İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Anketler vitrini
Tüm anketler
Anketlerim
Yeni anket
Anket
Ard1bass
sorar:
Bu site ölmüş mü
Evet
Hayır
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Ozzy Osbourne Black Sabbath da iken mi daha iyiydi, yoksa solo albümlerini mi daha çok beğeniyorsunu
Yapan:
Ethric_the_Mad
Başlama tarihi: 22 Ağustos 2006
Toplam oy: 363
Black Sabbath..
%100 [1 oy]
Solo kariyerinde daha sağlamdı bence..
-
Kendisini tanırım ve hiç sevmem..
-
O da kim ?
-
Anket
lewobibo
sorar:
Gür Akad Band hakkında ne düşünüyorsunuz?
Muhteşemler
Fena değiller
İdare ederler
Tanımıyorum
Diğer
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Anket
EverythingEnds
sorar:
Garajdaki anketler sizce nasıl ?
iyi
saçma
kötü
hiç olmasa daha iyi
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Anket
Türk_Oğuz
sorar:
Gelmiş Geçmiş En İyi Gitar Solosu Hangisi?
Stairway to Heaven - Jimmy Page (Led Zeppelin)
Eruption - Eddie Van Halen (Van Halen)
Freebird - Collins/Rossington (Lynyrd Skynyrd)
Comfortably Numb - David Gilmour (Pink Floyd)
All Along the Watchtower - Jimi Hendrix (Jimi Hendrix Experience)
November Rain - Slash (Guns N' Roses)
Hotel California - Don Felder/Joe Walsh (Eagles)
Diğer
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket