| doğru bulmuyorum. çünkü müzik bir propaganda aracı olarak kullanılıyor. | ||
| %19 [93 oy] | ||
| politika insan hayatının bir parçası olduğu ve müzik de hayatı yansıttığı için bence olabilir. | ||
| %25 [126 oy] | ||
| belli bir görüşün tetikçiliğini yapmadığı ve bölücü bir amaca sahip olmadığı sürece dinlerim. | ||
| %18 [91 oy] | ||
| ne yani? siyaset olmadan müzik yapılamaz mı? | ||
| %6 [31 oy] | ||
| ben seçimde oyumu kullanırım, ötesine karışmam. | ||
| %5 [27 oy] | ||
| duruma göre tüm seçenekler işaretlenebilir aslında. | ||
| %7 [35 oy] | ||
| abi ne politikası ya... eğleniyorduk sadece. | ||
| %9 [46 oy] | ||
| bilmem, bu konuda hiç düşünmedim. | ||
| %11 [50 oy] | ||