Clube Rock Cafe - Meram - Konya

Adres

Meram yeni yol üzeri Eski Oypa Pazarı karşısı zemin kat

Tarif

Meram yeni yol üzeri Eski Oypa Pazarı karşısı zemin kat


GaRaJ'daki ilgili yorumlar

merhaba ben pervn konyadayım ve burda yaşıyorum cafeyi hiç görmedim ama bi gün gitmek isterim tesadüfen burayım yorumları okudum ve üye oldum inş.bi gün gelirim ben daha çok zaferde zeugma cafeye gidiyorum her tarz çalıyo hoş biyer dedim ya orayı da görmek isterim neyse size iyi sohbetler daha çok görüşecez inş.byee
4 Temmuz 2008 Cuma | Yazan: pervin
clube ye yaklşk bir aydır haftada 2 kez falan gidoyoruz arklrla.süpeer bi yer ama bazen gıcık insanlr geliyo,lütfn rocktan anlamayanalr gelmesn yha...
24 Mayıs 2008 Cumartesi | Yazan: huseyin1035gs
önemli olan bi kultur yaratmak ve bunun gereksınımllerını ınsanlara sunmak.konyada bu knu hakkında bı kulturde buna karsılık gereksınımlerde biraz zor.siz kulturu yarattın mekan benden:))))))))))
10 Nisan 2008 Perşembe | Yazan: antimoral
clube konya'ya göre çok güzel ama arkadaşların dedikleri gibi bir de sakallı bıyıklı adamlar gelip nargile içmeseler tavla ellerinde tesbih tavla oynamasalar tam süper olacak
18 Mart 2008 Salı | Yazan: senbizlik
Ama şunu söyleyeyim ki Konya'nın kesinlikle bir rock bara ihtiyacımız var.Bizim Eskişehir, Bursa'dan ne eksiğimiz var.Hem sayın ''beldy başkanı'' da demiyor mu Konya da bi marka şehir diye görelim o zaman bar falan yanılıyor muyum
2 Ocak 2007 Salı | Yazan: konyali_rocker
Arkadaşlar bi de şöyle düşünün bundan 5 yıl öncesine kadar Konya'da böyle bir yer hayal bile edilemezdi.Bar da açılır-belediyeye rağmen- Yalnız sorun kırolar Rock^tan anlamayanlar gelip ortamın havasını bozmasın onları istemiyoruz.
26 Ekim 2006 Perşembe | Yazan: konyali_rocker
merhaba arkadaşlar.clube cafenin yeni işletmecileri olarak sizlerden düşünce ve yorumlarınızı bekliyoruz
24 Ekim 2006 Salı | Yazan: kipke
ben eziğim, kro tipliyim. ama tezata bakın ki gelip kız kesmeye ve diğer saçma sapan şeyleri yapmaya gelmiyorum. sadece müzik dinlemeye geliyorum. etrafta kim var, kalabalık mı vs. seylerle ilgilenmedim hiç. hatırlamıyorum da ortamı falan. yoksa sizin bahsettiğiniz lro ben miyim? bak şimdi merak ettim.

bonus: piyasa şarkıları da severim!
23 Ağustos 2006 Çarşamba | Yazan: ikikereikidort
ne denirse densin güsel mekan:) bi alkol eksik:p o dediğiniz tiplerden her yerde var. clube genç arkadaslarımıza sahnesini açmış rock dinleyenleri biraraya getirmiş hoş bir mekandır eyw...
22 Mayıs 2006 Pazartesi | Yazan: pillibebe
ben konyaya kışın ara sıra,bi de yazları geliyorum ve geldiğimde tek takıldığım mekan clube oluyor açıkçası..elbette daha sert müzik isteriz...keyserin söylediği birçok şeye katılıyorum...ama yavaş yavaş olacak şeyler bunlar..clube ortam olarak müthiş bence...içerdeki hava çok güzel(insanları saymazsak tabii,mekan olarak)..gündüzleri arkadaşlarla muhabbet için ideal bi mekan...ama bi bar tadını vermiyor geceleri çünkü belediye hala gerici...konyaya gerçekten de adamakıllı müzik yapılan içkili bi mekan lazım..bu da imkansız bence şimdilik..zamanla konyanın insanı,kültürü değiştikçe olabilecek birşey...clubede krolar,özenti tipler,15 yaşında boyalı küçük kızlar(özellikle yazın) takılıyor evet...ama başka mekanlardaki kadar çok değil en azından...yani bence konyadaki en adamakıllı mekan clube herşeye rağmen
11 Mayıs 2006 Perşembe | Yazan: darkscare99
heee ıvuyuuvuvuyu tamam haklısınızzzzzzzzzzz
27 Şubat 2006 Pazartesi | Yazan: fearfactory
birde sen al be kardesim o bassı eline :D basmayı unutma wala sunu söliim sadece sana ordan gecip yorum yapması kolay bi kerede sahnedeki adama dedinmi abi söyle yapın ble yapın diye?
20 Şubat 2006 Pazartesi | Yazan: sizzle_bass
Arkadaşım öncelikle şunu söyleyim,benim grubum var ama hiçbir yerde çalmıyoruz sahne almıyoruz,yani o bahsettiğin insanlardan değilim.Ama şunu söyleyim,bilgisayarn başına oturup yazmak kolay geliyo sanırım,sen o insanların yani sahne alan insanların ne kadarını tanıyosun,haklarında ne bilyosunki o şekilde konuşuyosun.Ben hepsi 4 4 lük dmeiyorum ama içlerinde profesyonel olanlarda var ki diğerleri de amatör de olsa bi emek söz konusu.Yazarken lütfen düşünüp yazın arkadaşlar.
15 Şubat 2006 Çarşamba | Yazan: aLee
konya güzel bi şehir müzikleri berbat konya halkı iyii ama konya ya göç edenler konya yı bozuyor birde konyada üç beş tane müzik yaptığını zanneden barakalar ahırlar var oralarıda insanlar için uygun değil kısaca eline sapı alan gitar bass çalıyorum diye orataya atlıyor birde bazı arkadaşlar var onlarda burunlarından önlerini göremiyorlar onlarda kendi çapında kendilerini ünlü bi müzisyen zannediyor son olarak keller yanırlar birbirini aaağıırrlarrrrr :) puahahahaahahahahah
12 Şubat 2006 Pazar | Yazan: fearfactory
hım ne güsel zeugmaya takılıyosun anladkta artık bi gecin su içki muhabbetini kardesim bunlar cafe hic biri bar adında acılmıyo ha yok sen her gittigin cafedede içki bekliyosan daha cok beklersin
5 Şubat 2006 Pazar | Yazan: sizzle_bass
Bu gün ZEUGMA adında kültür ve sanat merkezine rock müzik çalınıyor diye gittik, çalınan parçalar ve gruptaki gençlerin sesleri oldukça iyiydi... Saat 19'dan itibaren masalara çerez ve mum ışığı servisine başlandı, içecek ne var? dedik: ve aldığımız yanıt: çay, kahve, kola...oldu... :) Çerezleri mum ışığında çay eşliğinde yemek te bayaa kafa yaptı...İşte Konya farkı :)
27 Ocak 2006 Cuma | Yazan: e_19
a
12 Ocak 2006 Perşembe | Yazan: kemal_pasa
arkadaşlar ben sizzle_bass a katılıyorum..
o ne öyle yaa.. konya da iki mekan var (diğeri aqustik) zaten adam akıllı canlı performansı olan ikisinde de aynı repertuar..
bu künye hep aynı şeyleri okuyo başka repertuar yok sanki...
açılış 'yine', kapanış bilmem ne..
ben inanmıyorum bu gitaristim diyen arkadaşların günde 3-5-7-9 saat çalıştıgına filan..
hem aqustik te çaldıkları zaman biraz değiştiriyolar ama clubede hep aynı hep aynı..
bu gidişle ben de onlar kadar müzisyen olacam yanii..
18 Aralık 2005 Pazar | Yazan: priviate_rock
hilmi abi demişki:
bak kardesim keyser_soze bunları kısısel olarak sana yazıyorum galıba muzık yapmaya calısan bı arkadasımızsın yazdıklarından anladıgım kadarıyla clubeye kısın hıc gelmemıssın ve ayrıca bızı sahıl gıtarıstı falan zannedıyorsun demek elektro gıtar ıcın pedal falan lazım oylemı bu derın ve engın aydınlatmaların ıcın sana tesekkur ederım!!!....ayrıca sen sun anda gunde 3 saat gıtar calısıyorum dıyorsun o bahsettıgın pedallarla(delay chors overdrıve ....)gunde 8 saat kadar calısmaya ben 8 sene once baslamıstım sımdı dıyebılırsın nıye bu sekılde calıyorsunuz dıye akustık gıtarımız yok 1 2.sı clubenın ustu acık ve ses sorun oluyor bılmem anlatabıldımmı boyle calmak zorundayız bı sebebıde ınsanlar ne ıstıyorsa oyle takılmak zorundasın cunku para kazanmamız da lazım bız senın gıbı ana baba parasıylada yasamıyoruz ok canın kafa sallamak ıstıyorsa bana bı mesaj at bırgun studyomuza gel bıde ordakonusalım ok benden sımdılık bu kadar....


DOGRU SÖZE NE DENİR İYİ OTURTMUSSUN LAFI SANATCILARI MEKAN OLARAK DÜSÜNMEYİN HER SANATCI DİNLEDİGİ TARZDA CALACAK DİYE BİŞEY YOK BİRDE GÜNDE 3 SAAT GİTARI 10 YASINDA KARDESİM DE CALIYO SÖZ KONUSU EKMEK PARASI OLUNCA ORDA DURUN!!!! höt möt yani
18 Aralık 2005 Pazar | Yazan: sizzle_bass
son bişe daha rock cafe konyaya ait bise:))))) .... rock cafe bu ne ya rock bar cok duydumda rock cafe ne bilim yaw tuhaf kacıyo gecen istek olarak cemberimde gül oya gelmişdi kopmustum ya yakında gülben ergen serdar ortac yazık yahu repertuarı iice genişletmek zorunda kalacaklar o solo gitarist orda harcanıyo way kocum be saklıkentten clubeye:(((
18 Aralık 2005 Pazar | Yazan: sizzle_bass
bu arad a 5gr kardesim m.a.l ın kantininde seni yakalamısınlar:D
18 Aralık 2005 Pazar | Yazan: sizzle_bass
hoba ortalık karısmıs simdi bikere jasmin senin tarafsız olman gerekiyo aqustic cafe calısanı olarak ama sadece sunu söliyim geliyoruz elinde tesbih sallayıp tavla oynayan abileri görünce seviniyoruz rock müzik baya bi sarmıs konyaya:))))
18 Aralık 2005 Pazar | Yazan: sizzle_bass
sevgili jasmine bu her yerde öölee....sen kasma kendinii senin umrunda olmadıktan soora inann zararsızlar....
8 Aralık 2005 Perşembe | Yazan: ALEW
Bence ses sistemi,çıkan gruplar v.s. olarak en kalite ve profesyonel olan clube(ha belki metalci arkadaşlara pek öyle gelmiyor).Tarzı sevmesenize orda çıkan grupların yaptığı müziğin kalitesi bence tarışılmaz vede biraz clube açısından düşünün.Yorum yapması kolay,eğer siz clubenin sahibi olsaydınız ne yapardınız,nası adam seçerdiniz v.s.
26 Kasım 2005 Cumartesi | Yazan: aLee
uplead katılıyorumm sanaa..
bu arada yenii girdimm burayaa...clube de konyadayken sık gitiğimm bi mekandı...arkadaşlar tanırlar benii:)bu arada hepinize selamlarrrrrrrrrrrrr mucux mucux...ama izmirdeyimm pek aradıım söölenmezz...allah yardımcısı olsunn yeni düşenlerinn....hadii çaw çaw!
22 Kasım 2005 Salı | Yazan: ALEW
çizgi_rock gibi arkadasları tebrik ediyoruz hatta ismni degiştirip rock kıraathane de yapsınlar dimi
16 Kasım 2005 Çarşamba | Yazan: ozzy osbourne
Arkadaşlar yeni bir mekan keşfettim mükemmel bir yer.konyaya izmirden geldim kesinlikle böyle güzel bir mekan bulamam diyordum ki clubeyi keşfettim.Gariptirki bana orayı canlı müzik diye tavsiye etmişlerdi ama bence gayfe havasının en mükemmelini orada yaşar insan.Biraz kroca konuşuyorum ama napalım birkaç kere gidince insan ortamının kölesi oluveriyo...
Arkadaşlar hafta büyük bir organizasyon varmış clubede..Uluslararası kahveciler ve okeyciler federasyonu turnuva düzenliyormuşşş.Hepimiz davetliyiz kesinlikle destek vermeliyiz...
13 Kasım 2005 Pazar | Yazan: cizgi_rock
Eğer ki Clube, hazır tikky ve krolar oarayı basmışken, bir de içki ryhsatı alsın ve oraya içki getirsin..Bence direk meyhaneye döner valla..İşte o zaman kitlesine(tikkyve krolara) ciddi ciddi ulaşır..Biz tikky ve kroların basmasından bahsederken içki falan Clubeye olmaz arkadaşlar..Geçen bayram öncesi masalarda bir tek kahve takımları eksikti!..
Dileyelim de yeni yeni mekanlarla Konya içki ve rock kültürüne kısa zamanda ulaşır..
11 Kasım 2005 Cuma | Yazan: priviate_rock
Barda açılır konyanın biraz zamana ihtiyacı var...
30 Ekim 2005 Pazar | Yazan: Özgen
evet malesef belediye dediğinden daha berbat zorluklar çıkartabiliyor. ama konyanın geçmişini anlattıklarında şimdiki halini görmeyi bırak hayal bile etmek imkansız mış. ama sanırım zamanla istediğimiz tarza sahip mekanlar bulabileceğiz. umarım uzun sürmez...
27 Ekim 2005 Perşembe | Yazan: blue_and_blue
orayı saglam bir rock bar yapacaksın aksamları da cıkartacaksın yerli metal gruplarını valla manyak olur fiziki ortam olarak bar olmaya cok musait ah ah o belediye yok mu?
27 Ekim 2005 Perşembe | Yazan: keyser_soze_55
evet evet oyleymis...
ne bicim memleket bu konya uleeynnnn...
inanin bizim M.A.L.'in kantini bile bu kadar ezik dolmuyo artik...
valla bakkk ;fcq
26 Ekim 2005 Çarşamba | Yazan: 5gr
hiiii evet...
hatta belediye direk acamazsiniz dememis, actirmamak icin 500.000 (evet evet yanlis okumadin, tam bes-yuz-bin) ytl ruhsat ucreti istemis...
hic bi insan evladi da bu parayi konya'da bi bar acmak icin vermez sanirim...
aslinda veren cikabilir ama veren cikinca ruhsat ucreti de 1.000.000 (evet evet yanlis okumadin, tam bir-milyon) ytl 'ye cikabilir...
bundandir ki konya'da bar acmak su an icin birazcik hayali gibi gelyo bana...
25 Ekim 2005 Salı | Yazan: b1-66er
ben clubeyi niye bar yapmadınız diye sordum belediye izin vermemiş kasadaki kız oyle demişti yazın
21 Ekim 2005 Cuma | Yazan: keyser_soze_55
ilk defa sevgilimle gittiğim clube de geometri öğretmenimi görünce dumur oldum!!..(:
14 Ekim 2005 Cuma | Yazan: brokenn
ilk defa sevgilimle gittiğim clube de geometri öğretmenimi görünce dumur oldum!!..(:
14 Ekim 2005 Cuma | Yazan: brokenn
Bura amma kızışmış yav :) gereksiz muhabbetler.. bikere şuan adam akıllı ses sistemi ve kadrosu olan tek meqan. eksileri çok daha öncede söyledim crolar + veledler+vb.. ama konya ne istanbul ne ankara müzik dinlemek istiosan başka seçeneğin yooq. aslında var bi keyif cafe var orda bağlama dinlersin ya da az ilerisinde aliş falan var. burda niye içki yok diye de laga luga yapalım ozaman eleştirirken bi işin bqunu çıkarmamak lazım. ama bazı şeyleride göz ardı etmemek lazım ; bahçenin müzikleri iyice alternatifmi diyim soft mu diim popmu diim bilmiyorum ama çok yumuşağa kaçıyor bkz: Nev,teoman,tanga falan. ve harbiden ortam gün geştikçe kötüleşiyor sağdan soldan tanıdığım latif doğan dinleyen tipler sabah akşam orada buda konyanın konyalının ortam manyaklığından olsa gereq. ayda bir olsada sert bi grubun çıkması lazım gerçekten sert. son olarak UNAFFECTED_ yani fatih senle çay içip çözmek isdiyorum bunları! bir kadın çizmek isdiyorum anlıyormusun ! hem onu geç oyalandığın yeter lan bukadar internet başında boşları topla bakiyim. :D
13 Ekim 2005 Perşembe | Yazan: QadiR
Clube cafede

pazartesi-salı-çarşamba: KÜNYE
peşembe-cuma-cumartesi:PİKARE
pazar: ABSOLUTE

grupları sahne almaktadır
13 Ekim 2005 Perşembe | Yazan: Özgen
ıyyyyyyyyy mekan güsel de garson gelip de ne içersiniz çay kaave falan deyince gülmekten ölüyorum yaa
9 Ekim 2005 Pazar | Yazan: thougthless
pentagram sonsuzluk olacak arkadaslar baska yanlıs varsa duzelirim bir ara
6 Ekim 2005 Perşembe | Yazan: keyser_soze_55
eger konyaya gelirsem ugrarım evet dogru diyorsunuz kılık kıyafete bakarak içeri alınma gibi bir durum soz konusu olamaz.... ama içeri girdigimde de insanların bana bakıp ıyyyy metallicacı(arkadasım ben metallicacı degilim sadece metal müzik dinliyorum daha bunun ayrımına varamadıysan bogup geberteyim seni diyesim geliyor boyle diyen insanlara)iğğğğreeeenç der gibi bakmaları da beni uyuz eden ayrı bir durum.....herseye ragmen evet repertuar degiştirilse iyi olur super baba yerine pentagram sonsuzlu calınsa guzel olmaz mı sizce tamam studyoda super olabilirsiniz gelip studyoda kafa sallamak isterim eyvallah da soft rock adına guzide parcalar var onları da soyleyin lutfen yok eger işletme sunları calacaksın kardesim diyorsa orasını bilemem tabi....ben size cannibal corpse calın demiyorum tonla super soft rock parcası var.....ayrıca sert müzik calınsa kac kişi gelir demek tamamen paraya yonelik bir yaklasım evet para onemli ama biraz da müzik lütfen 1 saat içinde 2 sebnem ferah bir aslı bir ogun sanlısoy ve 1 teoman parcası dinlemek cok da hos olmasa gerek her gittigimde aynı playlisti dinliyormus gibi hissediyordum bir ara....
6 Ekim 2005 Perşembe | Yazan: keyser_soze_55
bu kadar uzun yorumalara gerek yok..Rock Culube adıyla ilk açıldığındaki tadı bi daha asla yakalayamadı Culub-e olduktan sonra..sahibinin gözü paradan başka birşey görmeyince o güzelim rahat minderleri kaldırıp yerine koyduğu rahatsız eden sandalyeleriyle pek bi bozdu ortamı..sabah liselilerin mekanı olan ve kıro iş adamlarının saatlerce oturduğu akşam üniversite geçnliğinin birbirini kesip bi sonuca varamadığı itin,sapın ve hanzonun dolduğu bi ortam oldu..ah nerde o eski günler..
28 Eylül 2005 Çarşamba | Yazan: pSiKOPAtfARE
Selamlar,
Clube bana sorarsanız bazı arkadaşlarımızında dediği gibi ilk açıldığında daha güzel gibiydi.Ama yapılan çoğu eleştrilere katılmıyorum.Sonuçta oraya gelen kişiler engellenemez,işletmecilerin yapacağı fazla bişey yok bence.Bu tamamen oraya gelen insanlarla alakalı bişey.Orda çalan gruplar kötü diyosunuz,bunda da Clube'nin bi suçu yok bence,çünkü eğer orda sert müzik çalınırsa kaç kişi dinler?Bence böyle olursa müşteri kaybeder Clube ve bunu yapacaklarını sanmıyorum.Oraya gelen insanların çoğunun rock müzikle pek alakası olmadığını bende savunuyorum.Çalan grupların da yapacağı bişey yok,kendi isteklerine göre repertuar hazırlayamazlar diye düşünüyorum.Müşterilerin isteğine göre olması şart biraz.Bu da neyi gösterir,ordaki müzik tarzının soft olmasının clube veya çalan gruplarla alakası yok,ordaki müşterilerini çoğunun bu tarz müzik talep etmesiyle alakası var bence.
Bende çok sık gitmiyorum,arada bir gidiyorum.Tabi ki gönül isterdiki alternatifimiz çok olsun ama yine iyi bence.Bundan 3-4 sene öncesini düşünürsek bence gelişme var.
26 Eylül 2005 Pazartesi | Yazan: aLee
ya önce şunu demek istiyorum. konyada müzik bölümünde okuyorum...ve orada çalanlar künye hariç arkadaşlarım tanıdığım insanlar..öncelikle müzik okuyan ya da okumuş insanlar...ve konyada nerede en azından soft rock yapan başka bir mekan var ya ben bilmiyorum şahsen,bilen varsa söylesin gidelim dinleyelim sevdiğimiz tarz müziği.bir kere oranın yazları üstü açılıyor ve haliyle civarda oturan insanlar rahatsız olabiliyor.o yüzden daha soft takıldıklarını bana orda çalışan solist bir arkadaşım söyledi.sadece bu yüzden..yorum yapan arkadaşlar abartmışlar olayı gelen gelir kardeşim kompleksli misin bar mı orası ya içeriye girenlerin kılığına kıyafetine bakılcak hayret valla gözlerime inanamadım okurken çok da zevkli bir mekan kimsenin ne giydiği de beni ilgilendirmiyor valla güzel güzel müzik dinliyorum ama şunu da söylicem tutamıyorum kendimi repertuar kötü ya :) süper baba falan keşke çalınmasa keşke solistlerin diyemicem bir tek kişiden bahsediyorum yorumu söylediği şarkının şarkıcısına göre değişmese falan filan biraz bu konuda yetersiz ama yine konyada tek bence...öyle olmasa içeriye gimek için insan 5 dk beklemek zorunda kalmazdı dimi?
25 Eylül 2005 Pazar | Yazan: radio pub
keyser kardeş..
Bugun Fatih kardeşim bana bu olayı anlattı bırde gırıp ben goreyım dedım..
Burada konusmak bana gore degıl bu mesajı okudugunda bi clubEyi ziyaret et senınle bı goruselım
Alper dersen herkes benı gosterır..

