| evet | ||
| %13 [54 oy] | ||
| hayır | ||
| %13 [54 oy] | ||
| eninde sonunda 2-3 sene de geçse adın duyulur ufaktan | ||
| %13 [54 oy] | ||
| prodüktörlere güvenim yok. o yüzden kendin koyacan sermayeyi | ||
| %13 [54 oy] | ||
| internetten tanıtırım daha garantili. başım da ağrımaz | ||
| %13 [54 oy] | ||
| zaten korsan denen bela var. ne gerek var. canlı performanslarımda söylerim bestelerimi | ||
| %13 [54 oy] | ||
| bence kurun kendi stüdyonuzu. paşalar gibi yapın parçalarınızı. sunun radyolara | ||
| %13 [54 oy] | ||
| diğer yorumlar | ||
| %9 [54 oy] | ||