Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sizce Şebnem Ferah Tori Amos un fısıldıyarak çıkarabildiği sesi yırtınarak mı çıkarabiliyor?_

Yapan: unicornnia
Başlama tarihi: 11 Kasım 2005
Toplam oy: 17
Şebnem bence tori amos dan da iyi söylüyor
 %59 [10 oy]  
Ben ikisini de söylediğini dinlerim
 %6 [1 oy]  
Şebnem beni çok yoruyor..tori nere o nere
 %18 [3 oy]  
Şebnem iyi ama bu kadar haykırmasa
 %17 [3 oy]  

Anket

baalgam sorar:
Sizi en çok düşündüren radiohead albümü?
  • Pablo honey
  • The bends
  • Ok computer
  • Kid a
  • Amnesiac
  • Hail to the thief
  • In rainbows

Anket

Oysterhead sorar:
En iyi Primus şarkısı?
  • Frizzle Fry
  • John The Fisherman
  • My Name Is Mud
  • American Life
  • Tommy The Cat
  • Jerry Was A Race Car Driver
  • Too Many Puppies
  • The Last Superpower Aka Rapscallion

Anket

yenidünya sorar:
bir stüdyoda ne ararım ?
  • Ekipman
  • güzel bir mekan düzenlemesi
  • iyi akustik ve yalıtım
  • güler yüzlü personel
  • merkezi bir yerde olması