| ne bileyim ben yaa... | ||
| %30 [45 oy] | ||
| adam gibi kendine güvenen grup yok da ondan | ||
| %4 [6 oy] | ||
| soğuk diye,kimse gelmeyebilir de ondan | ||
| %21 [31 oy] | ||
| doğru dürüst mekan yok da ondan | ||
| %9 [13 oy] | ||
| ineklemeyi tercih eden gençlik olduğu sürece,kışın konser göremeyeceğiz | ||
| %9 [13 oy] | ||
| son 4 şıkkın hepsi... | ||
| %27 [40 oy] | ||