Hadı eYw..
19 Eylül 2005 Pazartesi | Yazan: OptikBaşkan
merhaba arkadaslar ben fatıh clube nın işletmesınden bırıyım aslında yorumlarınızı sureklı okuyordum fakat cevap yazma geregı pek duymamıstım ta ki
keyser_soze_55 kardesımızın yaptıgı sacma yorumları okuyana kadar ılk once kro olarak tarıf ettgınız musterı kıtlesınden baslayalım sonucta bızde bu ıse baslarken boyle bı kıtle bı beklemıyoduk ama gel kı konya sartları buna pek el vermıyo bunun sucunu bızde degilde konya nın ınsan potansıyelınde arasan daha
iyi edersın sonucta sen gelen ınsanlar arasında secıcılık yapamıyorsun sen gec sen gırme gıbı vs...ikinci olarak clube de rock muzık calınmıyo demıssın senın rock muzık anlaysını gercekten cok merak ettım eger bı gun zahmet edıp de ugrarsan ben sana clube nın muzık arsıvını gosterıyım sen aralarından begen ben calıyım...
KÜNYE deki arkadaslarında dedıgı gıbı yazları arka bahcenın ustu acık oldugu ıcın canlı muzık olayı kısın oldugu gıbı devam edemıyo cevreye karsı bı rahatsızlık vermemek ıcın ayrıca burda calan grupların hıcbırındekı hıcbır ınsan bos ınsanlar degıl bız ozellıkle bu konuda oldukca secıcı davranmaya calısıyoruz eger sende arastırırsan
clube de calan ınsanların gecmısını hıcbırının bos ınsanlar olmadıgını anlarsın ayrıca sen ne kadar anlıyosun kı rock muzıkten burada bılmedıgın konular hakkında yorum yapıyosun onuda anlayabılmıs degılım acıkcası...neyse konuyu daha fazla uzatmanın bı anlamı yok eger clube hakkında herhangı bı sıkayetı olan varsa buyurup gelebılır cayımızı ıcerekde bunları konusur elımızden geldıgı kadar cozmeye calısırız...
17 Eylül 2005 Cumartesi | Yazan: UNAFFECTED_
bak kardesim keyser_soze bunları kısısel olarak sana yazıyorum galıba muzık yapmaya calısan bı arkadasımızsın yazdıklarından anladıgım kadarıyla clubeye kısın hıc gelmemıssın ve ayrıca bızı sahıl gıtarıstı falan zannedıyorsun demek elektro gıtar ıcın pedal falan lazım oylemı bu derın ve engın aydınlatmaların ıcın sana tesekkur ederım!!!....ayrıca sen sun anda gunde 3 saat gıtar calısıyorum dıyorsun o bahsettıgın pedallarla(delay chors overdrıve ....)gunde 8 saat kadar calısmaya ben 8 sene once baslamıstım sımdı dıyebılırsın nıye bu sekılde calıyorsunuz dıye akustık gıtarımız yok 1 2.sı clubenın ustu acık ve ses sorun oluyor bılmem anlatabıldımmı boyle calmak zorundayız bı sebebıde ınsanlar ne ıstıyorsa oyle takılmak zorundasın cunku para kazanmamız da lazım bız senın gıbı ana baba parasıylada yasamıyoruz ok canın kafa sallamak ıstıyorsa bana bı mesaj at bırgun studyomuza gel bıde ordakonusalım ok benden sımdılık bu kadar....
16 Eylül 2005 Cuma | Yazan: KÜNYE
bir erkeğe üç erkeğin düştüğü hoş bi mekan
16 Eylül 2005 Cuma | Yazan: lotbone
yazdığım yazının baya bir kişiyi incittiğini gördüm özür dilerim laflarımı geri alıyorum ve o halde lütfen clubenin sahibi clube 'rock!!!!!' cafe diye bir isim kullanmasın cunku adamakıllı rock calınmıyor ve ayrıca ozzy osbourne ve kurt cobainin resimleri(daha baska güzide insan ve grupların da belki resmi vardır belki onlar da kaldırılsın ayrıca) oradan indirilsin cunku orada calınan muzikle o adamların yaptıklarının kesişim paydası o kadar dusuk ki(yapılan muzik soft rock bile degil onun haricinde guzel soylenilen ve calınan eserler olabilir ama ben evet bu aksam clubede canlı performans rock dinledim diyemedim hiçbirzaman ayrıca sabahtan aksama kadar orada da oturmuyorum)......O insanlara(cobain&osbourne) da saygı duyulsun o halde eger ki siz de saygı gormek istiyorsanız......ve ayrıca bir gun gelecek ki muzisyen arkadaslarımla o cafede bir gunlugune bile olsa gercek rock yapmak için gelecegim ta ki yeterli muzik&enstruman bilgisini tam manasıyla edininceye dek.tabi ki sabahtan aksam kadar orada oturup da ustune orada rock yapılmıyor rezil demek falan dogru degil once oturup bir sekilde daha iyi enstruman calmak soylemek için çaba sarfetmek lazım ki ben okuldan eve gelince hergun 3 saat kadar gitar calısıyorum adamakıllı bir seviyeye ulasayım diye ve ayrıca arkadaslar elektro gitar tek basına calınınca klasik gitar veya akustik gitar kadar iyi performans da ve vermez extradan pedal distortion vs ile daha hoş efektler verilip daha verimli kullanılabilir salt elektrik gitar bir halta yaramaz .........bu arada madem biz rock kulturunu falan bilmiyoruz (bilmeyenler var evet duman'a cok super metal grup kesin dinle diyen lanetten rockcı!!!!!ları da tanıdım ) bir bilen soylesin neymiş rock kulturunun içinde ezginin gunlugu ilhan şeşen gibi unsurlar var mı(iyi soyluyorlar bu tarz grup ve insanlar ona sozum yok) ve ayrıca sac sakal kupe vs gibi seylerle tabi ki rockcı olunmuyor denilen sey dogru tamam gelenlerin muzikle pek bir alakası yoksa niye her aksam bir grup cıkıp birseyler calıp soyluyor sizce sadece para için mi ?bu gruplar bu işi sadece para için falan mı yapıyor ama ihtiyacımız var paraya biz sadece para için yapıyoruz bu işi diyorlarsa peki....eeee o zaman vakti zamanında(o sırada ben yoktum sadece soylenen seyi soyluyorum) bir grubun vokalisti neden orada oturan insanlara niye alkıslamıyorsunuz biz oylesine mi cıkıyoruz demeyi ima ederek elektro gitardan cıkan igrenc bir ses uzerine tum oturan insanların irkilip gruba bakmasıyla sonuclanan olay sonunda kızın 'bilseydik daha once boyle birsey yapardık' seklinde alycı ve bilmiş bir tavırla bu lafı demesi normal mı peki?ve allah askına soyleyin kim ozenti degil o zaman ben su halimle bazı kişilerden tepki toplurum bu beni mutlu mu ediyor sanki ilgi cekmenin boylesi hos mu otobuse binerken bir suru insan bana bakıyor sırf uzun saclıyım diye konyada...hos mu sanki arkadasımla yururken arkadasımın sakalına benim sacıma laf edilmesi..... eeee siz gosterin veya biri cıksın kendini anlatsın ben ozenti degilim diye.......umarım ki o insanların benden fazla muzik kulturu vardır olsun olmasın demiyorum ben de...umarım rock kulturu vardır o insanların cogunun benden fazla ben mukemmelim de demiyorum benden iyileri kesinlikle vardır ve coktur da...peki o zman dolusturun herkesi oraya hatta yakında hande yener ibrahim tatlıses falan da calın tam olsun madem herkese acık super olur işte biz de evimizde ve asi kalırız veya türkü cafelere gideriz artık uzun saclı top sakallı kupeli piercingli siyahlı olarak sonra da kovarlar bizi hani cafelerin kapısında nasıl girilecegi yazmıyor ya.......yani herkes bir bakıma haklı konyada degişik kesimlere hitap edecek nezih cafeler acılsa ayrıca karı kız kesmeye gelenler ve kendini et pazarına sunmaya gelenler olmasa hersey mukemmel olacak.....umarım kimseyi incitmemişimdir ama haklı yere de incittiysem ozur de dilemem... ayrıca o lanetten calan grup lafımı da geri alıyorum soylediklerimde tiki ciks karı kız kesmeye gelmiş ve et pazarına cıkmıslar konusunda bir adım bile geri atmıyorum!
16 Eylül 2005 Cuma | Yazan: keyser_soze_55
öncelikle herkese meraba.biz clubede sizin tabirinizle berbat müzik yapan gruplardan biriyiz.elimize kağıt verseniz 5 yabancı rock grubu yazın deseniz yazamayız valla:)))şaka bi yana bakın arkadaşlar gençsiniz güzesiniz,güzel mekanlar istemek elbette hakkınız ve hakkımız.Ama böyle net ortamında lagaluga yapmaktansa biraz faaliyet gösterip o berbat grupları egale edip clubede müzik adına daha iyi şeyler yapma şansınız var.güzel gitmeyen şeyleri düzeltmek lazım biliyorsunuz.ayrıyeten hepimiz 19 20 yaşlarında gençleriz,net ortamında argo konuşmak her ne kadar serbest olsa da kullandığımız kelimelere dikkat etmeliyiz.bizce konyanın ne fırına ne de ekmeğe ihtiyacı var.hersey bizim elimizde.Kendinden çok emin ve keskin yazılar yazan arkadaşlardan da konyamız için biraz çaba bekliyoruz.bu arada bu yazıları yazanların sabahtan akşama kadar clubede oturduklarını da biliyoruz çünkü bizde ordayız görüyoruz nasıl görüyosunuz derseniz sabahtan aksama kadar kız kesenlerdeniz!!:)) sözün kısası beğenmeyenin gelmeme gibi bi şansı var ama ilgi çekip farklı görünmek için böyle saçma sapan yorumlar yapmaya HAKKI YOK!!!!!
