Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anket

boogiechillen sorar:
Jimi Hendrix Experience mı, yoksa Band of Gypsys mi?
  • Jimi Hendrix Experience
  • Band of Gypsys

Placebo'nun ilk albümü mü yoksa son albümü swg mu sound olarak daha iyi?

Yapan: holocaust
Başlama tarihi: 7 Ekim 2004
Toplam oy: 100
kesinlikle ilk albümü
 %18 [18 oy]  
kesinlikle swg
 %14 [14 oy]  
ikisi de güzel
 %31 [31 oy]  
ikisi de kötü
 %37 [37 oy]  

Anket

lewobibo sorar:
Anketlere, haberlere yorum yazarken, tartışırken nasıl yazıyorsunuz?
  • Ağzıma geleni yazıyorum.Burası özgür bir site.
  • Düşüncelerimi esirgemiyorum ancak belli bir saygı çerçevesinde.
  • Kimseyle tartışmaya girmiyorum.Bana dokunmayan yılan bin yaşasın.
  • Yorum yazmam.Sadece şıkkı işaretlerim.
  • Anket yapmam.
  • Diğer

Anket

onrtrn sorar:
Sizce İzmir'deki en iyi ses kayıt stüdyosu hangisi?
  • Dream
  • 440
  • Karşıyaka Sanat Merkezi
  • Negativ
  • Kartal
  • Hangar
  • Dipses

Anket

vast sorar:
Djinn Stylo
  • Dinledim, sağlam grup.
  • Duydum ama hiç dinleme fırsatım olmadı.
  • Dinledim ama sevmedim.
  • O ne, kim, nasıl bişey?
  • Yorum yazacağım...