İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Anketler vitrini
Tüm anketler
Anketlerim
Yeni anket
Anket
gurkanbo
sorar:
Line6 X3 Live mı, Tc Electronic Nova System mi?
Line6 X3 Live
Tc Electronic Nova System
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Ozzy Osbourne Black Sabbath da iken mi daha iyiydi, yoksa solo albümlerini mi daha çok beğeniyorsunu
Yapan:
Ethric_the_Mad
Başlama tarihi: 22 Ağustos 2006
Toplam oy: 363
Black Sabbath..
%100 [1 oy]
Solo kariyerinde daha sağlamdı bence..
-
Kendisini tanırım ve hiç sevmem..
-
O da kim ?
-
Anket
gemiadami
sorar:
rock gitar ve virtüözite?
paul gilbert
guthrie govan
marty friedman
vinnie moore
shawn lane
eric johnson
richie kotzen
andy timmons
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Anket
metal_noir
sorar:
metale en uygun bas gitar teli
tavsiyelerinizi bekliyorum:)
diğer
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Anket
metoboy_erdi
sorar:
Alternatif Rock grubuma isim arıyorum sizce hangisi?
Lokum
Anticore
ŞaNs
Santra
NoKTa
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket