| Fallen gibi bi albüm olsun, tarzı aynı olsun. | ||
| %24 [52 oy] | ||
| Daha sert bi müzik istiyorum... | ||
| %20 [43 oy] | ||
| Arkada kuru kuru gitar vokal yerine, güzel gitar soloları istiyorum. | ||
| %18 [40 oy] | ||
| Davul da solo atsın isterim... | ||
| %7 [15 oy] | ||
| Daha gothic tarzda olsun. | ||
| %14 [31 oy] | ||
| Ne olursa olsun, yeter ki olsun! :) | ||
| %17 [39 oy] | ||