Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anket

EverythingEnds sorar:
Sizce hangi grubun soloları daha güzel ?
  • Dragonforce
  • Iron maiden
  • Ozzy osbourne
  • Children of bodom
  • Metallica
  • Trivium
  • Buckethead
  • Hammerfall

Müzisyensiniz,bir şarkıyı dinlemeye koyuldunuz,ilk önce şarkıya hangi açıdan bakarsınız?

Yapan: SONofJACKASS
Başlama tarihi: 7 Nisan 2006
Toplam oy: 248
davul,gitarlar-sololar, basslar vb gibi teknik özelliklerine
 %52 [130 oy]  
sözlerine ve melodisine(kulağa hoş gelirliğine)
 %48 [118 oy]  

Anket

EverythingEnds sorar:
Garajdaki anketler sizce nasıl ?
  • iyi
  • saçma
  • kötü
  • hiç olmasa daha iyi

Anket

Türk_Oğuz sorar:
Gelmiş Geçmiş En İyi Gitar Solosu Hangisi?
  • Stairway to Heaven - Jimmy Page (Led Zeppelin)
  • Eruption - Eddie Van Halen (Van Halen)
  • Freebird - Collins/Rossington (Lynyrd Skynyrd)
  • Comfortably Numb - David Gilmour (Pink Floyd)
  • All Along the Watchtower - Jimi Hendrix (Jimi Hendrix Experience)
  • November Rain - Slash (Guns N' Roses)
  • Hotel California - Don Felder/Joe Walsh (Eagles)
  • Diğer

Anket

metoboy_erdi sorar:
Hangisi?
  • Şebnem Ferah
  • Amy Lee