İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Anketler vitrini
Tüm anketler
Anketlerim
Yeni anket
Anket
HereticSlave
sorar:
Hangi Post Hardcore/Metalcore Grubu?
I Killed the Prom Queen
Fear Before the March of Flames
Parkway Drive
Norma Jean
Haste the Day
Through the Eyes of the Dead
It Dies Today
Converge
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Ozzy Osbourne Black Sabbath da iken mi daha iyiydi, yoksa solo albümlerini mi daha çok beğeniyorsunu
Yapan:
Ethric_the_Mad
Başlama tarihi: 22 Ağustos 2006
Toplam oy: 363
Black Sabbath..
%100 [1 oy]
Solo kariyerinde daha sağlamdı bence..
-
Kendisini tanırım ve hiç sevmem..
-
O da kim ?
-
Anket
AHRAZ
sorar:
Eşşeğin...?
ziki
gözleri
cenneti
hepbiri
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Anket
VargVikernes
sorar:
Dean XMT
İyi çalınabilecek bir gitar
sat olm başka işin mi yok
eskiciden aldın dimi ? :D
iyi bir amfi işine yarayabilir
Yorumu oku
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Anket
NovemberFile
sorar:
Alternatif Rock mı?, Yoksa Indie Rock mı?
Alternatif
Indie
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket