İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Anketler vitrini
Tüm anketler
Anketlerim
Yeni anket
Anket
marieroget
sorar:
hangisi gelsin seneye?
airbourne
wolfmother
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Neden ortalıklarda Bass çalıp boşta olan yok, millet Grjın ilanlarına sürekli aynı ilanları veriyor
Yapan:
Kan
Başlama tarihi: 25 Nisan 2006
Toplam oy: 367
Var ama saklanıyorlar
%31 [113 oy]
Gayet sıkıcı bi alet olduğu için
%7 [24 oy]
Elektro çalmak daha zevkli olduğu için
%19 [71 oy]
Var ortalıkta bass çalan sen görmüyorsun
%43 [159 oy]
Anket
misanthrope91
sorar:
Hangisi en iyi ?
Steave Vai
Yngwie Malmsteen
Jason Becker (bence bu ama :P)
3'ü de değil bnce ...
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Anket
gemiadami
sorar:
'70'ler deyince akla gelen ilk grup?
camel
eloy
emerson lake & palmer
gentle giant
jethro tull
king crimson
yes
rush
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Anket
nirvana
sorar:
en iyi the clash şarkısı
London Calling
The Guns of Brixton
Death or Glory
Should I Stay or Should I Go
Rock the Casbah
White Riot
Complete Control
Hitsville U.K.
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket