Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anket

gurkanbo sorar:
Line6 X3 Live mı, Tc Electronic Nova System mi?
  • Line6 X3 Live
  • Tc Electronic Nova System

Ozzy Osbourne Black Sabbath da iken mi daha iyiydi, yoksa solo albümlerini mi daha çok beğeniyorsunu

Yapan: Ethric_the_Mad
Başlama tarihi: 22 Ağustos 2006
Toplam oy: 363
Black Sabbath..
 %100 [1 oy]  
Solo kariyerinde daha sağlamdı bence..
 -  
Kendisini tanırım ve hiç sevmem..
 -  
O da kim ?
 -  

Anket

gemiadami sorar:
rock gitar ve virtüözite?
  • paul gilbert
  • guthrie govan
  • marty friedman
  • vinnie moore
  • shawn lane
  • eric johnson
  • richie kotzen
  • andy timmons

Anket

metal_noir sorar:
metale en uygun bas gitar teli
  • tavsiyelerinizi bekliyorum:)
  • diğer

Anket

metoboy_erdi sorar:
Alternatif Rock grubuma isim arıyorum sizce hangisi?
  • Lokum
  • Anticore
  • ŞaNs
  • Santra
  • NoKTa