwitter
dede korku benim amcaaaaaaaaaaam
15 Nisan 2005 Cuma | Yazan: XZANDER_x_X_x
arkadaşlar koka4 dooru söylüyor konuşurken yanındaydm... buraya bunu yazmamızıda o istedi.. merak edilecek bişi yok.. onu tanıdıını idda eden bazı arkadaşlar sallamayı fazlasıyla abartmşş.. hepsi bu.. hepinize selamı var.. yarın coşunca we coşturunca herkes anlıycak iyi olduunu..
15 Nisan 2005 Cuma | Yazan: özzGee
arkadşlr dede korkutn solisti aydınla konştm hiç bişy
yok çarpılma olylryla ilgli burda çkn haberlre gülüyo durumu kötü dğl sadce ufak bi çarpmaydmş.sadce eli brz yaralı..yrn bizi gayet iyi temsil edicek! herkse şmddn bol eğlnclr...
15 Nisan 2005 Cuma | Yazan: koka-4
gec oldu ama birde dede korkutun vokaline gecmis olsun+basarilar!

Mehmet Rauf Lisesi
15 Nisan 2005 Cuma | Yazan: necrosamash
ya en azindan ilk3e girmeliydik demistim.4.olmusuz ya olamaz boyle bisi:)
15 Nisan 2005 Cuma | Yazan: necrosamash
Don't give a Rock* what they say man!!
Alles gute! viel Glück! dede korkut über alles!!
Shuppie waits for a while..
13 Nisan 2005 Çarşamba | Yazan: shuppie_chi
arkadaşlar dede korkutu beğenmemiş olabilirsiniz ama neticede birinci oldular ve yarışmada bizi temsil edecekler.evet şarkıyı da beğenmemiş olabilirsiniz ama neticede o şarkıyla temsil edecekler.yani yapıcak bişey yok bari adamların morallerini bozmayalım.kaldı ki arkadaş büyük bi tehlike atlatmış yani bu arkadaşın papa roach çalması ve bu şarkıyla birinci olması onun başına gelen bu kazanın alay konusu haline getirilmesi için geçerli bir sebep mi? bi vicdanınıza sormanızı isterim...
neyse 16 nisanda görüşmek üzere...

erkut (mehmet rauf lisesi solisti)
11 Nisan 2005 Pazartesi | Yazan: blackstonee
ya ben kaç gündür yorumlara bakmıyorum yeni öğrendim aydın'ın durumunu çoook geçmiş olsun ya! ayrıca evet nedir bu ya, çocuk ne bela atlatmış siz ne yorumlar yapıyosunuz neyse sorunu büyütmek değil amacım 16 nisanda dede korkuta başarılar, orda koparız yine.........
10 Nisan 2005 Pazar | Yazan: eva_seboist
HERKESE MERHABA!
Ben üsküdar lisesinin solistiyim hani su zombiyi söyleyen kız:)))
öncelikle bu yarısmaya katılan bütün arkadasları tebrik ederim hepsi ellerinden gelenin en iyisini yapmaya calıstılar.
bu arada dede korkuta basarılar we solistine gecmiş olsun diyorum gercekten ucuz atlatmıs.(kendine dikkat et bizi sen temsil ediceksin:)kültür kolejini tebrik ederim harikalardı mehmet raufta öyle birde elerki harikaydı (onu atlarsam ayıp olur:) yaa ayrım yapmak cok zor hepsi harikaydı tabi BİZZDEEEE!!!!!!! :)))))
HERKES KENDİNE COOOOK İYİ BAKSIN 16 nisanda görüsmak üzere!!!!!! byessss
10 Nisan 2005 Pazar | Yazan: rockerg zombie
SELAM millet
16 nisanda yine bostancıdayız.süper yaaaa!!!!! HARİKA....
10 Nisan 2005 Pazar | Yazan: rockerg zombie
Arkadaslar linke tiklayin isterseniz artik stars of tomorrow basligi altinda bir haber var yorum yapabileceginiz. www.garaj.org/haber/5258/stars-of-tomorrow-yarismasi-bostanci-gosteri-merkezi-istanbul.htm
9 Nisan 2005 Cumartesi | Yazan: •Elerki•
Arkadaslar, Stars of Tomorrow ile ilgili bilgiler vermek istiyorum:
15 Nisan 13:30'da Konuk ekipler prova için Bostanci GM'nde bulunacak.
16 Nisan 13:00'de Kapilar açilacak
13:30'da konuk ekiplerin Bostanci GM'nde bulunmalari gerekmekte
15:00-17:00 aras1 Derce alan konuk okullarin konseri,
17:00-18:30 arasi Stars of Tomorrow yarismasi
18:30'da Athena konseri
19:30'da ödül töreni
20:00-22:00 arasi hepimizin hakettigi özel parti ;)

Bu arada Aydin arkadasimiz iyilesmis oldukça iyi durumda ve çok rahat sahneye çikabilecek!Basarilar!
9 Nisan 2005 Cumartesi | Yazan: •Elerki•
bu arada yarışmadan sonra kokteyl varmış.bayagı eglenicez!!;))
9 Nisan 2005 Cumartesi | Yazan: blackstonee
ya dede korkuttakı solıstı için cok uzuldum aydındı galıba adı geçmiş olsn inş. iileşir de bu seferde turkıyeyı bızı iyi temsıl eder nese stars of tomorrowda gorusmek uzere...
9 Nisan 2005 Cumartesi | Yazan: şok şevimli
herkese merhaba mehmet rauf lisesi solistiyim(big in japan)öncelikle bizi temsil edicek olan arkadaşıma geçmiş olsun dilegimi iletiym.cumartesi bizimle birlikte sahneye çıkıcak olan herkesi tebrik ederim umarım iyi bir ortam olur ve egleniriz.:)))
9 Nisan 2005 Cumartesi | Yazan: blackstonee
evet dejavuya katılıyorum diğer illerdede çok iyi çalanlar vardır mutlaka, sadece ist çevresi olması haksızlık olmuyomu biraz!!??.....
n3ca
9 Nisan 2005 Cumartesi | Yazan: NomİnAtiVe_-_-
arkadaşlar niye istanbul ve çevresi niye türkiye çapı değil?
şu birinciyide mrk ettim
nasıl iyimiler bari????? türkiye çapı bir yarışmada görüşmek üzere n3ca (entirika)
9 Nisan 2005 Cumartesi | Yazan: dejavu1402
lan şimdi git btun gun gne bekle orda sora cık 2 dakkada bitsin..
9 Nisan 2005 Cumartesi | Yazan: IamaguitaR
selams duyduuma gore yarısmada athena nın da bi konseri olcakmıs
bi de bu senenın eurovision yarısmacıları da gelcekmıs
rimi rimi ley yanii;)
9 Nisan 2005 Cumartesi | Yazan: kontess
kırgızistan türkmenistan ekvador pakistan afganistan iran kardak kayaları zimbamwe mozambik cumhuriyeti virginia adaları alaska gibi ülkerin katılacağı yarışmada dede korkuta başarılar dilerim ;)))
8 Nisan 2005 Cuma | Yazan: Anterrabae
Herkeze selamlar!...kadıköy Lisesinin davulcusyum.. öncelikle yarışmaya katılıp emek harcayan herkesi tebrik ediyorum!(biraz fasla geç oldu ama..?!=)) bnce her anlamda acaip gusel zaman geçirilebilecek bir yarışma oldu düşüncesindeym.. Kendi eleştirimizi yapmak gerekirse aslında baştan çok çok iyi bi parçayla çıkdıımızı söliyemem ama bizi mutlu eden parçayı temiz ve güsel yorumlamamızdı!(her nekadar nakaratta ride ın b.ktanlıından songom duyulmasada!!=)) kıyasıya hoş bir rekabet oldu!hemen hemen her grup iyi müzik yaptı!..(arada "gürültü" yapanlarda vardı tabi) dede korkut lisesi hakkında bi yorum yapamıcam cnkü dinniyemedim mlsf!çevremden iyi yorumlar da alamadım ama!onnara 16 nisanda başarılar diliyorum!16 okul olarak arkalarında olcaz!!:P eet yazcaklarm hemen hemen bunnar ama tabi ki de artık "önümüzdeki maçlara bakıcaz!" :P tekrar herkezi tebrik ederim ve müzik hayatınızda başarılar dilerim!16 Nisan'da mutlu-mesut görüşmek dilekleriyle!..

heh arada cidden bn bi davulcu olarak mehmet rauf un davulcusunu cok beendim!canlı performans olarak superdın ömer!bi ara tomları patlatcan sandım ama ...?!:P tanışmak isterim senle!..

ayriyetten bu yarışmaya KİMSEYE kötü söz sööletmem!eski kız arkadşımla tekrar çıkmaya başladım!!!=))

hade eyf millet!...
8 Nisan 2005 Cuma | Yazan: Maerto
Merhaba.. Öncelikle 16 Nisan'da sahne alacak olan tüm grupları tebrik ediyorum. Durup dururken yazılan bir mesaj değil bu.. Açıkçası, çok garibime gitti, aynı sahneyi paylaştığımız, tıpkı bizler gibi müzik adına birşeyler yapmaya çalışan bir insan hakkında söylenenler.. Merak ediyorum, elinize ne geçirecek bu denli köstek olmak, bu denli moral bozmak.. ? Hani nerde kaldı dayanışma ? Evet, "Ben müzisyenim, karizmatiğim, ödülüm var, zart zurt.. " diye gezmek kolay, bir o kadar da keyif verici ama insan olamadıktan sonra.. ? Ne yani, herhangi bir ödül değer mi daha o gün tanıştığınız insanların sevinçlerini, heyecanlarını, üzüntülerini paylaşmaya, elele sonuçları beklemeye... Evet, bu kadar karalamaya rağmen söylüyorum, kulisteki dayanışma, heyecandan titrerken sizi o an herkesten daha iyi anlayan insanların sıcak gülümsemeleri herşeye değerdi.. Tamam belki büyük süpriz oldu bizler için Türkiye'yi Papa Roach çalan bir grubun temsil edecek olması.. Evet, benim de daha başarılı bulduğum okullar vardı.. Ama her ne kadar sevmemiş olursanız olun, kulaklarınızı tıkamadan tahammül edemeyeceğinizi hissetmiş olsanız bile bir şekilde - haklı veya haksız - bu ödüle layık görülmüş ve bu sorumluluğu hakkıyla yerine getirmek, Türkiye'yi en iyi şekilde temsil etmek için çabalayan bir insanın, enstrümanı başında çalışırken böyle bir kazaya uğramasını istiyor olamazsınız.. Bu denli ruhsuz olsanız dahi, bunu fütursuzca dile getirebilecek kadar yüzsüz olamazsınız.. Eğer tüm bunları yapabiliyorsanız da hayatınız boyunca gerçek bir müzisyen olamazsınız.. Tabii bu ne kadar amaçlarınız dahilinde bilemiyorum.. Umarım Aydın en kısa zamanda iyileşir ve 16 Nisan' da o, sahnede elinden gelenin en iyisini yaparken bizler onun adını haykırıyor oluruz..

Provalarda görüşmek üzere, en içten geçmiş olsun dileklerimle..

Hüseyin Avni Sözen Anadolu Lisesi Solisti Burcu..
8 Nisan 2005 Cuma | Yazan: •LilianGee•
Biletler yine 15 YTL.Ve bu hafta konuk okullarda satlmaya basloanacak bildigim kadariyla.Yarin size daha kesin ve dogru bilgi verebilirim.
8 Nisan 2005 Cuma | Yazan: •Elerki•
zuzu arkadas ya valla benim de kafam bilet konusuna takıldı. millet sorup duruyo. bizi bi aydınlatırsan sevincemm...
8 Nisan 2005 Cuma | Yazan: Ceronimo
Arkadaslar!Ben Göztepe Ihsan Kursunoglu Lisesi Solisti.Öncelikle 16 Nisan'da sahne alacak tüm gruplari tebrik ediyorum!Dede Korkut'a basarilar diliyorum!Ve bizi temsil edecek olan arkadasimizin basina gelenlere gülenleri ve ''ohh iyi olmus'' gibi yazilar yazanlari da kiniyorum bu mudur insanlik? Çocuk böyle gitarinin elektrigiyle çarpilip trajikomik bir sekilde ölse yine gülecek miydiniz?Sonuçta birinci oldular ve bizi temsil ediyorlar!Lütfen!Destek olmasaniz bile moralini bozmayin insanlarin!Ben Aydin kardesimi tanimiyorum ama onun ve grubunun bizi en iyi sekilde temsil etmek için ellerinden geleni yapacaklarindan eminim.16 Nisanda 16 kardes okulun birlesmesi dilegiyle!O gün eglenecegiz!DEDE KORKUT'a bol sans!
8 Nisan 2005 Cuma | Yazan: •Elerki•
yanlış anlaşılmasın illa 1. olcaz demiyorum sonuçta buralara gelmekte büyük bi başarı ama iddalıyız elimizden geleni fazlasıyla yapcazz. arkadaşlarıma sonuna kadar güveniyorumm
8 Nisan 2005 Cuma | Yazan: zuzuuuuu
Fazla iddialı olmayın 1. lik filan...Ne cevherler gelecek buralara hep beraber görücez...
8 Nisan 2005 Cuma | Yazan: Noryth Aquanum
meraba millet ben dedekorkuttan zuzu....Alnımızın akıyla fiinali geçtik çekemeyenler çatlasııııııııııııınnnnnnnnnn 16 NİSANda da ülkemizi en güzel şekilde temsil etceeeeezzzzzzzzzz böyle saçma sapan konuşcağnıza bize destek olun sonuçta bu ülkemizin başarısı olcak!!!!!!!!!!!!!!!! ayrıcana AYDIN'cım seni çoooooooooookkkk seviyoruzzzz artık gel okula bu kadar tatil yeter.. kessin sana nazar değdi oğlum.. ççooooooookkk GEÇMİŞ OLSUNNN!! 16 NİSAN da kopcazzz.... sana ve Serhata başarılar dilerimmm kocuman öpüyommmmm ; )
8 Nisan 2005 Cuma | Yazan: zuzuuuuu
Beddualarınız tuttu sonunda memnun olmussunuzdur.Bakalım türkiyeye birinciliği getirince de böyle gülebilecek misiniz?????
8 Nisan 2005 Cuma | Yazan: Ceronimo
Eheh ;)
Neyse geçmiş olsun yetişir işallah...
8 Nisan 2005 Cuma | Yazan: Noryth Aquanum
dede korkutun haketmediği zaten ortadaydı..hakettiğini şimdi aldı solistleri ;) al sana papa roach ;))) hadi bakalım..
8 Nisan 2005 Cuma | Yazan: Anterrabae
ARkadasler dede korkutun solisti aydın taburcu olmus ama elinde, dilinde ve üst dudak da ciddi yanıklar varmıs. Müdürümüz acıklama yaptı iyileseceğini umud ediyoruz.Ama bana sorarsanız pek mümkün gözükmüyo.ama Aydın bu ne yapar eder yine de cıkar pasa gibi temmsil eder hem okulumuzu hemde tüm türkiyeyi...
8 Nisan 2005 Cuma | Yazan: Ceronimo
bilet stşlrı nerden yapılıyo ya kapıdan demeyin lütfen
8 Nisan 2005 Cuma | Yazan: gone with the
1 hafta içinde iyileşemez mi ki ? Olayın ciddiyatını anlayamadım hala da...Ufak bir çarpma değil herhalde...
7 Nisan 2005 Perşembe | Yazan: Noryth Aquanum
bu arada arkadaslar ya dede korkutun solisti aydını gitarının elektriği carpmıs duyumlarıma göre. su an hastahanedeymiş ve eger iyilesmesse türkiyeyi yarısmada temsil edemiycekmiş. valla en yakın arkadası söledi. ne kadar doğru bilemiyorum ama....
7 Nisan 2005 Perşembe | Yazan: Ceronimo
Arkadaslar konuk okullar provalarini ayin 15inde yani cuma günü yapacaklarmis.Saat konusunda kesin bilgi edindigim zaman sizlere bildirecegim.Bu sefer Dede Korkut Lisesi'ne basarilar,ülkemizi temsil ediyorlar ve onlara destek vermeliyiz!Konuk gruplar olarak da kuliste yarismada oldugundan çok daha siki bir dostluk olusacagi düsüncesindeyim.Umarim öyle olur!15inde provalarda ve 16sinda yarismada görüsmek üzere! ''Göztepe Ihsan Kursunoglu Lisesi Solisti Elerki''
6 Nisan 2005 Çarşamba | Yazan: •Elerki•
bu kadar kotu cümleyi isteseniz bileyazamazdınız herhalde.
anlıyabilrsin umarım=)
6 Nisan 2005 Çarşamba | Yazan: tunass
fiyatlar 15 milyon olucak ve eger okulun katılıosa okulunuza eleme ve finalde oldugu gibi gonderilicek ama dısardan satıs hakkında bilgim yok
6 Nisan 2005 Çarşamba | Yazan: tunass
16 Nisandaki "Stars of Tomorrow: 1. Dünya Liselerarası Müzik Yarışması"nın biletleri nereden satışa çıkıyor, fiyatı ne kadar olacak bilen var mıdır acaba?
6 Nisan 2005 Çarşamba | Yazan: Bushwacker
ahmet buhan lisesinin sempatizanı yeliz:))))çok sevindim çıkıcak olmanıza hakettiniz yani...aslında derecede hakediodunuz amma nesse artık umarım herşey dilediiniz gibi olUr...!!!(gerçi şimdi olduu gibi ayağınızı kaydırmak istiyenler olcak amma...)
6 Nisan 2005 Çarşamba | Yazan: yyeelliizzz
Bu arada arkadaşlar blue jean yarışmasının Şartları çok sakat. Tüm okullar girmeden önce iyice bir düşünsün. !6 nisanda olacak yarışma için yine eski düzen geçerli. Sabah erken saatte gösteri merkezinde toplanılacak ve bilindik provalar yapılacak.
6 Nisan 2005 Çarşamba | Yazan: Mr R
Arkadaşlar bence herhangi bir çirkeflik söz konusu olmadı. Kadiköy lisesi olarak bileğimizin hakkıyla ilk 10 a girdik. Eğer şanslıysak 16 Nisan da athenayla aynı anda, aynı sahneyi paylaşacağız.
6 Nisan 2005 Çarşamba | Yazan: Mr R
ben 50.yıl insa lisesinin gitaristiyim yabi arkadaş vardı bk atmak için salajça yorumlar yapan yok niye solo çalmaamamışım
sen önce zurna ile mey arasındaki farkı ögren ondan sonra yrum yap
yptıgımız çalışm a tamamen benim dışımda gerçekleşti
bana kalsa ben ordkover birparça ile yaerışmak istiyordum
ama hocamız o karkadaş gibi körermiş beyinlere bazı şeyleri anlatmak istedi
yani mereklan ma herturlü soloyu calabiliyoruz çok şükür
ben senye yokum ama diger arkadaşlarınım çokiyi şeyer yapacagını düşünüyorum(arkın emre eren ve zurnacı zübeyt :) )
inşallah öyleolur
ayrıca yarışmanındsa çok kalieli oldugunu düşünüyorum şike iddaları hariç hiçbir yoruma katılmıyorum F.D.:)
6 Nisan 2005 Çarşamba | Yazan: gg
16 nisanda gosteriye gidicek okulların prova gunleriyle ilgili bilgisi olan var mı?
5 Nisan 2005 Salı | Yazan: tunass
bestenizin birinci olmasına ya da bestenize lafım yok dinlemedim çnkü.. ama tam oyla brinci oldu diye super sanmayın ya da hawalanmayın bence eheh. ordaki juriden bikaç tanesi adam bbi muzikten anlıyodu orda sadece..
5 Nisan 2005 Salı | Yazan: IamaguitaR
o yüzden biz birinci olduk siz bi halt olamadınz değil mi? kasdav liselerarası bi yarışma çocuk yarışması değil =)ama senin gibi çoluk çocuk da oluyor tabi arada..
5 Nisan 2005 Salı | Yazan: oceanspray
warbringer adlı arkadaş..

yahu şu eş-dost'tan mesaj alma olayını kapatsan diyorum.. bir mesaj atamadım sana.. bu yarışmanın videosu ile ilgili bir kaç soru sorucam da..
sağol şimdiden.. umarım okursun bunu
5 Nisan 2005 Salı | Yazan: Bushwacker
iç iç bişi olmaz zararsız insanım ben ;)
5 Nisan 2005 Salı | Yazan: IamaguitaR
alper ben senle içmem olm bi kere düştüm o hataya tüm çin ordusu peşimde olsa içmem :)
4 Nisan 2005 Pazartesi | Yazan: baranthalas
ben kultur ün gitar vokali alper.. 16 nisanda bizde ordaymışız anladığım kadarıyla :) eh eyleniris belki ...
4 Nisan 2005 Pazartesi | Yazan: IamaguitaR
Slogan bile buldum aha budur:

"Yarışma bahane kafa şahane!"

İçelim müzik muhabbeti yapalım falanda filanda...Final gecesi yapılacaktı ama çok geç oldu vakit falan...Erken biterse yapalım derim böyle birşey...
4 Nisan 2005 Pazartesi | Yazan: Noryth Aquanum
harbi ha böyle cümbür cemaat bi barı kapatsak içip içip kavga etsek ben senden daha iyi bas çalıyorum biz 3316342132361 ödül aldık siz alamadınız bwahahahaha falan diye..güzel olur aslında
4 Nisan 2005 Pazartesi | Yazan: baranthalas
KHAL olarak 16 Nisan'da orada olacağız...Geçen sefer yapamadığımız toplu içme olayını o gece yapalım bari ne dersiniz ? :)
4 Nisan 2005 Pazartesi | Yazan: Noryth Aquanum
dans mı musiki mi bu okullar ??
4 Nisan 2005 Pazartesi | Yazan: baranthalas
diğer okulların listesini az önce aldım ama bi okul eksik..

Mef Lisesi
Beşiktaş Atatürk Anadolu Lisesi (tam emin diilim)
Kenan Evren Lisesi
özel istek ulu bey
göztepe ishan kurşunoğlu lisesi
kültür Koleji
maltepe kadir has anadolu Lisesi
bakırköy Lisesi
General Ali Rıza
AHMET BUHAN LİSESİ :))
kadıköy Lisesi
Özel avrupa Koleji
Mehmet Rauf
üsküdar lisesi
sakıp sabancı anadolu lisesi
4 Nisan 2005 Pazartesi | Yazan: Lost_Soul
siz çok yavaş dansediyosunuz yetişemezsiniz bana :)
4 Nisan 2005 Pazartesi | Yazan: baranthalas
Deathblow sapına kadar haklısın.... yürü beee kim tutar seni..:) eleştirilerin için sağol...
4 Nisan 2005 Pazartesi | Yazan: dark trone
baran ole tek basına dans show olmaz
gel bize katıl beraber dans edelim ohh mis gibi =))
4 Nisan 2005 Pazartesi | Yazan: tunass
ne yapmaya çalıştığını anlayabilmiş değilim yani... vitesi R ye felan takan yok burda vites tamamen 5 te yani.... arkadaşım yalnış veya eksik çalsam savunmam kendimi sana... bu kadar gocunacak bişey yok ya çok dert yaptın kendine sen bu meseleyi... son söz onun başı öyle... 16 nisan daki yarışmayada konuk okul olarak katılıyomuşuz gelir dinlersin orda....
hade kendine iyi bak... başkalrının müziğini eleştirene kadar kendi müziğini daha da geliştirmeye çalışsan çok daha iyi olur....
4 Nisan 2005 Pazartesi | Yazan: dark trone
olucak ben tek başıma çıkıp göbeemin üstünde dönücem
4 Nisan 2005 Pazartesi | Yazan: baranthalas
16 nisanda dans grupları da olcak mı ki????
4 Nisan 2005 Pazartesi | Yazan: oceanspray
ya bi hatırlasan kafamı kırardım zaten;-)
gece 4te telefonun yanında olsun;-)
ama bu sefer de cevap gelmezse benden günah gitti;-)
4 Nisan 2005 Pazartesi | Yazan: dEaThAnGeL_89
Ahmet Buhan Lisesi gitaristi Feridun.. Arkadaşlar okulumuz 11. olmuş :) 16 nisan'da yapılacak olan "Stars Of Tomorrow" yarışmasına 16 okul konuk sanatçı olarak sahneye çıkacaklar ve biz de bunların içindeyiz.. Konuk sanatçı olarak sahneye çıkan okullardan hatırladıklarım:

