Stüdyolar - KafaKabin

KafaKabin

Prova ve kayıt stüdyosu

Semt / Şehir

Beyoğlu / İstanbul

KafaKabin ile ilgili yorumlar

Grup olarak çok kaliteli ve modern stüdyolara gittik,tabii ki o stüdyolardaki ekipmanlar ve dekorasyon Kafakabin'a göre daha göz alıcı ve güzeldi ama ister inanın ister inanmayın bütün grup elemanlarının memnun kaldığı tek stüdyo Kafakabin olmuştur.Bir kere deneyin derim.
Davul çalarken yaşadığım 2 sorun hariç stüdyo prova açısından çok başarılı,kayıt hakkında bilgim yok.
1- Hi-hat ve ride tonu pek iyi değil,kendi zil takımınızla gelirseniz çok memnun kalırsınız,davul tonları çok güzel.
2- Stüdyonun en ucundaki gitarın sesini bazen duyamıyorsunuz.

Saygılar,sevgiler...
11 Şubat 2008 Pazartesi | Yazan: gerginim
ilk zamanlarda gerçekten aradığımızı buluyorduk ekipman bakımından ancak aletlerin bakımsızlığından dolayı kafakabin her geçen gün kötüye gidiyor geriye sadece çalışanların ilgisi ve samimiyeti kaldı..


evet çünkü çetin çok sıkılmış o işten
devretmeyi düşünüyormuş
40 milyarım olsa hiç düşünmeden alırdım valla

bu arada havasızlıktan ölüyorduk yahu
31 Ağustos 2007 Cuma | Yazan: İntihar Süsü
Uzun zamandır gıtmıyorum ama eger hala mg-150 marshall bas anfısı orda duruyosa yazık derım.Gercek anlamda cok kotu bır anfı.Ne zman gıtsem parmaklarım su topluyodu o anfı yuzunden.
18 Mayıs 2007 Cuma | Yazan: Hollow life
ilk zamanlarda gerçekten aradığımızı buluyorduk ekipman bakımından ancak aletlerin bakımsızlığından dolayı kafakabin her geçen gün kötüye gidiyor geriye sadece çalışanların ilgisi ve samimiyeti kaldı..
30 Mart 2007 Cuma | Yazan: srhnG
yaklaşık 7 8 ay kadar önce gittiğmde davulcu arkadaşım ve vokal olarak ben,durumdan memnun kalmamıştık..ancak vokal sorunu için iki yeni alet alınmış az önce okudum sevindim..davul için ne yapıldı sorun neydi bilmiyorum..yarın ordayız bakıcaz :)
17 Mart 2007 Cumartesi | Yazan: niphredyl
Gayet'de Güzel bir mekan. Şahsen ben her salı ordayım orda olmayıda seviyorum ;)
16 Mart 2007 Cuma | Yazan: DeepStorke
ehm :) içerinin akustigi profesyonal olarak Star'a yaptırılmıştır.... İçerdeki akustuik göreceli bi kalitede degil ''Ust'' sinif kalitededir.Akustigin görecesi olmaz.
15 Mart 2007 Perşembe | Yazan: KafaKabin
arkadaşlar ben bi kere gittim o stüdyoya ve nerdeyse müziği bırakma kararı alıyodum:)
özellikle müziğe yeni başlayan arkadaşlar hiç gitmeyin baştan biter olayınız
davul tonları iğrenç
birde washburn bi gitar varki eskiciye versen satın almaz o derece bişey
hiç tavsiye etmiyorum gereksiz bi yer diyebilirim kısaca
10 Mart 2007 Cumartesi | Yazan: yenirock1986
kafakabini açan arkadşlar gerçekten bi şekilde paraya kıyıp o aletleri oraya dizmişler. ama bi kere bir prova studiosunda asla ve asla bu şekiilde akustik elde edilmez. çok yanlış. ben bir kere gittim ve hiç memnun kalmadım. diğer insanlar gerçekten bu işi bilen insanlar bunu ölçtürerek hesaplarını yaparak dizayn ediyorlar. o süngerler odayı iyice boğmuş. bunca insanı çekense çift cross lu bir davulun varlığı zildjian ziller olması ve de kafa kabin amfilerin bulunması. ama bir müzisyenin en önemli öğesi duyumudur ki bu studio da bu tamamen ölmüş. herkes duymadan çalıyor. ben kendimi duyuyorum çok iyi diyenlere de çok şaşırıyorum açıkçası
9 Mart 2007 Cuma | Yazan: malmsteens2107
Vokal tonundan memnun olmayan ve vokal sesini yetersiz bulanan arkadaşların önerilerinin sonucunda Kafakabin ;
15'' 2 yollu 2 adet Climax 500 watt Kabini hizmetinize sunmuştur.





Ayrıca KafaKabin Studyosuna ait kayıt örneklerini :

http://rapidshare.com/files/20162910/Ode_to_the_Sun.mp3.html

http://rapidshare.com/files/20164551/Rnb6-Lemarpromo.mp3.html


adreslerinden indirebilirsiniz.
Grup Fat Cat ve Rnb6 e performanslarından dolayıda tebriği bir borç biliriz :)
9 Mart 2007 Cuma | Yazan: KafaKabin
Dennis chambers'in kullandgı tabureymiş zuhauhahuah
3 Mart 2007 Cumartesi | Yazan: pipijan
evet bass anfisi oldukça güzel kafakabin anfileri de çok güzel davul tonları falan herşey güzel uymuş ama tek sıkıntım belki deişmişdir gitmedim ama birtane wasburn gitar var orda onun sap ayarı biraz rahatsız ediyor o gitar dışında herşey dört dörtlük başarılar diliyorum
24 Şubat 2007 Cumartesi | Yazan: dumanmurat89
Kafakabin güzel bi stüdyo.. anfiler cok iyi .. ayrıca bass anfisinin bulunduğu yer bence gayet doğal eğer gitar anfilerinin arasına konulursa gerçekten bass- davul uyumu kaçar... grup olarak memnunuz .. üyeyiz.. ayrıca birçok stüdyoya gittim çoğunda bariz ama burda bass çalındığında bence çok belirgin bi titreme ve cızırtı gelmiyo trampetten.. olanıda doğaldır... .. ayrıca kafakabinin tuvaletinene girip şifonda ki yazıyı görün derim... iyi fikir.... yaramaz şifon :D:D kafakabine başarılar dileriz..:))
18 Şubat 2007 Pazar | Yazan: metal_vida
istanbulda bir sürü stüdyoda çalıştık diyebilirim. daha kafakabin kadar akustiği iyi bir yer görmedik. gitar amfilerinin pozisyonu ve baktığı yer, bas amfisinin baktığı yer buna çok büyük katkı sağlıyor. eski marshall bas amfisi varken bas duyma konusunda sorun yaşıyorduk ama yeni amfiyle o da geçti. o anlamda bas amfisinin pozisyonunun gayet iyi olduğunu düşünüyoruz. grupça :)
18 Şubat 2007 Pazar | Yazan: aNeSTeZi
Kısacası siz şimdi dizaynı degistiriyomusunuz degiştirmiyomusunuz? :):)
12 Şubat 2007 Pazartesi | Yazan: Whiplash01
Sanırım banada sölemiştin geldiginizde aynı sikayetini.Ama Bass ın davulcuya herzaman yakın olamsı lazım cunku bassı en önemli duyması gereken kişi davulcudur diye duşunuyoruz.Dedigin bölgeye aldıgımızda Bassı birazdaha karmaşık bir ses geliyor bu seferde.Ve davulcuya gerçekten uzak kalıyor.Tekrar iç dizayn la bu hafta ilgilenicem özel olarak.Bakalım daha iyi bir yol bulabilecekmiyiz.,


Dedigin gibi davuldan gelen diger ses de normal.Kapalı bir ortamda her tur yuksek sesten davulun trampeti tıslayacaktır altındaki yapısından dolayı(Ancak trampeti açık bırakırsan tıslama gelmiyecektir.).
12 Şubat 2007 Pazartesi | Yazan: KafaKabin
KAFAKABİN YETKİLİLERİNİN DİKKATİNE!!!!