11 Eylül 2005 Pazar | Yazan: KÜNYE
Aşağıdaki yorumları okudum ve üzüldüm açıkcası.Sanırım cogunuzun yaşı küçük ve hala rock kültürü nedir bilmiyorsunuz ,zaten Türkiye'de rock 14-20 yaş kuşağının dinlediği bir müzik oldu.Ben asiyim,farklıyım imajı uyandırmak isteniyor bu şekilde ama yaş ilerledikçe bu rock müzik meraklısı arkadaslar rap hatta club müziği fanatiği oluyorlar.Ben Clube'ye gelenleri ikiye ayırıyorum hatta ayırmışken üçe ayırayım.1-Arkadaşlarıyla sohbet etmek için nezih bir mekanı tercih edenler 2-Hatun götürmek için gelen erkekler ya da kendilerini piyasaya göstermek için gelen kızlar 3-Müdavimler
Yani cogunun müzikle alakası yok.Şu yaptığınız yorumlara bakıyorum cogunun altında 'aman eleştireyim de ne olursa olsun ' tavrı var yani içi boş.Yani ben rock müzik dinlemiyorum diye Rock Cafeye gidemezmiyim? Yazacak cok sey var da sıkıldım.Ne diye yazıyorum ki,gelmeyen gelmesin,gidip evinde Rock müziğini dinlesin asi olsun ama insan olsun insan :P Hayata karşı bi duruşunuz olsun arkadaşlar,üzerinize büyük gelen kişilikleri yaşamaya çalışmayın.Kendiniz olun.Bu özenti hayatı da bırakın.
10 Eylül 2005 Cumartesi | Yazan: Reem
Yorumları okudum ve dusundum,insanoglunu memnun etmenin cok zor bir durum olduguna bir kez daha tanık oldum,bu yorumları yapan arkadasları kesınlıkle asagılamıyorum lutfen beni yanlıs anlamasınlar ama su var ki bu sadece clube cafe için gecerli degıldır,eger ıyı bır mekan acılmıssa bu nezihligi sonsuza kadar hıc bir guc surduremez, Türkiyenin neresine giderseniz gidin durum aynıdır,sakın ola ki o mekanı savundugumuda düşünmeyin sahibi veya işletmecısı degılım,erkek arkadaslarımla veya kız arkadaslarımla rahatca oturabılecegım,yanımdakı kız arkadasıma insanların pis bir tavırla bakmayacagı Konya"daki tek nezih ve temiz ortamdır diyebılırım, umarım cok takdir ettıgım bu cafenın işletmecilerı bu mekanı aynı hassasiyet ıcerısınde korumaya devam ederler.fakat yorumlarda gördügüm kadarıyla bir ayrımcılık sözkonusu,insanları dış görünus itibariyle degerlendırmenın yanlıs oldugunun farkına varamayacak kadar asagılayıcısınız,1 yıldır gittigm bir mekan ve Konyadaki en uzun süre takıldıgım yerdir diyebılırım,aranızdan yarası olan gocunur dıyenlerı
bu yazıyı okuduktan sonra duyar gıbı olurum ama hic ustume alınmam,33 yasındayım istedıgım gıbı spor kıyafetlerımlede giderım iş cıkısı kıyafet degıstırme fırsatım olmazsa takım elbısemlede gıderım,insanların yaslarına ve kılık kıyafetıne gore cafeler acılsaydı her cafenın tabelasında yas sınırlaması veya kıyafet zorunlulugu belırtılırdı,baleye veya senfonı orkestrası izlemeye gelmıyorsunuz arkadaslar yanı smokin giyme mecburiyetınız yok, burda boyle bır durum yok,kendını bılen,asosyal olmayan 15 yasında veya 45 yasında ,icerıde taskınlık,serserılık,terbıyesızlık yapmayacak tum ınsanların gelme hakkı olduguna ınandıgım bır yer bana gore.O adamı tanımadan Rockla alakası olmadıgını nerden bılıyorsun sevgılı arkadasım,illa rock dinleyen adam uzun saclı,cember sakallı,yırtık blue jean siyah t-shirt giyen küpe takan biri mi olmalı,kumas pantolon gıymeyen bır ınsanım,fakat kumas pantolon ve ceket gıyen tanıdıgım bırının benden ve eminim sizlerden daha cok müzik bılgısı olduguna ınanıyorum,ve böyle birini tanıyorum.%90 lanetten tipler diyen arkadasım sen sanırım %10 luk kalıte ınsan tıpıne gırıyorsun ozaman senın yerın burası degıl,yasadıgın bu anadolu sehrınde bundan fazlasını ısteme bence azla yetınmesını bıl ve böyle bir mekanın hıc olmadıgını düşün nerde oturacaktın camlı köşkte mi?neyse sizleri incitmedigimi umarak sözlerimi bıtırıyorum,heryerde mutlaka cogunluk ıyının yanında az mıktardada olsa kötüler yer alacaktır bunun onune gecemeyız.saygılarımla.
10 Eylül 2005 Cumartesi | Yazan: braveheart33
CLUB-E Ne kadar Özenti rockçı ve kro varsa onların mekanı.Kız başına gidemezsiniz çünkü sarkan çok kişi var.Zaten oturanların %90 ı hep erkek..rock felan da hak getire dış görünüş rock cafe ama içerisi kro kaynıyor..



X-Rock.CoM -Konya'nın Rock Müzik Platformu...
7 Eylül 2005 Çarşamba | Yazan: All Depths
ROCK haricinde her halt var ama ne yaparsınız aksamları baska gidecek mekan olmadıgı için gidiyoruz arada içeri giriyorum ozzy amcanın resimleri krolar tikiler ciksler surtukler 24-27 yas arası erkek arayan bayanlar 30unda karı kız izlemeye gelmiş erkekler arada ozenti öss calısan veya yeni universite kazanmıs kendini bir bok sanan gencler gitardan lanet sesler cıkaran gruplar hele o gruplar içinde melankolik calıp duran grup ve onun kaprisli ve burnu yerden 2 metre yuksekteki kız solisti tanrım yeter dedim bir ara ya mekan cok iyi de gelen adamlar ve calan gruplar bir halta yaramazdı oraya girip cıkan elemanların %90ı lanetten tipler.....her girdigimde en az 10 kişi uzun saclı ve kemik cerceve gozluk takmıs halime bakarak nereden cıktı bu adam der gibi bakıyor eger orda varya herkese kagıt dagıtıp en az 5 yabancı rock grubu yazın derseniz bu işi becerebilecek 6-7 kişi cıkar ancak ya yeter be artık konusturtmayın beni aptal bir mekan işte
29 Ağustos 2005 Pazartesi | Yazan: keyser_soze_55
Valla ben konya'da okuyorum.Ama hiç meram tarafına gitmedim.Gidicektim sonradan çok sıcak diye gitmemiştik.Birdahaki sefere gidip bu cafeyi görücem.Söylendiğine göre güzel bir ortam varmış.
25 Ağustos 2005 Perşembe | Yazan: Leonart
orada cıkan gruplar da bir boka yaramıyor. ellerine enstruman verilmiş mısır koçanları gibi duruyorlar.
25 Ağustos 2005 Perşembe | Yazan: idrarTahlili
evet bencede mutlaka yeni bir mekan lzm...sart...egitim sart :P
23 Ağustos 2005 Salı | Yazan: oRAj
dedim ya...
ozenti olan mekan degil oraya gelenler... adamlar kapidan ceviremez ya sen ozentisin diye... parasi olan geliyor iste... yani eskiden cikmazdik ordan ama artik cok nadir gidiyoruz... hatta gitmemeye calisiyorum... yeni mekan lazim demis arkadaslarimizdan biri .p... yeni mekan acilirsa 1 hafta da oraya da dolar bu ozentiler... eee haberlesme hizlandi .p...
ya ozentisin mekan yok acikcasi... onemli olan yogunlugunun dusuk olmasi...
16 Ağustos 2005 Salı | Yazan: b1-66er
konyadaki özenti berbat yerlerden biri hatta en özentisi türban ve ismi pentalı bişey olan gardasımıza katılıyorum YENİ BİR MEKAN LAZIM...
12 Ağustos 2005 Cuma | Yazan: electroman
lan varya aksam guya canlı muzik var rock diye gittik melankolik takıldılar hep oranın adını degiştirip tiki&ciks cafe yapmalılar
11 Ağustos 2005 Perşembe | Yazan: keyser_soze_55
p3ntacl3 arkadasım mekanı bende sevmiyorum ama etli ekemek kafalı biraz aagır kacıyo yani aslında konyada hiç bişey sevmiyorum yeni geldim ve mutsuzum ama asla hakaret etmem bu insanlara bu etli ekmek kafalılıktan cok özentilikten geliyo konya bazı şeyleri kaldıramıyo
9 Ağustos 2005 Salı | Yazan: sizzle_bass
ılk acıldıgında cok guzel bır mekan olmasına ragmen sonralardan rock muzıkle yakından uzaktan hatta muzıkle alakası olmayan cıngen tıplerın gelmesıyle mekanın tadı tuzu kactı saftı kaydı..daha ne dıyeyım konyanın 40 fırın ekmek yemesı lazım...
8 Ağustos 2005 Pazartesi | Yazan: türban
Bizim evin harşısında bu mekan. Arkadaşlar doğru söylüyo.. Konya kaldıramadı burayı, hep krolar geliyo belki bi hatun ayarlarız falan diye..
6 Ağustos 2005 Cumartesi | Yazan: NazlihaN
ilk açıldığında güzeldi... müziğin ortamın önüne para geçti böyle salıncağı parayla kiralayan tipler falan... yaş ortalamasıda 15 oldu tam oldu hayırlı uğurlu olsun.
1 Ağustos 2005 Pazartesi | Yazan: QadiR
ben de aynisini diycektim... cok iyi mekandir... ama haliyle yaz gelince aylak herifler ve tikiler basiyo bu guzelim mekani... gecen bi gittim allam ne o oyle yav.?. bi tarafta takim elbiseli adamlar oturyo... diger tarafta azicik bile tipi olmayan kirolar... valla ne diyim kalmadi mekanimiz... hele univ 'e bi gidelim hele... hele baba parasi yiyen bi herif var... adamin azina sicasim geliyo da zor tutuyorum... senin ne isin var lan rock cafélerde falan... senin turun degil bi kere... bas git sen kahvene... oyna okeyini...
29 Temmuz 2005 Cuma | Yazan: b1-66er
doğru, burası bir rock cafe ama rockla alakası olmayan tiki kişiler geliyor buraya. Haliyle gülünç bir durum.
25 Temmuz 2005 Pazartesi | Yazan: andi_asli
clube rock cafe'ye "tikiler" kokoş kokoş giyinip süslenip gelmesin çok komikler
25 Temmuz 2005 Pazartesi | Yazan: g_uplead


Konu ile ilgili yorumunuz

SG Music Productions

E-posta

Şifre

Unutma beni


Üyelik
Şifre hatırlatma
GaRaJ'da şu anda
79 üye, 741 ziyaretçi
dolaşıyor
Liste:
Beş / Sekiz