| kültürümüzü yozlaştırıyor... | ||
| %31 [78 oy] | ||
| adımızın daha çok duyulmasını sağlıyor... | ||
| %21 [52 oy] | ||
| onlar bizim kimseye vermeyiz... | ||
| %8 [21 oy] | ||
| adamlarda yetenek yok tabi bizim türkülerimizi çalıyorlar :) | ||
| %13 [33 oy] | ||
| amaan banane türkülerden... | ||
| %27 [66 oy] | ||