AHMET BUHAN LİSESİ :)
Özel Mef Lisesi
Özel Kültür Koleji
Özel Avrupa Koleji
Sakıp Sabancı Anadolu Lisesi (dans ya da müzik hatırlamıyorum)

şimdilik bunlar geldi aklıma yarın faxı alınca yazarım hepsini..
4 Nisan 2005 Pazartesi | Yazan: Lost_Soul
iki hafta sonra tekrar gidiyorus bostancıya bu sefer yarısma için degil sadece show için
bu sefer atenadan sadece hakan degil tum grup gelip konser vericekmiş ...
yarısmada bizi temsil edicek olan arkadasa simdiden basarılar.(bi bakıma sizin için geliyoruz oraya sizi desteklemek içinn=)
4 Nisan 2005 Pazartesi | Yazan: tunass
Arkadaşlar müzik bence bu şekilde sidik yarıştırılacak bir konu değildir . KASDAV zaten kendi başına elmayla armudu yarıştıran bir yarışmadır bence . Yarışmanın sıfatı Pop Müzik Yarışması diye geçiyor ama Slayer çalanlar 4 tane ödül alıyorlar(saygım var yanlış anlaşılma olmasın ben sadece olayın abesliğini anlatmak istedim).Ama ne yalan söyliyeyim bence biraz da doğru yere gitti . Niye derseniz adam açık açık biz buraya ödül almak için gelmedik diyerek bence değil 4 ödül , hepsini hakettiler .Buyrun nedenlerine;
Gerçekten müzisyen adam orda çıkar , çalar ve bundan mutlu olurdu . Çünkü o müziğini yapmıştır ve gerisi fasa fisodur . Ama malesef ego havuzu içinde boğulan arkadaşlar ödül alamadıkları için ölmüşlerdir .Arkadaşlar o bir cam parçası . O bir pena olsa dahi daha çok işe yarardı bana sorarsanız hiç değilse onunla gitar çalardınız . Ama o cam parçasıyla bi halt yiyemezsiniz . Sadece egonuz okşanırdı . Ve daha iyi çaldığınızı zannederdiniz . Bence hepsi bu.
Şimdi ödül alan arkadaşlara çamur atıyorum gibi bi durum olmasın ben hepsini kutluyorum (papa roach hariç) . Eminim bir atraksiyonları , bir farklılıkları olduğu için o ödülleri almışlardır .
Beşiktaş Anadolu evet iyi çaldılar çok güzeldi doğruya doğru ama Slayer çalan adamlarda çok iyi çaldı onların günahı ne ? Bana daha melodik geliyor diye Beşiktaş Anadolu'yu ben nasıl kayırabilirim ki? Onun dinleyicisi başka , onun dinleyicisi başka...Haliyle yarışma baştan konsepti garip ...
Neyse çenem düştü , herkese iyi geceler
3 Nisan 2005 Pazar | Yazan: -abacus-
Ne diye takıyorsunuz bu kadar anlamadım , altı üstü yarışma...1 tane ödül aldık kendimizle gurur duyuyoruz , ki alamasak da duyardık...Yaptığımız iş bizi ateşliyor , takdir edilip edilmemesi değil...Siz de aynı duygular içinde olsaydınız keşke de tartışma bu kadar uzamasaydı...

KHAL ritm gitaristi...
3 Nisan 2005 Pazar | Yazan: Noryth Aquanum
tek ing şarkı haydarpaşanınki değildi kadir has'ın bestesi de (within a second) adından da anlıyabilceniz gibi ingilizceydi...artık da bırakın yani gs lisesi bile siizn kadar çırpınmadı amma içinizde patlamış seneye daa çok çalışın da alın...alamadınız diye ne amca-dayı muhabbettiniz kaldı ne de ona buna bk atmanız yahu!!!
3 Nisan 2005 Pazar | Yazan: ragnarok666
bende oradaydım ve ortam şarkılar süperdi özellikle İZZET ÜNVER LİSESİ muhteşemdi altyapısı çok iyiydi grup elemanlarının hepsi birbirinden süperdi kıyafetleride çok alımlı ve etkileyiciydi elektro bas bateri süper çalıyorlardı kısacası HARİKAYDI....
3 Nisan 2005 Pazar | Yazan: burcu1989
hpal'ye..
eğer besteniz dediğiniz kadar iyi olsaydı en azından bi derece alırdı değil mi? aa ama tabii, siz müzikle profosyonel anlamda uğraşıp orada jüri koltuğuna oturmuş insanlardan daha çok anlıyorsunuz müzikten özür dilerim! bestemiz TAM OYLA birinci oldu ve hala bazı iddialar ortaya atılıyor; şike, "karar vermekte bir sorun", müzikten anlamama vs faktörlerin TÜM jüri üyelerine birden yansıyabileceği görüşündesiniz, saygı duyuyorum! vokalinizi tebrik etmekle birlikte, yenilgiyi kabul etmenizi umuyorum-ki bir rekabet bile söz konusu değildi bence bestemizin sizinkinden üstünlüğü gayet açıktı-, kasdav başlığının altına "artık kasdavdan bahsetmeyelim" yazan zeki insanı da tebrik ediyorum..isteyen istediğinden bahseder ,okumak zorunda mısın?
sevglier, saygılar...
3 Nisan 2005 Pazar | Yazan: oceanspray
şeytan diyo gir lpg ye kazan liseyi oku gene katıl kasdav a..yarışmayı izlemiyenlerde iron maiden zanneder bütün okulları..tüm basçılar steve harris tüm vokaller bruce zaten..
kardeşim abartmayın alt tarıfı pek bi özelliği olmayan yarışma..önemli olan tecrübedir..hiç bir grup zart diye bugünlere gelememiştir (95 sonrası ezik alternatif grupları hariç..allah belalarını versin) adamlar 20 kişiye konser vererek başladılar bu işe siz 5000 kişiye çalıyorsunuz finale kalıyorsunuz iyi kötü ödül alıyorsunuz daha ne istiyosunuz lan çükünüze madalya mı taksinlar !! finale kalmak bile başarı ki ödül alanlar bile ağlıyorlar cidden anlamıyorum sizi ya !!
3 Nisan 2005 Pazar | Yazan: baranthalas
arkadaşlar ben FİKRET ERTAN şeyh şamil lisesinin gitarist iym ...
öncelikle layne staley kim çıkaramadm ama yorumu ve desteği için çok teşekkür ederim . orda inanılmaz saaalam rakipler vardı onlarla yarışmak gerçekten gurur vericiydi ... ama çok önemli bir nokta şudur ki : yazılan entry leri itinayla okudum ve insanların ''MÜZİĞİN YARIŞMAK İÇİN YAPILMIYACAĞINI UNUTTUĞUNU GÖRDÜM'' ...

BAKIN KASDAV ŞİKELİDİR , HİLELİDİR , SOUNDCHECK LER BERBAT , HAKKIMIZ YENDİ , DEDKORKUT ÇIKMAMALIYDI DİYEN VE YARIŞAN TÜM ARKADAŞLARIMA SÖYLÜYORUM ....

müzik bu tür şeyler için yapılmaz en zaından yapılmamlıdr bu sadece senin kendini gereksiz yere üzmene neden olur ..
sen git , çalış , yaptığın işe ruhunu koy ve bunu o sahneden seni destekleyen desteklemeyen tüm insanlarla paylaş .... 5 bin kişye bildiğin , inandığın müziği göster we onların yapıcı eleştirileriyle kendini geliştr . tabi ki hakkını alman lazım buna bende katılıyorum ama hayat adil değil .
ve en önemlisi kasdav da ödül alamamış olman senin onlardan daha odun , bu işten anlamayan , hiç bir ışık barındırmayan bir mahlukat olduun anlamına gelmez ....
bu müzisyen olma yolunda bir tecrübedir ... ben bunun için katıldım , tanıştığım onca müziksever arkadaşta bu işten kazancım oldu . umarım bunu sizde farketmişsinizdir ... siz kazandığınıza bakın kaybettikleriniz bir cam parçası , bir levis pantolandan fazlası değil ... basit bir felsefe güdün abi non-stop go on .... detaylar da kalmayın . böyle herşey den anlayan aaar abi gibi konuştum ama lütfen yanlış anlaşılmasın herşey bittikten bi hafta soora hala tartışılması gereksiz bence ...

bireysel not: ILLUSION hakkımda yaptığın yoruma katılıyorum öyle adamlar varken bana ödül düşmezdi . ama alycı bir karakter gütmen kırıcı..... poh poh lanmayı asla beklemedim(dik)


sadece emeğe biraz saygı... kardeşim . sanada müzk hayatında başarılar.
3 Nisan 2005 Pazar | Yazan: fikret ertan
ya bişii dicem bi ara Kasdav'da özel seçilmiş 10 gruba Galatasaray ITM Akademi'den profesyonel (!) kaset çıkarılcağını söylemişti sunucu kız ondan haber var mı ¿
2 Nisan 2005 Cumartesi | Yazan: eva_seboist
niye 2 bass kullandınız ben anlamadım ya çok kastım ama bi anlam veremedim..meğersem sesi kısıkmış birinin hahah :) gerçi hala anlamış değilim...neden 2 tane kullandınız :))
2 Nisan 2005 Cumartesi | Yazan: baranthalas
Evet aynen katılıyorum sana "s**ilmiş g*tün davası olmaz "=))

Sonuçta şu bir gerçek : Bütün jüri üyeleri tartışmasız HASAL'ı 1. seçti. Demekki besteleri gerçekten çok iyiydi ve 1. oldular. Helal olsun hepsine.
2 Nisan 2005 Cumartesi | Yazan: BloodySoil
bi laf vardır bekçim bi denem kızacak şimdi yazarsam bari sansürlü yaziim..s**ilmiş g*tün davası olmaz diye..fenerin efsanevi kanat oyuncusu ümit özatın hazırlık maçında dediği gibi önünüzdeki maçlara bakmanız gerek..ağlamak çözüm değil...çalışın sene kasdav da kralını çalın şarkıların..yok bunun 46151351513. kuşaktan kuzeni nev miş de şu okulun bestesini aslında james hetfield yapmışmış yok bu dans edenler aslında insan değil androidmiş falan boş iş bunlar önünüze bakın (ofsayt cümle oldu ya neyse)
2 Nisan 2005 Cumartesi | Yazan: baranthalas
Normal şartlarda bu tartışmaya girmemem lazım ama ben hala neyi tartıştığınızı anlamıyorum birbirinize zarar vermekten başka bişe yapmıyosunuz! Kazananları tebrik etmekten başka yapacağımız birşey yok (ki ödülü alan arkadaşımız ise bunu seve seve yapmamız lazımdı) .İnanın bende bir sürü idda atardım ortaya ama bu okulumuzu vede orkestramızı kötülemek ve küçültmekten başka birşey olmaz.Arkadaşlar artık olmuş olaylara değilde gelecek olan yarışmalara bakın bence ve kazananlar için bu güzel müziğe devam etmeleri ve kaybedenler için de başlarına gelen her türlü olumsuzluklar onlara gaz olarak dönmesinin dilekleriyle... (saint benoit erkek solisti okan)
2 Nisan 2005 Cumartesi | Yazan: okitoki
hımms
öncelikle her fırsatta olduğu gibi hem hasal yorum grubunu hem hasal beste grubunu hem de hasal dans grubunu tebrik ediyorum. büyük bi başarı bence! hepsine de bu sevinci bize o gün yaşattıkları için teşekkür ederim.

