Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anket

HcdrraculahC sorar:
Hayko Cepkin mi ? , maNga mı ?
  • Hayko Cepkin
  • maNga

Ozzy Osbourne Black Sabbath da iken mi daha iyiydi, yoksa solo albümlerini mi daha çok beğeniyorsunu

Yapan: Ethric_the_Mad
Başlama tarihi: 22 Ağustos 2006
Toplam oy: 363
Black Sabbath..
 %100 [1 oy]  
Solo kariyerinde daha sağlamdı bence..
 -  
Kendisini tanırım ve hiç sevmem..
 -  
O da kim ?
 -  

Anket

rock qirl sorar:
rock takılsam nasıl olur
  • süper
  • hiç olmaz
  • sana uymaz
  • harikasın

Anket

Oysterhead sorar:
Kiss grubunun en iyi ses sahip vokalisti sizce hangisi?
  • Paul Stanley (şuanki ritm gitarist)
  • Gene Simmons (şuanki bas gitarist)
  • Ace Frehley (kurucu solo gitarist)
  • Peter Criss (kurucu baterist)
  • Eric Singer (şuanki baterist)

Anket

damien sorar:
Kreator'un En İyi Albümü ?
  • Extreme Aggression
  • Coma Of Souls
  • Cause For Conflict
  • Outcast
  • Endorama