| Tek kelimeyle harika!müzikali süperdi filmide çok etkileyici,insanın müziğe olan aşkı artıyor. | ||
| %31 [51 oy] | ||
| Bence operada kalsa daha iyi olurdu film dediğin metinli,diyaloglu olur. | ||
| %3 [5 oy] | ||
| Ben hep derim zaten duyguları anlatamanın en güzel yolu müziktir diye. | ||
| %4 [6 oy] | ||
| Ben izlemedim yorum yapamıyacağım. | ||
| %22 [36 oy] | ||
| Bence Christine ı Phantom hak ediyordu:)) | ||
| %4 [6 oy] | ||
| Opera müzikleri olduğu için ilgimi çekmez. | ||
| %3 [5 oy] | ||
| Phantom of the opera nın Nightwish cover ı da harika yaaa... | ||
| %5 [9 oy] | ||
| İnsan filmdeki vokalleri dinleyince ortalıkta ben vokalim diye dolaşanlara saydırası geliyor:)) | ||
| %28 [46 oy] | ||