Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anket

coburn sorar:
Ankara'nın en iyi stüdyosu hangisi?
  • Detay
  • Mars
  • D
  • Deep
  • Feedback
  • Bona
  • Menküer
  • NB

Gelecek senelerde hangi gruptan daha iyi işler bekliyorsunuz?(Birbirleriyle kıyaslandığında)

Yapan: Twisted Logic
Başlama tarihi: 1 Ocak 2008
Toplam oy: 252
Gripin
 %19 [49 oy]  
Pinhani
 %17 [43 oy]  
Redd
 %8 [21 oy]  
Mor ve Ötesi
 %27 [68 oy]  
Nem
 %1 [3 oy]  
Duman
 %18 [46 oy]  
Athena
 %10 [22 oy]  

Anket

Ketum sorar:
Kurban'ın bir çok kopya şarkısını biliyoruz, son albümdeki "İfrit"te Soad-Toxicity'ye benzemiyor mu?
  • Benziyor
  • Alakası yok
  • Ne benzemesi, direkt çalmışlar
  • Onlar asla çalmaz

Anket

MsT sorar:
Dünyada yeni bi punk rock patlamasını ne zaman bekliyorsun?
  • en fazla bi kaç yıl
  • punk burda kalır bi patlama olmaz
  • yeni bi grup çıkana kadar en iyisi green day

Anket

devrialem sorar:
Kadıköy'de en iyi hücum kayıt yapan studyo hangisi ?
  • Lunas
  • Platin
  • Hidden Sound
  • Stuff
  • Bluenote