Gecenlerde Kafakabine gittik hoş guzel bi studyo amfiler gitarlar davul ...vs guzel ve bundan sonrada gitmeyi dusunuyoruz ama..
Studyodaki Dekorasyon aletlerin dizilişi cok kotu:(:(
Bass amfisini gidip davulun dibine sokmuşlar bassı calmaya başlıyorum davulu kımse calmasa bile butun davul zangır zangır sallanmaya başlıyo cross lardan ses geliyo...
2 saat caldık davulcumuz ne caldıgını anlamadı:( (o kadar titriyo davul bas yuzunden)
electro calarken de davuldan ses geliyo ama okadar olur o her studyoda oyle..
ama ne olur bu yorumumu dikkate alında şu basın yerini degistirin.. arkada yer var 2 gitarın arasına koyarsanız cok super olur.. :)
Zaten basında 2 gitarın arasında olması gerekir koşelerde olursa şarkıda kopuk gider kımse bişey anlamaz..
Bu Yorumumu Dikkate Almanızı Umuyorum

Şimdiden Teşekkurler...
10 Şubat 2007 Cumartesi | Yazan: Whiplash01
ahh şu crossları bi de tonlasınız süper olacak (=
9 Şubat 2007 Cuma | Yazan: NPSTR
joker'e gidip orda gözyaşlarına boğulmuş, hüngür faşırt ağlamış biri olarak konuşayım; kafakabin gerçekten güzel ve ilk stüdyo deyenimimi yaşadığım yer olarak benim için önemli bir yer tutmaktadır.
5 Şubat 2007 Pazartesi | Yazan: BlackNred
KAFAKABİN YETKİLİLERİNİN DİKKATİNE!!!!

Gecenlerde Kafakabine gittik hoş guzel bi studyo amfiler gitarlar davul ...vs guzel ve bundan sonrada gitmeyi dusunuyoruz ama..
Studyodaki Dekorasyon aletlerin dizilişi cok kotu:(:(
Bass amfisini gidip davulun dibine sokmuşlar bassı calmaya başlıyorum davulu kımse calmasa bile butun davul zangır zangır sallanmaya başlıyo cross lardan ses geliyo...
2 saat caldık davulcumuz ne caldıgını anlamadı:( (o kadar titriyo davul bas yuzunden)
electro calarken de davuldan ses geliyo ama okadar olur o her studyoda oyle..
ama ne olur bu yorumumu dikkate alında şu basın yerini degistirin.. arkada yer var 2 gitarın arasına koyarsanız cok super olur.. :)
Zaten basında 2 gitarın arasında olması gerekir koşelerde olursa şarkıda kopuk gider kımse bişey anlamaz..
Bu Yorumumu Dikkate Almanızı Umuyorum

Şimdiden Teşekkurler...
1 Şubat 2007 Perşembe | Yazan: Whiplash01
kafakabin e gerçekten çok teşekkür edioyruz...gece saat 10 dan 3 e kadar bizimle sabırlı bir şekilde ilgilendikleri için gerçekten çok minettarız...bir daha ki kayıttaki tercihimiz siz olacaksınız ...herşey için teşekkürler...
4 Aralık 2006 Pazartesi | Yazan: devil_doruq
dun gece kafakabındeydık ve 10 dan yaklasık 3 ekadar kaldık normalde saatimizden 1 saat fazla kalmıs olduk ama burda çalışan arkadaslar ne bi ses çkardılar kı saatin 3 oldunu soledm nede herangi bi olumsuz tavırları oldu kayıdımıza gerçekden çok iligili davrandılar çıkan aksiliklerde hiç ters tavır takınmadan ellerınden geldığince yardım ettiler ve ekstradan bir ücretde talep etmediler ayrıca mixaj konusunda gerçekden iyi iş yaptılar gerçekten iyi bi kayıt oldu. ayrıca studyo gerçekden iyi bi studyo çok ufak eksıklıkler war ama ellerınde olmayan nedenlerden dolayı olduğunu solediler zaten o samımıyetden sora eksıklıklerı gozunuz gormuyo çalışanlara gerçekden çok tesekkur ediyoruz çok yardımsever canayakın davrandılar bole olunca çok iyi işler basarıcaklarına inanıyorum tekrar tesekkur edıyoruz grup olarak çalışanlara kafakabin bizi kafalamayı basardı artık ordayız bizde
4 Aralık 2006 Pazartesi | Yazan: sieja_182
kafakabin 10 numara bi yer.O kadar stdyo gezdım begendıım stdyolar ıcınde ılk sırayı alıyo =D fakat davulunun bı kac parcası degişmesi gerekiyor bence.Ama son gıttıgımde kıck mıkrofonu koymuşlardı iyi olmus =) cuma günü geliyoruzz =D
15 Kasım 2006 Çarşamba | Yazan: tmainliner
Siyah 8 olarak yer buldukça provalarımızı KafaKabinde yapıyoruz.....
Ufak tefek bir takım sorunlar var ancak bu sorunların çok daha büyükleri diğer stüdyolarda var...
ki....insan oğlu zaten mükemmeliyeti hiç bir zaman yakalayamaz....
Çetinde gayet ilgili bir adamdır....Oynadığı oyunda kimseyi zerre ilgilendirmez...Eğer sen sorununu söylediğinde seninle ilgilenmezse o zaman konuş....saygılar...
8 Kasım 2006 Çarşamba | Yazan: Awake__
valla öyle abartmışlarki alet edevatları geçen hafta gittik hem ufak olması hemde akustiğin çok kötü olması beni hayal kırıklığına uğrattı bidaha gitceğimi düşünmüyorum not : bateri çok güzel ama trampette bi sorun var galiba ilginç bi trampet sesi çıkıyo biraz yıpratmışlar galiba
15 Ekim 2006 Pazar | Yazan: rockmania83
salı günü gittim davul güzeldi baya süper olmuş valla böyle devam çetin =)
6 Ekim 2006 Cuma | Yazan: burrc
güzel mekan baya amfiler davul falanda gitarların bakıma ihtiyacı var biraz birde biraz pahalı ama yarın gene gidicem :D:D:D
22 Eylül 2006 Cuma | Yazan: kornman887
kafakabinin müdavimi bi insanım ben.
15 Eylül 2006 Cuma | Yazan: aNeSTeZi
Dur bakalım cuma gidicez inşallah...
30 Ağustos 2006 Çarşamba | Yazan: kornman887
----CEP TELEFONU BULUNMUŞTUR-----

Yanlış hatırlamıyorsam 16 Temmuz pazar Gunu burda bi arkadaş Davulun oraya telefonunu Davulun orda unuttugunu sölemişti.

Telefon Bulunmuştur.Sana bıraktıgın numaradan ulaşamıyoruz.Yakın bi zamanda bize ulaşırsan seviniriz.
26 Temmuz 2006 Çarşamba | Yazan: KafaKabin
biran önce halledicez Merak etmeyin :)
Kapımız herzaman açık bizde sizi dinlemeyi seviyoruz...
23 Temmuz 2006 Pazar | Yazan: KafaKabin
bugün 3 saat çaldık güzel provaydı da.. 3 saatin sonunda basçımızın parmakları amfinin sesinin yetmemesi ve onun da tellere abanmak zorunda kalmasından su toplamıştı. gitarları kısıyoruz amfi duyulsun diye, bu sefer de davul örtüyor her şeyi.. şu yeni kabin gelse de su toplamış parmaklardan kurtulsak :)
21 Temmuz 2006 Cuma | Yazan: aNeSTeZi
bu hafta resmen kafakabin e abone olduk, yarın 3 saat prova var, onunla birlikte bu haftanın toplamı 12 saat olacak :) bu arada cama yakın taraftaki marshall amfinin foot switchinin clean kanal düğmesini ayıoğlu ayının teki kırmış nasıl yapmışsa. çetin yoktu başka bi arkadaş vardı ona söylediydik görülmüştür heralde..
çok seviyoruz biz grupça orayı, çok rahatız kafakabin'de, bizim stüdyomuz ora artık :)
20 Temmuz 2006 Perşembe | Yazan: aNeSTeZi
Sevgili tyler_durden nickli şahısın yazdıgına ;

Kafakabin hiçbir şekilde maddiyat üzerine kurulmamıştır ki bu ilk açıldıgı günden beri bu şekildedir ve böyle kalacaktır.bunun için sana örnekler verip senin göürüşünü hiç bi şekilde değiştirmeye çalışmıycam açıkcası cokda önemsemiyorum yazdıgını Çünkü gelen ve gelecek her insan zaten bu durumu fark edecektir ve farkındadır.
15 Temmuz 2006 Cumartesi | Yazan: KafaKabin
iyi niyetli insanlar. yardımcı olurlar size diye düşnüüyorum.
10 Temmuz 2006 Pazartesi | Yazan: aNeSTeZi
yav bu studyo her sevıyeye uygun mu muzık bakımdan bıraz comezızde :D hanı ezmesınler bızı bı studyoya gıttık paramızla rezıl olduk valla basımıza gelmesn de soruom
7 Temmuz 2006 Cuma | Yazan: Soony
gene gittik gene prova yaptık gene hayran kaldık. seviyesizlere duyurulur.
3 Temmuz 2006 Pazartesi | Yazan: aNeSTeZi
kafakabin ağabey şu davulu bi adam etseniz diyorum yahu.herşey süper ama davulun bi elden geçirilmesi gerek umarım dikkate alırsınız
3 Temmuz 2006 Pazartesi | Yazan: drummer1989
müzisyen adam,üretken adamdır.aynı notaları basmakla,aynı cümlelerle oynamakla bu iş olmaz...

umarım mesaj yerine GİRMİŞTİR:)
29 Haziran 2006 Perşembe | Yazan: tyler_durden
Hayatta ekipmandan,davuldan,gitardan,mikrofondan daha önemli değerler vardır.İnsanlık,samimiyet,ılımlılık gibi;ki bunlar KAFAKABİN de fazlasıyla var.Müzik insanın içindedir,cüzdanındaki banknotların arasında değil. Eğer ''CEBİNDE PARASI OLAN STUDYO AÇMIŞ'' gibi bi kavram varsa ona örnek olabilecek son yerlerden biri STÜDYO KAFAKABİN dir. Bu tip insanlar müzikten para kazanmayı hak eden insanlardır. Bu stüdyoya bok atanlar da güzel yerlerde çalışmayı hak etmeyen insanlardır.

-mesaj yerine gitmiştir umarım.. kafakabin'i çok seviyoruz..-
26 Haziran 2006 Pazartesi | Yazan: aNeSTeZi
Hayatta ekipmandan,davuldan,gitardan,mikrofondan daha önemli değerler vardır.İnsanlık,samimiyet,ılımlılık gibi;ki bunlar KAFAKABİN de yok.Müzik insanın içindedir,cüzdanındaki banknotların arasında değil. Eğer ''CEBİNDE PARASI OLAN STUDYO AÇMIŞ'' gibi bi kavram varsa ona en iyi örnek STÜDYO KAFAKABİN dir. Bu tip tüccar zihniyetli KAFAların müzik üzerinden para kazanması taraftarı değilim.
16 Haziran 2006 Cuma | Yazan: tyler_durden
davul seti başına oturulup izlenesi bir şey olmuş, ancak söylendiği gibi çift bass drum var, ses yok. ya deriler çok yaşlanmış, ya pedalların tokmakları ileride duruyor. kısa kaldığımız için uğraşamadım üzerinde ama ortada bir sorun var.

bunun dışında gayet ferah, kaliteli bir stüdyo. başarılar efenim :)
14 Mayıs 2006 Pazar | Yazan: kardeks
Studio iyi eyvallah ama davul artık benim emekli olma vaktim geldi diyor, özellikle kick ve pedallar...
9 Mayıs 2006 Salı | Yazan: •Sanches146•
O civarda ki en iyi stüdyo demiym ama gerçekten de çok iyi.Akustikte bir çok stüdyoya taş çıkartır umarım hep böyle devam eder.
7 Mayıs 2006 Pazar | Yazan: AnIL_89
kafakabini çok seviyoruz...ekipmanları güzel ses sistemi güzel çalışanları güzel ee daha ne isterizki
20 Nisan 2006 Perşembe | Yazan: deniz_pan
Aç gözlulukle tabir ettigim şey yanlış anlaşılmasın diye duzeltme geregi duyuyorum : Kastettigim sey Her kıran dökenden o parayı her zaman istemiyoruz buda bizim kendimizi karsımızdakinin yerine koyup hissettiklerimizdir.O gun tıpkı sana yaptıgımız gibi uzulup pass geçtigimiz durumlar olmuyor degil.bunu ilkkez sende yaşamadık ama en azından öbur arkadaş hatasını kabul edip özur dilemişti senin gibi saygısızca ileri geri konuşmamıştı.Tabii kide o paranın alınması Hak dır.Açgözluluk degildir.Yanlış bir kelime sectigimi sorna okudugumda fark ettim.Yanlış anlasılamaması adına da duzelt,yorum.
19 Nisan 2006 Çarşamba | Yazan: KafaKabin
Arkadaşım biz çogu zaman kopan tellerin parasını bile istemiyoruzki bu bizim degil çalanın mesuliyetindedir). aç gözlu insanlar degiliz çunku! Kırdıgını bildigin bişey hakkında nasıl bu kadar yüzsüzlük içinde konuşabiliyorsun?! senden önce o zil kontrol edildi ve saglamdı.senden sonra kontrol edildi KIRIKTI.arada bizmi girip KIRDIK ?! O gun o parayı almadıgım için emin ol şuan pişmanlık duymuyor degilim.Hatanı anlar ve daha fazla konuşmazsın umarım.Yaptıgın ayıp ve saygısızlıktan öteyede gitmiyor.
19 Nisan 2006 Çarşamba | Yazan: KafaKabin
kendi ağzınla söyledin..baska yerde olsa parasını catır cutur alırlardı yani eger biz gerceken kırsaydik siz orda bizden onun parasini KESİN alırdınız.öyle kolay cıkamazdik o studyodan. ama biraktiniz. genc olabilriz ama enayi değiliz kusura bakma..
18 Nisan 2006 Salı | Yazan: seljax
Kesinlikle harika bir stüdyo.Çok samimi arkadaşlar var içerde.Pilot ve Kass trio olarak bütün provaları orda yapıyoruz.Sound güzel.Davul çok iyi.Kayıt olayıda harika.Herşey mükemmel.
Umarız hep böyle kalır ;)
17 Nisan 2006 Pazartesi | Yazan: Broken_stick
gittim gördüm hepsi okumuş çocuklar tebrik ederim...
16 Nisan 2006 Pazar | Yazan: duman_yak17
Sevimli genç arkadaşım SELJAX.O ZILIN ÖYLE KIRILMASI GERCEKTEN IMKANSIZ!! AMA Zili KIRDIN.En azından imkansız oldugunu fark etmişsin bizim gibi ona sevindim.Vede içinde bulundugun durum yuzunden uzulup bişey demedik. Sen bunun için minnet duyucagına ''O'' sekilde kırmaya başardıgın zili kırmadıgını ''bu'' şekilde deklare ediyorsun.

Emin ol ki bu başka bir studyo da gerçeklesseydi senden bunun parasını çatır çatır alırlardı.
Ilk defa ya da 2. defa,burda isteyen oyun oynar isteyen film izler bu senin sorunun degil farkındasındır umarım.


*Senin gibi enstrumanına zarar veren,Çalmak yerine dövmeye çalışan onları, diger tanıdıklarınada sölye lutfen gelmesinler.
16 Nisan 2006 Pazar | Yazan: KafaKabin
Insanlarımızın ''TENEKE'' diye tabir ettikleri ziller ZILDJIAN ın A custom serisi zilleridir + 2 Adet masterwork el yapı zil mevcuttur.Bu ziller kulagı olan herkez için altın degerinde zillerdir.Tum dunyada ust seviye ziller olarak geçer vede ZILDJIAN in Enst ust modellerindendir.Gel gelelimki ha ''Benim zevkim farklı,ben bunları Bana hitap etmiyor'' diyorsanız Tamam.Amaki Teneke diyorsanız sanırım sadece :)

Not : zillerden suphesi olan arkadaşlar buyrun gelsin denesin.
16 Nisan 2006 Pazar | Yazan: KafaKabin
abi valla bende bişey var galiba resme tıklarken fotoğrafcı diye tıkladım:)
15 Nisan 2006 Cumartesi | Yazan: duman_yak17
ağalar bayağı kötü bi stüdyo..hatta hayatımda gittiğim en kötü stüdyo..bir kere her yer toz içinde davulun rengi değişmiş tozdan..zaten davul rezalet zillerden biri kırık diğerleride nanay..davul özellikle trampet ve tomlar adeta teneke..bizim girişimizle çkışımız bir oldu..ısrarla tavsiye etmiyorum..arkadaşlara da tavsiyem bir işi tam yapsınlar yad da hiç bulaşmasınlar..
14 Nisan 2006 Cuma | Yazan: drum21
eeth gercekten cok güsel bir studyo içeri gidiiimizde karsılastııımımz ilk manzara: iki eliyle ilk defa bilgisayar oynu oynuyomuscasına klavyeye sarılmıs bir görewli kişi ardından hiç bişeye haber vermeden kendı kendıne bişiler yapan insanlar ardından da kırılması imkansız bi biçimde kırıp onumuze kırdınız bu zili dien hedehödö(söz bulamıyorum) birde samimiyetlı konusmaya calısıyorlar vermedık tabı zil parasını cunku öyle kıırlması ımkansız!!!bu burda kalmiicam tüm tanıdım müskle urasanlara yayılacak bi olaydır.gitmeden önce birdaha düşünün
13 Nisan 2006 Perşembe | Yazan: seljax
boylesine guzel bi studyonun acele olarak adam gıbı bır bas anfısıne ıhtıyacı var.akustık,gıtar anfılerı vokal falan on numara ama bas anfısı rezalet.
9 Nisan 2006 Pazar | Yazan: Hollow life
evet 2 cross farklı tonlanmak için..
davul aslında güzel aksamları falan çok rahat ama ziller zil değil teneke
5 Nisan 2006 Çarşamba | Yazan: Pro_Mark
yav ben mi yanlış biliyorum normalde 2 cross un amacı zaten farklı tonlara sahip olmak değil midir?
4 Nisan 2006 Salı | Yazan: aNeSTeZi
ben beğenmedim ya bateri kötü bi kere iki crosstan farklı sesler çıkıyo iyi bi tonlanması lazım geri kalanı fena değil ama daha iyi yerler de gördüm türkiye'nin en iyisi falan değil kesinlikle
30 Mart 2006 Perşembe | Yazan: steveharris
abi tek kelime ile süper biyer ya joker falan halt etmiş yaninda :)
29 Mart 2006 Çarşamba | Yazan: isom14
Arkadaşlar bir yanlış anlaşılmayı düzeltmek istiyorum; Burak arkadaşımızın dediğinin aksine Ampeg SVT3pro bir bas gitar amfi kafasıdır. Elimizde ne yazık ki onun girebileceği bir kabin yoktur (fakat sipraiş edildi, 2 ay süre verildi gelmesi için bizim elimizde değil...) ve o yüzden gelen gruplar eğer bir bas gitar ve bir elektro gitarlı grup iseler ampeg bas kafasını içerdeki bir marshall 1960b ya da 1960a kabine girerek kullanabilirsiniz. Eğer grubunuzda 2 elektro gitar ve bir bas gitar çalan varsa ne yazık ki şimdilik içerdeki Marshall b150 bas amfisini kullanmak zorundasınız. Ampeg SVT3pro tam tüp bir bas kafasıdır ve içerde durmamaktadır isteyen gruplar belirtmelidirler.

Teşekkür ederim....
26 Mart 2006 Pazar | Yazan: KafaKabin
Çok güzel bir stüdyo sürekli gidilmesi gerekir :) ;)
26 Mart 2006 Pazar | Yazan: sonmez_kartal
bas amfide ampeg yazıyo. yenimi geldi ya da benmi göremedim
16 Mart 2006 Perşembe | Yazan: runemagick
ya stüdyo mükemmel ama şu 2. crash bi gelse daha bi süper olucak. Bugün 2. kez gittim oraya yine yoktu crah kırıldı dediler ama 2 hafta öncede kırık demişlerdi hala yok. Mecburen diğer kiralık zili aldım. ama onunda parasını ödemeden kaçtım :)
10 Mart 2006 Cuma | Yazan: fatrix
kardeş studyo KAFAKABİN' e studyomuza iadei ziyaret yaptıkları için çok teşekkür ederim. Tatlı içinde çok teşekkür arkadaşlar artık borçlu kaldım en kısa zamanda geleceğim. kendinize iyi bakın.

studyo destan
8 Mart 2006 Çarşamba | Yazan: •theheavytimes•
ESP nin hayali gitar oldugunu söyleyen ve de ESP gitarımızı henuz görmemiş arkadaşlar diledigi zaman gelip ESP yi çalabilirler.Tamirden sonunda gelmiştir.
7 Mart 2006 Salı | Yazan: KafaKabin
gittim bayağı memnun kaldım ama bas amfisi o kadar aletin yanında sönük kalıyor. şu ampeg gelsede öyle denesek.birde özellikle distorşına geçildimi sesler bayağı karışıyor.ama yinede Türkiye'nin en iyisi olduğu tartışılmaz
7 Mart 2006 Salı | Yazan: runemagick
iyi bi yatırım yapılmış sağlam ekipman istekli ve genç arkadaşlar..içerisini beğendik açıkcası ..yalnız tek sorun olarak yerleşim den midir bilemiycem biraz karışıklık oluyo bi noktadan sonra..onun dışında pek bi sorun göze çarpmadı..onuda zamanla hallediceklerdir bence ..
5 Mart 2006 Pazar | Yazan: abraSIVEX
Bu stüdyo biz İstanbul' u terketmeden önce nerelerdeydi? Her nasıl olursa olsun Jokerstore alt-üst kat ve en alttaki pideci(şimdilerde çin lokantası) den daha iyi olduğu açık! Zaten Suat abi melek yüzüyle ömrümüze ömür katmaktan çok zavk almıyomuş ki bar işletmeciliğine soyundu. Beş kare fotoğraf yeter bize! BURAK PROVA AL BURDAN!
3 Mart 2006 Cuma | Yazan: 68_strat
Samsunda böyle bir stüdyo olsa demekki satine 100 milyon verecez....
manyak güzel bir ekipman ve 15 ytl samsunda çürüyoruz soyuluyoruz majör müzik tarafından...
2 Mart 2006 Perşembe | Yazan: Madmaster
Bana göre taksimdeki ve kadıköydeki bütün stüdyolardan çok daha iyi. Davul olsun, amfiler olsun, karşılama olsun, güler yüz olsun. Bence Süper bi yer.
1 Mart 2006 Çarşamba | Yazan: efeconni
"bence kötü biyer ilgisizlik hat safada
BENCE
26 Şubat 2006 Pazar | Yazan: Pro_Mark"


KURU KURU SUC ATMAK NE KADAR KOLAY DIMI "Pro_Mark" ?? BENCE sen boyle aptalca yorumlarda bulunmak yerine mantikli bir bicimde elestirirsen insanlar icin daha yararli olur. Madem buraya yorum yaziyorsun dogru duzgun yap! Her onune gelen burayi sacmaliklarla doldurursa ne kadar kullanisli olacak bu site. Yorumunu boyle yazmakla zaten sen inanirligini yitirmissin.
Studyonun kotu yanlarini da belirtmek gerekir tabi ki ama sen hic birsey belirtmemissin. Ben onca yorumu okuduktan sonra seninkini gorunce direk anlayabiliyorum ki haksiz yere karalamaya calisiyorsun Kafakabin'i. Ben defalarca gittim o studyoya ve bir defa bile ilgisizlikle karsilasmadim. Her gittigimde ordakiler cok iyi karsiladilar beni - onlari hic tanimadigim halde-. Cok yardimci oldular.
Ben simdiye kadar cok fazla studyoya gittim ve Kafakabindeki kaliteyi hicbir yerde gormedim.
1 Mart 2006 Çarşamba | Yazan: Satanic Mantra
burda ilk stüdyomusu bugün aldık.. bakalım nasıl gerçekten çok merak ediyorum.. ama burdan bakılınca beniim rr 3 ü ucuracak süperrr marshall lar görüyorum.. eee ne diyeyiimm... marshallah marshallah :D:D:D
26 Şubat 2006 Pazar | Yazan: devrialem
bence kötü biyer ilgisizlik hat safada
BENCE
26 Şubat 2006 Pazar | Yazan: Pro_Mark
Listede yazan Esp mh-50 vardır.Gelip kullanan arkadaşlar görmuştur.Gitarımız bir ara talihsizlik olup çalınmıştı.Şuanda geri geldi gitar fakat floydrose unda bir sorun oldugundan tamirde.Bunu keşke bize sorsaydınız bizde açıklasaydık.Hayali degildir yani bu gitar.SVT3 pro hakkındaki durumuda siteye yazmıştık.Tek gitarlı gruplar istedigi takdirde İçeri koyabiliyoruz.Fakat çift gitarlı gruplar Kabin siparisimiz gelmediginden(Siparişler 1.5-2 ayda geliyor bu bizim elimizde olmayan bir durum) Marshall B150 yi kullanmak zorunda kalıyor.Marshall B150 Kendini kanıtlamış bir amp. dir ve yeni alınmıştır.
22 Şubat 2006 Çarşamba | Yazan: KafaKabin
valla arkadaşlar bence abartıyosunuz burayı gibime geliyo gitar amplileri full tüplü olan nice güzel stdlerimiz var istanbulda... Birde ben içerde svt3 pro kafa göremedim basçı arkadaşım gayet dandik olan marshall bass amplisine girmek zorunda kaldı basını (hatta ampli ölüyodu sanırım). ve bir de olağan üstü bir akustik problemi var içerde, resimlere ekipmanlara bakıp aldanmayın içerdeki. Gitar götürmeden prova alacak arkadaşlara tavsiyem mutlaka kendi gitarınızı getirin yoksa listede yazan ESP mh-50 diye bi gitar yok stüdyoda (madem böyle bi gitar yok listede niye ismi var değil mi?)...
21 Şubat 2006 Salı | Yazan: bir_kermit
Burda akustik sorunu var..Lead gitar sonuna kadar açık (cama yakın amfi) digerleri daha düşük olmasına ragmen soloları asla duyamadım.Ben davuldayım..Sonuç olarak akustigi hiç bi türlü saglanmamış buranın..yazık..
19 Şubat 2006 Pazar | Yazan: dreizem
Ben bu kendini ve diğer enstrümanları duyamama konusuna hastayım. Ben anlayamıyorum nası birbirinizi duyamıyorsunuz orda. Sol kulağımda %20 duyma kaybı olmasına rağmen ben sorun yaşamıyorum. Hatta gittiğim stüdyolar arasında vokali en rahat duyduğum stüdyodur.
17 Şubat 2006 Cuma | Yazan: Yiaa
tebrikler demekten baska bisey gelmiyo aklima cok basarili bir studyo anestezi grubu olarak saygi ve sevgilerimizi sunuyoruz.konser provalarimizda ordayiz....
17 Şubat 2006 Cuma | Yazan: rotten_kolpa
hayallerimin stüdyosuna kafa-kabin ile ulaştım kafa-kabinden önceki stüdyo hayatımın nekadar boş olduğunu kafa-kabine ilk adımımı attığım anda anladım o kapının açılıp buyrun hoşgeldiniz sesi hala kulaklarımda orda kendimi sanki yuvamda evimde yurdumda hissediyorum teşekkürler çetin ve saz arkadaşları :P
16 Şubat 2006 Perşembe | Yazan: KILLER
evet adamlar misafirperver ve gayet sicak kanli mahlukatlar
bu arada soylemeden edemicem... kapi paspasindaki resim süper! gayet misafirperver bir resim bence! giderken bigün çalcam valla o paspasi!

bu arada mrgreen --> kafakabinden cikinca hemen sagda "dejavu bar" var... oraya git. seni anlayan birileri cikacaktir mutlaka!
16 Şubat 2006 Perşembe | Yazan: apherion
Bir de şu davulun pedallarını değiştirseniz daha iyi olacak sanırım.Hiç ses çıkmıyor.Çok sertler.
16 Şubat 2006 Perşembe | Yazan: Camenta
hayallerimin stüdyosuna kafa-kabin ile ulaştım kafa-kabinden önceki stüdyo hayatımın nekadar boş olduğunu kafa-kabine ilk adımımı attığım anda anladım o kapının açılıp buyrun hoşgeldiniz sesi hala kulaklarımda orda kendimi sanki yuvamda evimde yurdumda hissediyorum teşekkürler çetin ve saz arkadaşları :P
16 Şubat 2006 Perşembe | Yazan: KILLER
şu anda 2 gitar aynı anda provaya girilmiyormu yani ?
15 Şubat 2006 Çarşamba | Yazan: gitartiz


2 gitar provaya girilmektedir.Böyle bir sorun söz konusu bile olamaz herzaman yedekde bir Amp. miz beklemektedir zaten.
15 Şubat 2006 Çarşamba | Yazan: KafaKabin
şu anda 2 gitar aynı anda provaya girilmiyormu yani ?
15 Şubat 2006 Çarşamba | Yazan: gitartiz
apherion,arkadaşım ben stüdyo kötü veya davul kötü falan diye birşey söylemedim sadece bu stüdyodaki davulu abartıp tarihe gececek bir davul oldugunu söyleyen arkadaşlara daha iyilerininde bulundugunu söylemek istedim..kendi stüdyo m haricinde şuanlık baska bir stüdyoda prova yapmıyorum grubumda yapmıyor.benim yerde baya bi techizat topladık ve beraberce provamızı gercekleştiriyoruz..Ama emin olki davulu benim caldıgım setup tarzında bir stüdyo bulursam ve daha kaliteli olursa emin olki sanada haber veririm..aslında bence kendin bulsan daha iyi olur.tarzını ne caldıgını nasıl bir setupta daha verimli oldugunu bilmedigim icin yorum yapamam bu stüdyo daha iyi senin için arkadaşım diye..Umarım anlamıssındır beni.Saygılar..
14 Şubat 2006 Salı | Yazan: People_eQuaL
People_eQuaL galiba haklisin. Ben de senin gittigin studyo ya gideyim bari bizim grupla. Sen nerde calisiyosun? (Kendi studyon disinda) Ben hala bu Studyoya alternatif olabilecek bi studyo bulamadim daha ama gorunuse bakilirsa sen daha iyi bir yer bilimussun da bizden sakliyomussun gibi geldi. Abi soyle de biz de oraya gelelim. Bos yere harcamayalim paramizi...
13 Şubat 2006 Pazartesi | Yazan: apherion
Arkadaşlar iyi güzel hoş herşey..Bir davulcu olarak yorumumu yapmak istiyorum.Bence davula bakış açısı bazı arkadaşların yanlış.Davula cift cross diyemi bu kadar ilgi yogunlugu var anlamadım.Şunu söylememde bence yarar var.Her davul calan arkadaşın kendi tarzı kendi setupı vardır zannedersem.Baktıgımda beni hiçte çekmedi bu davul.Pearl export serisi bir davul ve pekte ahım şahım degil.Nedenmi? Bende evimin alt dairesini kiralayıp stüdyo yaptım ve icerisinde cift cross olmayan bir davul var.Ama bu stüdyodaki exporttan daha iyi.Masters BRX ve masters MMX maple trampet.Sadece cross unun fiyatı 1300 £ yaklaşık 1600 $ yapıyor.Benim tek croos o davul setini satın alır.Degisik tuşelerde tonları ne kadar kaliteli acaba merak bile etmiyorum elx serisi bir davulda provam olmustu.Bence tek cross trampet tek alto ve tek floor tomu olan bir masters bu davuldan daha iyi bir ton vermekle kalmaz davul calan insanın daha aktive olmasına yardımcıda olur o insana en güzel 1 saati armagan eder.Yorumlarınız Önemli olan dış görünüş hayvani bir davul olsun tonu ne olursa olsun kalitesi ne olursa olsun gibisindense yorumlarınızda haklısınız.Ama bence iyice bir düşünseniz daha iyi olur diyorum bu davul setupı hakkında..Daha iyi davul setuplarınında oldugunu bilmenizde yarar var diye söylüyorum amacım birşeyleri kötülemek degil.Bu stüdyodaki davula cift cross diye aşık oluyorsanız sizin bileceginiz iş o..Ama herkesin kendine ait bir setupının oldugu bir mekanda davul calması bence davulcu acısından daha kolay ve daha pratik.Ben bu stüdyoya gidersem yanımda kendi twin pedalımı getirir ve tek cross olarak provamı gerceklestirebilirim..Tabii stüdyo calısanları bu konuya onay verirseler..Eleştirimi kesinlikle kırıcı ve yıkıcı şekilde agılamayın lütfen..
13 Şubat 2006 Pazartesi | Yazan: People_eQuaL
yani maksadim yorumlara degil icerigi ve ozelliklerine bakin... :)
12 Şubat 2006 Pazar | Yazan: apherion
ya beyler gecenlerde mavi-bilgisayar diye bi bilgisayar sirketine gittim. (www.mavibilgisayar.com) simdi diceksiniz ne alaka boyle bi bölüme bunu yaziyosun diceksiniz... catlamayin aciklicam: ordaki satis ve musteri hizmetleri sorumlusu bize yardimci olurken, urunlerimiz hakkinda bazi kullanici hatalari yuzunden olan sorunlar yazilmis ama bunlar ürünün sorunu gibi gösterilmis. O yorumlari pek dikkate almayin dedi. Gercekten de adamin biri cikmis "epox NF4 ultra" anakartina berbat bi anakart sakin almayin demis! yok windows cokuyomus, yok USB calismiyomus... falan filan.... (epox overclock testlerinde 2.lik ödülü alan bir anakart!!!) bi tanesi de cikmis AMD3000 aldim bilgisayar eskiden 30saniyede aciliyodu simd 15saniye bile surmuyo diyo! ya kardesim sadece islemci degil ki bu bilgisayarin acilis zamanina etki eden! ne alakaysa windows un acilmasini kiyas gostermek!?

dicem su ki: kafakabin cok kaliteli ve ortam olarak da süper bi yer! ayrica kafakabinden ciktiktan sonra bütün eglence mekanlari + cafeler + restorantlar ayaginizin altinda. (cami de var, hehe) ayrica kafakabin deki arkadaslar cok cana-yakin ve anlayislilar. ortam sicak.

özetle:

artilar:
konum (ortamlara yakin)
kaliteli aletler
kaliteli hizmet (canayakin insanlar)
kiralama ucreti bütün prova icin (saat ücreti degil)

eksiler:
studyo ilk acildiginda yalitim odasinda yapistirici kokusu vardi ama simdiye kadar gecmis olmasi lazim...
11 Şubat 2006 Cumartesi | Yazan: apherion
yani maksadım hiç biyeri olduğunda fazla abarmayın..
10 Şubat 2006 Cuma | Yazan: hseyinguitar
burda yazanları okuyupta gittim ama gittigimde oyle ahım şahım bişey bulamadım ikitane kross beni hiçde ilgilendirmiyo.zaten kiralık herşey ve o anfilerin modelleride bir çok studyoda var.ve 15 milyonda değilller.. o bass amfisini yazmıyım bile yani.yani şunu söyliyim her yazılana inanmayı...aletlerin birbirini gorme durumuda felaket bası kimse duymuyo.biraz sola kaymadan gitar anfisindende net bişey gelmiyo.bence aletlerin yerlerini değiştirin.çalışan çocuk iyi ama hakkını yemiyim.
10 Şubat 2006 Cuma | Yazan: hseyinguitar
Yok artik!
8 Şubat 2006 Çarşamba | Yazan: hcancik3
Hayal gibi... Ötesi yok....!
7 Şubat 2006 Salı | Yazan: thyreme
Arkadaşlar ampeg svt3pro geldi fakat kabinini bekliyoruz... Yalnız tek gitar olan arkadaşlar isterlerse bas kafasını marshall kabinlerden birine bağlayarak kullanabilirler, çift gitarlı gruplar ne yazık ki daha bekleyecek. Gelince hayalkırıklığı olmasın diye buraya yazıyorum ne yazık ki crashlerimizden 16'lık olan kırıldı yenisi alınasıya kadar tek crash olacak fakat resimlerde görülmeyen bir china(18 inch) eklendi sete bir de cow bell var. Görüşmek üzere...
6 Şubat 2006 Pazartesi | Yazan: KafaKabin
1 ay içinde SVt3 PRO tam tube Ampeg Bass Kafası ve Kabini. iceriye böyle bir alet koymakla iyimi ediyorsunuz kötümü ediyorsunuz bilemem ama ampeg ruless
5 Şubat 2006 Pazar | Yazan: Kerry
Arkadaşlar stüdyo ikinci katta en üst kata kadar çıkmayın :)

