Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anket

Baterist_1791 sorar:
Gretsch Catalina Maple mı? Mapex Meridian Maple mı?
  • Gretsch
  • Mapex

22 Ağustos'ta raflarda olacağı belirtilen Evanescence albümü ile ilgili beklentilerin neler?

Yapan: nufux-
Başlama tarihi: 1 Nisan 2006
Toplam oy: 220
Fallen gibi bi albüm olsun, tarzı aynı olsun.
 %24 [52 oy]  
Daha sert bi müzik istiyorum...
 %20 [43 oy]  
Arkada kuru kuru gitar vokal yerine, güzel gitar soloları istiyorum.
 %18 [40 oy]  
Davul da solo atsın isterim...
 %7 [15 oy]  
Daha gothic tarzda olsun.
 %14 [31 oy]  
Ne olursa olsun, yeter ki olsun! :)
 %17 [39 oy]  

Anket

Sinan-60 sorar:
Sizce Hangisi En İyi Heavy/Thrash Metal Albümü?
  • Master of Puppets-Metallica
  • Rust in Peace-Megadeth
  • Heaven and Hell-Black Sabbath
  • Vulgar Display of Power-Pantera
  • Kings of Metal-Manowar
  • Reign in Blood-Slayer
  • Fear of the Dark-Iron Maiden
  • Peace Sells... But Who\'s Buying?-Megadeth

Anket

Warrior_prayer sorar:
Manowar'u nasıl buluyorsunuz ?
  • Böyle bir grup bir daha dünyaya gelmez
  • Tarzım değil ama beğendim
  • Daha iyilerinide gördüm
  • Dinkemedim ama mutlaka dinlemeliyim
  • Manowar'mu o da ne?
  • Kuru Gürültü dinlemeye değmez

Anket

metalcore1234 sorar:
Aşağıdaki gruplardan hangisi Türkiye'ye gelse gitmek isterdiniz ?
  • As i lay dying
  • Killswitch Engage
  • Lamb of god (onlar geldi ama bi daha gelsin)
  • All that remains
  • Trivium
  • Hiç birini dinlemem gelmesinler