haydarpaşa rtim gitaristi umutcum, bikaç şey yazıyım dedim yaptıın suçlama ile ilgili. aşağıda da yazıldıı gibi ortak müzik çalışmaları için girişimlerde bulunan iki okulun öğrencisiyis. müzikle ilgili bir atraksiyona girişildiğinde devlet okullarında ne kadar çok maddi ve manevi desteğe ihtiyaç duyulduuğunu HASAL ROCKDAYlerden sen de biliyorsun. gönül isterdi ki bu kasdav sevincimize sen de manevi desteğini gösterip ortak olsaydın ama nedense haksız bikaç suçlama da bulunmuşsun. suçlamayı çürüten sözcükler benden önceki arkadaşlardan sana iletilmiş o yüsden ben tekrarlamıyorum.
sölemek istediğim şey; adam gibi müzik yapmak hepimizin elinde. olay 5000 kişiden sadece 20sinin anlayabileceği bir eser koymak değil ortaya kasdavda. eminim ki haydarpaşa uzun senelerdir kasdava katılan bir okul olarak kasdavın ne tür müzik istediğini çözmüştür. bence 1. gelen HASAL BESTE'si tam dinleyicinin ve kasdav jürisinin istediği tür bir beste. ben değil, o gün bostancı gösteri merkezinde etraftan gelen alkışlar ve haykırışlar söylüyor bunu.
keşke çok konuşmak yerine daha adam gibi eserler ortaya koysak. suçlamalar da bulunmak kolay sanırım. asıl önemli olan müzik yapmak. ortaya konulmuş bir emek var, dökülmüş bir ter var, ve hakedilmiş bir 1.lik var. lütfen biraz saygı...
2001 senesindeki başarınızdan dolayı da kutluyorus ve başarılarınızın devamını diliyorus. HASAL mezunu baterist......
2 Nisan 2005 Cumartesi | Yazan: •chimera•
bn mahmut, hüseyin avni sözen'in beste grubu bassçısıyım!!
Bn hayattaki en büyük aşkım olan müziği yapmaya çalışıp, kuzeni dedikleri, uzaktan akrabam olan Nev'in beni tanımaması için şapkayla sahneye çıkıyorum, hiçbir şekilde aileme bile haber vermiyorum, kendi müziğime başkalarını katmadan, en çok sevdiğim işi yapmaya çalışıyorum, başka okullardan yüzüme gülüp, bana arkadaşım diyen kişiler ise böyle iftiralar atıyorlar!! Benimle bu konuyu konuşmadan kendi kafalarından yazılar yazırolar!! Burda müzikle uğraşan birisi olarak olarak özür bekliyorum!! buradan dilemicek ise, lütfen benle bi konuşma nezakatinde bulunsun!!!
2 Nisan 2005 Cumartesi | Yazan: _Judith_
evet HASALın jüriden tam oy alarak ve gerektiği gibi çalışarak elde ettiği zaferi çekemeyenler kendini gösterdi. sana iki şey söyleyeceğim.. 1- o akşam jüride nev yokmuş.. 2- olsa bile bütün jüriye "hadi hasalı birinci yapalım" diye baskı mı yapıcaktı? ingilizce beste yapınca derece mi almak gerekiyor anlamadım? o zaman ben de bütün şarkı boyunca "ich liebe dich " diyim. hadi tek almanca beste bende beni birinci yapın! oldu mu? az çalışıp kasdava çıkmak ne zamandan beri çok çalışmaktan daha fazla takdire değer bişey oldu ki? çalışsaydın işin ne? o laf söylediğin hasal üç ay önce gelip bana "aman öğrenci birliği başkanınızı görmem lazım sizin rockdaye çıkmak istiyoruz bizi bir dinlesin" dediğin okul oluyor dikkatini çekerim. bizim okulun konseri için bir dilenmediğin kalmıştı. madem bu kadar şerefsiz (!) bir okuluz niye bu kadar kastın? tebrik edip büyüklük yapmak çok mu zor geldi bu açıklamanla insanların gözünde daha da küçüldün bence. torpil yaptırdı dediğin insanlar da "arkadaşım" dediğin insanlar. asıl adinin kim olduğunu herkes görmüş oldu böylece..
saygılar.. hasal YORUM bassçısı ...
2 Nisan 2005 Cumartesi | Yazan: oceanspray
Umut çok üzüldüm bu talihsiz açıklamalarına.. Orada yapılan anonsu herkes dinledi, sen de biliyorsun hicbir hileye basvurmadığımızı.. Nev in basçımızın Mahmut olduğundan hebri bile yoktu elemelerde, final günü juride olmadığını gördüğü zaman söyledi Mahmut kendisine.. Okulumuzu bilen bilir juriye yedirecek paramız yok, bu nedenle diskalifiye olan okullar varken biz nası para yedirip birinci olduk anlayamadım.. Tüm juri de tam puan verdi.. İyi para vermişiz (!).

Ayrıca biz arkadaşız Umut belki unuttun ama.. Hani beraber çalışıyorduk, ortak konser verecektik.. Belki siz de bizim kadar çalışsaydınız daha iyi olurdunuz.. Keşke bir tebrik etseydin.. Yazık olmuş..

Hüseyin Avni Sözen solisti..
2 Nisan 2005 Cumartesi | Yazan: •LilianGee•
DAMLACIM CHOK DOGRU SOYLUYOSUN...
ARKADASLAR GERCEKTEN İYİSİYLE KÖTÜSÜYLE CHOK GUZEL Bİ YARŞMYD...
ÖDÜLLER SAHİBİNİ BULDU VEYA BULMADI BİLMİYORUM AMA
BENCE ÖNEMLİ OLAN ÜZERİNDE 8.KASDAV.. VS YAZAN BİR ÖDÜL DEĞİLDİ
EGER SİZ ORDA GERCEKTEN İYİ BİR ALKIŞ ALDYSNZZ EN İYİ ÖDÜL BUDUR...PARA ŞİKE HEPSİNİ BOSHVERİN ORDAKİ YARIŞMACILARIN HEPSİ BİRBİRİNDEN BAŞARILIYDI BENCE HERKES KAZANDI
UNUTMAYIN ARKADAŞLAR KASDAVI KASDAV YAPAN BİZLERİZ....
VE BUNUNLA ÖVÜNMEMİZ GEREKİYOR...
ARTIK GEREKSİZ TARTIŞMALARI BIRAKIN...
O YARIŞMAYA KATILAN HERKES GEREK KULİSTEN GEREKSE TRİBÜNLERDEN MÜTHİŞ ALKIŞ ALDI...
ZATEN ÖNEMLİ OLAN DA BU...
ZAMAN AYIRIP BU YORUMU KUYAN ARKADAŞLARIN HEPSİNE TEŞEKKÜR EDERİM...
2 Nisan 2005 Cumartesi | Yazan: dEaThAnGeL_89
ya bence ahmet buhan lisesi müthişti...davulcusu da çok iyiydi!!!feridunda müthişti hareketler falam bence süperdi..yannız sadece solistleri sözleri unuttu galiba o kadar onun dışında bence çookk iyiydiler tebrik ederim yani!!!bence sitelerine girip bi dinneyin diğer coverlarını falam!!!...
2 Nisan 2005 Cumartesi | Yazan: yyeelliizzz
tr_nirvana sanırım sen HASAL 1.lik ödülünü almadan önce sunucunun yaptığı anonsu duymamışsın. bütün jüri üyeleri 1. bestenin hangisi olacağı konusunda hemfikirdi sunucunun söylediğine göre. Ayrıca o jüri üyelerinin arasında Nev yoktu finalde ama sen bunu da farkedememişsin. Vokalinizi tebrik ediyorum gerçekten çok iyiydi ama bestenizin ödül alamamasına şaşırmadım. Bu arada demek ki 7 saat çalışma yapmak yetmiyormuş. Bu yarışma herkese aynı zamanda duyuruluyor, çalışsaydınız. Az çalışıp çıktığını söyleyince karizma mı yapmış oluyorsun?

Vefanın dereceye girmesini ben de bekliyordum açıkçası, diğer bestelerden bir tek onu sevmiştim.

Baalorc un da en iyi yorum ve en iyi orkestra dallarında 1. olacağını düşünmüştüm, ama besteleri anonim melodilerden oluşuyordu ve ödül almaları beklenemzdi.

...Hüseyin Avni Sözen Anadolu Lisesi bateristi
2 Nisan 2005 Cumartesi | Yazan: maximus
tr_nirvana bir yanlışın var sanırım çünkü biz geçen sene egale ettik galiba rekorunuzu 4 1.lik 1 2.likle en iyi orkestra en iyi yorum en iyi sahne performansı en iyi kız solist 1.likleri ve beste 2.liği. Ama tabi o bizim için geçmişte kaldı sadece güzel bir anı olarak!
2 Nisan 2005 Cumartesi | Yazan: okitoki
:) biri sizi gözetliyor..
2 Nisan 2005 Cumartesi | Yazan: mitolojik
bu söz banaysa ben gidiodum euhea :p ama bu sene daha bı costuk ya gecen sene de güzeldi ama .. bidahaki seneyı ıple cekıyoruzz
2 Nisan 2005 Cumartesi | Yazan: şok şevimli
bütün kültür ele geçirmiş yav burayı..biz geçen sene sahnede yırtınırken nerdeydiniz ey kültür :) gerçi geçen sene buraya yazanlarn çoğu liseye gitmiyodu ya neyse :)
2 Nisan 2005 Cumartesi | Yazan: baranthalas
inanmıyorum ya bı ınsan bızım okulu yanı kulturu kıskandıını bu kadr mı guzel ıfade eder ya helal sana bnce sen dans yarısmasına katılcaınıa kompozısyon yarısmasına falan katılsaydın bu bı yarısma ole hıc bı hoca calıstırmadıan katılcaksnız falan dıye bı kıstas yok sız de calıssaydınız ...ama harbıden de taklıt wardı yanı bız dumur olduk asıl sızın dansı gorunce yuh bu kadrmı ozentılık taklıt olur diye yanı yuh! nedııım helal taklıt yarıması olsa belkı hos olurdu bırıncı olurdunuz ama malesef dııl:( üzgünüm...
2 Nisan 2005 Cumartesi | Yazan: şok şevimli
ses düzenindeki gariplikler nedeniyle çok fazla cross duyulmuyordu kaynamış olabilir senin twinler arada..keşke her okulda aynı kalitede ses alınabilseydi..ama teknisyenlerin de yapabileceği pek birşey yok aletler dandikti..

şarkıya kendi yorumunu katabildiysen ve başarılı olduysan ne mutlu sana dark trone..zaten önemli olan kendinden birşeyler katabilmek
1 Nisan 2005 Cuma | Yazan: baranthalas
www.Kasdav.net - Kasdav 'cıların Buluşma Noktası...
1 Nisan 2005 Cuma | Yazan: unsalyilmaz
baranthalas yorumların için teşekkürler... franticdrummer hakında düşündüklerine katılıyorum ancak orda twin pedal yoktu ama bende vardı ben tama iron cobra twin pedal getirdim. yani parçada kullandım... başındaki ataklarıda yaptım ama parçanın orjinelindeki soundla ordaki sound bir olamaz zaten....
kendinize iyi bakın... yorumlarınız için teşşekkürler
1 Nisan 2005 Cuma | Yazan: dark trone
FranticDrummer sende hafiften bir "ufak dağları ben yarattım hüealayn" havası seziyorum..niye üstüne gidiyosunuz ki elemanın adam birerbir aynı atağı yapmak zorunda değil..hem ayrıca ordaki davulda twin pedal yok twinli atağı yapmamış olması doğal..şarkının orjinalini daha doğrusu kurban versyonunu dinlemediğim için yorum yapmam pek doğru olmaz ama benim hoşuma gitmişti s.c.m.a yorumu
1 Nisan 2005 Cuma | Yazan: baranthalas
Bazı arkadaşlar ödül aldıkları için artık bir ortama girdiği zaman müzikle ilgilenen diğer kimselerin ceket iliklemesini filan bekliyor . Yarışmayı bu kadar ciddi bir ölçüt olarak almaları yazık bence , çünkü öyle örnekler görmeye başladım ki -yanlış anlama olmasın genel konuşuyorum- adamlar nerdeyse ordan aldıkları ödülle bilgi üniversitesi müzik bölümüne burs başvurusu filan yapacaklar.
1 Nisan 2005 Cuma | Yazan: -abacus-
Kazanamıyan gruplar elbette sike var der.Nede olsa''kedi ulasamadıgı yere mindar dermis

rockschoolun yaptigi bu yorum bana mantikli gelmiyor...
bize okulumuzun muduru bile hic birinci olma hayali bile kurmayi derken, kulis arkasindaki havayi soluyunca birde sahneye cikip jurideki insanlarin suratina bakinca ne olacagi belli oluyor.... nese ya amacim tartismak degil.. ayrica zombienin alt yapisini farkli bi sekilde yapmaniz guzeldi...
1 Nisan 2005 Cuma | Yazan: r_mortis
Bu arada yanlış anlamadıysam o gitaristin adının Cihan olması gerekiyor. Merak eden bi arkadaş vardı da...
31 Mart 2005 Perşembe | Yazan: kittiekfl
peki gerek yok dostum da.. bunu lutfen bilen insanlara bir sor.. o zaman oorenmis oluruz ikimiz de nasılms sarkının bası.. bir kere sarkının basını bir klavyeci olarak ben calıyorum zaten.. =) ama floor tom la vs. degil twinle trampetle.. anladn mı?.. cnku oyle kaydı dinle gor.. onemli degil o ben elestiri yapmadım olumsuz sadece batuya o aslında oyle degil demek istedim ok?.. kndnze iyi bakın..
31 Mart 2005 Perşembe | Yazan: J_Rudess
Öncelikle şunu söylemeliyim kendi okulum diye demiyorum ama Kültür Koleji gecenin en iyi performansını yaptı ve bence başka birçok ödül daha haketti. Mesela benim em kışkırtıcı (!) perfprmanstan anladığım Avrupa Lisesi değildi. Tamam güzel söylediler onlar da ama bence o ödül bizim okula gelmeliydi.
İkinci olarak dans grubumuz hakkında bu kadar çok tartışma olması yersiz. Kızlar çıktı dans etti ve kazandı. Hatta bana sorarsanınz geçen yılki dansaları çok daha güzeldi.

