İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Anketler vitrini
Tüm anketler
Anketlerim
Yeni anket
Anket
HcdrraculahC
sorar:
Hayko Cepkin mi ? , maNga mı ?
Hayko Cepkin
maNga
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Ozzy Osbourne Black Sabbath da iken mi daha iyiydi, yoksa solo albümlerini mi daha çok beğeniyorsunu
Yapan:
Ethric_the_Mad
Başlama tarihi: 22 Ağustos 2006
Toplam oy: 363
Black Sabbath..
%100 [1 oy]
Solo kariyerinde daha sağlamdı bence..
-
Kendisini tanırım ve hiç sevmem..
-
O da kim ?
-
Anket
rock qirl
sorar:
rock takılsam nasıl olur
süper
hiç olmaz
sana uymaz
harikasın
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Anket
Oysterhead
sorar:
Kiss grubunun en iyi ses sahip vokalisti sizce hangisi?
Paul Stanley (şuanki ritm gitarist)
Gene Simmons (şuanki bas gitarist)
Ace Frehley (kurucu solo gitarist)
Peter Criss (kurucu baterist)
Eric Singer (şuanki baterist)
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Anket
damien
sorar:
Kreator'un En İyi Albümü ?
Extreme Aggression
Coma Of Souls
Cause For Conflict
Outcast
Endorama
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket