Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anket

HereticSlave sorar:
Hangi Post Hardcore/Metalcore Grubu?
  • I Killed the Prom Queen
  • Fear Before the March of Flames
  • Parkway Drive
  • Norma Jean
  • Haste the Day
  • Through the Eyes of the Dead
  • It Dies Today
  • Converge

Ozzy Osbourne Black Sabbath da iken mi daha iyiydi, yoksa solo albümlerini mi daha çok beğeniyorsunu

Yapan: Ethric_the_Mad
Başlama tarihi: 22 Ağustos 2006
Toplam oy: 363
Black Sabbath..
 %100 [1 oy]  
Solo kariyerinde daha sağlamdı bence..
 -  
Kendisini tanırım ve hiç sevmem..
 -  
O da kim ?
 -  

Anket

AHRAZ sorar:
Eşşeğin...?
  • ziki
  • gözleri
  • cenneti
  • hepbiri

Anket

VargVikernes sorar:
Dean XMT
  • İyi çalınabilecek bir gitar
  • sat olm başka işin mi yok
  • eskiciden aldın dimi ? :D
  • iyi bir amfi işine yarayabilir
  • Yorumu oku

Anket

NovemberFile sorar:
Alternatif Rock mı?, Yoksa Indie Rock mı?
  • Alternatif
  • Indie