Birde nasıl yani??
bageti anladikda pedallara anlam veremedim.yuh diyebilirmiym kısaca.baska stüdyomu yok.para icin ayak bastigin yeri bile kiralatir bunlar.crossa gidicez mecbur.


10 liralık baget için kira ödemeyi kabul ediyosunda, onun 10 katı belki 20 katı pahalı aletleri kiralanmasına anlam veremiyosun. Açıkçası bende sana bi anlam veremedim. Ha birde başka böyle stüdyo yok.
4 Şubat 2006 Cumartesi | Yazan: Yiaa
abi adresin nesi karisik caminin karsisindaki sokaa giriosn genelde sokakta polis oluyo, polislere korler derneini soruosun o binaya girip pembe kapili dairenin zilini çaliosn
31 Ocak 2006 Salı | Yazan: Ucle GarY
burası hayal mi?
27 Ocak 2006 Cuma | Yazan: scorpio
evet çift kros karizma falan ama altolar az olunca çalması rahat olmuyo ataklarda floor ve ride kullanmak zorlaşıyo ayrıca ben yaşamadım ama hi hat te de sıkıntı çekilebiliyo ama yinede bu davul seti çok kral
26 Ocak 2006 Perşembe | Yazan: Ilker_Ta
Demomuzu burda kaydedicez arkadaşlar... Anında yorumumu yapıcaz zaten :D Yapacağım yorum belli oldugu icin yapmasam da olur diyorum :p
25 Ocak 2006 Çarşamba | Yazan: chao5
ohaaa
24 Ocak 2006 Salı | Yazan: baranthalas
1 ay içinde SVt3 PRO tam tube Ampeg Bass Kafası ve Kabini ile birlikte Studyo da MArshall B150 yerini alacak.... Artık bass dan kisme şikayet edemeyecek sanırım ozaman :)
17 Ocak 2006 Salı | Yazan: KafaKabin
valla emek harcanmış belli ama studyoda çok volume oluyo ...deyil bas ....elektro gitarlarda sesleri boğuyo sanki kabine yüklenilmiyo.nebiliyim alana o kadar ses... benim işim daha çok tonla ama volume isteyenlere saygımvar ....yine derim b150 nin duyulur ama bu kabinlerle asla b ide death veya metal calıyosanız hiççç...iyi niyetli ama ilgilenen arkadaşlar..
16 Ocak 2006 Pazartesi | Yazan: tyler_durden
Phish bas amfisi çook sönük kalıyor yani ben duyamadım çaldığımı ayrıca active girişi arızalı galiba active gitarım olamsına rağmen passive çalmak zorunda kaldım haberin olsun ;)

Saygılar...
16 Ocak 2006 Pazartesi | Yazan: NPSTR
ben gitmedim ama goruntu manyak diebiliirim ekipmanlar saglam tek yapmanız gereken hayvan gibi çalmak byes...
16 Ocak 2006 Pazartesi | Yazan: zeliş
gidenlere soruyorum, bas amfisi zayıf kalıyor mu? aslında marshall b150 güçlü bir amfidir ama eski olunca 60 wattlık amfiler kadar ses veriyor. o yüzden kullanmış kişilerin yorumlarına ihtiyacım var. tesekkürler
16 Ocak 2006 Pazartesi | Yazan: Phish
sevgili KafaKabin çalışanları aletleriniz mükemmel:P
geçen gece çalmaya doyamadığım için yarın boş saat varsa ki sanmıyorum 3 saat rezerve yaptırmak istiyorum. bu stüdyoyu açarken kesinlikle müzik için yaptığınız belli oluyor.
ilgi ve alanız için teşekkür ederim tüm müzik severler adına
14 Ocak 2006 Cumartesi | Yazan: zambri
Sevgili kafaKbin, boyle bir studyo açmanın bedeli agır olacak... yani boyle guzel bi studyonun 7/24 çalışmsı gerekir,uykunuzdan fedakarlık yapacaksınız :p cunku o kadar cok musteriniz var ki.. artık provları bir ay oncesinden ayarlayacagız :D
12 Ocak 2006 Perşembe | Yazan: chao5
gidilebilitesi çok yüksek:P cidden iyi bi yer muamelede çok sağlam.. piyasada kalıcı olmaları ve iyi kayıtlar çıkarmaları dileğiyle...
12 Ocak 2006 Perşembe | Yazan: marlon87
Adres biraz karışık ama güzel bir yere benziyor malzeme açısından...
12 Ocak 2006 Perşembe | Yazan: aykut_rex
gerçekten başarılı, ekipmanlar güzel, çalışanlar sıcak kanlı (2 gündür öyleler :) ),
birçok pahalı stüdyonun içerigi kötüyken stüdyo aldıgı paradan fazlasını hakediyor bence
en önemli eksisi çalışma sırasında çalışanlar stüdyonun ışıklarını kapatıyor :) (şaka tabi ki)

başarılarını diliyorum
11 Ocak 2006 Çarşamba | Yazan: gitartiz
o davul ve zil takımı için kapısında yatarım ben bu stüdyonun beah.helal olsun içim gitti valla aletlere...başarılar
11 Ocak 2006 Çarşamba | Yazan: -TeUFeL-
çok ilgin bi stüdyoa bu kadar kalite olur derim ancak.helal olsun
10 Ocak 2006 Salı | Yazan: scorpion123
sağlam referanslar sayesinde oldukça mrk ettim, ki fiyat da çok iyi. beş para etmes yerlere o kadar para verdiğimiz oldu, buraya mı gitmiycez..
10 Ocak 2006 Salı | Yazan: nazmiyyeaah
helal çetin bunuda başardın ya ne diyim artık sana
:-)
10 Ocak 2006 Salı | Yazan: •fizban•
Arkadaşlar msn'in başında sürekli olamıyoruz, msn'den yer ayırtmak istiyorsanız ve bizden cevap gelmezse ya da durumumuz dışarda olarak gözüküyorsa lütfen isminizi telefon numaranızı ve almak istediğiniz saatleri yazınız, eğer boşsa isminizi kaydedeceğiz ve size bildireceğiz, doluysa da size dolu olduğunu bildireceğiz, cevaplayamadığımız mesajlar için özür dileriz, umarım bundan sonra bir sorun yaşamayız.
10 Ocak 2006 Salı | Yazan: KafaKabin
irtibat için msn i kullanamıyoruz galiba ?
9 Ocak 2006 Pazartesi | Yazan: gitartiz
Evet Cumartesi Günü İçin Listeye Adımızı Yazdırdık Gidicez Görücez İnşallah Bekleneni Verir... Bass Amfisi beni düşündürüyor aslında o dev amfilerin yanında ne yapabilir diye ama neyse =)
9 Ocak 2006 Pazartesi | Yazan: NPSTR
adamlar çalışmış. gerçekten bakılması gereken bi mekan. harbiden merak ve istek uyandı. :D
8 Ocak 2006 Pazar | Yazan: soguitar
bu ne yaa ESP yi Ibanezi kim stüdyoya koyar adam koyuyo bi cort cart tamam:S
işlah bi gün urarız be meralk ettim:D
6 Ocak 2006 Cuma | Yazan: RAMMS t EIN
Mukemmel bir studyo.Gercekten hayran kalınmayacak gibi degil.İçerdeki ekipman gerçekten hayal gibi.Gıcır gıcır herşey yeni kokuyor :) İçerde guzel bi akustik var.Daha önce girdigim hiç bi yerle kıyaslamıyorum bile.Biz Ağırlıklı olarak Jokeri tercih ederdik.Ama resmen KafaKabinin yanında Nanay diyorum joker.... Herşeyden önce çalışanlar sıcakkanlı.Muzige ve mzisyene saygı gösteriyorlar.Jokerdeki gibi azar işitmiyoruz. Adamlar istanbulun en iyi studyosunu kurmuş helal!...
6 Ocak 2006 Cuma | Yazan: Theburak
tek kelimeyle mükemmel bi stüdyo! türkiye'nin en iyi stüdyolarından biri olmaya daha şimdiden aday. hatta tez vakitte bi kaç reformasyon çalışmasıyla en iyisi olacağından şüphem yok. (ve hatta ücretinin de buna bağlı olarak artacağından da eminim. o yüzden hazır tanıtım aşamasındayken gidebilen gitsin derim :)
aletleri zaten övmeye bile gerek yok, anlayanlar için kaliteleri ortada. ayrıca bi de işini bilen sıcakkanlı, hayatını müziğe adamış adamlar var orda. bi çokları gibi birincil amaçları zor şartlarda müzik yapmaya çalışanlardan para kazanmak değil! inanmayan gider görür zaten. ben kefilim :)
bu mükemmel işi çıkaran arkadaşları da tebrik ederim...
4 Ocak 2006 Çarşamba | Yazan: gunsnme
Gerçekten burada müzik yapılabilir =)

Şu güne kadar girdiğim sadece 1 stüdyodan verim alabildim istediğim herşey orada vardı akustik vardı ekipman fena değildi ancak ben amfilerden memnun değildim behringer marka amfiler istediğim sert tonu vermiyordu ama kafakabin görüldüğü gibi sert müzik yapmaya metal veya hordcore müzik yapmaya gayet elverişli inşallah gittiğimiz zaman istediklerimizi karşılar ama gidilesi ve görülesi bir yer buna inanıyorum amfileri kısıcaz galiba şimdilik b150 bastırlılır yoksa =)
4 Ocak 2006 Çarşamba | Yazan: NPSTR
Gerçektende bu güne kadar çalıştığım en iyi stüdyo diyebilirim. Ama en önemlisi elemanların samimi ve işini bilen kişiler olmaları..
4 Ocak 2006 Çarşamba | Yazan: les paul
Ne Türkiyede ne de başka bir ülkede böyle süper aletlere sahip olup da bu kadar iyi fiyata başka stüdyo bulamazsınız. İçerdeki akustik inanılmaz. Ufak bi hücum kayıt aldık ve kalite süper çıktı ilerde kesinlikle kanal kayıta giricez. Çalışan arkadaşlar çok sıcak kanlı. Aletlerin kalitesinden çok etkilendim. Gidip bi kez çalarsanız orda başka bi stüdyoya gideceğinizi zannetmiyorum. Tek kelimeyle süper.
Helal olsun ellerinize sağlık.
4 Ocak 2006 Çarşamba | Yazan: Satanic Mantra
aletler gerçekten iyi görünüyo tek şüphem akustik düzen üzerine olabilir onuda gidince anlarız ancak...

iyi emek harcanmış ve emek harcanarak kurulan stüdyolara ihtiyaç var hakikaten
3 Ocak 2006 Salı | Yazan: reyhart
Teşşekkur ederim öncelikle yorumlarınız için.
Bass Amp. aslında tam tube Kafa Ampeg Svt3 Pro ve Ampeg in kendi Kabinini seçmiştik.Fakat sipariş verdigimiz yerle oluşan bir sorun yuzunden iptal oldu.Marshall B150 Bass için geçici bir çözum.Ama ben genede iyi bir çözum yolu oldugunu duşunuyorum.Marshall B150 kendini kanıtlamış iyi bir Bass Amp. dir. Ama Mayıs ayından sonra Tam tube Kafa ve Kabiniyle Ampeg Svt3 Pro studyomuzda olacak....!
3 Ocak 2006 Salı | Yazan: KafaKabin
ukalalık yapmak istemezdim ama çok yanlış bi bas amfisi seçimi olmuş, onun dışında her şey çok iyi gözüküyo bu ara bi patlama var stüdyolarda zaten
3 Ocak 2006 Salı | Yazan: burnout
öh kesin gidicem one abi ya!gerçek mi bunlar insan şüphe duyuyor! =o) valla daha gidip görmedim ama böyle bir studyo her yere lazım veya yok bi tane kalsın böyle yerler eşsiz olsun!
2 Ocak 2006 Pazartesi | Yazan: bak
görünüşe aldanma git dene :).ama fotolara ve aletlere bakılırsa süper bir yer.mersine'de lazım böyle bir studyo :).
2 Ocak 2006 Pazartesi | Yazan: Akla Zarar
beyler hayırlı olsun elinize sağlık ..en kısa sürede ziyarete gelicez ...

studyo TOTEM
2 Ocak 2006 Pazartesi | Yazan: tamerbas
gördüğüm en iyi ekipmanlar
ibanez ,esp gitar, marshall kafalar kabinler vay canına .
bir davulcu bulur bulmaz gelicez

marshall kafalar jcm serisi olsaydı çok mu hayal kuruyo olurdum
2 Ocak 2006 Pazartesi | Yazan: wylde child
tek kelimeyle olagan üstü bi yer. yarın için 3 saat yer ayırttık. eminimki çok memnun kalıcaz. aletler görüldüğü üzere süpersonik. çaylarda çetin hocamdan oh mis gibi :) fiatına gelince bu aletlere göre hiçbişey diyeblirim. eline sağlık hocam boole bi yer açtıgın içn. yarn görüşmek üzere
2 Ocak 2006 Pazartesi | Yazan: To_Live_Is_To_
Şu an itibariyle Taksimin en iyi stüdyosu diyebilirim. Marshall amfilerin tonları inanılmaz..
27 Aralık 2005 Salı | Yazan: BuRNiNG_ReD
Ekipman listesini ilk gördüğümde tepkim manyak bu adamlar. Zildjian A custom zil seti, twin cross marshall ampliler dibim düştü valla. Benim evime en yakın ":)" ve en iyi stüdyo. Şiddetle tavsiye ederim. 15 YTL hiç bişi bu ekipmanlara sahip bir stüdyo için. En azından bi uğrayın kendi gözlerinizle görün..
27 Aralık 2005 Salı | Yazan: Yiaa


KafaKabin ile ilgili yorumunuz

Studyo Neoma

E-posta

Şifre

Unutma beni


Üyelik
Şifre hatırlatma
GaRaJ'da şu anda
26 üye, 71 ziyaretçi
dolaşıyor
Liste:
Box