Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anket

baalgam sorar:
Sizi en çok düşündüren radiohead albümü?
  • Pablo honey
  • The bends
  • Ok computer
  • Kid a
  • Amnesiac
  • Hail to the thief
  • In rainbows

hangi enstrumanı çalıyorsunuz?.Çalmıyorsanız hangi enstrumanı isterdiniz.

Yapan: pyrrikhe
Başlama tarihi: 10 Mayıs 2006
Toplam oy: 498
Gitar
 %43 [216 oy]  
Bass
 %13 [64 oy]  
Davul
 %21 [106 oy]  
Nefesli çalgı (Sax,klarnet,flüt..)
 %3 [17 oy]  
Klavye
 %3 [14 oy]  
Vokalim birşey çalmıyorum
 %6 [29 oy]  
Yaylı çalgı (keman,çello,viyola..)
 %6 [28 oy]  
Benimki burda yok yorumlara yazıcam.
 %5 [24 oy]  

Anket

BadnessCreatur sorar:
Hangisi?
  • Whitechapel
  • Chelsea Grin
  • Despised İcon
  • Suicide Silence
  • The Devil Wears Prada
  • Bring Me The Horizon
  • All Shall Perish
  • Emmure

Anket

verrater sorar:
Şebnem Ferah'ın yeni albümü Benim Adım Ormann'ın en güzel şarksı hangisi sizce?
  • Merhaba
  • Yalnız
  • Benim Adım Orman
  • İstiklal Caddesi Kadar
  • Serapmış
  • Mahalle
  • Eski
  • Diğer

Anket

ohabe80 sorar:
linkin parkın hanig albümü
  • Xero Sampler Tape
  • Hybrid Theory EP
  • Hybrid Theory
  • Reanimation
  • Meteora
  • Collision Course
  • Minutes to Midnight
  • diğerleri