Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ozzy Osbourne Black Sabbath da iken mi daha iyiydi, yoksa solo albümlerini mi daha çok beğeniyorsunu

Yapan: Ethric_the_Mad
Başlama tarihi: 22 Ağustos 2006
Toplam oy: 363
Black Sabbath..
 %100 [1 oy]  
Solo kariyerinde daha sağlamdı bence..
 -  
Kendisini tanırım ve hiç sevmem..
 -  
O da kim ?
 -  

Anket

lewobibo sorar:
Gür Akad Band hakkında ne düşünüyorsunuz?
  • Muhteşemler
  • Fena değiller
  • İdare ederler
  • Tanımıyorum
  • Diğer

Anket

EverythingEnds sorar:
Garajdaki anketler sizce nasıl ?
  • iyi
  • saçma
  • kötü
  • hiç olmasa daha iyi

Anket

Türk_Oğuz sorar:
Gelmiş Geçmiş En İyi Gitar Solosu Hangisi?
  • Stairway to Heaven - Jimmy Page (Led Zeppelin)
  • Eruption - Eddie Van Halen (Van Halen)
  • Freebird - Collins/Rossington (Lynyrd Skynyrd)
  • Comfortably Numb - David Gilmour (Pink Floyd)
  • All Along the Watchtower - Jimi Hendrix (Jimi Hendrix Experience)
  • November Rain - Slash (Guns N' Roses)
  • Hotel California - Don Felder/Joe Walsh (Eagles)
  • Diğer