Bu yıl yarışmacı olarak katılma şansını ne yazık ki bulamadım. Umarım seneye bu şansım olur da iyi ya da kötü burada benimle ilgili yorumlar da yapılır diye düşünüyürum. Bi de şu var ki yarışmacı olarak katılmakatan daha eğlenceli olabileceğini düşünüyorum seyirci olmanın. Yani önlerde görmek için kasmak ya da oturmaya çalışmak yerine ortalıkta kafa sallayıp dans etmek sonra bir hafta boyunca boynunun tutulması gibi hadiseler çok daha fazla zevk verebiliyor insana.
Güldük eğlendik şarkı söyledik. Bi kasdavı daha geride bıraktık. Ödül alan veya almayan bütün yarışmacıları özgüvenleri içn tebrik ediyotum ama seneye kapışıcaz ona göre!!!
31 Mart 2005 Perşembe | Yazan: kittiekfl
J_Rudess... Sarı çizmeli mehmet ağa nın başını bigün stüdyo ya gelirsin bantan veririz dinlersin sonra üstüne ben çalarım bakarız aynısımı ya da değilmi ok?
31 Mart 2005 Perşembe | Yazan: dark trone
franticdrummer'a ... demekki sağlam çalınca ödül alınıyomuş ne diyiim sana.....................
31 Mart 2005 Perşembe | Yazan: dark trone
beşiktaş sakıp sabancı anadolu lisesinin klavyecisi olarak öncelikle şunu söylemek istiyorum ki bizim diğer devlet okullarından imkan olarak hiç bi fazlamız yok..dışarıdan öyle gözüktüğüne bakmayın okulumuzun biz de ne hayallerle gitmiştik ama...son 1 ay okula gitmeyip stüdyolarda...bozuk estrumanlarla filan idare edip çalıştık..biz de bu sene ilk defa katıldık..mutlu olduk..seneye de mezun olmadan bi daha katılmayı isteriz..ayrıca galatasaray lisesi ve haydarpaşa teknik lisesindeki arkadaşlar ilgi alaka ve yardımlarından dolayı çeok teşekkür ederiz grupça..biraz geç oldu ama ancak bilgisayar bulabildim neyse...güzel bi yarışmaydı..o kadar kusur da oluyor her zaman..
31 Mart 2005 Perşembe | Yazan: parraxionide
sevemedim kara gözlüme lafı olan varmı bu yorum konusunda......
...
...
...
...
...
31 Mart 2005 Perşembe | Yazan: samanasuke
ama işte bi de şu da varki bu eurovision değil....oda bi fiyasko sonuçta ama....
31 Mart 2005 Perşembe | Yazan: ırmak
nerdeyse bi hafta geçti hala yok o bizden çaldı yok asıl onlar bilmemkimden çaldılar diyosunuz.. tamam belki ödüller gerçekten yanlış verilmiş olabilir, bilmiyorum, ama sindirememek derler bu kadarına da...
31 Mart 2005 Perşembe | Yazan: iel_baphomet
ya arkadaslar uzaktan bakınca biraz haklı gibi gözüküyorsunuz. Dede korkutun solisti aydın arkadasımızın sesi kusura bakmasın ama pek de yeterli değil.Ama bence söylediği sarkılara kendinden bisey katıyo;insanı havaya sokmayı iyi beceriyor.Hem diğer ülkelerin sarkılarının da pek iyi olacağını zannetmem.Ayrıca bence eurovision a rimi rimi ley gibi bi parca gidiyosa; papa roachla hayli hayli temsil edilebiliriz diye düşünüyorum...
31 Mart 2005 Perşembe | Yazan: Ceronimo
abartma arkadaşım ya takılayım dedim...
31 Mart 2005 Perşembe | Yazan: •AMYLEE•
benimde katıldığım bi konu var PapaRoach ile ne kadar bi ülke temsil edilebilirki diye düşünüyorum tabi bu benim görüşüm ama....longa gibi türk ezgileirni taşıyan bi şarkı bi de BAALorc un o süper yorumuyla emin olunki türkiyeyi çok iyi temsil ederdi...neyse artık yapıcak bişey yok ....
31 Mart 2005 Perşembe | Yazan: ırmak
sertugba demiş ki:
(...Hala boğazlarım ağrıyor.. ben bu kadar yırtındığım (+ pankart v.s.) çaba sarfettiğim bir aktivite daha hatırlamıyorum :))

AMYLEE demiş ki:
amma yaptın daha neler...abartının da bu kadarı!!!koptum yaa...hala boğazın mı ağrıyo..?=)


yarışmanın ardından geçen sürenin uzunluğuna bakıp bu tarz alaycı bir yorum getirmeni anlayışla karşılayabilirim.. ama böyle peşin hükümler vermeden önce (eğer ilgini bu kadar çekmişse) bir araştır derim.. zira senin "koptuğun" bir olay başka bir insanın rahatsızlığının nüksetmesi ile ilgili bir sağlık problemi olabilir.. ve ben boğazlarım kan çanağına dönmüş bir şekilde günlerce dolaşmış ve badamciklerimin alınma ihtimalinin bir kez daha gündeme gelmesine yol açacak kadar çok acı çektiğim bir olayı hiç de gülünç bulmuyorum!!!
31 Mart 2005 Perşembe | Yazan: sertugba
sevemedim kara gözlüme lafı olan varmı bu yorum konusunda......
31 Mart 2005 Perşembe | Yazan: samanasuke
şimdi bazıları yorum olayını anlamıyor..yorum birebir çalmak değil kendinden birşeyler katmaktır..nası oluyo la bu diyen arkadaşlara metallica nın garage inc albümünü tavsiye ederim..ya da six feet under ın ac dc coverlarını..

bir şarkıyı alıp aynısnı çalarsanız bence bi boka yarmazsınız..çünkü zaten aynısını çalan var niye siz bi daha çalıyorsunuz ki ? kendinden bir şey katmadığın sürece aşağıda denildiği gibi gitarpro muamelesi görürsün (gitarpro olayına baya güldüm helal olsun süper yakıştırma)
ama şöyle kendinden birşeyler katsan, tempoyu deiştirsen araya sololar koysan nakaratı uzatsan cart yapsan curt yapsan ne biliim slow bir şarkıyı safkan rock a dönüştürsen..yorum budur adı üstünde..
31 Mart 2005 Perşembe | Yazan: baranthalas
sen de cok sagol .. siz de sicak kanli insanlarsiniz, sagolun varolun. yorumun yorumu da güzel olmuş elinize sağlik hepinizin..
ben daha sari cizmeli mehmet aganin Can'in caldigini bilmiyordum ve anons yapildiginda cok ilgimi cekti cunku o sarkinin basi baya guzeldi davul kismi yani.. basini dinledim tabi ki sarkidaki basi oyle degildi ama hosuma gitti onun yaptigi da ve sarkinin ritmini deistirmis o da sarkiya gitmis bence. ama dedigin gibi sarkinin basini kurban baya iyi yapmis onun aynisini calmadan o havayi vermek cok zor bence de..
30 Mart 2005 Çarşamba | Yazan: WarBringer
Ayrıca bu dalın ismi "yorum" direk parçayı çalın değil ki öyle olsa "Guitarpro sponsorluğunda yapılan yarışmamızı Dede korkut Lisesi kazandı derlerdi"


hahaha cok dogru bencede
30 Mart 2005 Çarşamba | Yazan: JasonBassPlay
Bu arada offical websitemizde 3 tane cover kayıt var indirebilirsiniz.. Garajdaki sitemize yorumlarınızı bekliyoruz...
30 Mart 2005 Çarşamba | Yazan: Lost_Soul
Ahmet Buhan Lisesi'nin gitaristi Feridun.. Evety arkadaşlar yaa basçımız çıkmamıza 3 grup kala pedalda sorun yaşadı ve moralimiz direk bozuldu.. Benim de sahnede en başta pedalın tuşu takıldı ona yumruk atmak zorunda kaldım sonra öttü felan.. geri parçanın ortasında düzeldi ama onun moral bozukluğu ve paniği yeterdi.. Davulcumuzun(can) da parçanın başını güzel çalıyo gibi geliyo bana.. Hem orjinalinde çift flortom var ama orda tek flortom vardı ondan size orjinal gibi gelmemiş olabilir..

Neyse ya bi daha KASDAV'a katılamicaz çünkü mezun oluyoruz bu sene.. Gerçekten çok üzülüyoruz bu yüzden :(( herşeye rağmen cidden keyifli oluyo herşey..

Bu arada arkadaşlar kasdav a katıldığımız orkestranın websitesi var.. http://magna-carta.garaj.org

official web sitemiz ise : http://users.cjb.net/magnacarta
30 Mart 2005 Çarşamba | Yazan: Lost_Soul
ama en azndan bası aynı olablrdi cunku werememis havayı bası snki.. e tabi ki burda Baal lı biri olarak "yorum" un ne demek olduunu biri olarak insanların zaten yorum katmasından yanayım her zaman bilirsiniz ki anlamıssınızdır zaten sarkıdan da hepsi yorum olmasına ragmen zaten kendi icinde bile yorum vardı ki arkadaslar baya bir lafını etmislerdi "bu, bu gidisle yorumun yorumu olucak iice die" =) ama bnm bunu soylememdeki neden yani sen demistin ya hani basını ogrenmek istiyordum vs. die.. sdc sna aslnda oyle olmadıgın anlatmaktı hepinizi cok seviyorum son derece sıcakkanlı insanlar.. bir klavye icin ettiginiz onca tesekkuru unutamam zaten.. samimiyetiniz icin bir kez daha tesekkurler keal.. gorusuruz daha zaten..
30 Mart 2005 Çarşamba | Yazan: J_Rudess
sarı çizmeli mehmet ağanin davulu bence güzel ve uygun olmuştu eleme gününde benim de dikkatimi cekti aynisini calmamasi canin ama sonucta sarkiya oturmusmuydu? ataklar falan da yerinde ve iyiydi..
bu arada studyoda yapmadigim bi suru atak yaptim ben de sarkida konser heycani gaza getirdi sanirim beni... sasirmis bizim gitarlar falan da baya =) cunku sonucta bizim caldigimiz sarkinin davulunda cok da atak yoktu olanlari da cikardim ve tum ataklari kendim yaptim. hicbirini orjinalinda bulamazsiniz =P
30 Mart 2005 Çarşamba | Yazan: WarBringer
Ayrıca bu dalın ismi "yorum" direk parçayı çalın değil ki öyle olsa "Guitarpro sponsorluğunda yapılan yarışmamızı Dede korkut Lisesi kazandı derlerdi"
aynen katılıyorum
30 Mart 2005 Çarşamba | Yazan: witchking
sertugba demiş ki:

(...Hala boğazlarım ağrıyor.. ben bu kadar yırtındığım (+ pankart v.s.) çaba sarfettiğim bir aktivite daha hatırlamıyorum :))

amma yaptın daha neler...abartının da bu kadarı!!!koptum yaa...hala boğazın mı ağrıyo..?=)
30 Mart 2005 Çarşamba | Yazan: •AMYLEE•
sanırım sarı çizmeli memo aga da wah problemi yaşamış basçı..cak içinde mi ne kırılmış aletin o yüzden kullanamamış..ama başka bi okulda olabilir emin diilim fellik fellik wah arıyan biri vardı sadece onu hatırlıyorum..

ah alican olucaktı ki davulda o zaman görürdünüz kim en iyi davulcu :)
30 Mart 2005 Çarşamba | Yazan: baranthalas
Dede korkutdan bi arkadaş türkiyeye birinciliği getiricez demiş ama hiç düşünmüş mü acaba başka ülkeler bilinçsizce ülkeleryle yakından uzakdan alakası olmayan şarkıları yorumalyan okullarımı yollamışlar oraya acaba.. ülkemizin ülkemiz ezgilerini taşıyan onları en güzel şekilde betimleyen BAAL ın yorumunu gönderşlmesi gerkirdi. Ayrıca bu dalın ismi "yorum" direk parçayı çalın değil ki öyle olsa "Guitarpro sponsorluğunda yapılan yarışmamızı Dede korkut Lisesi kazandı derlerdi"
30 Mart 2005 Çarşamba | Yazan: x-ecutioner
ama abi "sarı cizmeli mehmet aga"nın bası oyle degil ki.. =))) sarı cizmeli mehmet aga'nın davuluyla uzaktan yakından alakası yoktu can'ın caldıı davulun.. :)
30 Mart 2005 Çarşamba | Yazan: J_Rudess
ben de ilk başta o ödülün bana verildiğini duyunca oldukça şaşırmıştım yani en iyi davul falan diye bi ödül vereceklerini bile tahmin etmiyordum ve bilmiyordum doğrusu. ama bende konserin videosu. neredeyse her okulun yorum ve besteleri var. finalin olduğu günün ertesi günü yani pazar gününden beri defalarca izledim o görüntüleri. dikkatimi çeken bi ahmet buhan lisesinin davulcusuyla slayer calan arkadaşlarin davulcusu vardi. ahmet buhan lisesindeki arkadaşla elemelerde ben crash ararken taniştik ve crashini paylaşti benimle sağolsun ve bi de sari çizmeli mehmet ağanin başını nasil yapacağini merak etmiştim öylece de dikkatimi çekmişti ve cidden cok iyi caldiğini söyleyebilirim. slayer calan arkadas ise biraz acemiydi sanirim. onun dişinda iyi davulcular vardi tabi ki ama final görüntülerini izlediğimde arada ritm kaciranlar , ritm değişirken metronomu da değiştirenler çoktu ve en çok da ataklardan sora ritm kaciranlar ve geride kalanlar vardi.. arada bunlari yapmayan davulcu sayisi 4-5e indi zaten ve bunlar arasinda da belli bi tercih yapildi. bunun ben ya da başkasi olmasi çok da önemli değil ama ben de çok profosyonel olduğumu iddia etmesem de orda ödül almayi hakkettiğimi düşünüyorum. ahmet buhandaki arkadaş Can'in da cok iyi olduğunu düşündüğüm için onla beni ayiramadiklarini söyleyip ikimize birden ödül verilmesine de oldukça sevindim..

bi de konuşmalari ve yorumlari kesinlikle değiştirmeden bir kaç olay anlaymak istedim.
ben ödül almamiştim daha, biz grup olarak ilk ödülü ( en enerjik sahne performansi) almak üzere sahneye ciktik ve orda athenanin gitaristi bana "sen kenan evrenin davulcusuydun dimi?" diye sordu ve ben de "evet" deyip gülümsedim hafif beni hatirlamasi güzel bi olay diye düşünmüştüm. sonra " sen iyi çaliyorsun baya" demişti (cümleyi kelimesi kelimsine hatirlamiyorum). sora ben de sağol falan dedim o sirada resim cektirdik beraber ödül için ve sahneden inerken tekrar " sen devam et calmaya aferim" falan deyip sirtima vurdu hafifçe.. ben orda daha ödül almadiğim için olayi çakmamiştim ama sonradan ödül alinca da neden öyle yorumlari özellikle yaptiğini anlamiştim..

onun dışında sahneden ödül alip indiğimde 7senedir davul caldiğini söyleyen bi arkadas (eksisozlukte baya sevilen bir kişiymiş nicki de farewell. reklam yapmak gibi olmasin tanimiyordum önceden merak eden araştirabilir diye soyluyorum) da gelip özellikle tebrik etti ve bir gün seninle studyoda calismak isterim falan dedi. bu da ayrica sevindirdi beni doğrusu.

sonra tekrar athenanin gitaristiyle fotoğraf falan cektirirken müzik hocamiza da benimle ilgili ve en iyi kiz solist dalinda ikinci olan gamzeyle ilgili cok ciddi olumlu yorumlar yapti..

kisacasi ogün ve sonrasinda aldigim her türlü elestri ve yorumlardan dolayi mutluyum..
sonucta herkesin benim hakkimdaki yorumu ayni olamaz. beğenenler de beğenmeyenler de olacaktir. büyüklük bunlarin hepsini hazmedebilmektir..
30 Mart 2005 Çarşamba | Yazan: WarBringer
bizim amacımız kimseyle kavga etmek değildi biz kültür kolejine taklit ediyosunuz demedik bize kültür kolejini taklit ediyosunuz dendi.yukarda allah var evet dansınız çok güzeldi evet kesinlikle güzeldi ama bizim bahsettiğimiz hocalarla değil kendi çabalarımızla bişyler yapıp biyere gelmekti ama öğrendikki bu işler bole yürümüyomuş,hoca gerekiyomuş.bizde gerekeni seneye yapmayı düşünüyoruz.kültür koleji hakkında torpilli olduğunu düşünmemizin sebebide kulis arkasında bikaç kişyi bitakım şeyler konuşurken duyduk ama tepkilerinize gore yokmuş.buna sevindim ne güzel demekki herkes hakkıyla yarışmış,sonuçlarda bu şekilde olmuş.ayrıca bahsettiğim kişi alper değilmiş benim bahsettiğim seyirciler tarafından bakıldığında sağ back te esmer hafif kıvırcık saçlı gitar çalan dı o kim acaba onuda öğrenebilirmiyim?=)
30 Mart 2005 Çarşamba | Yazan: lourdess
herkese selam arkadaslar ben mehmet rauf lisesinin (big in japan) gitaristiyim.yarisma hakkinda bende bi kac sey diyeyim dedim.
oncelikle tum gruplar cok iyidi herkese tebrikler.baslangicta galatasaray lisesinin kendime rakip olarak goruyodum nasil elendiler cok garip uzucu bisey olmali.ama iydiniz..
papa roach gibi bir adamin sakisiyla ulkeyi temsil edecegimiz icin biraz uzgunum acikcasi.ama umarim sonuc iyi olur.faithfulness'i soyleyen okul kimdi bilmiyorum ama superdi eger o vokal yapan kiz burdaysa tanismak istiyorum superdi tek kelimeyle cunku
ama birseye dikkat cekmek istiyorum ve bu canimi yakiyo acikcasi:))katilan gruplar iyidiler ama yorum olarak pek bisi yoktu.hatta bazilari dumduz aynisi gibi caldilar sarkiyi buna ragmen odul aldilar anlamiyoruM?orn.:still loving you sarkisini soleyen grup.ayni sekilde zombie de oyleydi.sadece ben degill nev ve hakanla birebir konustuk hepsi super olmus falan dediler sarkiya yorum icin.biz yorumda en azindan bi 3.lük bekliodk ama hic bisi alamadik.big in japan'i dinleyen arkadaslar solesinler abi bence ilk 3'te yer almaliydik.ama ne yazikki(!)jüri özel ödülünü aldik:)olsun sonucta o da bisi dimi?
yuzu gozu boyali gitarist gormusseniz iste o benimdir.hade eyvallah:)
30 Mart 2005 Çarşamba | Yazan: necrosamash
ay ay ay abi de dermiş bana :) birinci olduğunuzda affettim ya seni barış çubuğu tüttürdük falan :P
30 Mart 2005 Çarşamba | Yazan: baranthalas
yok BARAN ABİCİM ben sana dedm kasten demiyorum diee sana karsı özellikle yapmıyorummm öyle ağzımdan çıkıyo laflar:))ama sen bana inanmadın:.(
lafı hak ediyolar bizde söylüyoruzzz yanii dimi!!!!!!!!!!!!!
30 Mart 2005 Çarşamba | Yazan: babydoll
_st benoit kiz solisti_ meraba öncelikle herkese selamlarimi iletirim burdan...bu benim ilk senemdi kasdavda. simdiye kadar kasdav seyircisinin 2-3 kati kati kadar seyircinin önüne çikmisimdir ama 500-600kisilik senfoniyle birlikte ve koroyla ,açikçasi haytimda hiç bukadar yalniz kalmamistim sahnede. zaten beni kuliste gördüyseniz fazlasiyla afallamis bi halde dolasiyodum ortaliklarda:)ne oldugunu sasirmistim kuliste morlu siyahli bi elbiseyle ruh gibi dolasan ve aynaya yapisan sahis benim!hayatimda 1-2 kez o da zorla giydigim bi kiyafet içerisinde(o da müzikal oldgu için)kendimi dogal olarak rahatsiz hissetmistim ve bunun sonucu olarak rüküs yorumu yapildi. hayatim boyunca hep rüküs bi insan olarak zaten bu konuyla ilgili bi problemim yok ama sesime yapilan yorumlar için çok tesekkür ederim çok mutlu oldum:)beni ilgilendiren de zaten müzikal kismi benim isim bu! kuliste gerçekten çok bitkin bir haldeydim bazi arkadaslarin bana gülen yüzlerle baktiklarini ve beni tebrik ettiklerini hayal meyal hatirliyorum yarisma ile ilgili bi yorum yapmak istemiyorum jürinin takdiriridir saygi duyuyorum ve diger okullarla iletisime gecemedigim için çok üzgünüm hepsiyle tanismak isterdiim aralarinda çok saglam müzisyenler vardi(besiktas atatürk anadolu gibi).sonuçta hepimizin bigün yaptigimiz müzikle ortak bi noktada bulusacagina inaniyorum önemli olan suan için yarismalarin hayatimizda bi engel degil de bir tecrübe olduguna inanmak ve haytimizda hep kaliteli müzigin en birinci ödülü almasini saglamak.bu arada ödül alan herkesi TEBRIK EDERIMM!!
30 Mart 2005 Çarşamba | Yazan: _Lothlorien_
(...Hala boğazlarım ağrıyor.. ben bu kadar yırtındığım (+ pankart v.s.) çaba sarfettiğim bir aktivite daha hatırlamıyorum :))
Beşiktaş Atatürk Anadolu Lisesi ruhunu yaşatmak için orada bulunanlardan biriydim.. ve benim için çok hoş geçti diyebilirim..
Gruplar çok çok iyiydi.. Bir yararının olmadığını bildiğimden ve belki de artık 'ortam'ın bu enterasan sentezine istemeye istemeye alışmaya başlamış olduğumdan, ortalıkta boy gösterip, müzik adı altında yaptıkları hiçbir şeye benzemeyen kişilere uzun zaman önce sinir olmaktan vazgeçmişken izlediğim bu harika performanslar neticesinde piyasanın "boş" yardakçılarına bilumum küfürlerimi iletmeme yeniden neden olan bu organizasyon cümlealeme "bkz. yeni jenerasyon neler yapıyor!!" dedirtti adeta.. herşeyi bir yana bıraksak bile "bayrağa uzanan eller kırılsın!" ifadeleri ile dile getirilinden çok daha önemli olan mesajlar, gitmesi gerektiği yerlere Türk gençliğince yollandı.. ki bu bile yeterdi!!!
ödüllere gelirsek, hepsi diyemesemde birçoğu bende haksızlık olduğu şüphesini uyandırmadı.. ben daha fazla olacağını düşünüyordum ama sanırım bu konuda da gelişmeler yaşanıyor!!
BAAL (Beşiktak Atatürk Anadolu Lisesi) ile ilgili yorumlarıma gelirsek; yine müzikal ve sahne anlamında çok başarılıydılar! verdikleri emeğin kalitesi anlaşılmıştır sanıyorum! ama performanslarını izliyip iyi bulanlara şunu eklemek istiyorum ki; orada izlediğiniz gerçekten birşey değildi!! 1. oldukları Battle of the Bands'de de onları canlı izlemiş biri olarak yapabileceklerinin bundan çok daha fazlası olduğunu biliyorum! süre kısıtlaması gerekliliğinden kısmak zorunda kaldıkları performansları malesef ki gözle görülür şekilde fark yaratmış.-orjinalini dinlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum- Bir de (bilmiyorum bana mı öyle geliyor ama) ses sistemi çok kötüydü.. hiç bir şey anlaşılmadı ki!! gerçi sanırım bu jüri adına bir bahane olamaz!..
bir de belirtmeden geçemeyeceğim bir başka noktada sahnede yaptıkları bir show adına.. iki gitaristin gitarları arkaya atıp, sanki kenetlenmiş gibi çalmaya devam ettikleri (ek olarak ta gitaristlerden birinin vokal yaptığı o bölüm) orada gözükenden çok daha farklı (hoş) gözüktüğüne emin olabilirsiniz!! ki aynı hareketi bir başka okulun da yapmış olduğu sanırım izleyenlerin gözünden kaçmamıştır!! BAALorc aynı hareketi Battle of the Bands'de de yapmıştır ve bu kayıt Yüxexes'te defalarca dönmüştür.. hani kimin kimden gördüğünü merak edenler için küçük bir anektot olsun diye.. (bir güzel ayrıntı daha o grubun isminin HASALorc olması.. yani karıştırılmasın BAALorc değil;)
Her türlü önyargıyla gitmeye neden olacak söylemlere karşın, onca gencin "müzik" adı altında toplanması, yapılan çalışmalara kendilerini gösterebilecekleri bir fırsat sunup çalışmalarını desteklediğini düşündüğüm bu katılması zevkli organizasyonu bu derecede kaliteli olmasını sağlayan herkese teşekkürler!!!...

30 Mart 2005 Çarşamba | Yazan: sertugba
bu arada yazmayı unutmuşum göztepe ihsan kursunoğlu nun da yorumu da bizi uluslarası bi yarışmada temsil edebilecek nitelikteydi bence...elerkinin vokali falan....

nese başarılar diyorum sadece ne diyim...
30 Mart 2005 Çarşamba | Yazan: flütist
heyt be yürün kardeşlerim akıncı birlikleri gibisiniz :)

edessa gene koymuşun lafı bende bi tek bana karşı sergiliyosun bu müthiş yeteneğini sanıyodum :)

sonuçta tek bi gerçek ödülleri alanlar aldı diğerleri kırmızı ok boxerı aldı..o baksırı kafaya takma olayını da ben çıkarmıştım çok popüler oldu sahneye bile öyle çıkanlar vardı

bunu yazan tosun güç sizinle olsun
30 Mart 2005 Çarşamba | Yazan: baranthalas
dede korkutlu arkadaş istersen fazla yüksekten uçma ????ödül almanız sizin en iyisi olduğunuzu göstermez...saint benoit mükemmel ötesiydi,beşiktaş atatürk anadolu da oldukça iyiydi,galatasaray zaten elenmesine rağmen muhtesemdi....olaya biraz müzikal yönden bakın bence...tamam iiydiniz sizde ama kabul edin sizden iyiler vardı orda....

neyse umarım iyi temsil edersiniz ülkemizi ne diyim...
30 Mart 2005 Çarşamba | Yazan: flütist
1.si olmicak duaya amin dememelisinizzz....2.si hiçbir hareketimiz alıntı değilldi yani hazıra konmadık....hepsi aytunç hocamızın yaratıcılığının eseriydi!!!!ayrıca bizde okulumuzdan hiçbir maddi destek almadkk....herkes kimin ne olduğunu iyi biliyor....ve napalım madem elinizde tan sağtürkle çalışma fırsatı vardı onunla çalışıp katılsaydınızzz.............yarışma bittikten sora da ona buna çamur atiosnzz ya helal olsn sizee....bz bu yarışmaya katılırken dansımız için zaman harcadık emek verdikk ve EMEĞİMİZİN KARSILIĞINI ALDIK!!!!
30 Mart 2005 Çarşamba | Yazan: babydoll
Bir dede korkutlu aolarak söylüyorum, bu kadar hakaret yeter be kardesim.En iyi bizdik.Alnımızın teriyle kazandık.Aydın bence harika bir solist, aynı zamanda da harika bir insan.SArkıyı da cok güzel yorumladı tabrik ederim, Bostancı da da yine klasımızı konustrucaz ve türkiyeye birinciliği getirecez;bundan eminim. ayrıca alper bugün gelmedin , kusura bakma ama tv de cok kasıntı duruyodun.İnsan bi iki kelime eder be; konu mankeni gibi dikildin..:))))
30 Mart 2005 Çarşamba | Yazan: Ceronimo
ula yarışma bitti hala çekiştiriyosunuz ha kim onu niye aldı diye aldılar, aldık işte.. Beni tebrik eden we beyenen arkadaşları teşekkur ediyorum burdan.
Kültür lisesi = Alper
30 Mart 2005 Çarşamba | Yazan: Mezarkabul
eğer en önde şarkıyı söyleyen ve gitar çalan kişiyi kastediosan evet o alperdiii.....!!!!
30 Mart 2005 Çarşamba | Yazan: babydoll
İnsanların yorum yazarken kendilerini ne zannettiklerini bilmiyorum. Bu yarışmada kimse profesyonel değildi. Bizde onlardan biriydik. Ben KüLTÜR'ÜN dans grubu kaptanıyım. Hakkımızde yazılan olumlu olumsuz her türlü eleştiriyi saygıyla okuyordum ama grubuma "taklidci" ve "haketmediler" benzeri eleştiriler saygı çerçevesini aştı. Birkaç yeni üyemiz ile bu seneki grup geçen sene birinci olan ekip üyelerinden oluşuyordu. Doğal olarak taklid etmedik sadece örnek aldık biz peki kimi??Geçen seneki "biz"i !!!Geçen seneki başarımızı, birinciliğimizi, heyecanımızı, mükemmeliğimizi örnek aldık!!Bu sene ikinci kez birinciliği almamız sanırım diğer okulların sinirini bozdu. Hak veriyoruz tüm üyeler olarak. Bütün sene çalışıp, kostüm diktiriliyor. Provalar, "birinci" biz olucaz diye birbirini gaza getirmeler...Tüm bunları biz de yaşadık, sonucunda ödül bekliyor insan ama ne yapalım birincilik bir tane ve her zaman olduğu gibi hakeden tarafından alınıyor. Kimse daha fazla "klişe" yorumlarla, deşarj olmaya çalışmasın...burası terapi sitesi değil!!Eksik kalınan noktalardan bahsedin, organizasyonun güzelliğinden, müzik grubumuzun zor bir şarkıyı mükemmel yorumlamasından, ikinci kez birinci olmamızdan, grubumuzun kendi stili olduğundan ve bu seneki okulların birçoğunun geçen seneki dansımızın "benzerleri" olduğundan bahsedin tamam mı??Dans güzel bir şey, bizi çalıştıran Aytunç Bentürk bizim şarkıların kliplerini izlemeyen, kendi yaratıcılığını konuşturan bir hoca!!!Bizim taklide ihtiyacımız yok, bu güven meselesi.Herkes edinsin derim ben. Grubumuzun adına tüm yorumlara teşekkürler. Özellikle kötü olanlara çünkü herkes kalitesini ya dansıyla ya laflarıyla gösterdi..biz dansı kullananlardık..geri kalanlar kim bilin bakalım..SEVGİYLE VE DANSLA KALIN!!!!
30 Mart 2005 Çarşamba | Yazan: Drucilla
kültür kolejınde sevdiğim beğendiğim tek bişy daha doğrusu biri oldu.o da yanlış kişiyi anlamamışsam esmer gitarist alperdi.bir insan sahneye bukadarmı yakışır?(hemde sol tarafa)çok tatlıydı bence kültür koleji bitek alperle vardı!!(umarım yanlış kişiden bahsetmiyorum)
30 Mart 2005 Çarşamba | Yazan: lourdess
beyler en iyi gitarist en iyi 3cu orkresta dans da bırıncı we en ıyı erkek solıst te odul aldık dagıttık ne para ne sıke ıste kultur ıste..... bızı kıskananlar catlasın bızı kutlayanlar seneye gorusuruz bıde seneye alper olan gıtarıstımız olmıcak yanı seneye dıger okullar daha sanslı bızden ama bız ısmımıze laık olup yıne odul alırız dıye dusunum....
bu arada pınk floyd calan arkadasları kutluyorum ama ses sıstemı kotuydu.... cramberıes de guzel dı zevklıydı bı aksam daha bıttı selam lar herkeze
30 Mart 2005 Çarşamba | Yazan: SLayer Bass
yarışma geldi, geçti, bitti hala ona buna çamur atmada kalmışsınız helal olsun.. biz hiç ödül alamadık ve açıkçası zerre kadar bi tarafımda değil.. o kadar gaz olduysanız millete çamur atacağınıza seneye daha iyi hazırlanın, daha güzel bir iş çıkarın ortaya...
30 Mart 2005 Çarşamba | Yazan: iel_baphomet
eşeğe altın semerde koysalar eşek eşektir ;)
30 Mart 2005 Çarşamba | Yazan: baranthalas
bizde bi dans grubuyduk herkes geçen seneki kültürü taklit ettiğimizi soyledi kıyafetlerimizin aynı oldunu soyledi ama bizim geçen seneki kültürden ne yaptıklarına dair haberimiz yoktu.ayrıca bizim ne dans hocamız vardı nede okuldan yardım eden bi gorevli.herşeyi kendi başımıza yaptık okuldan ne maddi nede manevi yardım gormedik.biz elemelerde cumartesi gunundeydik provamız berbattı ama yinede çok alkış aldık.akşam asıl gosteride ise gaza gelmiştik mükemmel bi performans sergiledik millet alkışlamaktan çığlıktan nerdeyse bostancıyı yıkıyodu hareketlerimizde sexilikde vardı jüri ayakta alkışladı nev e baktığımda ağzını toplayamamıştı bütün dans boyunca alkışladılar ve.....gelin gorünki biz FİNALE BİLE KALAMADIK!!sahneye çıkmadan once beni seyirciler arasında dolaşırken yoldan çevirip bir numarasınız favorisiniz diyen tanımadığım insalar oldu okadar havaya girmiştimki emindim en azından finale kalıcağımızdan ama dumur olduk!!bizide çalıştırıcak biri bulamazmıydık?bulurduk hatta bulduk ama istemedik çünkü kendi marifetlerimizle biyere gelmek istedik yoksa bi aytunç bey gibi bizimde tan sağtürk abimiz vardı çalıştırmak istedi biz istemedik ona ramen bize dans hocanız kim diye sordular.şimdi soruyorum kültür koleji o kızlar mezun olana kadar birinci olur diyolar olsunlar aytunç beyden bende alsam bende olurum hemde tek başıma onemli olan kendilerinin bişy yapabilmeleri okızları hocasız bırakın bakalım neler yapıyolar,ama seneye herşey farklı olucak bizde tan sağtürkle çıkıcaz kültür koleji gibi tan abi jüriye bi selam çakıcak bizim okulu birinci gorüceksiniz ozaman ablarsınız hangi okuluz biz:)
29 Mart 2005 Salı | Yazan: lourdess
herkese merhaba,

Galatasaray Lisesi'nin klavyecisiyim ve okulumuz hakkındaki yorumları okudum, görüşünü belirten herkese teşekkür ederim.

Bu sene hakkımızda yapılan yorumları okuduktan sonra bile niye elendiğimizi çıkaramadım. Evet, kabul ediyorum birinci olacak kadar güzel şov yapmadık fakat yaklaşık 60 tane okuldan 30 tanesinin finale kaldığı bu yarışma(!)da finale kalmayı hakeden gruplar arasında olduğumuza inanıyorum. Son iki-üç senedir Galatasaray Lisesi'ne yapılan eleştiriler okulun az seyirci getirmesiyle ilgiliydi.

Neyse herşeye rağmen bu kasdav da böyle geçti, hangi kriterlere göre seçim yaptığını söylemeyen ve anlaşılamayan bu yarışmaya bir daha katılmayı düşünmüyorum. Sadece pazar günkü elemeleri izledim ve avrupa lisesini gerçekten başarılı buldum.

buradan avrupa lisesi gitaristine bir çift sözüm var: bizim okulun 6-9 haziran arası festivali oluyor, müzik tarzınız çok güzel eğer çalmak istersen bana e mail veya msn den ulaşabilirsin.

herkese iyi akşamlar...
29 Mart 2005 Salı | Yazan: aytunç
bitti...seneye buyrun
29 Mart 2005 Salı | Yazan: johnmyung
Merhaba;Ben END Prodüksiondan,kasdavın teknik işleriyle uğraşan diğer deyişle "Crew"den Berkay..

Öncelikle, bütün yarışan arkadaşlara, aynı yollardan geçmiş, aynı heyecanları yaşamış ve şu anda da o heyecanı yaşamaya devam edenlere yardımcı olmak için orada bulunan biri olarak bir kaç şey söylemek istiyorum:

Arkadaşlar ne güzel söylüyorsunuz Soundcheck berbattı diye...Çok rahatsınız lütfen daha iyisini yapabileceğini iddia eden arkadaşlar bir daha ki kasdava gelin bize yardımcı olun...Bakalım Evdeki hesap çarşıya uyuyormuymuş... 30 okul için 8.30 da başlayan provalar 11.30 civarı bitmek durumunda.. bir hesap yapın...tek şarkıya 5 çift şarkıya 7 dakika versek rahat rahat yetiyor değil mi?...Ama sağolsun yarışmacı kardeşlerim o kadar heyecanlılar ki sahneye adım attıktan itibaren birçoğu sadece ufuk çizgisine bakarak enstrümanından ses geleceğini sanıyor...Jakının takılmasını bile bizden bekliyor...OLABİLİR HEYECANDANDIR!! 5 dakikanız var diye ben bas bas bağırırken su şişesini çıkarıp su içilmez ...5 dakika sonra içilir ölmezsin...saatine 10 milyonm verip girdiğin stüdyolar gibi seksen saat davul standlerine ayar yapılmaz...Sahnede akor da yapılmaz...OLABİLİR HEYECANLANMIŞLARDIR...

Peki bu KASDAV da özellikle Final gününde Davulun kendisi,derileri,zilleri,ve en önemlisi tonlaması ile ilgili bir şikayeti olan varmı?evet hihat ve ride mükemmel değildi devamlı bir twin pedal sağlayamadık ama ben baterist olsam twin pedal çalacaksam getirirdim..bu da bu kadar açık... yanında getirenler istedikleri malzemeyi takıp çıkardılar bu kasdavda...OLABİLİR HEYECANLANMIŞLAR getirmeyi unutmuşlardır...

Güvenlik olayı abartılmıştı diyorsunuz...Siz dürüst güvenilir sağduyulu insanlar olabilirsiniz ama sizin gibi olmayanlar için emin olun güvenlik yetersiz bile kaldı!!!biz sarhoş olup birbiriniz kafasında şişe kırmayasınız diye alkolleri toplarken Bostancı Gösteri merkezi içeride sigara ve alkol sattı...Bu kadar genç insanı görünce:
OLABİLİR HEYECANLANMIŞLARDIR....
16 nisan da birçoğunuzla görüşeceğiz...Stars of tomorrow da...
Sahneyle ilgili bir derdiniz olursa gelirsiniz bana= )
29 Mart 2005 Salı | Yazan: WitchTrap
Galatasaray olarak meçhul sebeplerden dolayı elendik, aşağıda da bahsi geçmişti.
Kabataş Lisesi'nin okul orkestrasının gitaristi benim arkadaşım; onlar başlarında bulunan hocanın kişisel tercihi sebebiyle katılmıyorlardı ve çok da hoşnutsuz değillerdi aslında bu durumdan. Belki biz de böyle yapmalıydık, yaptığımız müziğin yanlış kitleye sunulduğunu düşünüyorum. Her şeye rağmen güzel vakit geçirdik sahnede, keyif aldık, o yüzden iyidir.
Gelecek sene yapılacaksa kasdav, katılmayacağız evet. Katılırsak da Mahmut Tuncer coverlayabiliriz belki ;)
29 Mart 2005 Salı | Yazan: sahtepetrucci
Finalde Ahmet Buhan haricinde düz lise olarak Göztepe Ihsan Kursunoglu Lisesi de ödül aldi! ''Göztepe Lisesi Solisti''
29 Mart 2005 Salı | Yazan: •Elerki•
bn de finaldeydım ve yakından takıp ettım bnce bazı oduller yerını bulmadı ama kultur lisesinin gtaristini kutlamak lazım bnce grupta pek bişey yok ama sadece gitarst yaptı ne yatıysa :) ayrıca ahmet buhan lisesinede tebrik ederim finalde odul alan tek duz lise olmasından dolayı :)
29 Mart 2005 Salı | Yazan: mortal life
Ben Saint Benoit Fransız Lisesinin solistlerinden okanım. Öncelikle bizim için yazılan övgülerden dolayı çok teşekkür ederim. Kazanamadık! Diğer kazanamayan okullar kadar bizde üzgünüz ama yaptığınız bu güzel yorumlar bizi mutlu etti. Bu arada kazananlara tebrikler kazanamayanlara da önümüzdeki sene için bol şans diliyorum . Juri için yorum yapmak istemiyorum çünkü onların takdirine kalmış birşey sonuç olarak top onların ister oynatırlar ister oynatmazlar.
29 Mart 2005 Salı | Yazan: okitoki
arkadaşlar öncelikle herkese merhaba....
kasdava katılan arkadaşları tebrik ederim ödül alanları da alamayanları da...finale kalanları da kalamayanları da...sonuçta herkes o yarışmaya hazırlandı ve az veya cok bi emek harcadı nese...
bu arada arkadaşlar sadede gelirsek DEDE KORKUT ANADOLU LİSESİNİN ORKESTRASINDAN OLAN VARSA LÜTFEN İRTİBATA GEÇEBİLİR Mİ???????????????????????????????????????????????????
BUNU OKUYANLARA ZAMAN AYIRDIĞI İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM....
İYİ GÜNLER....
29 Mart 2005 Salı | Yazan: dEaThAnGeL_89
illusion benim gördüklerim arasında en iyisi oydu, maalesef finale gelemedim...
29 Mart 2005 Salı | Yazan: Layne_Staley
Açıkçası yorum dalındaki 1.liği içime zerre kadar sindiremedim . Bence yorum dalında 1.lik kazanan okul hem daha iyi bir performans sergilemeliydi(sahne performanslarına bişey demiyorum , bana itici geldi vokal ama neyse ) hem de parça Türkçe olmalıydı . Papa Roach ile alınan birinciliğin Türke faydası ne?
Eğer hızlı gitar çalmak aynı zamanda iyi gitar çalmak anlamına geliyorsa ödül doğru yere gitti.Ama bence Avrupa kolejindendi sanırım gitarist çocuk gerçekten çok daha birikimli birine benziyordu.İkincilik almış ona da eyvallah..
Ama Beşiktaş Atatürk Anadolu Lisesine resmen hakaret edildi bence . Kasdav jürisi onları eleştirecek seviyede değil bunu söylemekle yetiniyorum.
Vefa Anadolu Lisesinin bestesi gayet güzeldi aklımda kalan tek nakarat onlara ait.
Alman Lisesi ortalama bir performans sergiledi.Hata yapmadılar.
İstanbul seni hapsetmiş şarkısını söyleyen okul hatırlamıyorum ismini ama olağanüstü bir darbuka , davul cümlesi ve yine olağanüstü bir dans şovu ile beni inanılmaz etkiledi.O darbukacı çocuk müzik konusunda bir yerlere gelmiş bence.
Açık konuşayım elemelerde Papa Roach'ı çalan okulun eleneceklerini düşünmüştüm ama bırak elenmeyi en yüksek ödülü alınca dumurun kralını yaşadım.
29 Mart 2005 Salı | Yazan: -abacus-
Arkadaslar, bizi takip etmek isteyenler icin...
- www.baalorc.com -
Masis (Baalorc'un klavyecisi)

Biz hep burdayız... :)
29 Mart 2005 Salı | Yazan: J_Rudess
bence çetin sanada birincilik vermek gerekirdi en iyi sırtında gitar taşıyan adam ödülü :)
29 Mart 2005 Salı | Yazan: baranthalas
en iyi yorum ödülünü hangi okul aldı?merak ediyorum bilen var mı?tüm yorumları okuyamayacağım.
29 Mart 2005 Salı | Yazan: mistikyıllar
Layne_Staley pardon ? pentgrm in gunduz gece solosunu atan arkadaş ödulumu hak etti (-:

tabii neye ve KİME göre tartışılır (-:
tum grupları izleyen biri olarak ; Ne kulturun aşmış gitaristi Alper dururken.. Ne Özel avrupanın Çok saglam bir teknige ve beceriye sahip barlası dururken, Nede beşiktaşın Çoşmuş yan flutcusu dururken ona duşmez ödul.. Hee 4. luk olrsa alırmıydı ? hayır 4. de beliiydi ama belki 5. lik 6. lik..
29 Mart 2005 Salı | Yazan: •illusion•
Bu arada gamzenin aldığı ödül okulda elim ve da vahim bir kaza sonucu ortadan asimetrik bir şekilde ikiye ayrılmıştır...
Geçmiş olsun dileklerimizi buradan gamzeye iletiyoruz...
28 Mart 2005 Pazartesi | Yazan: ImmortalE
Seneye en sevisgen odulu koyacaklarmıs aldığım son duyumlara göre.. Kışkırtıcı kesmemis organizatorleri....
28 Mart 2005 Pazartesi | Yazan: ImmortalE
Bu arada oradaki boxerları nerede bulabiliriz ? :)
28 Mart 2005 Pazartesi | Yazan: ImmortalE
A tout le monde calan alman lisesinin solisti biraz mustane havasi katmis sesine dogru , ama bence sarkinin havasi giderdi baska turlu soyleseydi.Keske bizde megadeth le katilsaydik , muse ile katildik üzgünüz , ama artik cok gec........
28 Mart 2005 Pazartesi | Yazan: JasonBassPlay
Meraba arkadaşlar!!!!
Ben Habire Yahşiden kemancı olan şahsiyet:))) Zeynep gelelim kasdava bi kere bence küçük hayal kırıklıkları olsada herşey çok güzeldi tamam bizde isterdik herkes gibi ödül mödül sonuçta az ya da çok emek harcadık ama olmadı seneye umarım....

O akşama gelince öncelikle burdan kulisi paylaştığımız Vefa,Köyhizmetleri,Avrupa,Şeyh Şamil VE İhsan Kurşunoğluna selmlar süper bi geceydi!! Fikretle (şeyh şamil ) hiç tanımadığımız bi arkın pastasını yedik vefadanmış oda valla kutlu olsun doğum günü pasta süperdii...:Pp
zaten yarışma boyu oda fuldü muhabbet süperdi!! çok eğlendim ben yaa gerçekten Avrupa kolejindeki arklara onlar kendilerini bilir hüseyin avninin hocası yanımızdan geçerken bu işte bir kolpalık var bunlar kesin bir ödül alcak demiştim ve olduda arkadaşlar size demiştim kulaklarım çok sağlamdr...:))
ayrıca Elerki arkadaşıma şunu demek istiyorum biz oraya hasetlenerek gelmedik benim yerimde kim olsa aynı şeyi yapardı iyiki aynı kulisteydik diyorum sadece..:) ayrıca süperlerdi ihsan kurşunoğlu olarak beklerdimki bizi onlar temsil etsin ama napalım...nerde çekirge var sahnede onlar olcak.....
daha neler oldu ama ben tükendim arkadaşlar hepinize selamlar tekrar ......
seneye görüşmek üzere...
28 Mart 2005 Pazartesi | Yazan: ruby
Arkadaşlar ben Ahmet Buhan Lisesi'nin gitaristi Feridun.. Evet arkadaşlar okulumuz yıkılıp yerine adliye yapılacakmış... Bu durum bütün Ahmet Buhan Lisesi öğrencilerini üzmektedir.. Yıkılmaması için elimizden geleni yapacağız..
28 Mart 2005 Pazartesi | Yazan: Lost_Soul
uluslararası yarışmada keşke okullardan karışık öğrenci alarak katılsalar..dream team gibi birş